quote:Op vrijdag 27 mei 2005 20:36 schreef UIO_AMS het volgende:
Generaliseren is ook een kunst. Bijna net zo triest als niet kunnen spellen. Of de stam+t-regel bij derde persoon enkelvoud niet kennen.
Er zijn talloze topics als dat topic waarin zo gereageert wordt. Erg makkelijk om je er zo vanaf te doen. Het is gewoon kenmerkend voor het niveau van Fok zoals er gereageerd wordt.quote:Op vrijdag 27 mei 2005 20:29 schreef Pool het volgende:
[..]
Het klopt dat in het scootertopic niet serieus gereageerd is. Dat had iedereen je meteen kunnen vertellen. Maar daar had je dus ook al meteen een FB-topic over kunnen openen.
Ah, je vindt doodsverwensingen niet normaal? Wat doet deze dan in de OP van jouw geweldig genuanceerde topic? ( Domme NEE-stemmers tegen de EU-grondwet )quote:Op vrijdag 27 mei 2005 20:39 schreef Panatic85 het volgende:
[..]
Normaal reageren? Haha, de meerderheid sprak over slaan met honkbalknuppels, doodsverwensingen etc.
Ja erg normaal ja.
Ik moet zeggen dat ik een doodsverwensing jegens een egocentrische, aangeschoten doorrijder wel een stukje normaler vind, dan een doodsverwensing jegens NEE-stemmers bij een referendum.quote:Een boodschap voor deze mensen:
STERF
quote:Op vrijdag 27 mei 2005 20:40 schreef Panatic85 het volgende:
Haha. Je mocht willen dat jouw taalvaardigheden in de buurt van de mijne kwamen mannetje.
Yepquote:Op vrijdag 27 mei 2005 20:43 schreef Panatic85 het volgende:
Er zijn talloze topics als dat topic waarin zo gereageert wordt. Erg makkelijk om je er zo vanaf te doen. Het is gewoon kenmerkend voor het niveau van Fok zoals er gereageerd wordt.
Klaar.
Wat begreep je niet aan "Maar daar had je dus ook al meteen een FB-topic over kunnen openen"quote:Op vrijdag 27 mei 2005 20:43 schreef Panatic85 het volgende:
[..]
Er zijn talloze topics als dat topic waarin zo gereageert wordt. Erg makkelijk om je er zo vanaf te doen. Het is gewoon kenmerkend voor het niveau van Fok zoals er gereageerd wordt.
Klaar.
Loop dan niet te roepen dat ik jouw taalvaardigheden mocht willen hebben. Dan kun je zo'n reactie verwachten. Zeker op Fok!quote:
Laat ik deze mini-discussie van dit topic maar negeren ten behoeve ervan.quote:Op vrijdag 27 mei 2005 21:00 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Loop dan niet te roepen dat ik jouw taalvaardigheden mocht willen hebben. Dan kun je zo'n reactie verwachten. Zeker op Fok!
Linkerhand bovenop het stuur, rechterhand bij het pookje, lichtelijk naar rechts hangend, hoofd meer in het midden van de auto dan recht voor het stuur?quote:Op vrijdag 27 mei 2005 16:29 schreef Panatic85 het volgende:
Ik heb ooit inderdaad scooter gereden.
Ik rij echter sinds 2 jaar auto,
Hoevaak heb ik deze stereotypering wel niet voorbij zien komen op fokquote:Op vrijdag 27 mei 2005 22:01 schreef maartena het volgende:
[..]
Linkerhand bovenop het stuur, rechterhand bij het pookje, lichtelijk naar rechts hangend, hoofd meer in het midden van de auto dan recht voor het stuur?
Argumenten jongen!quote:Op vrijdag 27 mei 2005 21:52 schreef vdo28 het volgende:
Panatic jij bent echt vaag...
Ik gok dat je 18 jaar of jonger bent en anders klopt er echt iets niet...
Je bent die discussie over taalvaardigheid allang aangegaan en je hebt hem verloren. Dat is wat anders dan negeren.quote:Op vrijdag 27 mei 2005 21:22 schreef Panatic85 het volgende:
[..]
Laat ik deze mini-discussie van dit topic maar negeren ten behoeve ervan.
Haha, als je dat een discussie noemt. Maak er een topic over als je erover wilt discussieren.quote:Op vrijdag 27 mei 2005 22:23 schreef Pool het volgende:
[..]
Je bent die discussie over taalvaardigheid allang aangegaan en je hebt hem verloren. Dat is wat anders dan negeren.
Was ironisch bedoeld.quote:Wat je trouwens wél hebt genegeerd, is de post waarin ik jouw hypocrisie aantoonde. Enerzijds vind je doodsverwensingen niet normaal en typerend voor het lage niveau van Fok! en anderzijds maak je je er zelf vrolijk schuldig aan. In een openingspost nota bene!
Niet serieus dus? *quote:Op vrijdag 27 mei 2005 22:25 schreef Panatic85 het volgende:
Was ironisch bedoeld.
Amenquote:Op vrijdag 27 mei 2005 16:31 schreef Pool het volgende:
Je punt komt niet echt over.
Misschien vinden we wel én mensen met alcohol achter het stuur én scooterrijders sukkels. Het een sluit het ander niet uit enzo. Succes met je volgende fictieve verhaal.
Op brommers rijden mag wel he ?quote:Op vrijdag 27 mei 2005 22:35 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Amen. Dat is de enige en goeie uitleg van dit topic
Oh gaan we nou sarcastisch lopen doenquote:Op vrijdag 27 mei 2005 22:16 schreef Panatic85 het volgende:
[..]
Argumenten jongen!
WAAR ZIJN DE ARGUMENTEN
![]()
quote:De hypocrisie van Fok! users
Users op Fok! zijn hypocriet, want iedereen weet toch dat mensen vaak hypocriet zijn!!"
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |