abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 28 mei 2005 @ 01:37:47 #151
1129 buzzer
Jeu de buzzer
pi_27424275
quote:
Op vrijdag 27 mei 2005 16:42 schreef Dirkh het volgende:
Oh sorry, ik zal voortaan reageren zoals jij wil.
Dus als jij iemand dood rijdt nadat je je vol hebt laten lopen in de kroeg, en je opent daar een topic over, dan zal ik vol medelijden op je reageren.
Want potverdikkie, het is niet makkelijk voor je als je iemand naar de andere wereld hebt geholpen. Ik heb nu al medelijden met je.

En ik vind ook dat als je je de tyfus rookt (wat ik óók doe) en je krijgt longkanker, dan zal ik vol woede reageren. Want die klote tabakfabrikanten die moesten ze doodtrappen, de hufters. Hebben ze zomaar tabak verkocht. En jij kon er helemaal niks aan doen. Tyfus zooi.

Oh, zwak van je om dat topic fictief te noemen, lamlul.
sorry dat ik je tekst jat, maar beter had ik het niet kunnen verwoorden.
door sukkels alls TS met dergelijke lulverhalen (wat ik wel vermoedde maar wat je tegenwoordig niet meer mag zeggen) delven topics met verhalen die ongelovelijk klinken, maar wel waar blijken te zijn het onderspit. Ik weet nu in ieder geval TS prima op waarde te schatten
Toch vreemd hoor.. Dat men het over een boek heeft en daarbij de vraag stelt of het ook offline te bekijken is
  zaterdag 28 mei 2005 @ 01:38:35 #152
1129 buzzer
Jeu de buzzer
pi_27424285
quote:
Op vrijdag 27 mei 2005 17:49 schreef Panatic85 het volgende:

[..]

Haha

Kortzichtige reacties als deze neem ik niet serieus. Als je bereid bent wel op normaal niveau te reageren probeer het dan nog eens
is dit jouw manier om te zeggen dat iemand gelijk heeft ?
Toch vreemd hoor.. Dat men het over een boek heeft en daarbij de vraag stelt of het ook offline te bekijken is
pi_27429681
quote:
Op zaterdag 28 mei 2005 01:37 schreef buzzer het volgende:

[..]

Ik weet nu in ieder geval TS prima op waarde te schatten
Mooi dan hoef ik niet de moeite te nemen met jou in discussie te gaan.

Hallo?!
pi_27429696
Ik heb er geen zin meer in hetzelfde 40x uit te moeten leggen, bekijk het maar. Mijn argumenten staan in het 1e deel van dit topic, als je die niet snapt en niet voor de hand liggend vindt ben je gewoon dom en naief.
Hallo?!
  zaterdag 28 mei 2005 @ 13:34:32 #155
79102 Pool
Noord noch Zuid
pi_27430277
quote:
Op zaterdag 28 mei 2005 13:03 schreef Panatic85 het volgende:
Ik heb er geen zin meer in hetzelfde 40x uit te moeten leggen, bekijk het maar. Mijn argumenten staan in het 1e deel van dit topic, als je die niet snapt en niet voor de hand liggend vindt ben je gewoon dom en naief.
En de weerleggingen van die argumenten staan in alle posts daarna. Als je die niet snapt en voor de hand liggend vindt, ben je gewoon dom en naïef.
  zaterdag 28 mei 2005 @ 13:34:40 #156
82589 S-Two
barba macacu
pi_27430284
quote:
Op zaterdag 28 mei 2005 13:03 schreef Panatic85 het volgende:
Whaha, triest mannetje ben jij toch. De tegenargumenten ga je uit de weg en er is al verscheidene malen door verschillende mensen (Pool, Dirkh bijv.) duidelijk gemaakt dat er iets niet klopt aan jouw "logische beredenering" .

Nu ga ik lekker naar het zwembad .
Before R. Kelly had his teens.. Wutang had their cream
Slick Rick had his rings... crack rock had it's fiends
Martin Luther had his dreams, Stevie Wonder could sing
or Elvis was king, Hip Hop was on the scene
pi_27430342
Dat mensen hier nog discussie om gaan voeren, dat hij zo dom is om verder te rijden na een 'ongelukje' getuigt toch wel van een niveau dat zeker niet in GC thuis hoort? En dan een klaagtopic openen, ga lekker afkoelen ergens ofzo.
  zaterdag 28 mei 2005 @ 13:40:05 #158
79102 Pool
Noord noch Zuid
pi_27430395
quote:
Op zaterdag 28 mei 2005 13:37 schreef Dark_Killah het volgende:
Dat mensen hier nog discussie om gaan voeren, dat hij zo dom is om verder te rijden na een 'ongelukje' getuigt toch wel van een niveau dat zeker niet in GC thuis hoort? En dan een klaagtopic openen, ga lekker afkoelen ergens ofzo.
Heeft GC een minimumniveau? Wat doet dat vaste slowchattopic met Stuart enzo hier dan?*
pi_27431692
Dat jullie nog reageren op hem
Ga eens naar www.thehungersite.com en klik elke dag een keer.
  zaterdag 28 mei 2005 @ 15:46:49 #160
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_27432513
TS, jij zit nog niet zo lang op Fok! zie ik.

Het zijn allemaal clichématige opmerkingen die gemaakt worden wanneer het bijvoorbeeld over scooters gaat of over VW Golfjes of Limburgers of hockey of gothic of VMBO etc.
Overal is er een standaard reactie op die je zeker gaat krijgen, deze moet je niet zo zwaar nemen.
Dat is het verschil tussen Fok en de werkelijke wereld. Als je er een tijdje zit wen je eraan, dat is gewoon de sfeer hier, hoort erbij.

Overal hoort een sterotype bij, ze kunnen je namelijk niet zien, en kennen je niet, daarom creëren ze zelf een beeld van je door dat stereotype
pi_27432657
quote:
Op zaterdag 28 mei 2005 15:46 schreef Ixnay het volgende:

Het zijn allemaal clichématige opmerkingen die gemaakt worden wanneer het bijvoorbeeld over scooters gaat of over VW Golfjes of Limburgers of hockey of gothic of VMBO etc.
Overal is er een standaard reactie op die je zeker gaat krijgen, deze moet je niet zo zwaar nemen.
Dat is het verschil tussen Fok en de werkelijke wereld. Als je er een tijdje zit wen je eraan, dat is gewoon de sfeer hier, hoort erbij.

Overal hoort een sterotype bij, ze kunnen je namelijk niet zien, en kennen je niet, daarom creëren ze zelf een beeld van je door dat stereotype
Ik ben een kloon, mijn eigen user is gebanned, zit zo'n 3 jaar op Fok inmiddels. Vind het niveau gewoon erg laag.
Hallo?!
  zaterdag 28 mei 2005 @ 15:57:36 #162
104895 fayakill
echt werie
pi_27432690
quote:
Op zaterdag 28 mei 2005 15:55 schreef Panatic85 het volgende:

[..]

Ik ben een kloon, mijn eigen user is gebanned, zit zo'n 3 jaar op Fok inmiddels. Vind het niveau gewoon erg laag.
3 jaar niemand verplicht je hier te komen...er zijn zat andere fora
Megumi, Crystal k. en Papa Bouba Diop van Fulham
--gedeelte sig verwijderd door FA, niet terugplaatsen--
  zaterdag 28 mei 2005 @ 15:58:08 #163
26777 MrTorture
Welcome to the torture chamber
pi_27432703
quote:
Op vrijdag 27 mei 2005 16:35 schreef kepler het volgende:

[..]

je lever jah, maar dat hoeft nog niet te betekenen dat je niet onder invloed bent
van de CBR-site:

Na inname heeft het lichaam tijd nodig om zich van alcohol te ontdoen. Per standaardglas alcohol is dat ongeveer anderhalf uur. Middeltjes om dit proces te versnellen (koffie drinken, dansen, douchen en dergelijke) bestaan niet.

Ik tel altijd voor ieder biertje ongeveer 2 uur. (Uiteraard vanaf het moment van drinken)
No fear, no pain.Nobody left to blame. I'll try alone. Make destiny my own.
Dave: Al draagt een mod een blauwe kleur, het is en blijft een oude zeur.
yvonne says: nee hoor die Danny is gewoon een werknemer
Vis een optie?
  zaterdag 28 mei 2005 @ 16:01:06 #164
79102 Pool
Noord noch Zuid
pi_27432757
quote:
Op zaterdag 28 mei 2005 15:55 schreef Panatic85 het volgende:

[..]

Dat jij geband werd, dat lag natuurlijk aan iemand anders. En aan het lage niveau op fok!
pi_27432820
quote:
Op zaterdag 28 mei 2005 16:01 schreef Pool het volgende:

[..]

Dat jij geband werd, dat lag natuurlijk aan iemand anders. En aan het lage niveau op fok!

Het ging om ondergewaarde posts met een hoge amusementswaarde en altijd een originele insteek. De ban periode is echter weer voorbij, dus binnenkort zul je die posts weer kunnen aanschouwen
Hallo?!
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 28 mei 2005 @ 16:08:12 #166
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_27432878
quote:
Op vrijdag 27 mei 2005 16:29 schreef Panatic85 het volgende:
Ik rij echter sinds 2 jaar auto
zozo... twee jaar al...
  zaterdag 28 mei 2005 @ 16:13:17 #167
79102 Pool
Noord noch Zuid
pi_27432986
quote:
Op zaterdag 28 mei 2005 16:04 schreef Panatic85 het volgende:

[..]

Het ging om ondergewaarde posts met een hoge amusementswaarde en altijd een originele insteek. De ban periode is echter weer voorbij, dus binnenkort zul je die posts weer kunnen aanschouwen
Jij denkt zeker dat je BrauN bent.

Maar ik ben benieuwd welke immer humoristische user we de afgelopen tijd hebben moeten missen. Ik verwacht nu natuurlijk een enorme stijging van het niveau.
  zaterdag 28 mei 2005 @ 16:16:31 #168
45648 D1
Religieus spookrijder
pi_27433060
quote:
quote:
Nee, dit is echt een hoog niveau van redeneren...

En tsja, hypocrisie... Mijn post op jouw brilliante topic staat nog steeds. Je mag van mij nog steeds een dwarsleasie krijgen

Kijk, het is gewoon heel makkelijk... Als je je staande kan houden heb je hier een prima tijd. Echter, kun je niet redeneren, open je konttopics, en kun je niet incasseren dan is Fok! niet de juiste plaats voor jou...

Ik hoorde dat de EO jongeren een heel serieus forum hebben...
Far better it is to dare mighty things, to win glorious triumphs even though checkered by failure, than to rank with those poor spirits who neither enjoy nor suffer much because they live in the gray twilight that knows neither victory nor defeat.
  zaterdag 28 mei 2005 @ 16:19:06 #169
42530 Jerruh
I'm rocking one leg!
pi_27433111
quote:
Op zaterdag 28 mei 2005 15:46 schreef Ixnay het volgende:

en dat is het punt waar ik het misschien met panatic eens ben: het is toch goddomme van een enorm laag niveau om telkens weer met die standaard kijk aan te komen kakken? dat mensen de moeite niet meer nemen om iets door te lezen en meteen maar op het eerste woord gaan hameren met opmerkingen waar zelfs een eicel zich voor zou schamen? Kom op zeg, ik vind het erg jammer dat mensen tegenwoordig niet eens meer creatief zijn in het maken van goedkope grappen....

lijkt me es leuk als mensne die stereotypen loslaten en es opmerkingen of posts maken waar mensen pas echt stijl achterover van vallen...
put
your
clothes
on!
  zaterdag 28 mei 2005 @ 16:23:56 #170
45648 D1
Religieus spookrijder
pi_27433208
quote:
Op zaterdag 28 mei 2005 16:19 schreef Jerruh het volgende:

[..]

en dat is het punt waar ik het misschien met panatic eens ben: het is toch goddomme van een enorm laag niveau om telkens weer met die standaard kijk aan te komen kakken? dat mensen de moeite niet meer nemen om iets door te lezen en meteen maar op het eerste woord gaan hameren met opmerkingen waar zelfs een eicel zich voor zou schamen? Kom op zeg, ik vind het erg jammer dat mensen tegenwoordig niet eens meer creatief zijn in het maken van goedkope grappen....

lijkt me es leuk als mensne die stereotypen loslaten en es opmerkingen of posts maken waar mensen pas echt stijl achterover van vallen...
Het kan misschien aan mij liggen, maar ik zie absoluut kwalitatief goede discussies op Fok!. Je moet alleen wel kunnen incasseren en niet gelijk je van je stuk laten brengen...
Far better it is to dare mighty things, to win glorious triumphs even though checkered by failure, than to rank with those poor spirits who neither enjoy nor suffer much because they live in the gray twilight that knows neither victory nor defeat.
  zaterdag 28 mei 2005 @ 16:29:59 #171
42530 Jerruh
I'm rocking one leg!
pi_27433321
quote:
Op zaterdag 28 mei 2005 16:23 schreef D1 het volgende:

[..]

Het kan misschien aan mij liggen, maar ik zie absoluut kwalitatief goede discussies op Fok!. Je moet alleen wel kunnen incasseren en niet gelijk je van je stuk laten brengen...
ow zeker, maar kom es in KLB: daar worden users vaak gewoon meteen al voor lomp, dom, of wat dan ook uitgemaakt, enige vorm van discussie vaak negerend.
put
your
clothes
on!
  zaterdag 28 mei 2005 @ 16:31:46 #172
79102 Pool
Noord noch Zuid
pi_27433353
Ja, de meeste topics zijn gewoon okey, namelijk:
-Topics met een onzinnige insteek, waarop onzinnig wordt gereageerd.
-Topics met een serieuze insteek, waarop vooral serieus wordt gereageerd.

Het aantal serieuze topics waarin alleen maar onzinnig wordt gereageerd, is niet echt groot. Mocht dat voorkomen, dan kun je daar over klagen in het FB-topic van het betreffende subforum. Daar zijn de moderators voor en meestal gaan die er goed mee om. Veel bans in het banmeldtopic worden ook gegeven wegens "klieren in R&P", "bashen in POL/NWS" en "flauwdoen in F&F". Goede zaak, al zal ik niet doen alsof ik nooit onzinnig heb gereageerd in serieuze topics.
pi_27433790
quote:
Op zaterdag 28 mei 2005 16:29 schreef Jerruh het volgende:

[..]

ow zeker, maar kom es in KLB: daar worden users vaak gewoon meteen al voor lomp, dom, of wat dan ook uitgemaakt, enige vorm van discussie vaak negerend.
Goh ben je er achter???
Er lopen hier gewoon heel wat domme kneusjes rond...

Als alle onzingangers (dus iedereen die de meeste van zijn posts daar post) gewoon eens uit alle andere subfora bleven werd alles al een stuk beter...
Ga eens naar www.thehungersite.com en klik elke dag een keer.
  zaterdag 28 mei 2005 @ 17:10:34 #174
42530 Jerruh
I'm rocking one leg!
pi_27433939
quote:
Op zaterdag 28 mei 2005 17:02 schreef vdo28 het volgende:

[..]

Goh ben je er achter???
Er lopen hier gewoon heel wat domme kneusjes rond...

Als alle onzingangers (dus iedereen die de meeste van zijn posts daar post) gewoon eens uit alle andere subfora bleven werd alles al een stuk beter...
was ik al achter, maar ja, "wereldverbeteraar" he, dan wil je er iets aan doen .
ik zal, ook al zit ik hier al een aantal jaar, nog steeds in me kop moeten rammen dat dat niet gaa tlukken .
put
your
clothes
on!
  zaterdag 28 mei 2005 @ 17:24:21 #175
79102 Pool
Noord noch Zuid
pi_27434174
quote:
Op zaterdag 28 mei 2005 17:02 schreef vdo28 het volgende:
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')