Ik heb gelezen.... pfff wat een geblaat daarzo heyquote:Op maandag 30 mei 2005 08:34 schreef Megter het volgende:
Vanaf deze post: School en Studie feedback.
Tell mequote:Op maandag 30 mei 2005 08:37 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Ik heb gelezen.... pfff wat een geblaat daarzo hey![]()
quote:Op maandag 30 mei 2005 08:37 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Ik heb gelezen.... pfff wat een geblaat daarzo hey![]()
Ik denk dat hij bang is voor die banaan in je oorquote:Op maandag 30 mei 2005 08:37 schreef jitzzzze het volgende:
Dat vreemde personage reageert niet meer, zouden we hem weggejaagd hebben?
ik zeg al niets meer hoorquote:Op maandag 30 mei 2005 08:35 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Hé? Wie is die jongen met die vreemde icon?
quote:Op maandag 30 mei 2005 08:38 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Ik denk dat hij bang is voor die banaan in je oor![]()
Ga maar vissen vangen ofzowquote:
Ja ik weet het, het is nog vroegquote:
Als het goed is wel en anders volgende weekquote:Op maandag 30 mei 2005 08:37 schreef Megter het volgende:
Geitje, je krijgt toch deze week het cijfer van je toets terug?
Geen idee ik ben geen visserquote:
quote:Op maandag 30 mei 2005 08:39 schreef Geitje82 het volgende:
[..]
Als het goed is wel en anders volgende week![]()
Nee, ik ben niet bekend met deze tak van sport. Misschien kunt u ons een beknopte uitleg geven?quote:
nou eehmz, je gooit een hengel ergens in 't water en dan val je in slaapquote:Op maandag 30 mei 2005 08:40 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Nee, ik ben niet bekend met deze tak van sport. Misschien kunt u ons een beknopte uitleg geven?
Misschien leren we er nog wat van, dan wordt dit topic ineens erg zinvol en misschien sluiten ze ons dan nietquote:Op maandag 30 mei 2005 08:40 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Nee, ik ben niet bekend met deze tak van sport. Misschien kunt u ons een beknopte uitleg geven?
Jij begrijpt mequote:Op maandag 30 mei 2005 08:41 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Misschien leren we er nog wat van, dan wordt dit topic ineens erg zinvol en misschien sluiten ze ons dan niet
nu pas? ik loop al zeker een half uur te gillen om een emmerquote:Op maandag 30 mei 2005 08:40 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ik hoor ergens ver weg een emmer roepen.
En ja, zelfs mét banaan
En wat als je het niet hebt gehaald ?quote:
Aha, klinkt erg interresant. En diegene met de meeste punten wint aan het eind?quote:Op maandag 30 mei 2005 08:41 schreef Fisher het volgende:
[..]
nou eehmz, je gooit een hengel ergens in 't water en dan val je in slaap
quote:Op maandag 30 mei 2005 08:41 schreef Fisher het volgende:
[..]
nu pas? ik loop al zeker een half uur te gillen om een emmer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |