Succesquote:Op maandag 30 mei 2005 09:25 schreef goddess-in-heaven het volgende:
maar vandaag ga ik echt ff hard werken. want ik ben al veeeeeel te laat met mijn zelfevaluatie, dus die moet vandaag echt op de post!!!
dus tot vanmiddag waarschijnlijk
dan nog.. doorwerken jij geen pauze, hart voor de zaak enzo...quote:Op maandag 30 mei 2005 09:24 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Hé, dat is voor in de pauze's. Je denk toch niet dat ik ga slapen in de baas z'n tijd![]()
Wordt je dik vanquote:Op maandag 30 mei 2005 09:24 schreef tijgerwillie het volgende:
[..]
hoezo niet dan wil zeker mijn gebakje, mooi niet![]()
oke have funquote:Op maandag 30 mei 2005 09:25 schreef goddess-in-heaven het volgende:
maar vandaag ga ik echt ff hard werken. want ik ben al veeeeeel te laat met mijn zelfevaluatie, dus die moet vandaag echt op de post!!!
dus tot vanmiddag waarschijnlijk
Nah, het is mij een beetje te ver rijden voor slechts een gebakjequote:Op maandag 30 mei 2005 09:24 schreef tijgerwillie het volgende:
[..]
hoezo niet dan wil zeker mijn gebakje, mooi niet![]()
quote:Op maandag 30 mei 2005 09:25 schreef Fisher het volgende:
[..]
dan nog.. doorwerken jij geen pauze, hart voor de zaak enzo...
Koffie dan?quote:Op maandag 30 mei 2005 09:26 schreef Vigile het volgende:
[..]
Nah, het is mij een beetje te ver rijden voor slechts een gebakje![]()
Er moet meer tegenover staan om mij naar zeeland te laten rijden![]()
![]()
Een hele taart danquote:Op maandag 30 mei 2005 09:26 schreef Vigile het volgende:
[..]
![]()
haha, nou diegene die het gebakje bezit/geeftquote:Op maandag 30 mei 2005 09:26 schreef Vigile het volgende:
[..]
![]()
Zijn jullie het 1e officiële stagiairskoppel?quote:Op maandag 30 mei 2005 09:27 schreef tijgerwillie het volgende:
[..]
haha, nou diegene die het gebakje bezit/geeft![]()
Je collega?quote:Op maandag 30 mei 2005 09:27 schreef tijgerwillie het volgende:
[..]
haha, nou diegene die het gebakje bezit/geeft![]()
Ik wil je vriendelijk verzoeken op je avator te veranderenquote:
Dat moet in de OPquote:Op maandag 30 mei 2005 09:28 schreef Megter het volgende:
[..]
Zijn jullie het 1e officiële stagiairskoppel?
jah direct nog een keer..quote:
quote:Op maandag 30 mei 2005 09:28 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Ik wil je vriendelijk verzoeken op je avator te veranderen
Ik krijg er dorst van![]()
*kijkt richting tijgerwillie*quote:Op maandag 30 mei 2005 09:28 schreef Megter het volgende:
[..]
Zijn jullie het 1e officiële stagiairskoppel?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |