abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_27410656
Naar aanleiding van dit fictieve topic: Bedreigd....

kwam ik tot de (niet geheel verrassende) constatering dat het op Fok! blijkbaar een trend is om alledaagse gedragingen van users zoals zij deze omschrijven in verschillende posts vanuit ideologisch standpunt te benaderen en van daaruit te bekritiseren, terwijl ze zelf op andere gebieden geen haar beter zijn.

Voorbeeld 1:
Iemand schrijft een verhaal dat hij/zij op de scooter bijna omver gereden wordt door een ongeduldige auto die ook nog eens een overtreding begaat, en die figuur is gelijk triest omdat
a) hij een scooter heeft
b) hij in de betreffende situatie ongelukkigerwijs zijn scooter laat vallen

Voorbeeld 2:
Ik schrijf een fictief verhaal dat ik na een avond stappen wat bier op heb en op ongelukkige wijze met een stilstaande auto in aanraking kom en mijn weg vervolg zonder de eigenaar van de auto in te lichten.
a) Ik ben dom en heb een IQ van 80
b) Ik verdien het mezelf dood te rijden tegen een boom
c) Ik verdien het in elkaar getrimd te worden

Koppel deze voorbeelden nu eens aan elkaar en maak er een ander verhaal van vanuit een ander perspectief. Voor de mensen met weinig fantasie en inlevingsvermogen zal ik het kort uiteenzetten.

Ik ben automobilist, heb 's middags op een terras gezeten en de nodige biertjes achterover geslagen. Ik pak de auto naar huis en constateer tot mijn ergernis een scooter die voorrang heeft. Ik heb alcohol op en denk "schijt aan die scooter, kutdingen" en rij gewoon door en bijna tegen de scooter aan. De scooterrijder steekt zijn middelvinger op en ik besluit vlak achter hem te gaan rijden wat erin resulteert dat de bestuurder schrikt en zijn scooter laat vallen wat beschadigingen tot gevolg heeft. Ik rij door.

In dit geval zou ik de gebeten hond zijn zou het verhaal zo op Fok geplaatst worden, maar omdat het er vanuit het perspectief van de scooterrijder staat is hij ineens triest en staan er reacties als
"scooter :') ".

Verder zijn er nog talloze andere voorbeelden te noemen, ik noem de houding jegens de VS, de grondwet van de EU en ga zo maar door. Lekker bezig hier allen! Ik zou wel eens willen weten wat de gemiddelde leeftijd is op dit forum.

Tot slot sluit ik af met een stelling:

Autorijden met een paar biertjes op verspreid over de gehele avond kan best. Waarom?

Na een tijdsbestek van 1.30 uur is een glas bier verwerkt, stel je gaat stappen van 10 tot 4, = 6 uur, de toegestane hoeveelheid alcohol = 2 bier. In totaal is 6 bier drinken op een avond in totaal dus toegestaan, elke 1.5 uur 1 + de toegestane hoeveelheid van 2. Daarbij komt nog dat alcohol op veel mensen een remmend effect heeft in het verkeer, men is zich meer bewust van de risico's en rijdt voorzichtiger.
Hallo?!
  Moderator vrijdag 27 mei 2005 @ 16:26:24 #2
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_27410679
Samen gevat?
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
  FOK!fossiel vrijdag 27 mei 2005 @ 16:26:56 #3
8443 cptmarco
it's captain...
  vrijdag 27 mei 2005 @ 16:27:25 #4
6789 Strolie75
De reisGijs
pi_27410712
quote:
Op vrijdag 27 mei 2005 16:26 schreef Renesite het volgende:
Samen gevat?
Hij is een scooterkneus.
"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
  Moderator vrijdag 27 mei 2005 @ 16:27:44 #5
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_27410728
quote:
Op vrijdag 27 mei 2005 16:27 schreef Strolie75 het volgende:

[..]

Hij is een scooterkneus.
Aha!
pi_27410739
Zozo, wat een tekst. Typeles?
When in panic or in doubt:
run in circles, scream and shout
pi_27410766
quote:
Hij is een scooterkneus.
Zelfs een hypocriece scooterkneus . Wat dat ook mag zijn...
"If you are depressed you shouldn't be in C major!" - Rick Beato
  FOK!fossiel vrijdag 27 mei 2005 @ 16:28:52 #8
8443 cptmarco
it's captain...
pi_27410779
quote:

[..]

Hij is een scooterkneus.
Ik heb ooit inderdaad scooter gereden.
Ik rij echter sinds 2 jaar auto, en erger me weliswaar ook aan dat tuig op scooters zonder helm dat de gevaarlijkste capriolen uithaalt, maar het is ook een kwestie van het kaf van het koren scheiden.

Het is vrij eenvoudig in te schatten wat voor weggedrag een scooterrijder zal vertonen. Generalisering gaat in ieder geval niet op.
Hallo?!
  vrijdag 27 mei 2005 @ 16:29:34 #10
17137 Sander
Nerds do it rarely
pi_27410799
Je hebt gelijk. Kansloos ook eigenlijk. Maar het is zo makkelijk, lekker op anderen zeiken. Hoef je iig even niet naar jezelf te kijken
pi_27410829
Dit topic gaat echter niet over scooters<->auto's, je moet het in een breder perspectief zien en mijn hele post lezen.

Selectief lezen noem ik dit, jullie lezen zeker ook alleen de strips in de krant?
Hallo?!
  vrijdag 27 mei 2005 @ 16:30:36 #12
27793 Henk-Wim
06-05-2002
pi_27410835
quote:
Op vrijdag 27 mei 2005 16:25 schreef Panatic85 het volgende:
Na een tijdsbestek van 1.30 uur is een glas bier verwerkt
Volgens mij duurt dat 8 uur hoor... Bron? Ga zelf maar zoeken, kneus.
quote:
Daarbij komt nog dat alcohol op veel mensen een remmend effect heeft in het verkeer, men is zich meer bewust van de risico's en rijdt voorzichtiger.
Droom maar lekker verder en kom maar terug als je eindelijk 1 slok bier van je pa hebt gekregen...
pi_27410853
Ik snap geen zak van je verhaal...
Je vind dat Fokkers stommer doen tegen scooterkneusjes dan tegen automobilisten?
...
  FOK!fossiel vrijdag 27 mei 2005 @ 16:31:25 #14
8443 cptmarco
it's captain...
pi_27410866
quote:
Op vrijdag 27 mei 2005 16:30 schreef Panatic85 het volgende:
Selectief lezen noem ik dit,
wat had je dan verwacht op een warme meidag om half 5..... ?
  vrijdag 27 mei 2005 @ 16:31:42 #15
79102 Pool
Noord noch Zuid
pi_27410880
Je punt komt niet echt over.

Misschien vinden we wel én mensen met alcohol achter het stuur én scooterrijders sukkels. Het een sluit het ander niet uit enzo. Succes met je volgende fictieve verhaal.
  vrijdag 27 mei 2005 @ 16:32:33 #16
27793 Henk-Wim
06-05-2002
pi_27410911
Van drugsinfo.nl
quote:
Effecten alcohol korte termijn: Verdovend, ontremmend, aantasting beoordelings- en reactievermogen, agressie, zelfoverschatting, onverschilligheid, aantasting van motoriek.
Ach, wtf, waarom zit ik te fok!ken! Ik ga weer naar buiten!
  vrijdag 27 mei 2005 @ 16:32:48 #17
120675 Ronno
Core enzo
pi_27410919
wat een lulverhaal...

ik ben nog maar een newbie, maar ik weet van tevoren dat als ik niet al te veel serieuze reacties moet verwachten op Fok als ik een serieus topic zou openen...
Why don't ya shut your goddamn mouth and play some music.
pi_27410928
Fok is wel leuk enzo maar de reactie's zijn ook vaak nogal ongenuanceerd. Get used to it.
  vrijdag 27 mei 2005 @ 16:33:10 #19
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_27410932
'Hypocrisie van Fok!'? Ik voel me gelukkig niet aangesproken.
The love you take is equal to the love you make.
  vrijdag 27 mei 2005 @ 16:33:17 #20
56821 beyond_cool
Whosa numbah one now? LUIGI
pi_27410937
Mijnheer had beter een woordenboek gekocht in plaats van een auto. "Hypocrisie" is de juiste schrijfwijze, beste man. Waarmee je bewijst dat je dom en ongeletterd bent.

Verder gaat je reactievermogen met 1 biertje reeds achteruit. En de kans bestaat dat je vader belt dat je moeder van de trap gevallen is en of je vroeger naar huis wil komen. Dan zit je daar met 4 bier in je bloed ipv 2 bloed.

Maar er wordt wel erg hard uitgehaald hier op Fok!, daar kan ik je geen ongelijk in geven. Soms lijkt het hier wel een schuurt met jongetjes zonder haar en kistjes aan en een stijf armpje. Het getuigt iig niet van veel tolerantie.
pi_27410943
quote:
Op vrijdag 27 mei 2005 16:25 schreef Panatic85 het volgende:

Autorijden met een paar biertjes op verspreid over de gehele avond kan best. Waarom?

Na een tijdsbestek van 1.30 uur is een glas bier verwerkt, stel je gaat stappen van 10 tot 4, = 6 uur, de toegestane hoeveelheid alcohol = 2 bier. In totaal is 6 bier drinken op een avond in totaal dus toegestaan, elke 1.5 uur 1 + de toegestane hoeveelheid van 2. Daarbij komt nog dat alcohol op veel mensen een remmend effect heeft in het verkeer, men is zich meer bewust van de risico's en rijdt voorzichtiger.
Hier probeer je echt iets kroms recht te lullen, met alcohol op rijdt men voorzichtiger?!?! Waarschijnlijk omdat ze niet in staat zijn de weg fatsoenlijk te zien en denken -al slingerend- voorzichtig te rijden. Laten we eens kijken hoeveel verkeersongelukken er gebeuren i.c.m. alcohol en allemaal maar denken dat ze nog zo goed konden rijden en verkeer inschatten.

Maak dat je moeder wijs, man
wat een drama toch....
pi_27410952
Het gemiddelde niveau springt in ieder geval omhoog door users die kansloze verhalen verzinnen en die vervolgens als waarheid presenteren, waarna ze verontwaardigd reageren als ie kutreacties krijgen

Nog hoger wordt het niveau door users die kansloze redenaties gebruiken om goed te praten dat ze met drank op achter het stuur stappen.

Ik nodig [betreffende users] van harte uit om voor mijn auto te gaan rijden op hun pauperscooter op het moment dat ik stomdronken uit het cafe kom racen. Ik beloof [betreffende users] natuurlijk wel dat ik me extra bewust ben van de risico's en dus extra voorzichtig zal rijden.
Big dick.
  vrijdag 27 mei 2005 @ 16:34:18 #23
34586 kepler
No bounce, no play
pi_27410982
met alcohol op rijden
The line is a dot to you!
pi_27410984
In het geval van de auto en de alcohol zou je inderdaad terecht de gebeten hond zijn. In de andere gevallen, is het gewoon usertje pesten.

Had je daar nou echt een experiment voor nodig?
pi_27410988
quote:
Op vrijdag 27 mei 2005 16:30 schreef Henk-Wim het volgende:

[..]

[..]

Droom maar lekker verder en kom maar terug als je eindelijk 1 slok bier van je pa hebt gekregen...
Dit soort dingen ook al, "kneus". Triest hoor.

www.netdokter.nl

"Je lever is ongeveer anderhalf uur bezig met het verwerken van een biertje of
een wijntje"

"Kneus!"
Hallo?!
  vrijdag 27 mei 2005 @ 16:34:32 #26
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_27410991
Misschien dat het nooit bij topicstarter is opgekomen dat Fok! niet één persoon is.

Meerdere personen, meerdere meningen, dus ook tegenstrijdige meningen & reacties.
Krekker is de bom!
  vrijdag 27 mei 2005 @ 16:35:12 #27
34586 kepler
No bounce, no play
pi_27411014
quote:
Op vrijdag 27 mei 2005 16:34 schreef Panatic85 het volgende:

[..]

Dit soort dingen ook al, "kneus". Triest hoor.

www.netdokter.nl

"Je lever is ongeveer anderhalf uur bezig met het verwerken van een biertje of
een wijntje"

"Kneus!"
je lever jah, maar dat hoeft nog niet te betekenen dat je niet onder invloed bent
The line is a dot to you!
  vrijdag 27 mei 2005 @ 16:35:53 #28
109687 -Angel-
Play that funky music.
pi_27411040
Schandalig dat iemand zomaar een verhaal uit z'n duim zuigt. Zulke mensen moeten gelijk geband worden voor het leven.
  vrijdag 27 mei 2005 @ 16:35:56 #29
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_27411044
Nee, volgens mij is het best rechtlijnig.

Je doet iets fout ( danwel niet fictief ) en je bent een eikel.

Klaar.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
pi_27411048
....pff ik vind dat er wel een ban op topics mogen staan die verzonnen zijn...
(buiten onzin om)
Ga eens naar www.thehungersite.com en klik elke dag een keer.
pi_27411073
Om nog maar te zwijgen over users die zo dom zijn om hun verkeersboete te beklagen in KLB
  vrijdag 27 mei 2005 @ 16:36:53 #32
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_27411078
quote:
Op vrijdag 27 mei 2005 16:35 schreef -Angel- het volgende:
Schandalig dat iemand zomaar een verhaal uit z'n duim zuigt. Zulke mensen moeten gelijk geband worden voor het leven.
Eerst moeten ze opgezocht en gecastreerd worden.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
pi_27411093
quote:
Op vrijdag 27 mei 2005 16:35 schreef -Angel- het volgende:
Oh ik ben dus niet de enige...
  vrijdag 27 mei 2005 @ 16:37:39 #34
21208 derek0905
Saab 900 Turbo
pi_27411110
Ik zou je maar niet zo druk maken met dit weer, anders val je nog om.
DVDkasten voor grotere verzamelingen --&gt; http://www.dvdkast.nl
pi_27411119
quote:
Op vrijdag 27 mei 2005 16:30 schreef Henk-Wim het volgende:

Het is algemeen bekend dat 1 glas alcoholische drank (of dat nou een biertje is of een (wijn)glas wijn) gemiddeld na anderhalf uur door het menselijk lichaam is afgebroken. TS heeft gewoon gelijk, theoretisch kun je 3 glazen bier per anderhalf uur nuttigen en voor de wet niet teveel hebben gedronken om nog te mogen rijden. Bron? Ga zelf maar zoeken, bladiebla
Tenminste houdbaar tot: zie deksel
  vrijdag 27 mei 2005 @ 16:38:06 #36
109687 -Angel-
Play that funky music.
pi_27411131
quote:
Op vrijdag 27 mei 2005 16:37 schreef vdo28 het volgende:

Oh ik ben dus niet de enige...
Nee, zeker niet. Ik snap ook niet wat een mens bezielt om zomaar een verhaal te verzinnen.
Fok! is toch enigzins een serieus forum, mag ik aannemen?
pi_27411146
Hahaha jezus man jank niet. Tis een forum. Iedereen kloot een beetje aan. Lekker boeiend.
  vrijdag 27 mei 2005 @ 16:38:54 #38
79102 Pool
Noord noch Zuid
pi_27411164
quote:
Op vrijdag 27 mei 2005 16:36 schreef vdo28 het volgende:
....pff ik vind dat er wel een ban op topics mogen staan die verzonnen zijn...
(buiten onzin om)
Dat zal ryan3 leuk vinden.
pi_27411199
quote:
Op vrijdag 27 mei 2005 16:38 schreef -Angel- het volgende:
Fok! is toch enigzins een serieus forum, mag ik aannemen?
Jij wordt ook met de dag grappiger
pi_27411200
quote:
Op vrijdag 27 mei 2005 16:33 schreef beyond_cool het volgende:
Mijnheer had beter een woordenboek gekocht in plaats van een auto. "Hypocrisie" is de juiste schrijfwijze, beste man. Waarmee je bewijst dat je dom en ongeletterd bent.

Verder gaat je reactievermogen met 1 biertje reeds achteruit. En de kans bestaat dat je vader belt dat je moeder van de trap gevallen is en of je vroeger naar huis wil komen. Dan zit je daar met 4 bier in je bloed ipv 2 bloed.

Maar er wordt wel erg hard uitgehaald hier op Fok!, daar kan ik je geen ongelijk in geven. Soms lijkt het hier wel een schuurt met jongetjes zonder haar en kistjes aan en een stijf armpje. Het getuigt iig niet van veel tolerantie.
Mijnheer had beter meer energie in het vak "Nederlands" op de middelbare school kunnen steken.
"En de kans bestaat dat je vader belt dat je moeder van de trap gevallen is en of je derhalve vroeger naar huis wilt komen."
Dom en ongeletterd figuur.

Laten we dit kinderachtige gezeik op typefouten nu achterwege?

Dank u.
Hallo?!
pi_27411263
Misschien is het inderdaad te warm hierover te discussieren.

Ik schop het wel een keer omhoog op een druilerige herstdag.
Hallo?!
  vrijdag 27 mei 2005 @ 16:41:25 #42
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_27411264
quote:
Invloed op rijden
Je reageert trager
Alcohol heeft een verdovende werking op de hersenen. Hierdoor reageert iemand die alcohol heeft gedronken trager dan normaal. De controle over z'n been- en armspieren gaat ook achteruit. In situaties waarbij je snel op de rem moet trappen of plotseling aan het stuur moet trekken, reageer je al gauw te laat.

Een voorbeeld: u rijdt 80 kilometer per uur (= 22 meter per seconde), u hebt 3 of 4 glazen bier gedronken en u reageert daardoor een halve seconde langzamer. Als u dan plotseling moet remmen, betekent dit dat u 11 meter méér afstand nodig hebt om tot stilstand te komen dan in nuchtere toestand.

Je ziet minder
Na alcoholgebruik heb je de neiging om recht vooruit te kijken, alsof je in een tunnel zit. Veel van wat er links en rechts van je gebeurt zie je daardoor niet of minder goed. Zo zie je plotseling overstekende voetgangers al gauw te laat.

Wat ook moeilijk gaat is de aandacht verdelen over alles wat je ziet. Je moet in het verkeer op veel dingen tegelijk letten en dat kun je niet goed meer als je gedronken hebt.

Je concentreert je slechter
Alcohol maakt suf en vermindert je concentratie. In de praktijk blijkt dat concentratieverlies vooral gevaarlijk is als er weinig verkeer is en je het gevoel hebt dat er niet veel mis kan gaan. Het gevolg is 'onbegrijpelijke' ongevallen: een auto die op een stille weg in een flauwe bocht tegen een boom rijdt.

Je denkt nog prima te kunnen rijden
Onder invloed denk je meer te kunnen en durf je vaak meer risico te nemen. Zo denk je na een paar glazen nog prima te kunnen rijden, misschien zelfs nog wel beter. De werkelijkheid is anders. Je wordt overmoedig en rijdt roekelozer, je schat situaties verkeerd in en denkt te snel (bijvoorbeeld als je wilt inhalen): "Dat lukt me nog wel".
Bron

Vooral die laatste is voor TS wel interessant.
  vrijdag 27 mei 2005 @ 16:42:22 #43
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_27411305
quote:
Op vrijdag 27 mei 2005 16:39 schreef Panatic85 het volgende:

[..]

Mijnheer had beter meer energie in het vak "Nederlands" op de middelbare school kunnen steken.
"En de kans bestaat dat je vader belt dat je moeder van de trap gevallen is en of je derhalve vroeger naar huis wilt komen."

Dank u.
Nee jij bent een groot licht wil je zeggen.

Met je ingenieuze plannetjes om Fok! (wie dat ook mag zijn ) te ontmaskeren
Krekker is de bom!
pi_27411332
Oh sorry, ik zal voortaan reageren zoals jij wil.
Dus als jij iemand dood rijdt nadat je je vol hebt laten lopen in de kroeg, en je opent daar een topic over, dan zal ik vol medelijden op je reageren.
Want potverdikkie, het is niet makkelijk voor je als je iemand naar de andere wereld hebt geholpen. Ik heb nu al medelijden met je.

En ik vind ook dat als je je de tyfus rookt (wat ik óók doe) en je krijgt longkanker, dan zal ik vol woede reageren. Want die klote tabakfabrikanten die moesten ze doodtrappen, de hufters. Hebben ze zomaar tabak verkocht. En jij kon er helemaal niks aan doen. Tyfus zooi.

Oh, zwak van je om dat topic fictief te noemen, lamlul.
pi_27411377
Wat een gezeik.

Fok! bedoel ik als geheel en alle users die er posten.

Moderator verbeter de topictitel even. Of verander hem naar eigen inzicht.
Hallo?!
pi_27411383
1 woord; kansloos.
Are you brave enough to fear?
SpankmasterC: SocialDisorder is de Julius Caesar onder de gamers
Sigmund666: U bent synoniem voor: AWESOME!
  † In Memoriam † vrijdag 27 mei 2005 @ 16:44:15 #47
21636 Feestkabouter
pi_27411391
quote:
Op vrijdag 27 mei 2005 16:26 schreef Renesite het volgende:
Samen gevat?
Zie topic titel
  vrijdag 27 mei 2005 @ 16:45:23 #48
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_27411432
quote:
Op vrijdag 27 mei 2005 16:43 schreef Panatic85 het volgende:
Wat een gezeik.

Wie zeikt er hier nou.
pi_27411473
quote:
Op vrijdag 27 mei 2005 16:42 schreef Dirkh het volgende:
Dus als jij iemand dood rijdt nadat je je vol hebt laten lopen in de kroeg, en je opent daar een topic over, dan zal ik vol medelijden op je reageren.
Want potverdikkie, het is niet makkelijk voor je als je iemand naar de andere wereld hebt geholpen. Ik heb nu al medelijden met je.
Ik stel nergens dat ik eis dat je zo reageert. Je hebt de openingspost dus niet helemaal begrepen.
Ik heb het erover dat ik het hypocriet vind zoals er gereageerd wordt op respectievelijk het topic van de scooter en mijn topic. Lees anders de OP nog eens rustig door.
Hallo?!
  vrijdag 27 mei 2005 @ 16:46:39 #50
109687 -Angel-
Play that funky music.
pi_27411490
quote:

Jazeker, geheel Fok!. Ik vraag me soms ook wel eens af "wat die ik hier?".

Mensen die zomaar topics openen over niet bestaande situaties, het lijkt soms wel of het gehele forum Onzin is. Ik neem aan dat jij het hier ook mee eens bent Panatic85?
pi_27411507
quote:
Op vrijdag 27 mei 2005 16:44 schreef SocialDisorder het volgende:
1 woord; kansloos.
Nuttige bijdrage aan dit topic
Hallo?!
  vrijdag 27 mei 2005 @ 16:47:33 #52
79102 Pool
Noord noch Zuid
pi_27411527
quote:
Op vrijdag 27 mei 2005 16:39 schreef Panatic85 het volgende:

[..]

Dank u.
Je zit er weer naast, stomme grafkneus. Het woord "derhalve" staat inderdaad mooier in de zin, maar is daar niet verplicht. Verder hoeft de vervoeging van het werkwoord "willen" in de de derde persoon enkelvoud niet met een "t" te eindigen. "Hij wil" is een erkende uitzondering op de regel.

Ga nou maar lekker verkeerd gespelde fictieve verhalen schrijven. Dan wachten wij wel weer op de briljante conclusies die je daaruit gaat trekken.
pi_27411536
quote:
Op vrijdag 27 mei 2005 16:46 schreef Panatic85 het volgende:

[..]

[knip] Lees anders de OP nog eens rustig door.
Das nog vrij lastig, die duurt langer dan de 3 extended editions van Lord Of The Rings......
pi_27411538
quote:
Lees anders de OP nog eens rustig door.
Wordt anders ook even arrogant
pi_27411561
quote:
Op vrijdag 27 mei 2005 16:47 schreef Panatic85 het volgende:

[..]

Nuttige bijdrage aan dit topic
Elk topic krijgt de bijdrage die het verdient.
pi_27411589
quote:
Op vrijdag 27 mei 2005 16:46 schreef -Angel- het volgende:

[..]

Jazeker, geheel Fok!. Ik vraag me soms ook wel eens af "wat die ik hier? ".

Mensen die zomaar topics openen over niet bestaande situaties, het lijkt soms wel of het gehele forum Onzin is. Ik neem aan dat jij het hier ook mee eens bent Panatic85?
Nee ik vind dat wel vermakelijk. Alleen bepaalde reacties op wel serieuze onderwerpen zijn van een dusdanig laag niveau dat ik me daar wel eens aan stoor.
Hallo?!
pi_27411624
quote:
Wat een gezeik.

Hè verdorie, wat naar voor je. Iedereen doet zo naar tegen je en je hebt het helemaal niet verdient. Klote users van FoK! hebben jullie er wel eens bij stil gestaan dat TS ook gevoel heeft en dat hij het allemaal goed bedoeld!!! NOU? Het is jullie schuld. Dus doe normaal en geef TS gelijk.
quote:
Ja, en snel een beetje. Want nu krijgt TS allerlei shit over zich heen en dat is niet eerlijk. Klote moderators. Het is jullie schuld!

Zo goed Panatic85 ?
pi_27411628
quote:
Op vrijdag 27 mei 2005 16:48 schreef Panatic85 het volgende:
Alleen bepaalde reacties op wel serieuze onderwerpen zijn van een dusdanig laag niveau dat ik me daar wel eens aan stoor.
Scheelt dat je hier nog maar een maand rondzwerft en wij je niet zullen missen
  Moderator vrijdag 27 mei 2005 @ 16:50:16 #59
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_27411641
quote:
Op vrijdag 27 mei 2005 16:30 schreef Panatic85 het volgende:
Dit topic gaat echter niet over scooters<->auto's, je moet het in een breder perspectief zien en mijn hele post lezen.

Selectief lezen noem ik dit, jullie lezen zeker ook alleen de strips in de krant?
ja
pi_27411643
quote:

[..]

Nee ik vind dat wel vermakelijk. Alleen bepaalde reacties op wel serieuze onderwerpen zijn van een dusdanig laag niveau dat ik me daar wel eens aan stoor.
alleen de dommen storen zich aan de dommen. De intelligenten staan daarboven.
pi_27411673
bash topic
pi_27411688
quote:
Op vrijdag 27 mei 2005 16:50 schreef SocialDisorder het volgende:

[..]

You have become wise, SocialDisorder-san..
  vrijdag 27 mei 2005 @ 16:52:11 #63
109687 -Angel-
Play that funky music.
pi_27411706
quote:

Je verwoord precies het gevoel dat ik ook wel eens heb Panatic85. Soms begin ik zelfs te twijfelen is dit wel de plaats waar ik wil posten. De reacties zijn immers vaak zo nietszeggend. Er is simpelweg geen ruimte voor een intellectuele discussie.
pi_27411709
quote:
Op vrijdag 27 mei 2005 16:47 schreef Pool het volgende:

[..]

Je zit er weer naast, stomme grafkneus. Het woord "derhalve" staat inderdaad mooier in de zin, maar is daar niet verplicht. Verder hoeft de vervoeging van het werkwoord "willen" in de de derde persoon enkelvoud niet met een "t" te eindigen. "Hij wil" is een erkende uitzondering op de regel.
OFFTOPIC
Klopt, maar het was simpeler en korter om te "corrigeren". Echter wat je wel reglementair fout doet is stellen "persoon x belt dat blabla" / "persoon x belt met de mededeling dat blabla".
OFFTOPIC
Hallo?!
pi_27411711
quote:

[..]

Ik stel nergens dat ik eis dat je zo reageert. Je hebt de openingspost dus niet helemaal begrepen.
Ik heb het erover dat ik het hypocriet vind zoals er gereageerd wordt op respectievelijk het topic van de scooter en mijn topic. Lees anders de OP nog eens rustig door.
Ja, sorry. Ik zal het meteen nóg een keer lezen.
Hè verdorie, wat naar allemaal voor je.
  vrijdag 27 mei 2005 @ 16:52:38 #66
64781 bonke
pipo koeie
pi_27411722
quote:
Op vrijdag 27 mei 2005 16:46 schreef -Angel- het volgende:

[..]

Jazeker, geheel Fok!. Ik vraag me soms ook wel eens af "wat die ik hier?".

hoe is et nou met je zwembad ??
in een polder
in italie??
pies on joe toe
  vrijdag 27 mei 2005 @ 16:53:06 #67
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_27411732
Dat opent hier een thread met een fictief verhaal over rijden met drank op om mensen over de zeik te helpen, blijft hardnekkig volhouden dat rijden met drank op echt zo erg niet is en rechtvaardigt dat met het bijzonder slappe argument dat *IEDEREEN* dat wel eens doet en werpt zich vervolgens op als het morele geweten van dit forum.

Daar moet je toch eigenlijk maar gewoon om lachen?
pi_27411777
quote:
Op vrijdag 27 mei 2005 16:53 schreef Lienekien het volgende:
Daar moet je toch eigenlijk maar gewoon om lachen?
Het is te warm om te lachen
  vrijdag 27 mei 2005 @ 16:55:26 #69
32652 GeorgeW.Bush
President of the USA
pi_27411794
Heeft iemand een samenvatting? Laat ook maar, ik ga weer een biertje nuttigen
Op maandag 11 juli 2005 19:29 schreef Tamme het volgende:
Waarom doe jij zo tegen mij? Zijn we even oud ofzo&gt;?
beetje respect hier op deze fora anders is het klit bang en gaan we schoonmaken
pi_27411817
quote:
Op vrijdag 27 mei 2005 16:50 schreef SocialDisorder het volgende:

[..]

Leuke quote van een toilettegeltje van iemand met de nickname "SocialDisorder"
Hallo?!
  vrijdag 27 mei 2005 @ 16:56:31 #71
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_27411827
quote:
Op vrijdag 27 mei 2005 16:55 schreef GeorgeW.Bush het volgende:
'k Vond mij post hierboven wel een mooie samenvatting.
pi_27411837
quote:
Op vrijdag 27 mei 2005 16:55 schreef GeorgeW.Bush het volgende:
Vergeet niet te rijden!
pi_27411865
quote:
Op vrijdag 27 mei 2005 16:52 schreef Dirkh het volgende:

[..]

Ja, sorry. Ik zal het meteen nóg een keer lezen.
Hè verdorie, wat naar allemaal voor je.
Deze reacties bevestigen alleen maar mijn verhaal bovenaan.

Dank
Hallo?!
  vrijdag 27 mei 2005 @ 16:58:18 #74
109687 -Angel-
Play that funky music.
pi_27411882
quote:
Op vrijdag 27 mei 2005 16:56 schreef Panatic85 het volgende:

Leuke quote van een toilettegeltje van iemand met de nickname "SocialDisorder"
Panatic85 dat is een gewoonte die heerst op Fok!, om iemand die een serieus topic opend te bespotten. Men gaat dan over tot het gebruik van slechts lullige punchlines. Vaak denk ik dan ook is dit nu de plaats waar ik wil posten?
  vrijdag 27 mei 2005 @ 16:58:34 #75
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_27411891
quote:
Wat een gezeik.

Welk gedeelte van onderstaande quote snap je niet?
quote:
Op vrijdag 27 mei 2005 16:34 schreef KreKkeR het volgende:
Misschien dat het nooit bij topicstarter is opgekomen dat Fok! niet één persoon is.

Meerdere personen, meerdere meningen, dus ook tegenstrijdige meningen & reacties.
Nogmaals, aangezien er verschillende mensen in topics reageren kan het dus heel goed zijn dat je in de verschillende topics totaal tegenstrijdige meningen tegenkomt.

Los daarvan, als je per user zou willen achterhalen of hij/zij schijnheilig is, zul je eerst moeten weten of hij/zij zich in het dagelijks leven niet bezighoudt met de zaken die hij op het forum veroordeelt.

Dat doe je dus niet met zo'n onzin topic.
Krekker is de bom!
pi_27411973
Daar ben ik ook helemaal niet mee bezig, ik zeg niets over de mensen die posten zelf, alleen wat over hun postgedrag.
Hallo?!
pi_27412002
quote:
Op vrijdag 27 mei 2005 16:29 schreef Slarioux het volgende:
Je hebt gelijk. Kansloos ook eigenlijk. Maar het is zo makkelijk, lekker op anderen zeiken. Hoef je iig even niet naar jezelf te kijken
Probleem is ook dat deze site door de vele lolbroeken (die zichzelf geweldig vinden) er vrijwel niets meer serieus genomen kan worden. Da's zeker de laatste jaren verergerd. Ik internet al sinds 1993 en ervaar in steeds grotere mate dat mensen internet maar als een lol-medium zien in plaats van een serieus communicatiemiddel.

(De reacties spreken alweer boekdelen ) .. het punt van irritatie ben ik inmiddels al voorbij. Maar de hoop op een intelligente jeugd voor Nederland in de komende decennia, die is al lang vervlogen.
pi_27412036
quote:
Op vrijdag 27 mei 2005 17:02 schreef mart81 het volgende:
(De reacties spreken alweer boekdelen ) .. het punt van irritatie ben ik inmiddels al voorbij. Maar de hoop op een intelligente jeugd voor Nederland in de komende decennia, die is al lang vervlogen.
Hallo?!
pi_27412054
quote:

[..]

Probleem is ook dat deze site door de vele lolbroeken (die zichzelf geweldig vinden) er vrijwel niets meer serieus genomen kan worden. Da's zeker de laatste jaren verergerd. Ik internet al sinds 1993 en ervaar in steeds grotere mate dat mensen internet maar als een lol-medium zien in plaats van een serieus communicatiemiddel.

Ik moet eerlijk kennen dat ik vind dat een hele hoop moderators daar ook deel van uit maken.
Gelukkig niet allemaal, maar wel veel...
  vrijdag 27 mei 2005 @ 17:06:57 #80
109687 -Angel-
Play that funky music.
pi_27412107
quote:

grotere mate dat mensen internet maar als een lol-medium zien in plaats van een serieus communicatiemiddel.
Toch vindt ik het jammer dat wij gedwarsboomd door zulke mensen om serieus over een bepaald onderwerp te discussiëren. En op sommige momenten kan ik dan ook niet de irritatie onderdrukken. Je zou spontaan voortaan het Internet links laten liggen.
  vrijdag 27 mei 2005 @ 17:07:41 #81
64781 bonke
pipo koeie
pi_27412125
quote:
Op vrijdag 27 mei 2005 16:58 schreef -Angel- het volgende:

[..]

Panatic85 dat is een gewoonte die heerst op Fok!, om iemand die een serieus topic opend te bespotten. Men gaat dan over tot het gebruik van slechts lullige punchlines. Vaak denk ik dan ook is dit nu de plaats waar ik wil posten?
totdat de users erachter komen dat een *serieus* bedoeld topic gewoon vol staat met leugens van de TS
tja en dan zou je eigenlijk moeten weten dat je gewoon onzettent stom bezig bent geweest
pies on joe toe
  vrijdag 27 mei 2005 @ 17:09:30 #82
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_27412159
quote:
Op vrijdag 27 mei 2005 17:01 schreef Panatic85 het volgende:
Daar ben ik ook helemaal niet mee bezig, ik zeg niets over de mensen die posten zelf, alleen wat over hun postgedrag.
Is er dan sprake van schijnheilig postgedrag, wanneer iemand het rijden op met alcohol hier op Fok! openlijk verafschuwt en veroordeelt, terwijl hij dit in zijn dagelijks leven ook doet

Dat toevallig andere users in andere topics omgekeerd reageren maakt het niet opeens schijnheilig ofzo.

Tuurlijk zullen er ook genoeg schijnheilige mensen op Fok! zitten, waar niet. Maar door twee topics met verschillende reacties van verschillende users naast elkaar te zetten kun je niet opeens concluderen dat Fok!users in hun algemeen schijnheilig / huichelachtig zijn.
Krekker is de bom!
  vrijdag 27 mei 2005 @ 17:11:03 #83
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_27412190
quote:
Op vrijdag 27 mei 2005 17:04 schreef Panatic85 het volgende:

[..]

Gelukkig maar dat we jou nog hebben

Maar ga wel eerst even een cursus logisch redeneren volgen.
Krekker is de bom!
  vrijdag 27 mei 2005 @ 17:15:32 #84
15967 Frollo
You know I am a righteous man
pi_27412296
Gekkenhuis dit
  vrijdag 27 mei 2005 @ 17:15:55 #85
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_27412307
quote:
Op vrijdag 27 mei 2005 17:06 schreef -Angel- het volgende:

[..]

Toch vindt ik het jammer dat wij gedwarsboomd door zulke mensen om serieus over een bepaald onderwerp te discussiëren. En op sommige momenten kan ik dan ook niet de irritatie onderdrukken. Je zou spontaan voortaan het Internet links laten liggen.
Ik vind dat er op Fok! best een aantal fora is waar serieus over onderwerpen gediscussieerd kan worden en waar mods goed ingrijpen wanneer de 'lolbroeken' opduiken.
pi_27412323
quote:
Op vrijdag 27 mei 2005 17:11 schreef KreKkeR het volgende:

[..]

Gelukkig maar dat we jou nog hebben

Maar ga wel eerst even een cursus logisch redeneren volgen.
Dank

Ik ga helemaal niks volgen, als je het niet snapt ligt het toch echt aan jou.
Hallo?!
pi_27412391
Ja wat is dit nu!

Iedereen kent het wel, tegen paaltjes aan jakkeren en dan in slaap vallen met het hoofd tegen het stuur.

Vandaag heb ik me ook weer kapot geirriteerd aan al die kutscooters op de weg. Lekker patsen met je blinkende solex zonder helm. Ik denk dan altijd: Ïk maak daar snijworst van!" Hang uit de auto en brul "SNIJWORST!" of een andere kreet die ik dan slaak.

Dergelijke hansworsten kunnen erg op je zenuwen werken met een baar borreltjes achter de keizen.

De eenheidsworst op dit forum wat betreft in inhoudelijke opinie is nu niet om over naar huis te posten. Maar alla, het is warm en je wil wat....

.
.
.
.
.
.
.
.
BIER!!!
Maybe you're the same as me, we see things they'll never see
pi_27412420
was het trouwens een bruine Panatic85???
  vrijdag 27 mei 2005 @ 17:22:10 #89
109687 -Angel-
Play that funky music.
pi_27412460
quote:
Op vrijdag 27 mei 2005 17:15 schreef Lienekien het volgende:

Ik vind dat er op Fok! best een aantal fora is waar serieus over onderwerpen gediscussieerd kan worden en waar mods goed ingrijpen wanneer de 'lolbroeken' opduiken.
Toch gebeurd het toch nog vaak dat topics gesloten worden, omdat een paar 'lolbroeken' bjvoorbeeld openingsposts in diskrediet gaaan zitten brengen. Het lijkt of dat er op zulke momenten toe wordt gegeven aan de terreur van deze 'lolbroeken'. Hun uitgangspunt is immers nooit een serieuse discussie, en vaak stoort mij dit.
pi_27412542
Leuk topic
  vrijdag 27 mei 2005 @ 17:32:24 #91
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_27412660
quote:
Op vrijdag 27 mei 2005 17:16 schreef Panatic85 het volgende:

[..]

Dank

Ik ga helemaal niks volgen, als je het niet snapt ligt het toch echt aan jou.
Ik heb net ook beargumenteerd waarom jouw conclusietrekking niet zou kloppen, posts die jij voor het gemak maar even negeert. Als je DAAR nu eens inhoudelijk op in zou gaan.
Krekker is de bom!
pi_27412698
quote:
Op vrijdag 27 mei 2005 17:22 schreef -Angel- het volgende:

[..]

Toch gebeurd het toch nog vaak dat topics gesloten worden, omdat een paar 'lolbroeken' bjvoorbeeld openingsposts in diskrediet gaaan zitten brengen. Het lijkt of dat er op zulke momenten toe wordt gegeven aan de terreur van deze 'lolbroeken'. Hun uitgangspunt is immers nooit een serieuse discussie, en vaak stoort mij dit.
Als een OP weerstand oproept bij bepaalde users, dan is het niet meteen een lolbroek als ie de OP afkraakt en de TS verbaal op zijn sodemieter geeft.
pi_27412721
Blabla, verschillende meningen, geen zin dat allemaal te lezen, ik constateer gewoon dat jij mijn OP verkeerd opvat.

Gaat over een groter geheel, natuurlijk heb je verschillende meningen, maar vaak (of altijd?) zijn de reacties eensgezind triest en dom
Hallo?!
  vrijdag 27 mei 2005 @ 17:38:26 #94
109687 -Angel-
Play that funky music.
pi_27412770
quote:
Op vrijdag 27 mei 2005 17:34 schreef Dirkh het volgende:

Als een OP weerstand oproept bij bepaalde users, dan is het niet meteen een lolbroek als ie de OP afkraakt en de TS verbaal op zijn sodemieter geeft.
Vaak lijkt het echter dat een topic van een bepaalde TS'er moedwillig om zeep wordt geholpen door de zogenaamde 'lolbroekken'. De serieuse discussie wordt zeg maar geschuwd. De moderators kunnen dan alleen slechts nog maar machteloos het topic sluiten. En ik moet zeggen ik vindt dit jammer.
  vrijdag 27 mei 2005 @ 17:38:49 #95
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_27412777
quote:
Op vrijdag 27 mei 2005 17:35 schreef Panatic85 het volgende:
Blabla, verschillende meningen, geen zin dat allemaal te lezen, ik constateer gewoon dat jij mijn OP verkeerd opvat.

Gaat over een groter geheel, natuurlijk heb je verschillende meningen, maar vaak (of altijd?) zijn de reacties eensgezind triest en dom
Dit soort reacties laten wel zien dat je met je posts niet boven het niveau uitstijgt dat je in je OP bekritiseert. Je veegt alles op één hoop en serieuze reacties doe je af met blabla.
  vrijdag 27 mei 2005 @ 17:40:27 #96
79102 Pool
Noord noch Zuid
pi_27412822
quote:
Op vrijdag 27 mei 2005 17:34 schreef Dirkh het volgende:

[..]

Inderdaad. Volgens mij reageerde iedereen bloedserieus op TS zijn verhaal over het doorrijden na een ongeval. Ik in elk geval wel. Dat scooter-topic heb ik niet eens gezien, maar je hebt inderdaad altijd een paar users die lacherig doen over scooters. Daar ergert Panatic zich blijkbaar aan en daarom maakt hij al deze heisa.

Dus om die paar usertjes verzint onze held maar een belachelijk fictief verhaal, waarmee hij ook nog eens een user kwetst die écht zijn moeder verloren heeft door een dronkaard achter het stuur. Dan vind ik zijn gedrag stukken erger dan die paar usertjes die iemand vanwege een scooter uitlachen.
pi_27412829
@ TS:
jij bent zelf geen schaamhaar beter!
pi_27412848
quote:
Op vrijdag 27 mei 2005 17:38 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Dit soort reacties laten wel zien dat je met je posts niet boven het niveau uitstijgt dat je in je OP bekritiseert. Je veegt alles op één hoop en serieuze reacties doe je af met blabla.

Ik veeg niks op 1 hoop, ik heb het alleen over zijn reacties en weet van welke aard die zijn. Ik contstateer dat hij mijn OP niet juist benaderd.
Hallo?!
pi_27412894
quote:
Op vrijdag 27 mei 2005 17:40 schreef Pool het volgende:

[..]

Inderdaad. Volgens mij reageerde iedereen bloedserieus op TS zijn verhaal over het doorrijden na een ongeval. Ik in elk geval wel. Dat scooter-topic heb ik niet eens gezien, maar je hebt inderdaad altijd een paar users die lacherig doen over scooters. Daar ergert Panatic zich blijkbaar aan en daarom maakt hij al deze heisa.

Dus om die paar usertjes verzint onze held maar een belachelijk fictief verhaal, waarmee hij ook nog eens een user kwetst die écht zijn moeder verloren heeft door een dronkaard achter het stuur. Dan vind ik zijn gedrag stukken erger dan die paar usertjes die iemand vanwege een scooter uitlachen.
Nogmaals je moet het vanuit een breder perspectief zien, het is slechts een illustrerend voorbeeld.

Heeft niets te maken met hoe ik over scooters<-->auto's denk.
Hallo?!
  vrijdag 27 mei 2005 @ 17:47:34 #100
79102 Pool
Noord noch Zuid
pi_27413019
quote:
Op vrijdag 27 mei 2005 17:43 schreef Panatic85 het volgende:

[..]

Nogmaals je moet het vanuit een breder perspectief zien, het is slechts een illustrerend voorbeeld.

Heeft niets te maken met hoe ik over scooters<-->auto's denk.
En ik zeg dus dat het géén illustrerend voorbeeld is. Met je voorbeeld heb je slechts geïllustreerd dat je a) niet logisch kunt redeneren en b) een botte lul bent die met een fictief verhaal andere users kwetst.

Je punt is nu volledig mislukt. Terwijl diezelfde boodschap veel overtuigender was geweest als je gewoon een FB-topic had geopend over users die niet serieus reageren op serieuze OP's.
pi_27413067
quote:
Op vrijdag 27 mei 2005 17:47 schreef Pool het volgende:

[..]

En ik zeg dus dat het géén illustrerend voorbeeld is. Met je voorbeeld heb je slechts geïllustreerd dat je a) niet logisch kunt redeneren en b) een botte lul bent die met een fictief verhaal andere users kwetst.

Je punt is nu volledig mislukt. Terwijl diezelfde boodschap veel overtuigender was geweest als je gewoon een FB-topic had geopend over users die niet serieus reageren op serieuze OP's.
Haha

Kortzichtige reacties als deze neem ik niet serieus. Als je bereid bent wel op normaal niveau te reageren probeer het dan nog eens
Hallo?!
  vrijdag 27 mei 2005 @ 17:50:11 #102
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_27413087
quote:
Op vrijdag 27 mei 2005 17:35 schreef Panatic85 het volgende:

Whahaha, je probeert aan te tonen dat veel reacties triest en dom zijn, maar zelf ga je nauwelijks inhoudelijk ergens in omdat je 'geen zin hebt dat allemaal te lezen'.

En oh ja, ik zie het 'grotere plaatje' zeker niet

Ik begrijp je openingspost (incl. verkeerd gekozen topictitel) prima. Je argumentatie raakt alleen kant nog wal en is voor een groot deel gebaseerd op aannames. Daarbij haal je ook nog eens verschillende zaken door elkaar, namelijk 'domme reacties', 'meelopen' en 'schijnheilig gedrag'.

Om een voorbeeld te geven:
quote:
kwam ik tot de (niet geheel verrassende) constatering dat het op Fok! blijkbaar een trend is om alledaagse gedragingen van users zoals zij deze omschrijven in verschillende posts vanuit ideologisch standpunt te benaderen en van daaruit te bekritiseren, terwijl ze zelf op andere gebieden geen haar beter zijn.
Waarop baseer jij dat ze zelf op andere gebieden geen haar beter zijn Door een ander topic aan te halen waarin andere users reageren

Probeer niet zo interessant te doen en maak dan gewoon een klaagtopic over 'domme reacties in topics' of iets dergelijks. DAar had je ook dat geweldige andere topic van je niet voor hoeven te openen.
Krekker is de bom!
pi_27413118
Bepaalde dingen liggen gewoon voor de hand en behoeven geen nadere uitleg.

Als je wilt gaan muggenziften moet je lid worden van de SP/GL en hun vergaderingen bijwonen.

Dag!
Hallo?!
pi_27413124
het gaat om de knikkers mensen, om de knikkers!!!!

Dus wees wijs, en luister naar de innerlijke stem van je ziel die tot je roept en zegt.....

bier drinken en auto's driven
  vrijdag 27 mei 2005 @ 17:51:35 #105
79102 Pool
Noord noch Zuid
pi_27413129
quote:
Op vrijdag 27 mei 2005 17:49 schreef Panatic85 het volgende:

[..]

Haha

Kortzichtige reacties als deze neem ik niet serieus. Als je bereid bent wel op normaal niveau te reageren probeer het dan nog eens
Grappige manier om aan te geven dat je geen argumenten meer hebt. Flauw bovendien dat je wel wil dat kortzichtige OP's serieus genomen worden, maar dat je niet serieus op mijn post ingaat.
pi_27413173
Nogmaals ik heb er nu geen zin in, mijns insziens ligt het voor de hand allemaal.

Ik heb honger en het is te warm om me in te spannen nu.

Als ik van gedachten verander zie je dat later wel
Hallo?!
  vrijdag 27 mei 2005 @ 17:53:34 #107
109687 -Angel-
Play that funky music.
pi_27413182
Volgens mij heeft Panatic85 wel een punt hier hoor. Twee duimen voor Panatic85 die iets serieus aan de kaak wil stellen.
  vrijdag 27 mei 2005 @ 17:55:12 #108
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_27413222
quote:
Op vrijdag 27 mei 2005 17:51 schreef Pool het volgende:

[..]

Grappige manier om aan te geven dat je geen argumenten meer hebt. Flauw bovendien dat je wel wil dat kortzichtige OP's serieus genomen worden, maar dat je niet serieus op mijn post ingaat.
Precies dat dacht ik ook.

Hij maakt het zich er wel lekker makkelijk vanaf met zijn:
quote:
Op vrijdag 27 mei 2005 17:51 schreef Panatic85 het volgende:
Bepaalde dingen liggen gewoon voor de hand en behoeven geen nadere uitleg.

Als je wilt gaan muggenziften moet je lid worden van de SP/GL en hun vergaderingen bijwonen.

Dag!
En dan ook nog even vlug zo'n uithaal naar links.
Ik betwijfel of hij daadwerkelijk regelmatig hun vergaderingen bijwoont, of dat hij.... jawel... domweg meeloopt met de rest .
Krekker is de bom!
  † In Memoriam † vrijdag 27 mei 2005 @ 17:55:19 #109
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_27413230
quote:
Op vrijdag 27 mei 2005 16:29 schreef Panatic85 het volgende:

[..]
.

Het is vrij eenvoudig in te schatten wat voor weggedrag een scooterrijder zal vertonen. Generalisering gaat in ieder geval niet op.
Hoe herken je een roekeloze rijder dan?
Toch op basis van uiterlijk of rijgedrag?

Dan generaliseer je wel namelijk..
  vrijdag 27 mei 2005 @ 17:58:05 #110
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_27413304
quote:
Op vrijdag 27 mei 2005 17:53 schreef Panatic85 het volgende:
Nogmaals ik heb er nu geen zin in, mijns insziens ligt het voor de hand allemaal.

Ik heb honger en het is te warm om me in te spannen nu.

Als ik van gedachten verander zie je dat later wel
Wat ligt voor de hand?

Dat Fok! overstelpt wordt door domme reacties ?
Dat er sprake is van meeloopgedrag op Fok! ?
Dat je geen serieuze discussie kan voeren op Fok! doordat er altijd een groepje is dat de discussie moet verzieken ?
Dat Fok! users in 't algemeen anderen vanuit idiologische overwegingen ergens op veroordelen maar het zelf ook doen ?

Want nogmaals, je haalt verschillende zaken door elkaar.
Krekker is de bom!
pi_27413330
quote:
Op vrijdag 27 mei 2005 17:55 schreef KreKkeR het volgende:

[..]

Precies dat dacht ik ook.

Hij maakt het zich er wel lekker makkelijk vanaf met zijn:
[..]

En dan ook nog even vlug zo'n uithaal naar links.
Ik betwijfel of hij daadwerkelijk regelmatig hun vergaderingen bijwoont, of dat hij.... jawel... domweg meeloopt met de rest .
Hallo?!
  vrijdag 27 mei 2005 @ 17:59:11 #112
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_27413336
quote:
Op vrijdag 27 mei 2005 17:53 schreef -Angel- het volgende:
Volgens mij heeft Panatic85 wel een punt hier hoor. Twee duimen voor Panatic85 die iets serieus aan de kaak wil stellen.
Maar zodra hij serieuze reacties krijgt, anders dan "je hebt helemaal gelijk" probeert hij ze te ontwijken en rent hij weg.
Krekker is de bom!
pi_27413362
quote:
Op vrijdag 27 mei 2005 17:58 schreef KreKkeR het volgende:

[..]

Wat ligt voor de hand?

Dat Fok! overstelpt wordt door domme reacties ?
Dat er sprake is van meeloopgedrag op Fok! ?
Dat je geen serieuze discussie kan voeren op Fok! doordat er altijd een groepje is dat de discussie moet verzieken ?
Dat Fok! users in 't algemeen anderen vanuit idiologische overwegingen ergens op veroordelen maar het zelf ook doen ?

Want nogmaals, je haalt verschillende zaken door elkaar.
Hallo?!
  vrijdag 27 mei 2005 @ 18:02:12 #114
109687 -Angel-
Play that funky music.
pi_27413419
quote:
Op vrijdag 27 mei 2005 17:59 schreef KreKkeR het volgende:

Maar zodra hij serieuze reacties krijgt, anders dan "je hebt helemaal gelijk" probeert hij ze te ontwijken en rent hij weg.
Wacht maar af, zodadelijk gaat Panatic85 jullie argumenten één voor één van de tafel afvegen.
En groot gelijk heeft hij natuurlijk, ik bedoel het valt me tegen dat jullie zijn posts niet serieus nemen.
  vrijdag 27 mei 2005 @ 18:03:12 #115
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_27413449
quote:
Op vrijdag 27 mei 2005 18:02 schreef -Angel- het volgende:

[..]

Wacht maar af, zodadelijk gaat Panatic85 jullie argumenten één voor één van de tafel afvegen.
En groot gelijk heeft hij natuurlijk, ik bedoel het valt me tegen dat jullie zijn posts niet serieus nemen.
Ik doe de popcorn vast in de magnetron, want dit wil ik niet missen.
  vrijdag 27 mei 2005 @ 18:29:27 #116
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_27414102
quote:
Op vrijdag 27 mei 2005 18:00 schreef Panatic85 het volgende:

[..]
Als het allemaal zo voor de hand ligt, waarom deed je dan zoveel moeite (een of ander fake topic) om het aan te tonen?

Om aan te tonen dat domme reacties of meeloopgedrag veel voorkomen had je ook een bestaand topic kunnen aanhalen. Maar dat hypocriete gedrag waar je het ook over had heb je er verder niet mee aangetoond.

Ik vermoed dat er hier sprake is van een gevalletje 'serieus reageren: alleen wanneer het mij uitkomt'.
Krekker is de bom!
pi_27414599
quote:
Op vrijdag 27 mei 2005 16:38 schreef TGT het volgende:
Hahaha jezus man jank niet. Tis een forum. Iedereen kloot een beetje aan. Lekker boeiend.
pi_27416357
quote:
Op vrijdag 27 mei 2005 18:29 schreef KreKkeR het volgende:

[..]

Als het allemaal zo voor de hand ligt, waarom deed je dan zoveel moeite (een of ander fake topic) om het aan te tonen?
Mijn argumenten liggen voor de hand uit de openingspost (onderschreven door 2 aangehaalde voorbeelden), dat is iets anders.
quote:
Om aan te tonen dat domme reacties of meeloopgedrag veel voorkomen had je ook een bestaand topic kunnen aanhalen.
Dat had gekund ja, doet dat iets af aan de constatering die ik gedaan heb? Ik wilde mijn verwachtingen eerst toetsen d.m.v. dat verzonnen topic. Het is niet relevant of het noodzakelijk is geweest, de uitkomsten van mijn bevindingen des te meer.
quote:
Maar dat hypocriete gedrag waar je het ook over had heb je er verder niet mee aangetoond.
Dat is logisch nadenken en omvat ook wat mensenkennis, ik ga niet mijn tijd verspillen aan het uitpluizen van verschillende individuele users en hun postgedrag. Feit is dat (veel) men(sen) zich hier op Fok! anders voordoet als in het dagelijks leven en hypocriete uitspraken doen.

Stel er is een soort van 'reltopic' wat besproken wordt door een aantal mensen in het, ik zeg maar wat, openbaar vervoer. Denk je dan dat er mensen beginnen met schelden en loze oneliners zullen spuien of doodsverwensingen beginnen te maken? Schuilen achter anonimiteit is wat hier gebeurt en zogenaamd stoere opmerkingen plaatsen.

Zielig vind ik dat.
quote:
Ik vermoed dat er hier sprake is van een gevalletje 'serieus reageren: alleen wanneer het mij uitkomt'.
Vermoedt wat je wilt.

[ Bericht 1% gewijzigd door Panatic85 op 27-05-2005 20:16:02 ]
Hallo?!
  vrijdag 27 mei 2005 @ 20:19:23 #119
79102 Pool
Noord noch Zuid
pi_27416541
quote:
Op vrijdag 27 mei 2005 20:09 schreef Panatic85 het volgende:
Dat had gekund ja, doet dat iets af aan de constatering die ik gedaan heb? Ik wilde mijn verwachtingen eerst toetsen d.m.v. dat verzonnen topic. Het is niet relevant of het noodzakelijk is geweest, de uitkomsten van mijn bevindingen des te meer.
En ik stelde dus dat je met dat topic helemaal je punt niet bevestigd hebt. De toets is mislukt. Je hebt een fictief verhaal geplaatst, waarna de mensen serieus verontwaardigd waren over het feit dat jij aangeschoten achter het stuur zat en doorreed na een ongeval.

Je punt dat mensen niet serieus reageren, is dus alleen maar tegengesproken door dat topic. Dit zei ik in mijn vorige post ook al, maar toen wilde je er niet op ingaan. Zwaktebodje van heb ik jou daar.
  † In Memoriam † vrijdag 27 mei 2005 @ 20:21:48 #120
47213 ArmaniMania
pi_27416599
Heb je alweer wat te zeiken, als het je op Fok! niet bevalt, blijf weg!!!
pi_27416629
Lees mij OP eens. Er staat KOPPEL dit topic aan dat topic over die scooter. Waarom stond het daar niet vol met dodelijke verwensingen aan de bestuurder? Door de voorrangsregel te overtreden had die scooterrijder wel dood kunnen zijn. In plaats daarvan was de scooterrijder triest en dom.

Ik geef ermee aan dat er kortzichtig/kort door de bocht gereageerd wordt.

Niks zwaktebodje.
Hallo?!
  vrijdag 27 mei 2005 @ 20:29:05 #122
79102 Pool
Noord noch Zuid
pi_27416756
quote:
Op vrijdag 27 mei 2005 20:23 schreef Panatic85 het volgende:
Lees mij OP eens. Er staat KOPPEL dit topic aan dat topic over die scooter. Waarom stond het daar niet vol met dodelijke verwensingen aan de bestuurder? Door de voorrangsregel te overtreden had die scooterrijder wel dood kunnen zijn. In plaats daarvan was de scooterrijder triest en dom.

Ik geef ermee aan dat er kortzichtig/kort door de bocht gereageerd wordt.

Niks zwaktebodje.
Het klopt dat in het scootertopic niet serieus gereageerd is. Dat had iedereen je meteen kunnen vertellen. Maar daar had je dus ook al meteen een FB-topic over kunnen openen.

Nu heb je een topic met een fictief verhaal geopend waarin hele andere users wél serieus reageerden. Met dat tweede topic heb je dus helemaal niets bereikt, behalve dat je iemand hebt gekwetst en dat bijna iedereen je nu een kneus vindt. Uit dat topic blijkt bovendien dat er volop users zijn die wél normaal reageren, wat jouw punt over fok! in zijn algemeenheid dus tegenspreekt.
pi_27416868
Als je een hekel hebt aan de hypocrisie van mensen op Fok! ga je toch lekker ergens anders posten..

Ik zie het probleem niet helemaal
Op vrijdag 22 juli 2011 00:30 schreef yvonne het volgende:
Ja DE Ik houd nog heel veel van je
  Moderator vrijdag 27 mei 2005 @ 20:36:58 #124
61302 crew  UIO_AMS
Dobbelsteenavonturier
pi_27416904
Generaliseren is ook een kunst. Bijna net zo triest als niet kunnen spellen. Of de stam+t-regel bij derde persoon enkelvoud niet kennen.
Als niets meer baat kan een worst geen kwaad.
Op dinsdag 7 december 2010 12:50 schreef yvonne het volgende:
Beste moderator UIO_AMS
Stuur een mod weg.
pi_27416947
quote:
Op vrijdag 27 mei 2005 20:29 schreef Pool het volgende:

[..]

Het klopt dat in het scootertopic niet serieus gereageerd is. Dat had iedereen je meteen kunnen vertellen. Maar daar had je dus ook al meteen een FB-topic over kunnen openen.

Nu heb je een topic met een fictief verhaal geopend waarin hele andere users wél serieus reageerden. Met dat tweede topic heb je dus helemaal niets bereikt, behalve dat je iemand hebt gekwetst en dat bijna iedereen je nu een kneus vindt. Uit dat topic blijkt bovendien dat er volop users zijn die wél normaal reageren, wat jouw punt over fok! in zijn algemeenheid dus tegenspreekt.
Normaal reageren? Haha, de meerderheid sprak over slaan met honkbalknuppels, doodsverwensingen etc.

Ja erg normaal ja.
Hallo?!
pi_27416980
quote:
Op vrijdag 27 mei 2005 20:36 schreef UIO_AMS het volgende:
Generaliseren is ook een kunst. Bijna net zo triest als niet kunnen spellen. Of de stam+t-regel bij derde persoon enkelvoud niet kennen.

Haha. Je mocht willen dat jouw taalvaardigheden in de buurt van de mijne kwamen mannetje.

Dit heeft overigens toch geen reet met de discussie te maken.
Hallo?!
pi_27417021
quote:
Op vrijdag 27 mei 2005 20:29 schreef Pool het volgende:

[..]

Er zijn talloze topics als dat topic waarin zo gereageert wordt. Erg makkelijk om je er zo vanaf te doen. Het is gewoon kenmerkend voor het niveau van Fok zoals er gereageerd wordt.

Klaar.
Hallo?!
  vrijdag 27 mei 2005 @ 20:47:05 #128
79102 Pool
Noord noch Zuid
pi_27417087
quote:
Op vrijdag 27 mei 2005 20:39 schreef Panatic85 het volgende:

[..]

Normaal reageren? Haha, de meerderheid sprak over slaan met honkbalknuppels, doodsverwensingen etc.

Ja erg normaal ja.
Ah, je vindt doodsverwensingen niet normaal? Wat doet deze dan in de OP van jouw geweldig genuanceerde topic? ( Domme NEE-stemmers tegen de EU-grondwet )
quote:
Een boodschap voor deze mensen:

STERF
Ik moet zeggen dat ik een doodsverwensing jegens een egocentrische, aangeschoten doorrijder wel een stukje normaler vind, dan een doodsverwensing jegens NEE-stemmers bij een referendum.

Kan een modje de TT misschien even wijzigen in "De hypocrisie van Panatic85" ?
  Moderator vrijdag 27 mei 2005 @ 20:47:47 #129
61302 crew  UIO_AMS
Dobbelsteenavonturier
pi_27417102
quote:
Op vrijdag 27 mei 2005 20:40 schreef Panatic85 het volgende:
Haha. Je mocht willen dat jouw taalvaardigheden in de buurt van de mijne kwamen mannetje.
quote:
Op vrijdag 27 mei 2005 20:43 schreef Panatic85 het volgende:
Er zijn talloze topics als dat topic waarin zo gereageert wordt. Erg makkelijk om je er zo vanaf te doen. Het is gewoon kenmerkend voor het niveau van Fok zoals er gereageerd wordt.

Klaar.
Yep
Beste moderator UIO_AMS
Stuur een mod weg.
  vrijdag 27 mei 2005 @ 20:48:26 #130
79102 Pool
Noord noch Zuid
pi_27417114
quote:
Op vrijdag 27 mei 2005 20:43 schreef Panatic85 het volgende:

[..]

Klaar.
Wat begreep je niet aan "Maar daar had je dus ook al meteen een FB-topic over kunnen openen"
pi_27417275
quote:
Op vrijdag 27 mei 2005 20:47 schreef UIO_AMS het volgende:

[..]

[..]

Yep
Goh meneer de schoolmeester.

Bedankt.
Hallo?!
  Moderator vrijdag 27 mei 2005 @ 21:00:54 #132
61302 crew  UIO_AMS
Dobbelsteenavonturier
pi_27417368
quote:
Op vrijdag 27 mei 2005 20:55 schreef Panatic85 het volgende:
Goh meneer de schoolmeester.

Bedankt.
Loop dan niet te roepen dat ik jouw taalvaardigheden mocht willen hebben. Dan kun je zo'n reactie verwachten. Zeker op Fok!
Beste moderator UIO_AMS
Stuur een mod weg.
pi_27417859
quote:
Op vrijdag 27 mei 2005 21:00 schreef UIO_AMS het volgende:

[..]

Loop dan niet te roepen dat ik jouw taalvaardigheden mocht willen hebben. Dan kun je zo'n reactie verwachten. Zeker op Fok!
Laat ik deze mini-discussie van dit topic maar negeren ten behoeve ervan.
Hallo?!
pi_27418532
Panatic jij bent echt vaag...

Ik gok dat je 18 jaar of jonger bent en anders klopt er echt iets niet...
  vrijdag 27 mei 2005 @ 22:01:54 #135
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_27418749
quote:
Ik heb ooit inderdaad scooter gereden.
Ik rij echter sinds 2 jaar auto,
Linkerhand bovenop het stuur, rechterhand bij het pookje, lichtelijk naar rechts hangend, hoofd meer in het midden van de auto dan recht voor het stuur?
Proud to be American. Hier woon ik.
"Beer is proof that God loves us" - Benjamin Franklin.
-
"Those who would give up Essential Liberty to purchase a little Temporary Safety deserve neither Liberty nor Safety" - Benjamin Franklin
pi_27419081
quote:
Op vrijdag 27 mei 2005 22:01 schreef maartena het volgende:

[..]

Linkerhand bovenop het stuur, rechterhand bij het pookje, lichtelijk naar rechts hangend, hoofd meer in het midden van de auto dan recht voor het stuur?
Hoevaak heb ik deze stereotypering wel niet voorbij zien komen op fok
Hallo?!
pi_27419103
quote:
Op vrijdag 27 mei 2005 21:52 schreef vdo28 het volgende:
Panatic jij bent echt vaag...

Ik gok dat je 18 jaar of jonger bent en anders klopt er echt iets niet...
Argumenten jongen!

WAAR ZIJN DE ARGUMENTEN

Hallo?!
pi_27419165
Die geef je zelf wel!
  vrijdag 27 mei 2005 @ 22:23:08 #139
79102 Pool
Noord noch Zuid
pi_27419295
quote:
Op vrijdag 27 mei 2005 21:22 schreef Panatic85 het volgende:

[..]

Laat ik deze mini-discussie van dit topic maar negeren ten behoeve ervan.
Je bent die discussie over taalvaardigheid allang aangegaan en je hebt hem verloren. Dat is wat anders dan negeren.

Wat je trouwens wél hebt genegeerd, is de post waarin ik jouw hypocrisie aantoonde. Enerzijds vind je doodsverwensingen niet normaal en typerend voor het lage niveau van Fok! en anderzijds maak je je er zelf vrolijk schuldig aan. In een openingspost nota bene!
pi_27419350
quote:
Op vrijdag 27 mei 2005 22:23 schreef Pool het volgende:

[..]

Je bent die discussie over taalvaardigheid allang aangegaan en je hebt hem verloren. Dat is wat anders dan negeren.
Haha, als je dat een discussie noemt. Maak er een topic over als je erover wilt discussieren.
quote:
Wat je trouwens wél hebt genegeerd, is de post waarin ik jouw hypocrisie aantoonde. Enerzijds vind je doodsverwensingen niet normaal en typerend voor het lage niveau van Fok! en anderzijds maak je je er zelf vrolijk schuldig aan. In een openingspost nota bene!
Was ironisch bedoeld.
Hallo?!
  vrijdag 27 mei 2005 @ 22:26:43 #141
79102 Pool
Noord noch Zuid
pi_27419400
quote:
Op vrijdag 27 mei 2005 22:25 schreef Panatic85 het volgende:
Was ironisch bedoeld.
Niet serieus dus? *

[ Bericht 1% gewijzigd door Pool op 27-05-2005 22:31:55 ]
  vrijdag 27 mei 2005 @ 22:29:51 #142
104895 fayakill
echt werie
pi_27419498
jij bent toch die kutmongool die dronken een auto ramde

en vervolgens ging huilen omdat de eigenaar je had bedreigd

SUKKEL CASTREER JEZELF
Megumi, Crystal k. en Papa Bouba Diop van Fulham
--gedeelte sig verwijderd door FA, niet terugplaatsen--
pi_27419515
quote:
Op vrijdag 27 mei 2005 22:26 schreef Pool het volgende:

[..]

Niet serieus dus?
Lees even je signature
Hallo?!
  vrijdag 27 mei 2005 @ 22:31:40 #144
79102 Pool
Noord noch Zuid
pi_27419544
quote:
Op vrijdag 27 mei 2005 22:30 schreef Panatic85 het volgende:

[..]

Lees even je signature
Oja, sorry. Ik zal even een * aan de vorige post toevoegen.
pi_27419676
quote:
Op vrijdag 27 mei 2005 16:31 schreef Pool het volgende:
Je punt komt niet echt over.

Misschien vinden we wel én mensen met alcohol achter het stuur én scooterrijders sukkels. Het een sluit het ander niet uit enzo. Succes met je volgende fictieve verhaal.
Amen . Dat is de enige en goeie uitleg van dit topic
  vrijdag 27 mei 2005 @ 23:04:40 #146
79000 Maikuuul
Dat zeg ik ook altijd
pi_27420476
quote:
Op vrijdag 27 mei 2005 22:35 schreef Tha_T het volgende:

[..]

Amen . Dat is de enige en goeie uitleg van dit topic
Op brommers rijden mag wel he ?
[b]Mag ik niet zeggen voor me moeder
Van het Concert des Levens krijgt niemand een Program
Sokkel Lolleromfg[/b]
pi_27421844
quote:
Op vrijdag 27 mei 2005 23:04 schreef Maikuuul het volgende:

[..]

Nu ik auto rij niet meer natuurlijk
pi_27422179
quote:
Op vrijdag 27 mei 2005 23:04 schreef Maikuuul het volgende:

[..]

Mits je auto's van de weg afdrukt
  zaterdag 28 mei 2005 @ 00:05:30 #149
102582 Asics
Asics HIGH !!!
pi_27422318
hypocrisie? stel je niet aan met je onzin topic over zuipen en rijden
als je zuipt en gaat rijden ben je gewoon een verrekte ZAK hooi
Asics neemt de tijd.
Asics geniet. Lees mijn columns op http://www.raaskal.com
  zaterdag 28 mei 2005 @ 01:27:35 #150
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_27424114
quote:
Op vrijdag 27 mei 2005 22:16 schreef Panatic85 het volgende:

[..]

Argumenten jongen!

WAAR ZIJN DE ARGUMENTEN

Oh gaan we nou sarcastisch lopen doen

Wel zogenaamd serieus iets proberen aan te kaarten, maar bij kritiek op jouw argumenten opeens zulk gedrag vertonen en komen met ontwijkende antwoorden als "dat weet iedereen toch".

Had je net zo goed een topic kunnen openen op deze manier:
quote:
De hypocrisie van Fok! users
Users op Fok! zijn hypocriet, want iedereen weet toch dat mensen vaak hypocriet zijn!!"
Krekker is de bom!
  zaterdag 28 mei 2005 @ 01:37:47 #151
1129 buzzer
Jeu de buzzer
pi_27424275
quote:
Op vrijdag 27 mei 2005 16:42 schreef Dirkh het volgende:

En ik vind ook dat als je je de tyfus rookt (wat ik óók doe) en je krijgt longkanker, dan zal ik vol woede reageren. Want die klote tabakfabrikanten die moesten ze doodtrappen, de hufters. Hebben ze zomaar tabak verkocht. En jij kon er helemaal niks aan doen. Tyfus zooi.

sorry dat ik je tekst jat, maar beter had ik het niet kunnen verwoorden.
door sukkels alls TS met dergelijke lulverhalen (wat ik wel vermoedde maar wat je tegenwoordig niet meer mag zeggen) delven topics met verhalen die ongelovelijk klinken, maar wel waar blijken te zijn het onderspit. Ik weet nu in ieder geval TS prima op waarde te schatten
Toch vreemd hoor.. Dat men het over een boek heeft en daarbij de vraag stelt of het ook offline te bekijken is
  zaterdag 28 mei 2005 @ 01:38:35 #152
1129 buzzer
Jeu de buzzer
pi_27424285
quote:
Op vrijdag 27 mei 2005 17:49 schreef Panatic85 het volgende:

[..]

Haha

is dit jouw manier om te zeggen dat iemand gelijk heeft ?
Toch vreemd hoor.. Dat men het over een boek heeft en daarbij de vraag stelt of het ook offline te bekijken is
pi_27429681
quote:
Op zaterdag 28 mei 2005 01:37 schreef buzzer het volgende:

[..]

Ik weet nu in ieder geval TS prima op waarde te schatten
Mooi dan hoef ik niet de moeite te nemen met jou in discussie te gaan.

Hallo?!
pi_27429696
Ik heb er geen zin meer in hetzelfde 40x uit te moeten leggen, bekijk het maar. Mijn argumenten staan in het 1e deel van dit topic, als je die niet snapt en niet voor de hand liggend vindt ben je gewoon dom en naief.
Hallo?!
  zaterdag 28 mei 2005 @ 13:34:32 #155
79102 Pool
Noord noch Zuid
pi_27430277
quote:
Op zaterdag 28 mei 2005 13:03 schreef Panatic85 het volgende:
Ik heb er geen zin meer in hetzelfde 40x uit te moeten leggen, bekijk het maar. Mijn argumenten staan in het 1e deel van dit topic, als je die niet snapt en niet voor de hand liggend vindt ben je gewoon dom en naief.
En de weerleggingen van die argumenten staan in alle posts daarna. Als je die niet snapt en voor de hand liggend vindt, ben je gewoon dom en naïef.
  zaterdag 28 mei 2005 @ 13:34:40 #156
82589 S-Two
barba macacu
pi_27430284
quote:
Op zaterdag 28 mei 2005 13:03 schreef Panatic85 het volgende:
Whaha, triest mannetje ben jij toch. De tegenargumenten ga je uit de weg en er is al verscheidene malen door verschillende mensen (Pool, Dirkh bijv.) duidelijk gemaakt dat er iets niet klopt aan jouw "logische beredenering" .

Nu ga ik lekker naar het zwembad .
Before R. Kelly had his teens.. Wutang had their cream
Slick Rick had his rings... crack rock had it's fiends
Martin Luther had his dreams, Stevie Wonder could sing
or Elvis was king, Hip Hop was on the scene
pi_27430342
Dat mensen hier nog discussie om gaan voeren, dat hij zo dom is om verder te rijden na een 'ongelukje' getuigt toch wel van een niveau dat zeker niet in GC thuis hoort? En dan een klaagtopic openen, ga lekker afkoelen ergens ofzo.
  zaterdag 28 mei 2005 @ 13:40:05 #158
79102 Pool
Noord noch Zuid
pi_27430395
quote:
Op zaterdag 28 mei 2005 13:37 schreef Dark_Killah het volgende:
Dat mensen hier nog discussie om gaan voeren, dat hij zo dom is om verder te rijden na een 'ongelukje' getuigt toch wel van een niveau dat zeker niet in GC thuis hoort? En dan een klaagtopic openen, ga lekker afkoelen ergens ofzo.
Heeft GC een minimumniveau? Wat doet dat vaste slowchattopic met Stuart enzo hier dan?*
pi_27431692
Dat jullie nog reageren op hem
  zaterdag 28 mei 2005 @ 15:46:49 #160
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_27432513
TS, jij zit nog niet zo lang op Fok! zie ik.

Het zijn allemaal clichématige opmerkingen die gemaakt worden wanneer het bijvoorbeeld over scooters gaat of over VW Golfjes of Limburgers of hockey of gothic of VMBO etc.
Overal is er een standaard reactie op die je zeker gaat krijgen, deze moet je niet zo zwaar nemen.
Dat is het verschil tussen Fok en de werkelijke wereld. Als je er een tijdje zit wen je eraan, dat is gewoon de sfeer hier, hoort erbij.

Overal hoort een sterotype bij, ze kunnen je namelijk niet zien, en kennen je niet, daarom creëren ze zelf een beeld van je door dat stereotype
pi_27432657
quote:
Op zaterdag 28 mei 2005 15:46 schreef Ixnay het volgende:

Het zijn allemaal clichématige opmerkingen die gemaakt worden wanneer het bijvoorbeeld over scooters gaat of over VW Golfjes of Limburgers of hockey of gothic of VMBO etc.
Overal is er een standaard reactie op die je zeker gaat krijgen, deze moet je niet zo zwaar nemen.
Dat is het verschil tussen Fok en de werkelijke wereld. Als je er een tijdje zit wen je eraan, dat is gewoon de sfeer hier, hoort erbij.

Overal hoort een sterotype bij, ze kunnen je namelijk niet zien, en kennen je niet, daarom creëren ze zelf een beeld van je door dat stereotype
Ik ben een kloon, mijn eigen user is gebanned, zit zo'n 3 jaar op Fok inmiddels. Vind het niveau gewoon erg laag.
Hallo?!
  zaterdag 28 mei 2005 @ 15:57:36 #162
104895 fayakill
echt werie
pi_27432690
quote:
Op zaterdag 28 mei 2005 15:55 schreef Panatic85 het volgende:

[..]

Ik ben een kloon, mijn eigen user is gebanned, zit zo'n 3 jaar op Fok inmiddels. Vind het niveau gewoon erg laag.
3 jaar niemand verplicht je hier te komen...er zijn zat andere fora
Megumi, Crystal k. en Papa Bouba Diop van Fulham
--gedeelte sig verwijderd door FA, niet terugplaatsen--
  zaterdag 28 mei 2005 @ 15:58:08 #163
26777 MrTorture
Welcome to the torture chamber
pi_27432703
quote:
Op vrijdag 27 mei 2005 16:35 schreef kepler het volgende:

[..]

je lever jah, maar dat hoeft nog niet te betekenen dat je niet onder invloed bent
van de CBR-site:

Na inname heeft het lichaam tijd nodig om zich van alcohol te ontdoen. Per standaardglas alcohol is dat ongeveer anderhalf uur. Middeltjes om dit proces te versnellen (koffie drinken, dansen, douchen en dergelijke) bestaan niet.

Ik tel altijd voor ieder biertje ongeveer 2 uur. (Uiteraard vanaf het moment van drinken)
No fear, no pain.Nobody left to blame. I'll try alone. Make destiny my own.
Dave: Al draagt een mod een blauwe kleur, het is en blijft een oude zeur.
yvonne says: nee hoor die Danny is gewoon een werknemer
Vis een optie?
  zaterdag 28 mei 2005 @ 16:01:06 #164
79102 Pool
Noord noch Zuid
pi_27432757
quote:
Op zaterdag 28 mei 2005 15:55 schreef Panatic85 het volgende:

[..]

Dat jij geband werd, dat lag natuurlijk aan iemand anders. En aan het lage niveau op fok!
pi_27432820
quote:
Op zaterdag 28 mei 2005 16:01 schreef Pool het volgende:

[..]

Dat jij geband werd, dat lag natuurlijk aan iemand anders. En aan het lage niveau op fok!

Het ging om ondergewaarde posts met een hoge amusementswaarde en altijd een originele insteek. De ban periode is echter weer voorbij, dus binnenkort zul je die posts weer kunnen aanschouwen
Hallo?!
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 28 mei 2005 @ 16:08:12 #166
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_27432878
quote:
Ik rij echter sinds 2 jaar auto
zozo... twee jaar al...
  zaterdag 28 mei 2005 @ 16:13:17 #167
79102 Pool
Noord noch Zuid
pi_27432986
quote:
Op zaterdag 28 mei 2005 16:04 schreef Panatic85 het volgende:

[..]

Het ging om ondergewaarde posts met een hoge amusementswaarde en altijd een originele insteek. De ban periode is echter weer voorbij, dus binnenkort zul je die posts weer kunnen aanschouwen
Jij denkt zeker dat je BrauN bent.

Maar ik ben benieuwd welke immer humoristische user we de afgelopen tijd hebben moeten missen. Ik verwacht nu natuurlijk een enorme stijging van het niveau.
  zaterdag 28 mei 2005 @ 16:16:31 #168
45648 D1
Religieus spookrijder
pi_27433060
quote:
quote:
Nee, dit is echt een hoog niveau van redeneren...

En tsja, hypocrisie... Mijn post op jouw brilliante topic staat nog steeds. Je mag van mij nog steeds een dwarsleasie krijgen

Kijk, het is gewoon heel makkelijk... Als je je staande kan houden heb je hier een prima tijd. Echter, kun je niet redeneren, open je konttopics, en kun je niet incasseren dan is Fok! niet de juiste plaats voor jou...

Ik hoorde dat de EO jongeren een heel serieus forum hebben...
Far better it is to dare mighty things, to win glorious triumphs even though checkered by failure, than to rank with those poor spirits who neither enjoy nor suffer much because they live in the gray twilight that knows neither victory nor defeat.
  zaterdag 28 mei 2005 @ 16:19:06 #169
42530 Jerruh
I'm rocking one leg!
pi_27433111
quote:
Op zaterdag 28 mei 2005 15:46 schreef Ixnay het volgende:

en dat is het punt waar ik het misschien met panatic eens ben: het is toch goddomme van een enorm laag niveau om telkens weer met die standaard kijk aan te komen kakken? dat mensen de moeite niet meer nemen om iets door te lezen en meteen maar op het eerste woord gaan hameren met opmerkingen waar zelfs een eicel zich voor zou schamen? Kom op zeg, ik vind het erg jammer dat mensen tegenwoordig niet eens meer creatief zijn in het maken van goedkope grappen....

lijkt me es leuk als mensne die stereotypen loslaten en es opmerkingen of posts maken waar mensen pas echt stijl achterover van vallen...
put
your
clothes
on!
  zaterdag 28 mei 2005 @ 16:23:56 #170
45648 D1
Religieus spookrijder
pi_27433208
quote:
Op zaterdag 28 mei 2005 16:19 schreef Jerruh het volgende:

[..]

en dat is het punt waar ik het misschien met panatic eens ben: het is toch goddomme van een enorm laag niveau om telkens weer met die standaard kijk aan te komen kakken? dat mensen de moeite niet meer nemen om iets door te lezen en meteen maar op het eerste woord gaan hameren met opmerkingen waar zelfs een eicel zich voor zou schamen? Kom op zeg, ik vind het erg jammer dat mensen tegenwoordig niet eens meer creatief zijn in het maken van goedkope grappen....

lijkt me es leuk als mensne die stereotypen loslaten en es opmerkingen of posts maken waar mensen pas echt stijl achterover van vallen...
Het kan misschien aan mij liggen, maar ik zie absoluut kwalitatief goede discussies op Fok!. Je moet alleen wel kunnen incasseren en niet gelijk je van je stuk laten brengen...
Far better it is to dare mighty things, to win glorious triumphs even though checkered by failure, than to rank with those poor spirits who neither enjoy nor suffer much because they live in the gray twilight that knows neither victory nor defeat.
  zaterdag 28 mei 2005 @ 16:29:59 #171
42530 Jerruh
I'm rocking one leg!
pi_27433321
quote:
Op zaterdag 28 mei 2005 16:23 schreef D1 het volgende:

[..]

Het kan misschien aan mij liggen, maar ik zie absoluut kwalitatief goede discussies op Fok!. Je moet alleen wel kunnen incasseren en niet gelijk je van je stuk laten brengen...
ow zeker, maar kom es in KLB: daar worden users vaak gewoon meteen al voor lomp, dom, of wat dan ook uitgemaakt, enige vorm van discussie vaak negerend.
put
your
clothes
on!
  zaterdag 28 mei 2005 @ 16:31:46 #172
79102 Pool
Noord noch Zuid
pi_27433353
Ja, de meeste topics zijn gewoon okey, namelijk:
-Topics met een onzinnige insteek, waarop onzinnig wordt gereageerd.
-Topics met een serieuze insteek, waarop vooral serieus wordt gereageerd.

Het aantal serieuze topics waarin alleen maar onzinnig wordt gereageerd, is niet echt groot. Mocht dat voorkomen, dan kun je daar over klagen in het FB-topic van het betreffende subforum. Daar zijn de moderators voor en meestal gaan die er goed mee om. Veel bans in het banmeldtopic worden ook gegeven wegens "klieren in R&P", "bashen in POL/NWS" en "flauwdoen in F&F". Goede zaak, al zal ik niet doen alsof ik nooit onzinnig heb gereageerd in serieuze topics.
pi_27433790
quote:
Op zaterdag 28 mei 2005 16:29 schreef Jerruh het volgende:

[..]

ow zeker, maar kom es in KLB: daar worden users vaak gewoon meteen al voor lomp, dom, of wat dan ook uitgemaakt, enige vorm van discussie vaak negerend.
Goh ben je er achter???
Er lopen hier gewoon heel wat domme kneusjes rond...

Als alle onzingangers (dus iedereen die de meeste van zijn posts daar post) gewoon eens uit alle andere subfora bleven werd alles al een stuk beter...
  zaterdag 28 mei 2005 @ 17:10:34 #174
42530 Jerruh
I'm rocking one leg!
pi_27433939
quote:
Op zaterdag 28 mei 2005 17:02 schreef vdo28 het volgende:

[..]

Goh ben je er achter???
Er lopen hier gewoon heel wat domme kneusjes rond...

Als alle onzingangers (dus iedereen die de meeste van zijn posts daar post) gewoon eens uit alle andere subfora bleven werd alles al een stuk beter...
was ik al achter, maar ja, "wereldverbeteraar" he, dan wil je er iets aan doen .
ik zal, ook al zit ik hier al een aantal jaar, nog steeds in me kop moeten rammen dat dat niet gaa tlukken .
put
your
clothes
on!
  zaterdag 28 mei 2005 @ 17:24:21 #175
79102 Pool
Noord noch Zuid
pi_27434174
quote:
Op zaterdag 28 mei 2005 17:02 schreef vdo28 het volgende:
  zaterdag 28 mei 2005 @ 17:26:29 #176
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_27434219
je moet gewoon niet bezopen achter het stuur kruipen, godverdomme
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_27434244
quote:
Op zaterdag 28 mei 2005 17:24 schreef Pool het volgende:

[..]

Het geldt niet voor iedereen (Dan zou ik weer "stereotyperen")
Maar het gaat in de regel wel op.....
  zaterdag 28 mei 2005 @ 17:27:59 #178
45648 D1
Religieus spookrijder
pi_27434252
quote:
Op zaterdag 28 mei 2005 16:29 schreef Jerruh het volgende:

[..]

Maar laten we wel wezen... Wat voor topics lopen er op dit moment in Klaagbaak?!?

- Ben jij zo dom als stront? Bla
- Kut bejaarden
- Pokkepluisjes
- Borsten
- Je moeder is een hoer
- Krenterige school
- Negers die hun kruis vasthouden tijdens het zingen

Nee, dit zijn echt topics waar filosofisch verantwoord gediscusseerd gaat worden...

[ Bericht 5% gewijzigd door D1 op 28-05-2005 17:43:57 ]
pi_27434270
Ik kijk een minuut naar Pool's geschiedenis en vind gelijk de boosdoener:
ONZ moet blijven!

Dus jij wil de subfora verneuken
pi_27434302
quote:
Op zaterdag 28 mei 2005 17:10 schreef Jerruh het volgende:

[..]

was ik al achter, maar ja, "wereldverbeteraar" he, dan wil je er iets aan doen .
ik zal, ook al zit ik hier al een aantal jaar, nog steeds in me kop moeten rammen dat dat niet gaa tlukken .
Je kunt daar niets aan doen, maar ik moet zeggen dat veel (lees: de meeste) moderators rustig meebaggeren....
pi_27434328
quote:
Op zaterdag 28 mei 2005 17:27 schreef D1 het volgende:

[..]

Maar laten we wel wezen... Wat voor topics lopen er op dit moment in Klaagbaak?!?
[opsomming]
Nee, dit zijn echt topics waar filosofisch verantwoord gediscusseerd gaat worden... ;`)
Open er een topic over!
  zaterdag 28 mei 2005 @ 17:35:29 #182
79102 Pool
Noord noch Zuid
pi_27434398
quote:
Op zaterdag 28 mei 2005 17:29 schreef vdo28 het volgende:
Ik kijk een minuut naar Pool's geschiedenis en vind gelijk de boosdoener:
ONZ moet blijven!

Dus jij wil de subfora verneuken
Die topics over snacks had Dead-Doll al in alle subfora geplaatst. Matige actie was dat.

Daar was het een verwijzing naar. Maar inderdaad, ONZIN MOET BLIJVEN!!!, en zoniet dan verneuk ik alle subfora ja.

ps: je was dan al best ver in mijn postgschiedenis!
pi_27434423
quote:
Op zaterdag 28 mei 2005 17:35 schreef Pool het volgende:

[..]

ps: je was dan al best ver in mijn postgschiedenis!
Ik pakte echt de eerste de beste...
  zaterdag 28 mei 2005 @ 17:44:44 #184
45648 D1
Religieus spookrijder
pi_27434571
quote:
Op zaterdag 28 mei 2005 17:31 schreef SlaadjeBla het volgende:

[..]

Open er een topic over!
Laat ik er over gaan klagen
  zaterdag 28 mei 2005 @ 17:45:53 #185
109687 -Angel-
Play that funky music.
pi_27434594
quote:
Op zaterdag 28 mei 2005 17:35 schreef Pool het volgende:

Maar inderdaad, ONZIN MOET BLIJVEN!!!, en zoniet dan verneuk ik alle subfora ja.
Slaap je er s'nachts nog van?
pi_27434628
quote:
Op vrijdag 27 mei 2005 16:32 schreef Ronno het volgende:
wat een lulverhaal...

ik ben nog maar een newbie, maar ik weet van tevoren dat als ik niet al te veel serieuze reacties moet verwachten op Fok als ik een serieus topic zou openen...
Juistem!
Je leert snel
(vooral op het forum)
I Ask for so Little. Just Fear Me, Love Me, Do as I Say, and I Will Be Your Slave.
User van NWS zei: Maak van internet een schoner riool! YES WE CAN!
  zaterdag 28 mei 2005 @ 17:49:43 #187
79102 Pool
Noord noch Zuid
pi_27434661
quote:
Op zaterdag 28 mei 2005 17:45 schreef -Angel- het volgende:

[..]

Slaap je er s'nachts nog van?
Anders lees je het topic even.
  zaterdag 28 mei 2005 @ 22:10:27 #188
24533 ACT-F
Onmeunige gaspedoal emmer
pi_27440067
Ik heb gisteravond nog met drank op gereden. Een beetje door rood rijden en scooters van de sokken rijden. Lachen man!
Bekijk de webcam via UStream. Luister naar Gutter FM
pi_27469662
Als je nou wil aantonen dat er een enorm meelopers gedrag is, dan moet je een topic openen met een paar vrienden met een zeer aparte mening. Pas wanneer er dan horden anderen users deze aparte mening overnemen kan je iets zeggen over meeloopgedrag.

Voor alsnog vind ik het niet vreemd dat iemand die een topic opent over onder invloed zijnde een auto ramt de volle laag krijgt. Ik heb zelf nu al 2 keer schade aan mijn auto gehad, zonder dat de dader iets heeft achtergelaten. Als ik zo om me heen kijk wat voor schades andere auto's hebben denk ik dat er meer mensen zijn die er een schurfthekel aan hebben en dan kan je dus ook reacties verwachten die afkerend zijn.

Dit gecombineerd met de triestheid van je post in deze topic, moet ik zeggen dan zo'n darwin award je niet verkeerd zal staan ( De FOK! Darwin Awards )
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')