Goeie morgen poepsie woepsiequote:Op maandag 30 mei 2005 09:11 schreef goddess-in-heaven het volgende:
morning
leuk weekend gehad allemaal?
Oow valt dus mee, ik was 08:55 op mn stagequote:Op maandag 30 mei 2005 09:14 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
ik was er al vóór 9 uur. maar heb mn beoordeling gehad
Ik denk dat hij dat wel weetquote:Op maandag 30 mei 2005 09:14 schreef tijgerwillie het volgende:
[..]
waarde van de dollar blijft veranderen ten opzichte van de euro
quote:
En, zie je dat zitten?quote:Op maandag 30 mei 2005 09:16 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]ze zijn echt super tevreden. en in een officieel verslag staat weer dat ze me een baan aan willen bieden
Heel nice... gefeliciteerd...quote:Op maandag 30 mei 2005 09:16 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]ze zijn echt super tevreden. en in een officieel verslag staat weer dat ze me een baan aan willen bieden
quote:Op maandag 30 mei 2005 09:14 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Verkapte kijk-mij-eens-stoer-zijn-;-ik-heb-tijgerwillie-warm-gehouden post
hee, netjes meisquote:Op maandag 30 mei 2005 09:16 schreef goddess-in-heaven het volgende:
dat heet gewenningquote:Op maandag 30 mei 2005 09:18 schreef jitzzzze het volgende:
Hoe doen jullie dat eigenlijk,
Als je op je stage mag genieten van een overheerlijke hoofdpijn die eigenlijk voor een olifant bedoelt is?
Eh, naar huis gaan...quote:Op maandag 30 mei 2005 09:18 schreef jitzzzze het volgende:
Hoe doen jullie dat eigenlijk,
Als je op je stage mag genieten van een overheerlijke hoofdpijn die eigenlijk voor een olifant bedoelt is?
ja, die sukkel had vanochtend z'n bus gemist zodat hij in dezelfde zat als mij... gelukkig zag ik 'm en ben voorin gaan zittenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |