Met dit bericht sloot deel 9 af; ik ben het hier volkomen mee eens. We hadden in 9 een streep gezet onder een hoop gezeik en geflame. Met bovenstaande tekst in het achterhoofd moet die streep kunnen blijven staanquote:Op vrijdag 27 mei 2005 10:54 schreef Lynx666 het volgende:
Ik lees erg veel in TRU en kan mezelf ook wel een believer noemen, maar de wijze waarop sommige believers en non-believers posten vind ik ook ver gaan en getuigen van arrogantie. Sowieso is het roepen van "onzin" in dit subforum wat twijfelachtig omdat het niet te verifiėren valt en/of de officiele bronnen in twijfel getrokken kunnen worden. Een open mind is het sleutelwoord hier, en dat vergeten beide partijen wel eens.
Mail hem anders of zet hem hier neer. Iteejer of Muus wil hem dan vast wel in de OP plakken.quote:
Post het maar gewoon, dan plak ik dat in de OP erbijquote:Op vrijdag 27 mei 2005 11:15 schreef livEliveD het volgende:
Mail hem anders of zet hem hier neer. Iteejer of Muus wil hem dan vast wel in de OP plakken.![]()
Tevens tzp
Beetje mijn tekst jatten en dan niet reageren als Iteejer denkt dat jij het hebt geschrevenquote:Op vrijdag 27 mei 2005 11:45 schreef Lynx666 het volgende:
- knip -
Dat leek me wel duidelijk. Ik heb 'm slechts nog wat verbeterd op enkele puntenquote:Op zondag 29 mei 2005 15:52 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Beetje mijn tekst jatten en dan niet reageren als Iteejer denkt dat jij het hebt geschreven![]()
![]()
Beetje gecorrigeerdquote:Op zondag 29 mei 2005 15:52 schreef livEliveD het volgende:
Beetje mijn tekst jatten en dan niet reageren als Iteejer denkt dat jij het hebt geschreven![]()
![]()
jij krijgt je eerste rijles, resulterend in een spookrijder-melding..? Dat is niet voor TRU hoor, ook al wordt er een spook genoemd. Hoort in PTA.quote:Op donderdag 2 juni 2005 04:20 schreef zoalshetis het volgende:
overigens gaat er 24 juni iets heel ergs gebeuren.
Gelukkig is een slotje niet zo erg.quote:Op donderdag 2 juni 2005 16:40 schreef zoalshetis het volgende:
jammer dat je mijn topic op slot hebt gegooid muus. dat had ik nooit kunnen voorspellen.
en je zal er ook niks aan gelegen latenquote:
Ik ben er op tegen dat er neerbuigend naar elkaar wordt gedaan omdat elkaars standpunten verschillen en je het wel héél erg dom vindt dat de ander zijn standpunt aanhangt. En inderdaad merk ik in dit subforum dat er in dergelijke situaties de believers meer ruimte krijgen dat de non-believers, en mijn indruk is dat de non-believers sneller worden geband om maar weer rust in de tent te krijgen.quote:Als ik in PTA zeg dat Bentleys kutauto's zijn, dan kan dat en is de kans klein(er) dat er een flamewar ontstaat. Punt is dat sommigen hier wel héél ver in hun geloof in samenzweringen en paranormale zaken gaan en zich compleet afsluiten voor andere verklaringen. Met het wegsturen van users die daar tegenin gaan, ook al is het dan soms niet héél subtiel, creėer je welhaast een sektarisch subonderdeel van het forum waar enig weerwoord maar zeer zeldzaam wordt.
Het gaat er niet om dat er alleen maar over paranormale zaken gesproken wordt, duh, dat is juist wat je krijgt als je een forum indeelt op onderwerpen. Het gaat erom welke mix van publiek en meningen je in dat forum wil zien en daarin zie ik een zekere bias richting de 'believers'.
Wanneer namelijk een non-believer (bijvoorbeeld Speth) iets post als "Hahaha, wat een onzin. Een dergelijke pan-globale organisatie van overheden is nooit beheersbaar te houden" dan zal dat snel worden opgevat als flamebait, maar wanneer een believer (bijvoorbeeld BaajGuardian) iets post als
"wat een onzin
die collectieve domheid
van zichzelf dom houden
maar er komt een dag..."
Dat wordt als normaal beschouwd. In essentie zijn allebei de reacties van exact dezelfde toonaard, maar aan die van non-believers wordt duidelijk eerder aanstoot genomen. Dat is nogal scheef imo, tenzij je natuurlijk het idee hebt om naar een soort van sektarische (want: geloof) subgemeenschap wil waar onderlinge bevestiging de boventoon voert.
Jij moet niksquote:Op zondag 5 juni 2005 01:56 schreef BaajGuardian het volgende:
volgende keer dat ik denk , ik surf weer es naar fokforum , doe ik het toch maar niet als ik dan dit soort dingen moet lezen pff
Joh, stel je niet zo aan.quote:Op zondag 5 juni 2005 01:56 schreef BaajGuardian het volgende:
ja joh he , ik ben ook een sekteleider , en ik geloof ook enzo , en ik ben extremist trouwens ook nog .
zzz
volgende keer dat ik denk , ik surf weer es naar fokforum , doe ik het toch maar niet als ik dan dit soort dingen moet lezen pff
Ik denk dat dit met name komt omdat veel van de "non-believers" geen moeite doen om de stellingen van de zogenaamde "believers" te begrijpen. Andersom zijn de "believers" vaak allang op de hoogte van veel andere verklaringen en versimpelingen van de werkelijkheid waar veel "non-believers" zich zo aan vastklampen. Deze hebben ze namelijk al onderzocht en afgewogen bij het vormen van hun mening/werkelijkheid.quote:Op zaterdag 4 juni 2005 11:37 schreef Wombcat het volgende:
Meld me een beetje laat in een discussie die eigenlijk al afgelopen is, maar ik wilde toch even kwijt dat het met Lithion eens ben, die schrijft:
[..]
Ik ben er op tegen dat er neerbuigend naar elkaar wordt gedaan omdat elkaars standpunten verschillen en je het wel héél erg dom vindt dat de ander zijn standpunt aanhangt. En inderdaad merk ik in dit subforum dat er in dergelijke situaties de believers meer ruimte krijgen dat de non-believers, en mijn indruk is dat de non-believers sneller worden geband om maar weer rust in de tent te krijgen.
Tja, je kunt net zo goed zeggen dat het komt doordat believers wel heel erg snel de meest wilde theorieėn aanhangen die nergens op gebaseerd zijjn, maar daar gaat het nu even niet om.quote:Op zondag 5 juni 2005 02:14 schreef OpenYourMind het volgende:
[..]
Ik denk dat dit met name komt omdat veel van de "non-believers" geen moeite doen om de stellingen van de zogenaamde "believers" te begrijpen. Andersom zijn de "believers" vaak allang op de hoogte van veel andere verklaringen en versimpelingen van de werkelijkheid waar veel "non-believers" zich zo aan vastklampen. Deze hebben ze namelijk al onderzocht en afgewogen bij het vormen van hun mening/werkelijkheid.
Daarij heb je natuurlijk ook nog gradaties bij beide groepen van aanwezige kennis en moeite die men gedaan heeft om echt nformatie te onderzoeken mensen die echt willen weten hoe iets in elkaar zit. Dit bereik je niet door alleen het nieuws te volgen of alleen "conspiracy sites te bekijken". Het is een continue proces van kennisverijking.
Gaan schelden of persoonijke discussies gaan voeren binnen een topic of in meerdere topics heeft eigenlijk nooit zin en is altijd het begin van kapot maken van je eigen geloofwaardigheid en de topics waarin je post. Hier geef ik je dan ook volkomen gelijk. Hetzelfde vind ik ook van de believers en non-belivers die one-liners posten of steeds vragen terugspelen zonder zich er verder in te verdiepen of de standpunten uit te leggen.quote:Op zondag 5 juni 2005 09:01 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Tja, je kunt net zo goed zeggen dat het komt doordat believers wel heel erg snel de meest wilde theorieėn aanhangen die nergens op gebaseerd zijjn, maar daar gaat het nu even niet om.
Waar het om gaat is dat het niet bijdraagt aan de discussie om dan vervolgens die ander maar uit te gaan schelden. Leg dan uit waarom je iets vindt.
Wat ik hier nogal eens merk, is dat zowel believers als non-believers (of althans bepaalde (non)-believers) die moeite niet willen nemen, maar overgaan tot schelden. En daarbij valt me dan op, dat dit van believers meer wordt geaccepteerd op dit subforum. En dat als het tot een ban leidt, dat de non-beleiver wordt, terwijl de believer net zoveel schuld heeft.
Waarmee je het verschijnsel krijgt (of eigenlijk kunt krijgen) dat er een subforum ontstaat waar tegenspraak niet meer wordt geaccepteerd.
Misschien is dat wel zo voor veel believers, maar ook dit gaat dan weer ten koste van de mensen die al jaren onderzoeken en wel met argumenten en feiten komen. Heel vaak wordt daar niet op gereageerd of een overversimpelde verklaring gegeven door non-believers zonder dat deze de claims goed begrepen hebben. En in de meeste gevallen wordt de post gewoon genegeerd en zoekt men de persoonlijk discussie op met de believers die wat makkelijker te debunken theorieen posten of waar makkelijker met een tegenverklaring gekomen kan worden.quote:Tja, je kunt net zo goed zeggen dat het komt doordat believers wel heel erg snel de meest wilde theorieėn aanhangen die nergens op gebaseerd zijjn, maar daar gaat het nu even niet om.
Een aantal van die lange posts zijn ook vaak te lang om te lezen, zeker als het een OP is (ik heb hier wel OPs van 15 schermen gezien, en je kunt niet verwachten dat men meteen begint dat te lezen. Verderop in een topic is dat vaak meer op zijn plaats). Ook heb ik wel wat tegen lange lappen engelse tekst.quote:Op zondag 5 juni 2005 10:19 schreef OpenYourMind het volgende:
Topics die vaak lang zijn met goede onderbouwing krijgen reacties als onzin en conpiracy nut als er al reacties van non-believer komen omdat het veel teveel werk is om de op te lezen. Of er komt wel weer een believer die afwijkt van het topic en met een simpeler onderuit te halen theorie komt waardoor men daarna daar verder over gaat. (vaak het gval in 911 topics)
Nee dat klopt, maar voor de eenvoud in deze discussie is het even praktisch om ze op twee hoopjes te vegen.quote:Op zondag 5 juni 2005 11:27 schreef Mirage het volgende:
Er zijn naar mijn idee dus geen 2 groepen.
ik word er zelfs een beetje moe van
Neeeee, ik ben absoluut niet bang! Joh, ik geniet van elke lach, maar ook van elke traan die ik laat. Ik leef en dat voel ik. Mooier kan toch niet?quote:Op woensdag 8 juni 2005 09:21 schreef displission het volgende:
Je hebt helemaal gelijk maar voordat we verder gaan met slowchatten..Wat dus eigenlijk niet mag van jullie modjes..wil ik jouw een persoonlijke vraag stellen MUUS..iets waar andere users ook wat aan hebben..hoe kijk jij eigenlijk tegen het bewuster worden aan want je ontkent het zeer zeker niet..? Vind je het wel handig/leuk..of ben je bang? Volgens mij heb je kinderen he..heb ik wel eens ergens gelezen..vind je het bijv. niet veel belangrijker dat je kinderen in een bewuste wereld opgroeien in plaats van een onbewuste wereld?
Het schijnt inderdaad niet zonder te kunnen de laatste tijd.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 07:06 schreef UncleScorp het volgende:
911 en geflame ?
tiens
Voor 1 keer zit ik er niet tussen
oh mag ik niet quoten dat hij ons dwarse leugenaars vind?quote:Op dinsdag 14 juni 2005 10:53 schreef MUUS het volgende:
Opgeschoond.
Ik had toch echt gezegd dat jullie moesten kappen...
mensen je hoort het , hij wil ons helpen voordat we ons meer voor schut zetten.....quote:Ik weet, dat het frustrerend is om met zo'n mensen te discussieren. je wil ze eiegnlijk iets leren en ook voorkomen dat ze zich nog meer voor schut zetten dan ze zelf al doen. . Maar zolang je discussie blijft houden, gaat het van kwaad naar erger. Het is een beetje hetzelfde als een pathologische leugenaar, die zal eerder nieuwe leugens verzinnen om de oude te verdoezelen, dan toe te geven dat ze in eerste instantie al fout zaten.
Ik kan me voorstellen dat je daarover valt. Echter is schelden niet de manier om daar mee om te gaan. Mensen die meningen die anders zijn dan de hunne niet kunnen accepteren zijn oninteressant, daar kom je nooit een steek verder mee, die weten het toch allemaal al.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 19:13 schreef BaajGuardian het volgende:
bij deze dan in de feedback , dit zegt tong poh over mensen als ons.
Zoals ik in dat ander topic al zei: je kent mij niet. Natuurlijk praat ik niet zo tegen mijn meerdere, maar ik ben niet bang om tegen hun in te gaan als ik het ergens niet mee eens ben. Maar ik vind het wel een stomme vergelijking. Tegen docenten praatte ik in het verleden wel zo. Laten we duidelijk zijn, dat ik met name op de middelbare school niet populair was bij de leraren. Ik vind dit een slecht vergelijking.quote:Op woensdag 15 juni 2005 12:13 schreef iteejer het volgende:
Om anderen badinerend te behandelen zegt iets over de sociale vaardigheden zijnerzijds; en verder nergens over. Op zo'n manier praat hij vast niet op zijn werk tegen zijn meerderen, of op school tegen zijn docenten. Het is tuurlijk ook wel makkelijk he, dat internet: dan durft iedereen wel..
Even voor de goede orde: MDF en BG begonnen in het genoemde topic met schelden.quote:Op woensdag 15 juni 2005 12:13 schreef iteejer het volgende:
[..]
Ik kan me voorstellen dat je daarover valt. Echter is schelden niet de manier om daar mee om te gaan. Mensen die meningen die anders zijn dan de hunne niet kunnen accepteren zijn oninteressant, daar kom je nooit een steek verder mee, die weten het toch allemaal al.
Het is niet zo moeilijk om te beargumenteren dat hun 'zekerheden' meer te maken hebben met geloven dan met nadenken en weten.
'Er is geen zekerheid groter dan die van het absolute geloof'. Een eeuwenoude katholieke leerstelling. Waarmee mensen als tong po geclassificeerd kunnen worden als rationeel-fundamenlistisch in hun eigen wereldbeeld.
Om anderen badinerend te behandelen zegt iets over de sociale vaardigheden zijnerzijds; en verder nergens over. Op zo'n manier praat hij vast niet op zijn werk tegen zijn meerderen, of op school tegen zijn docenten. Het is tuurlijk ook wel makkelijk he, dat internet: dan durft iedereen wel..
Klopt: maar dat geldt dan ook voor diegenen die er mee begonnen. En in dit geval waren het (imo) héél duidelijk MDF en BG die begonnen met schelden. En dan vind ik het misplaatst dat BG komt klagen dat hij ook uitgescholden wordt. Wie kaatst moet de bal verwachten.quote:Op woensdag 15 juni 2005 18:19 schreef iteejer het volgende:
Ik heb eea al in dat andere topic beantwoord. Kwam er op neer dat je irl in een beperkte kring vrienden je anders en harder kunt opstellen dan in een publiek forum wat veel gemeleerder zal zijn wat betreft standpunten en overtuigingen.
De oproep om dat gescheld wederzijds te staken zie ik als belangrijker dan de 'hij begon' discussie.quote:Op woensdag 15 juni 2005 18:25 schreef Wombcat het volgende:
Klopt: maar dat geldt dan ook voor diegenen die er mee begonnen. En in dit geval waren het (imo) héél duidelijk MDF en BG die begonnen met schelden. En dan vind ik het misplaatst dat BG komt klagen dat hij ook uitgescholden wordt. Wie kaatst moet de bal verwachten.
Hey, je kent me, en ik hou me er normaal toch buiten. Ik heb al regelmatig met deze discussies een antwoord getypt, om vervolgens na enig nadenken toch maar niet op "invoeren" te klikken. Dat zouden meer mensen moeten doen.quote:Op woensdag 15 juni 2005 18:47 schreef iteejer het volgende:
[..]
De oproep om dat gescheld wederzijds te staken zie ik als belangrijker dan de 'hij begon' discussie.
De aanleiding kan uitstekend bestaan uit normale, doch als kleinerend ervaren bewoordingen, de één is er gevoeliger voor dan de ander, de één heeft al heel wat meer daarvan voor zijn kiezen gekregen dan de ander. Mensen reageren nou eenmaal heel divers daarop.
Vandaar dus de voorkeur van Muus en mij om op te roepen dit gewoon niet te doen. En įls het dan toch gebeurt, dat niet te zien als vrijbrief om weer terug te schieten. Wees de verstandigste. I dont care wie er begon. Wie er mee stopt vind ik belangrijker![]()
Welnee, er is geen Baajhaat campagne, alleen komen jouw woorden misschien wel net zo grievend op anderen over als hun woorden op jou. Dus reden om inderdaad allemaal te kappen met dat gedoe.quote:Op woensdag 15 juni 2005 22:10 schreef BaajGuardian het volgende:
ja leuk die baajhaat campagne , ik zal er maar niks in voegen want dan word het hier een zootje
dit wil dus niet zeggen dat ik me niet ga verweren tegen domme flames , maar ik zal me proberen in te houden.
moge het wel duidelijk zijn dat mijn eerte post in dat topic geen schelden was , dat is de bullshit hier nu
dus kap maar lekker met die domme leugen.
doei
Ik haat die jongen totaal niet, maar ik vraag mij af en toe wel af of hij even op de 'preview' knop klikt voor hij iets post.quote:Op woensdag 15 juni 2005 23:48 schreef iteejer het volgende:
Welnee, er is geen Baajhaat campagne, alleen komen jouw woorden misschien wel net zo grievend op anderen over als hun woorden op jou. Dus reden om inderdaad allemaal te kappen met dat gedoe.
Komt wel goed joh!
Heb je volledig gelijk in.quote:Op donderdag 16 juni 2005 00:09 schreef APK het volgende:
Ik haat die jongen totaal niet, maar ik vraag mij af en toe wel af of hij even op de 'preview' knop klikt voor hij iets post.
Het staat zo slordig, al die in warrig Nederlands geschreven posts.
Dan neem je iemand net even minder serieus....![]()
Ik weet dat dit niet een taalkundig subforum is, maar door de manier van posten krijg ik soms de indruk dat iemand een beetje de weg kwijt is en heb ik de neiging de betreffende persoon iets minder serieus te nemen.
Klopt.quote:Op donderdag 16 juni 2005 00:18 schreef iteejer het volgende:
want hij weet best wel wat hij zegt, en als je tussen alle opgehitste woorden en zinsconstructies heen leest zegt hij zinnige dingen.
dat komt omdat ik zowat 24/7 engels praat op forums en dergerlijkequote:Op donderdag 16 juni 2005 00:09 schreef APK het volgende:
[..]
Ik haat die jongen totaal niet, maar ik vraag mij af en toe wel af of hij even op de 'preview' knop klikt voor hij iets post.
Het staat zo slordig, al die in warrig Nederlands geschreven posts.
Dan neem je iemand net even minder serieus....![]()
Ik weet dat dit niet een taalkundig subforum is, maar door de manier van posten krijg ik soms de indruk dat iemand een beetje de weg kwijt is en heb ik de neiging de betreffende persoon iets minder serieus te nemen.
Nee, omdat een deel er zo van overtuigd is, dat men niet eens meer de moeite neemt aanvullende informatie te zoeken, maar liever meteen overgaat tot namecalling.quote:Op donderdag 16 juni 2005 06:40 schreef UncleScorp het volgende:
Toch opvallend dat het steeds de 911-topics zijn waar het uit de hand loopt.
Is wss omdat beide partijen overtuigd zijn van hun gelijk maar niemand sluitend bewijs kan voorleggen.
Ik heb m'n lesjes hier ondertussen wel geleerd dus houd ik me er maar vantussen ... is trouwens makkelijk nu mijn persoonlijke stalker er niet meer bij is
En dat geldt ook voor beide partijenquote:Op donderdag 16 juni 2005 08:22 schreef Wombcat het volgende:
Nee, omdat een deel er zo van overtuigd is, dat men niet eens meer de moeite neemt aanvullende informatie te zoeken, maar liever meteen overgaat tot namecalling.
Van mij mag je het in het engels schrijven hoor. Ik ben namelijk tweetalig. Spreek nederlands en engels vloeiend. Misschien dat ik daardoor jouw zinsopbouw en gebruik van woorden beter begrijp.quote:Op donderdag 16 juni 2005 07:16 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
dat komt omdat ik zowat 24/7 engels praat op forums en dergerlijke
en omdat ik gewend ben van die zinsopbouw , zul je vaak zien dat mijn nederlands in een engelse zinsopbouw staat , of dat ik geen idee heb wat het nu een d of t of dt is , en soms weet ik hele woorden niet eens dus ik ze schrijf in het engels
maar ok , daar kun je me toch niet minder serieus om gaan nemen?
:/
neem je nelson mandela ook niet serieus omdat hij raar nederlands zou typen?
Zeker waar, en geldt voor beide kanten.quote:Op donderdag 16 juni 2005 08:22 schreef Wombcat het volgende:
Nee, omdat een deel er zo van overtuigd is, dat men niet eens meer de moeite neemt aanvullende informatie te zoeken, maar liever meteen overgaat tot namecalling.
Nou ja, op zich abstract gezien wel waar, maar je kunt zoveel stellen en je kunt je maar in zo weinig verdiepen. Stellen is makkelijk. Iets kloppend maken niet. Tuuwk ben ik voorstander om een visie die indruist tegen de geaccepteerde 'waarheid' niet direct af te wijzen.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 12:31 schreef iteejer het volgende:
Het gaat niet om het waarheidsgehalte. Het gaat om de afwijzing, om het niet eens weten wat men afwijst. En om het impliciet zichzelf boven alles verheven voelen dat anders is of denkt dan men zelf is of denkt.
Ergens de intellectuele pendant van racisme en discriminatie.
En die houding is JUIST in een forum als Truth absoluut contraire aan het forum-deelgebied.
Een lokale appelboer die zijn overschot appels ergens dumpt is niet echt een truth-onderwerp. Als je nou ineens twaalf piano's in die schuur had staan zou het nog te overwegen zijnquote:Op zaterdag 18 juni 2005 22:30 schreef marleenhoofd- het volgende:
het appelmistery waarom is die dicht? is echt gebeurd ik zweer het je..
hoe moet hij zijn appels bij ons in de kelder dumpenquote:Op zaterdag 18 juni 2005 22:38 schreef iteejer het volgende:
[..]
Een lokale appelboer die zijn overschot appels ergens dumpt is niet echt een truth-onderwerp. Als je nou ineens twaalf piano's in die schuur had staan zou het nog te overwegen zijn
Via de appelpijp natuurlijk. Of het is de vloek van karel appel, kan ook. Als je ooit es één van zijn kunstwerken verbaal dan wel fysiek hebt bezeken, schijnt zoiets te kunnen gebeuren.quote:Op zaterdag 18 juni 2005 22:53 schreef marleenhoofd- het volgende:
hoe moet hij zijn appels bij ons in de kelder dumpenik kan wel wat gaan verzinnen over piano's maar dit is echt waar
![]()
er zijn zoveel topics waar de kernvraag niet beantwoord wordt..quote:Ik zie echter in dat topic niet dat de kernvragen worden beantwoord
je bent nergens toe veplicht hoor., je kunt het ook niet lezen.quote:en waarom zou ik me gaan verdiepen in een theorie die op voorhand erg onwaarschijnlijk is?
Nee heur. Dat maakt me eigenlijk niks uit. Ik vroeg me slechts af waar je de grens moet stellen in dit subforum.quote:Op maandag 20 juni 2005 16:06 schreef JoZzephus het volgende:
ik denk dat jij graag wilt dat deze topic op slot gaat.
Het gaat me er meer om of het theoretisch eventueel zou kunnen. Een zienswijze is prima, hoe apart ook, maar het lijkt me wel wenselijk als er een bepaalde basis is waarom die zienswijze niet ongegrond is. Vandaar dat ik een post in het topic heb gedaan met wat kernvragen in de hoop dat iemand weet hoe de kenners van de theorie dat zien. Ik hoef echt geen 6 kantjes met formules ervoor te hebben maar slechts een bepaald beeld. Als dat dan schijnbaar uitblijft dan begin ik me af te vragen wat ik hier wel of niet voor topics kan openen (Niet dat ik dat empirisch ga uittesten trouwensquote:of bedoel je dat wanneer wetenschappelijk geschoolde users dit onzin vinden het dan ook onzin is?
iemand kan het antwoord geven van een kernvraag in een topic, maar wie bepaalt dan of dat waar is?
Nou een 'nieuwe' theorie is haske interessant en lees ik graag. Ik hoop misschien juist ergens dat het op veel punten kan kloppen (zo niet alle). Het lijkt in dit geval echter een gedachtespinsel zonder houvast.quote:je bent nergens toe veplicht hoor., je kunt het ook niet lezen.
er zijn geen grenzen, nou ok de mods schijnen dat te moeten bepalen.quote:Op maandag 20 juni 2005 16:20 schreef livEliveD het volgende:
Nee heur. Dat maakt me eigenlijk niks uit. Ik vroeg me slechts af waar je de grens moet stellen in dit subforum.
quote:Vandaar dat ik een post in het topic heb gedaan met wat kernvragen in de hoop dat iemand weet hoe de kenners van de theorie dat zien.
jawel, Dombo maar dat is zeker niet serieus genoeg.quote:In die gedachtegang is een topic over vliegende olifanten namelijk ook gerechtvaardigd. Het enige verschil is dat er nooit een serieus boekje over is uitgekomen
waarom dan? is het niet veiliger om het bestaande vast te houden?quote:Ik hoop misschien juist ergens dat het op veel punten kan kloppen (zo niet alle).
ach, dat zeggen ze over de vele godjes die er schijnbaar zijn ook, maar dat soort topics lopen als een jekko (in wfl)quote:Het lijkt in dit geval echter een gedachtespinsel zonder houvast.
Vandaar de vraagquote:Op maandag 20 juni 2005 16:54 schreef JoZzephus het volgende:
er zijn geen grenzen, nou ok de mods schijnen dat te moeten bepalen.
Wat ik geloof of denk heeft volgens mij niet echt invloed op de werkelijkheid (waar de natuurkunde zo naar zoekt). Iets hopen of ergens aan vasthouden lijkt me dan ook onnuttig.quote:waarom dan? is het niet veiliger om het bestaande vast te houden?
Das meer omdat je iets als een God niet kunt aantonen of ontkrachten. Een God waar je, zover ik dat ervaar, geen rekening mee hoeft te houden. Zoiets als Hollow Earth lijkt me tastbaar en dus te falsificeren dan wel als optie te beschouwen.quote:ach, dat zeggen ze over de vele godjes die er schijnbaar zijn ook, maar dat soort topics lopen als een jekko (in wfl)![]()
ik begrijp je wel, maar eigenlijk heb ik nog nooit meegemaakt in #truth dat dingen uit de hand liepen.quote:Op dinsdag 21 juni 2005 09:06 schreef displission het volgende:
Ff melden en ik heb het al vaker gemeld. Is er op irc niet wat meer "leiding" nodig in het channel #truth. Wat ik graag zou willen zien is een mod die daar gewoon 24/7 zijn ding doet.
Zoals je weet iteejer kan het op irc aardig uit de hand lopen. Het zou voor sommige mensen misschien wat makkelijker maken als jij of MUUS tijd kunnen vinden om als mod daar op te treden indien noodzakelijk. Hoe denk je hierover en wat zijn jouw meningen hierover..graag feedback
Nee, maar wat ik bedoel op fokforum word er bijv. wel een topic geopend over de onzin garde en ik mag helemaal niet klagen over de avond, maar wat ik bedoel is het volgende:quote:Op dinsdag 21 juni 2005 09:17 schreef Mirage het volgende:
[..]
ik begrijp je wel, maar eigenlijk heb ik nog nooit meegemaakt in #truth dat dingen uit de hand liepen.
Jij wel ?
Euh, 24/7 is sowieso niet haalbaar, aangezien mensen ook nog wel eens moeten werken, eten of slapen.quote:Op dinsdag 21 juni 2005 09:06 schreef displission het volgende:
Ff melden en ik heb het al vaker gemeld. Is er op irc niet wat meer "leiding" nodig in het channel #truth. Wat ik graag zou willen zien is een mod die daar gewoon 24/7 zijn ding doet.
Zoals je weet iteejer kan het op irc aardig uit de hand lopen. Het zou voor sommige mensen misschien wat makkelijker maken als jij of MUUS tijd kunnen vinden om als mod daar op te treden indien noodzakelijk. Hoe denk je hierover en wat zijn jouw meningen hierover..graag feedback
Ja, ik lees ook meer mee dan dat ik post.quote:Op maandag 20 juni 2005 19:12 schreef Mirage het volgende:
Het is grappig om te zien dat er veel lurkers zijn.
Ik denk dit te kunnen zien aan het (soms extreem) grote verschil tussen views en posts.
* Mirage nodigt de lurkers uit om te komen vertellen wat maakt dat ze lurken en niet posten.
Ik kan me goed inleven in jouw gedachten/post.quote:Op woensdag 22 juni 2005 11:24 schreef Haushofer het volgende:
[..]
Ja, ik lees ook meer mee dan dat ik post.
Zaken als paranormaliteit, UFO's ed zijn de zaken die ik erg leuk vind in Tru, omdat dat niet zo concreet is. Als ik dan een topic zie waarin wordt gesteld dat we aan de binnenkant van de Aarde leven oid, dan haak ik gauw af; het is leuk om de zaken es van de andere kant te bekijken, maar er wordt zonder gegronde reden een heel denkbeeld overhoop gegooid. En dat gebeurt 9 van de 10 keer uit frustratie ( ervaring), en niet omdat er logische behoefte is aan dergelijke denkbeelden. Dat is jammer.
Jij opent een topic met een erg vage OP, iets wat ik je vaker zie doen. Erg onleesbaar typwerk, en na 3 minuten heb ik pas enigszins door wat je ongeveer wilt. Vervolgens zit je denigrerend wat mensen af te zeiken. En dan verwacht je ook nog normale reacties? Pfaf en Johan hebben gelijk; en een beetje zelfreflectie zou je sieren. Ben benieuwd hoe je dat IRL doet.quote:Op woensdag 22 juni 2005 00:37 schreef BaajGuardian het volgende:
johan de with en pfaf , jullie zijn perfecte voorbeelden van achterlijke kortzichtige schijtboeren.
gefeliciteerd.
zootje kut mongolen hier weer
flikker toch op man
Da's fijnquote:Op woensdag 22 juni 2005 11:28 schreef Mirage het volgende:
[..]
Ik kan me goed inleven in jouw gedachten/post.
je krijg jij ook lekker de kolerequote:Op woensdag 22 juni 2005 12:30 schreef Haushofer het volgende:
[..]
Jij opent een topic met een erg vage OP, iets wat ik je vaker zie doen. Erg onleesbaar typwerk, en na 3 minuten heb ik pas enigszins door wat je ongeveer wilt. Vervolgens zit je denigrerend wat mensen af te zeiken. En dan verwacht je ook nog normale reacties? Pfaf en Johan hebben gelijk; en een beetje zelfreflectie zou je sieren. Ben benieuwd hoe je dat IRL doet.
BaajGuardian;quote:Op woensdag 22 juni 2005 13:24 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
je krijg jij ook lekker de kolere
quote:Op woensdag 22 juni 2005 14:22 schreef BaajGuardian het volgende:
how about , ik vertrek
mijn profiel is leeg , mijn fotoboek is leeg.
doei.
heb het nu echt zwaar gehad met het kutvolk hier.
Niet al te druk over maken, BG kondigt regelmatig zijn vertrek aan.quote:Op woensdag 22 juni 2005 14:26 schreef Mirage het volgende:
[..]
Misschien heb ik enkele topics / reacties gemist ( ik heb de vaardigheid ontwikkeld langs de meeste niets toevoegende storende posts heen te lezen ), maar is dit niet iets onnnodig en drastisch ?
oh ach het is BG die kondigt weer zijn vertrek aan , ach BG ,quote:Op woensdag 22 juni 2005 14:46 schreef Chewie het volgende:
[..]
Niet al te druk over maken, BG kondigt regelmatig zijn vertrek aan.
Vanwaar jouw superieure gevoel ?quote:Op woensdag 22 juni 2005 14:49 schreef BaajGuardian het volgende:
er is niks mis met jouw post
er is iets mis met de apen hier die mij achterelkaar persoonlijk aanvallen met deigrerende gordelposts
en dat dan met zn 10en tegelijk
en ik ga mijn tijd niet meer verdoen op een achterlijk tyfus forum waar dat gebeurt.
het volk hier is nog dommer dan de hele politiek bijelkaar
het is cannon fodder.
walgelijke schurft op aarde die zichzelf dan best gelukkig maar weer afslacht.
onnodig en getuigt niet van enige ontwikkeling.quote:Op woensdag 22 juni 2005 14:50 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
oh ach het is BG die kondigt weer zijn vertrek aan , ach BG ,
man hou jij ook eens je achterlijke apebek en spring van een gebouw ofzo debiel
Nou BG.... Doorgaans lees ik jouw posts met veel plezier en ik zou het echt jammer vinden als je dit doorzet.quote:Op woensdag 22 juni 2005 14:49 schreef BaajGuardian het volgende:
er is niks mis met jouw post
er is iets mis met de apen hier die mij achterelkaar persoonlijk aanvallen met deigrerende gordelposts
en dat dan met zn 10en tegelijk
en ik ga mijn tijd niet meer verdoen op een achterlijk tyfus forum waar dat gebeurt.
het volk hier is nog dommer dan de hele politiek bijelkaar
het is cannon fodder.
walgelijke schurft op aarde die zichzelf dan best gelukkig maar weer afslacht.
Je bent te emotioneel.quote:Op woensdag 22 juni 2005 15:15 schreef BaajGuardian het volgende:
vreemd of neit , als ik meer het tegenovergestelde te horen krijg , en ook van die belachelijke debiele opmerkingen als : laat bg in *zijn wereldje* alsof ik godverdomme in het riag zit
moet ik dat maar elke keer aanhoren?
vind je het vreemd dat ik het nu gehad heb , nou ik niet.
ik hoor amper mensen zeggen dat ze mijn posts met plezier lezen , ik hoor alleen gek dit gek dat , geschift blabla , bg eigen wereldje , bg niet duidelijk , bg is dom , lachen om bg , etc etc
dus jammer dan , maar ik vertrek , echt zwaar zat nu
quote:Op woensdag 22 juni 2005 15:15 schreef BaajGuardian het volgende:
vreemd of neit , als ik meer het tegenovergestelde te horen krijg , en ook van die belachelijke debiele opmerkingen als : laat bg in *zijn wereldje* alsof ik godverdomme in het riag zit
moet ik dat maar elke keer aanhoren?
vind je het vreemd dat ik het nu gehad heb , nou ik niet.
ik hoor amper mensen zeggen dat ze mijn posts met plezier lezen , ik hoor alleen gek dit gek dat , geschift blabla , bg eigen wereldje , bg niet duidelijk , bg is dom , lachen om bg , etc etc
dus jammer dan , maar ik vertrek , echt zwaar zat nu
Jammer hoor. Vertel je alleen maar iets wat je kunt gebruiken om je topics duidelijker te maken. Maar als jij zo graag in zelfmedelijden wilt verzuipen, be my guest.quote:Op woensdag 22 juni 2005 13:24 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
je krijg jij ook lekker de kolere
Treurig hoor dat het zo weer moet.quote:Op woensdag 22 juni 2005 16:32 schreef Haushofer het volgende:
Jammer hoor. Vertel je alleen maar iets wat je kunt gebruiken om je topics duidelijker te maken. Maar als jij zo graag in zelfmedelijden wilt verzuipen, be my guest.
Verkeerde bedoelingen vermoede ik zeker niet. Je kent me genoeg om te weten dat er dan ook wel een andere toon mijnerzijds zou volgen.quote:Op woensdag 22 juni 2005 18:45 schreef Alicey het volgende:
Overtrek je het hier niet een beetje iteejer? Die laatste reactie van Haushofer verdient geen schoonheidsprijs, maar ik heb niet de indruk dat Haushofer verkeerde bedoelingen heeft met zijn posts. Of houd je Haushofer hier verantwoordelijk voor het gedrag van anderen omdat hij mede-crew is?
Nouja, ik vond je toch best wel redelijk fel ook in je reactie. Nu kan het er ook aan liggen dat ik dat zelf niet helemaal helder zag..quote:Op woensdag 22 juni 2005 18:56 schreef iteejer het volgende:
[..]
Verkeerde bedoelingen vermoede ik zeker niet. Je kent me genoeg om te weten dat er dan ook wel een andere toon mijnerzijds zou volgen.
Hiermee heb je denk ik wel een punt. Het is misschien ook een reden dat ik zelf niet zo heel erg snel in een ander subforum een standpunt zal innemen in FB.quote:Ik denk echter wél dat hij als crew in het FB-forum van een ander forum dan het zijne er verstandiger aan doet om de mening van enkele vaste truth-users te laten prevaleren boven die vanzichzelf; vooral omdat hij zodoende in staat geweest zou zijn om als crew een bekende Fok!-user een beetje tegemoet te komen en neutraler te benaderen. Door bv de strijdende partijen uit elkaar te halen: genoeg is genoeg, allebei de koppen dicht.
Dank je voor de toelichting, het is mij nu duidelijk.quote:Hoe zou jij het bv vinden als ik het in het FB-topic van WFL duidelijk op zou nemen voor bv één van jullie nieuwlichters, in een conflict waar snoeiharde bewoordingen over en weer vallen? Daarmee zou ik toch als crew in gaan tegen de vaste kern van de WFL-users, en dat zou ik als crew nooit doen. Uit respect voor die vaste users, en voor jullie als crew van WFL.
Ik heb wel es vaker BG erop gewezen dat dat zijn topics nogal es warrig overkomen en dat zijn oordelen over andersdenkenden gewoon dom over komen, en dat lokt reacties uit. Ik weet donders goed dat BG soms wat explosief kan zijn, maar dit vond ik gewoon stom van em. Domweg arrogant. En ja, dat zeg ik gewoon. Als BG weg zou blijven zou ik dat jammer vinden, want ik kon me altijd wel vermaken met zijn reacties en topics ( en dat is niet verkeerd bedoelt ) maar de manier waarop hij hier weer zit te posten vind ik gewoon jammer: hij ziet zichzelf kennelijk graag als slachtoffer, terwijl het toch echt ook aan hem ligt. Ik kan misschien wat hard in mn woorden zijn soms, maar dat bedoel ik niet altijd verkeerd.quote:Op woensdag 22 juni 2005 17:36 schreef iteejer het volgende:
[..]
En, Haushofer, jouw woorden hierboven zijn echt een trap na. Of heb je zo weinig begrepen dat andere mensen įnders kunnen zijn, en een andere benadering vragen? Benader je anderen inderdaad vanuit een strakke norm? En bovendien, als onze eigen vaste users proberen de zaak te sussen, zou je als mede-crew die erkent dat een forum er voor de users is, en niet voor de crew, wellicht beter kalmerend en sussend opgetreden kunnen hebben dan het eigen persoonlijke standpunt blijven volhouden.
Mooie bijdrage!quote:Op donderdag 23 juni 2005 00:29 schreef newsman het volgende:
Kappen met zeiken op baaj, jullie verzieken the truth tis gewoon geen moer meer waard.Steek 911 waar je het niet steken kan, want alles wat er open staat zijn vage topics.Doei
quote:Op donderdag 23 juni 2005 00:29 schreef newsman het volgende:
Steek 911 waar je het niet steken kan, want alles wat er open staat zijn vage topics.Doei
Ik vind het triest om te lezen dat BG wederom de schuld neerlegt bij anderen en blijkbaar niet doorheeft dat hij in het topic ZZZZzzzzzZZz zelf de aanstichter van het geflame was. Waar ik me vooral aan heb gestoord is dat hij een normale vraag in een door hem gestart topic als een 'gordelpost' bestempeld en daarop nogal beledigend reageerd, dan moet hij niet vreemd opkijken dat hij daar door verschillende gebruikers op aangesproken wordt.quote:Op donderdag 23 juni 2005 09:38 schreef Mirage het volgende:
Ik kreeg gisteravond ene mail van BaajGuardian als respons op een mail van mij
Heb je mijn toevoeging.. je begrijpt vast wel het niet schuin gedrukte stukje tekst, gelezen ?quote:Op donderdag 23 juni 2005 09:59 schreef Chewie het volgende:
[..]
Ik vind het triest om te lezen dat BG wederom de schuld neerlegt bij anderen en blijkbaar niet doorheeft dat hij in het topic ZZZZzzzzzZZz zelf de aanstichter van het geflame was. Waar ik me vooral aan heb gestoord is dat hij een normale vraag in een door hem gestart topic als een 'gordelpost' bestempeld en daarop nogal beledigend reageerd, dan moet hij niet vreemd opkijken dat hij daar door verschillende gebruikers op aangesproken wordt.
Gelezen maar ik reageer ook vooral op BG's mailtje met jou reactie erop kan ik niet zoveel.quote:Op donderdag 23 juni 2005 10:03 schreef Mirage het volgende:
[..]
Heb je mijn toevoeging.. je begrijpt vast wel het niet schuin gedrukte stukje tekst, gelezen ?
Nee ?![]()
Ja ? dank u ! nu nog begrijpend leren lezen.
'Wij'?? Namens wie meen je te kunnen spreken..?quote:Op donderdag 23 juni 2005 00:34 schreef tong_poh het volgende:
We zeiken niet op Baaj vanwege zijn inhoudelijke posts ( in ieder geval de meesten van ons). We zeiken op zijn gedrag dat hij toont als wij het niet eens zijn met hem.
Je moet wel heel erg diep gekwetst zijn, dat je zo lang aan zoiets vast blijft houden. Wie is er nou beter aan toe, wie zit er nou beter in zijn vel, wie heeft er hier nou écht verloren?quote:Op donderdag 23 juni 2005 10:10 schreef Chewie het volgende:
Gelezen maar ik reageer ook vooral op BG's mailtje met jou reactie erop kan ik niet zoveel.
Ik weet namelijk hoe BG reageerd en daar heb ik in bewust topic ook rekening mee proberen te houden, dat hij dan nog steeds van mening is dat mijn reacties in dat topic onder de gordel zijn is dan ook geheel voor zijn rekening.
precies.quote:Op donderdag 23 juni 2005 12:49 schreef MUUS het volgende:
Ook jouw mening en ook jouw posts zijn welkom hier en dat weet je. Laat je nou niet kennen door een opmerking die je eigenlijk al 1000 keer hebt gehoord en waar je altijd (uiteindelijk) schijt aan had..
please do so..quote:Moet ik nu zielige oogjes opzetten?
Waarom denk je dat ik vanaf het begin (eigenlijk voor alle fora) net zoveel mannen als vrouwen in de crew wou hebben?quote:Op donderdag 23 juni 2005 13:34 schreef UncleScorp het volgende:
We need more women here ...
De mooiste, menselijkste reacties komen opvallend van de vrouwelijke kant van het forum ...
(no offense @ iteejer)
quote:Op donderdag 23 juni 2005 14:17 schreef nokwanda het volgende:
Wij hebben gewoon wat minder testosteron. Kippen, geen haantjes. Maar gelukkig vertonen ook niet alle mannen hier haantjesgedrag
be carefull now!!!!quote:
quote:
Van mij wel..... Maar ik ben gek op witte bonen in tomatensaus. Dus ik denk dat het dan een heel ander gevecht zal worden.quote:Op donderdag 23 juni 2005 14:43 schreef zoalshetis het volgende:
mag het ook in de vla? witte bonen in tomatensaus?
anneke tanneke toverheks was er ook verzot op.quote:Op donderdag 23 juni 2005 14:48 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Van mij wel..... Maar ik ben gek op witte bonen in tomatensaus. Dus ik denk dat het dan een heel ander gevecht zal worden.
immers:
beans are good for the heart
the more you eat 'em
the more you fart.
the more you fart the better you feel
so let's have beans for every meal
Nou ja.... in het kader van het organiseren van een truth- meet.quote:Op donderdag 23 juni 2005 14:48 schreef UncleScorp het volgende:
ok genoeg ... dit is echt geen feedback meer maar wishfull thinking![]()
Ze missen een slow chat.quote:Op donderdag 23 juni 2005 15:04 schreef iteejer het volgende:
Truth Feedback -> Truth Talkback? Chatback?P
Stelletje kippen...
Hey!!!!quote:Op donderdag 23 juni 2005 15:04 schreef iteejer het volgende:
Truth Feedback -> Truth Talkback? Chatback?P
Stelletje kippen...
In de modder??quote:Op donderdag 23 juni 2005 15:10 schreef UncleScorp het volgende:
woehoe de warmte speelt iedereen parten !
Lets go play outside
nog één keer Iteejer om het af te lerenquote:Op donderdag 23 juni 2005 15:01 schreef nokwanda het volgende:
Maar ehhhh.... okay hoort hier niet.... I know....
Mirage....
Waarom dacht jij eik dat ik een man was???
quote:Op donderdag 23 juni 2005 15:12 schreef Mirage het volgende:
[..]
nog één keer Iteejer om het af te leren
@nokwanda
ik lees eigenlijk alleen de posts zonder naar nicks te kijken. Voor mij is iedere post ( en daarbij de poster ) onzijdig. Als de post mij aanspreekt ( in wat voro vorm dan ook ) heb je natuurlijk de reactie om te kijken "wie is dit "? ( soms klik je zelfs de nick aan om meer theoriėn of gedachten van de persoon op te zoeken )
Je posts vond ik altijd wel halfzacht ( nofi) maar op de één of andere manier niet speciaal vrouwelijk.. ik denk dat ik bij vroiuwelijke posters wel vriendelijke dingen verwacht maar ook pinnige echte vrouwelijke reacties. En die heb jij niet. ( of ben ik nog niet tegen gekomen )
Je gaat gewoon "mannelijk" straight tot the point ( en dan met vriendelijke woorden ).
spannend, enlighten me please.quote:Op donderdag 23 juni 2005 15:19 schreef nokwanda het volgende:
(Zoalshetis heeft dat een keer gemerkt en ik kan me voorstellen dat dat ook mannelijkoverkwam)
In een topic van Fuifduif over zijn veranderingen maakte je een keer een opmerking die door mij nogal pinnig werd beantwoord.quote:
oh ja lolquote:Op donderdag 23 juni 2005 15:24 schreef nokwanda het volgende:
[..]
In een topic van Fuifduif over zijn veranderingen maakte je een keer een opmerking die door mij nogal pinnig werd beantwoord.
pas maar op of ik word fartigquote:
Ik heb twee tellen buiten gezeten en nu heb ik barstende koppijn. Doe maar niet naar buiten gaan dus.quote:Op donderdag 23 juni 2005 15:10 schreef UncleScorp het volgende:
woehoe de warmte speelt iedereen parten !
Lets go play outside
Was het jouw geniale idee, WFL-er?quote:Op donderdag 23 juni 2005 15:37 schreef Alicey het volgende:
[..]
Moderators kiezen ook altijd de weg van de minste weerstand.![]()
Heb jij het veranderd inkletsforum???quote:Op donderdag 23 juni 2005 15:35 schreef MUUS het volgende:
[..]
Ik heb twee tellen buiten gezeten en nu heb ik barstende koppijn. Doe maar niet naar buiten gaan dus.
Buiten.... bad..
Zonder dat "Nee, echt waar!quote:Op donderdag 23 juni 2005 15:40 schreef Alicey het volgende:
[..]
In dit geval ben ik onschuldig. Nee, echt waar!
Mijn reputatie! Wat doe je?quote:Op donderdag 23 juni 2005 15:42 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Zonder dat "Nee, echt waar!" had ik het nog bijna geloofd ook.
Nee, dat wasquote:Op donderdag 23 juni 2005 15:38 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Heb jij het veranderd inkletsforum???
*crosspost*quote:Tis idd te heet.
Geen wind overdag in mijn tuintje. Alleen maar tuinkabouters van de buurvrouw. Kan er ook niet echt ontkleed gaan liggen. En die zien toch al teveel. Kan ze niet vertrouwen die kabouters![]()
En ik word nooit bruin, dus ik weet niet eens waarom ik buiten lag.quote:Op donderdag 23 juni 2005 15:41 schreef MUUS het volgende:
Oh, en ik lag net in de tuin op de beste uitvinding van de eeuw (ligstoel) en ik had de bovenste bandjes van mijn bikini losgemaakt, omdat anders die hele halter in mijn nek geroosterd wordt.
Anyhoe, MUUS draait op haar rug en bedenkt na een minuutje of vijf dat ze dorst heeft. MUUS draait zich om op de beste uitvinding van de eeuw, legt haar zonnebril en boek op haar gemak weg, staat op en loopt de keuken in.
Sta ik in de keuken, kijk ik naar beneden..... is mijn topje kwijt. Die ligt nog braaf op de beste uitvinding van de eeuw. Heb ik gewoon topless door de tuin gehobbeld.. Hallo buurman.
.
* Alicey zal geen bijdehand antwoord geven, want daar is het ook te heet voorquote:Op donderdag 23 juni 2005 15:43 schreef nokwanda het volgende:
Jezus!!!!!!
Wij zeiken niet.... is het gewoon te heet voor.
had van jou niet verwacht dat jij je druk zou maken om de buurman.quote:Op donderdag 23 juni 2005 15:45 schreef MUUS het volgende:
[..]
Nee, dat was. iteejer.
.
[..]
*crosspost*
[..]
En ik word nooit bruin, dus ik weet niet eens waarom ik buiten lag..
Dittoquote:Op donderdag 23 juni 2005 15:45 schreef MUUS het volgende:
En ik word nooit bruin, dus ik weet niet eens waarom ik buiten lag..
Doe maar wel.quote:Op donderdag 23 juni 2005 15:45 schreef Alicey het volgende:
[..]
* Alicey zal geen bijdehand antwoord geven, want daar is het ook te heet voor
And white is beautifullquote:Op donderdag 23 juni 2005 15:49 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Ditto. En hoe beter de zomer, hoe meer commentaar ik er op krijg.
.
Ik doe mn best, echt![]()
Een normaal mens had zich allang de tuin laten uitpesten door die buurman. Hij is oud en uitgezakt en staat de hele dag op het dak te klussen aan lord-knows-what. Niet dat dat uitmaakt, maar hij vindt het wel nodig om elke keer als ik in mijn bikini in de tuin lig te fluiten en 'grappige' liedjes te zingen. Ook als mijn dochtertje erbij is. Dus zoals je begrijpt, gun ik hem mijn blote boezem gewoon niet.quote:Op donderdag 23 juni 2005 15:48 schreef nokwanda het volgende:
[..]
had van jou niet verwacht dat jij je druk zou maken om de buurman.In het geval van mijn buurman zou het het gewoon waard zijn. Hij zou sterven met een lach op het gezicht. Het zou gewoon een goede daad zijn.
dan wordt het pas gevaarlijkquote:Op donderdag 23 juni 2005 15:53 schreef MUUS het volgende:
Nu fluit en zingt hij niet meer....
quote:Op donderdag 23 juni 2005 15:53 schreef MUUS het volgende:
Na het vorige fluitconcert heb ik op uitermate vriendelijke toon gezegd dat ik niet hoop dat hij van het dak aftieft en zijn wervelkolom op 12 plaatsen tegelijk breekt..
Lawd, have merciquote:Op donderdag 23 juni 2005 15:53 schreef MUUS het volgende:
[..]
Een normaal mens had zich allang de tuin laten uitpesten door die buurman. Hij is oud en uitgezakt en staat de hele dag op het dak te klussen aan lord-knows-what. Niet dat dat uitmaakt, maar hij vindt het wel nodig om elke keer als ik in mijn bikini in de tuin lig te fluiten en 'grappige' liedjes te zingen. Ook als mijn dochtertje erbij is. Dus zoals je begrijpt, gun ik hem mijn blote boezem gewoon niet.
Na het vorige fluitconcert heb ik op uitermate vriendelijke toon gezegd dat ik niet hoop dat hij van het dak aftieft en zijn wervelkolom op 12 plaatsen tegelijk breekt..
En daar kom je nu pas achter?quote:
Z'n rikketik, wat doe je.quote:Op donderdag 23 juni 2005 16:00 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Lawd, have merci![]()
Poor ole man.
Jij gunt em ook niks.
Die buurman van mij is een tandeloos monster dat het dak niet eens meer opkomt. Dus ik gun hem die keer uit zijn dak gaan best wel. Maar ik heb geen plannen om hem een spannende striptease aan te bieden of zo.
quote:Moet opeens denken aan het vriendje van mijn ex-kamerbewoonster. Vriendje bleef voor het eerst slapen. Midden in de nacht loop ik in mijn onderbroekje naar beneden om naar de plee te gaan. Op de trap kom ik, ook in unterhose, vriendje tegen.
Dat ging van;
(hij)AAARRRGGHH![]()
(ik) AAArghhhhh (octaafje hoger) *kruist armen over borstjes*
Ik kon erom lachen maar hij schaamde zich dood. Ach..... hij was nog jong.
Tjonge jonge jonge. Van wie heb je deze kunst van overdrijven geleerd?quote:Op donderdag 23 juni 2005 11:08 schreef iteejer het volgende:
[..]
'Wij'?? Namens wie meen je te kunnen spreken..?
Als iemand iets doet want volgens de ander niet door de beugel kan, is de procedure dat er melding van gemaakt wordt in ons eigen FB, of middels mails naar MUUS of mij.
Maar GEEN volksgericht onder users tegen andere users; niemand heeft hier het alleenrecht op de waarheid, niemand is hier een bewaker van fatsoensnormen - behalve dan de mods. Zelfs jullie niet.
Het zit hem al in het woordje 'wij'.
Met zijn allen tegen BG, of tegen wie ook die het niet eens is met 'de groep'.
Er is hier geen 'wij'. En al helemaal geen 'wij' die meent even een andere user met zijn allen op hol te brengen. Dit soort gedrag, dit soort eigen rechter spelen, is uiterst ongewenst.
En dat is nou precies hetgeen mij zo tegen de borst stuit: het met zijn allen door blijven gaan, terwijl toch wel duidelijk is dat het alleen maar escaleert. Een stel grote jongens, die een andere jongen uitdagen in een wedstrijdje wie het hardst van de heuvel kan rennen. Halverwege stoppen ze, alleen die ene jongen rent door, kan niet meer stoppen; en schaterend zien ze hoe hij verderop ergens tegen de vlakte gaat.
Dit blijft mij een vieze smaak in de bek geven.
Gedragen jullie je in het verkeer ook zo? Als er een auto is, die om wat voor reden ook enorme haast heeft en misschien soms wat bot voorrang pakt, gaan jullie die ook en masse klemrijden tegen de vangrail? Of tegen een brugpijler - nog mooier..?
Zijn 'wij' allemaal echt zo belangrijk dat 'we' correct en vriendelijk te woord gestaan moeten worden, is het zó onvergeeflijk als iemand tegenover 'ons' uit zijn slof schiet? Hebben 'we' dan echt een stel opgbelazen ego's die nog het meest doen denken aan oude engelse plattelands-adel? Waar het ook schokkend en absoluut ongehoord is om met onvoldoende respect bejegend te worden?
'Wij' - de nieuwe rechters van Fok!..?
Je schrijft erbij dat Iteejer een wijze man is die veel weet.quote:Op donderdag 23 juni 2005 16:03 schreef Alicey het volgende:
Dank je iteejer, naast al mijn andere benamingen sta ik nu in WFL ook bekend als snol.
You're spoiling our fun.quote:Op donderdag 23 juni 2005 16:04 schreef tong_poh het volgende:
[..]
Tjonge jonge jonge. Van wie heb je deze kunst van overdrijven geleerd?
Met wij bedoelde ik diegenen die de inhoudelijke posts van BG wel konden waarderen, maar zijn flames niet. Ik spreek niet voor de anderen. Het was gewoon gebasseerd op een aantal posts van anderen.
Je kunt praten wat je wil, maar BG's gedrag was gewoon niet te accepteren. Een keertje uit de slof schieten mag kunnen. Maar bij hem begon het langzamerhand gewoon te worden.
Jij geeft mij een vieze smaak in de bek met jouw misplaatst gevoel van tolerantie. Jij tolereert BG zijn gedrag, omdat het in jouw ogen toch wel zo'n goede jongen is, maar je flipt helemaal uit over het woordje we in een reply.
Iteejer: Go and fuck yourself you fucking little self absorbed prick (Moet toch af en toe kunnen, toch?)
Hij maakt misbruik van zijn imago van oude wijze man.quote:Op donderdag 23 juni 2005 16:05 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Je schrijft erbij dat Iteejer een wijze man is die veel weet.
Dus blijkbaar weet ie iets over jouw ware aard.![]()
Wees blij dat jouw imago nu is rechtgezet.quote:Op donderdag 23 juni 2005 16:07 schreef Alicey het volgende:
[..]
Hij maakt misbruik van zijn imago van oude wijze man.
quote:Op donderdag 23 juni 2005 16:08 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Wees blij dat jouw imago nu is rechtgezet..
Ben je nog wel "mijn" snol?quote:Op donderdag 23 juni 2005 16:03 schreef Alicey het volgende:
Dank je iteejer, naast al mijn andere benamingen sta ik nu in WFL ook bekend als snol.
Hullie hier bennen al net zo gemeen als zullie in WFL!quote:Op donderdag 23 juni 2005 16:08 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Wees blij dat jouw imago nu is rechtgezet..
Ah waaaahhh lieeeeef. Wat kook je vanavond?quote:
Goed zo !quote:Op donderdag 23 juni 2005 16:09 schreef BaajGuardian het volgende:
wil wel even kwijt dat ik , mij er meer bij voel horen , bij jullie maffe clubje mensjes van truth..
ja jullie weten wie ik bedoel..
iedereen die nu roept dat ik terug moet komen..
maar ik heb er echt even geen zin meer in.
groeten :/
quote:Op donderdag 23 juni 2005 16:09 schreef BaajGuardian het volgende:
kom wel terug wanneer bepaalde figuren er niet meer zijn , tot die tijd ....
ik heb het er gewoon even echt mee gehad
wil wel even kwijt dat ik , mij er meer bij voel horen , bij jullie maffe clubje mensjes van truth..
Heeeeel erg zoute champignon soep.quote:Op donderdag 23 juni 2005 16:08 schreef Mirage het volgende:
fun ? waterballet zal je bedoelen !
Ik met mijn goeie gedrag tussen het posten door champignonnensoep gemaakt ( écht zélf gemaakt) ... net gegeten... de druppeltjes zweet lopen overal.
Datgene waar jouw maag van houdt natuurlijk.quote:Op donderdag 23 juni 2005 16:11 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Ah waaaahhh lieeeeef. Wat kook je vanavond?![]()
![]()
Geniet lekker van het weer, en kom dan gewoon weer terug.quote:Op donderdag 23 juni 2005 16:09 schreef BaajGuardian het volgende:
Jammer maar begrijpelijk.quote:Op donderdag 23 juni 2005 16:09 schreef BaajGuardian het volgende:
Mjah ik heb hetzelfde. Al komt het bij mij puur door de achterlijke hitte hier.quote:Op donderdag 23 juni 2005 16:15 schreef UncleScorp het volgende:
Hoe komt het toch dat ik me hier totaal niet meer kan concentreren op mijn werk ???
Warmte ... zon ... bikini's ... topless![]()
Tis ook geen weer om je druk te makenquote:Op donderdag 23 juni 2005 16:09 schreef BaajGuardian het volgende:
Maak jij dat uit? wie denk jij dan helemaal te zijn?quote:Op donderdag 23 juni 2005 16:04 schreef tong_poh het volgende:
[..]
Je kunt praten wat je wil, maar BG's gedrag was gewoon niet te accepteren. Een keertje uit de slof schieten mag kunnen. Maar bij hem begon het langzamerhand gewoon te worden.
Jij geeft mij een vieze smaak in de bek met jouw misplaatst gevoel van tolerantie. Jij tolereert BG zijn gedrag, omdat het in jouw ogen toch wel zo'n goede jongen is, maar je flipt helemaal uit over het woordje we in een reply.
Iteejer: Go and fuck yourself you fucking little self absorbed prick (Moet toch af en toe kunnen, toch?)
topless...sja dat kan ik niet maken.... mijn overbuurvrouwtje vliegt dan helemaal over de railing heen.quote:Op donderdag 23 juni 2005 16:15 schreef UncleScorp het volgende:
Hoe komt het toch dat ik me hier totaal niet meer kan concentreren op mijn werk ???
Zou het kunnen dat je een overactieve fantasie hebt?? Zie de moddersuggestie.quote:Op donderdag 23 juni 2005 16:15 schreef UncleScorp het volgende:
Met dit weer?quote:Op donderdag 23 juni 2005 16:17 schreef yvonne het volgende:
[..]
Maak jij dat uit? wie denk jij dan helemaal te zijn?
En nee iteejer gaat niks himself fucken, die gaat mij fucken
Wat op zich weer een goed Truth-topic is.quote:Op donderdag 23 juni 2005 16:17 schreef Mirage het volgende:
[..]
topless...sja dat kan ik niet maken.... mijn overbuurvrouwtje vliegt dan helemaal over de railing heen.
Moederinstinct !!!!!!quote:Op donderdag 23 juni 2005 16:17 schreef yvonne het volgende:
[..]
Maak jij dat uit? wie denk jij dan helemaal te zijn?
En nee iteejer gaat niks himself fucken, die gaat mij fucken
Hallo, ik ben een Leeuw, dus wat is het antwoord denk je?quote:
Zoveel weet ik niet van astrologie, maar ik snap de strekking.quote:Op donderdag 23 juni 2005 16:18 schreef yvonne het volgende:
[..]
Hallo, ik ben een Leeuw, dus wat is het antwoord denk je?
quote:Op donderdag 23 juni 2005 16:18 schreef yvonne het volgende:
[..]
Hallo, ik ben een Leeuw, dus wat is het antwoord denk je?
Juist met dit weer Alicey, juist met dit weerquote:Op donderdag 23 juni 2005 16:19 schreef Alicey het volgende:
[..]
Zoveel weet ik niet van astrologie, maar ik snap de strekking.
Ja, zelfs met dit weer nog.
Ik denk dat je nog gelijk hebt ook.quote:Op donderdag 23 juni 2005 16:21 schreef yvonne het volgende:
[..]
Juist met dit weer Alicey, juist met dit weer
Jouw vrouw is dus geen leeuwquote:Op donderdag 23 juni 2005 16:22 schreef UncleScorp het volgende:
bij mij is het 1 week non-actief grmbl
en dat met dit weer![]()
ooooooh, joh.... dan kan je d'r toch gewoon op ?quote:Op donderdag 23 juni 2005 16:24 schreef UncleScorp het volgende:
nee 't is de tijd van de maand
Nou en??quote:Op donderdag 23 juni 2005 16:24 schreef UncleScorp het volgende:
nee 't is de tijd van de maand
Is iteejer zo slecht in het vervullen van zijn plicht?quote:Op donderdag 23 juni 2005 16:25 schreef yvonne het volgende:
Goed topic dit
Wedden dat iteejer zo belt dat hij heeeeeeeeeeeeeeeeeeeel lang moet overwerken?
Ik weet zo ff niet wat replyenquote:Op donderdag 23 juni 2005 16:26 schreef yvonne het volgende:
Die dames reactietsja unclescorp, daar ga je
Iteejer is geen Leeuw hequote:Op donderdag 23 juni 2005 16:26 schreef Alicey het volgende:
[..]
Is iteejer zo slecht in het vervullen van zijn plicht?
Moet je ook hier niet doen. Vrouw gaan overtuigen, nu!!quote:
Eehhhh eehhhh eehhh technisch kan het jaquote:Op donderdag 23 juni 2005 16:25 schreef Mirage het volgende:
ooooooh, joh.... dan kan je d'r toch gewoon op ?
Precies de reden dat ik me ff afzijdig hieldquote:Op donderdag 23 juni 2005 16:28 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Moet je ook hier niet doen. Vrouw gaan overtuigen, nu!!
Misschien was hij het zelf wel die stelt dat je niet over de rode zee kan gaan ?quote:Op donderdag 23 juni 2005 16:28 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Moet je ook hier niet doen. Vrouw gaan overtuigen, nu!!
je weet wat ze zeggen: one can't teach an old dog new tricksquote:Op donderdag 23 juni 2005 16:28 schreef Alicey het volgende:
[..]
Maar hij kan toch wel kunstjes leren neem ik aan?
Dan moet ie maar es in conclaaf met zichzelf gaan en zich gelukkig prijzen dat ie mijn vent niet is.quote:Op donderdag 23 juni 2005 16:29 schreef Mirage het volgende:
[..]
Misschien was hij het zelf wel die stelt dat je niet over de rode zee kan gaan ?
Daar vindt hij het te warm voor nuquote:Op donderdag 23 juni 2005 16:28 schreef Alicey het volgende:
[..]
Maar hij kan toch wel kunstjes leren neem ik aan?
Mja en de sleutel van de achterdeur is ook ff zoekquote:Op donderdag 23 juni 2005 16:30 schreef nokwanda het volgende:
Dan moet ie maar es in conclaaf met zichzelf gaan en zich gelukkig prijzen dat ie mijn vent niet is.
Volgens mij kent iteejer het kunstje wel hoor.quote:Op donderdag 23 juni 2005 16:29 schreef nokwanda het volgende:
[..]
je weet wat ze zeggen: one can't teach an old dog new tricks![]()
Die heb je zeker bij de kassa van de drogist laten liggenquote:Op donderdag 23 juni 2005 16:32 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Mja en de sleutel van de achterdeur is ook ff zoek
Juist niet..... dat is het em.quote:
Het is warm jogy.quote:Op donderdag 23 juni 2005 16:35 schreef jogy het volgende:
Oy, de rest van het subforum slaat dood, stelletje plichtverzuimers.
Overtuigende argumentatie, daarmee gaat het yvonne vast lukken.quote:Op donderdag 23 juni 2005 16:35 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Juist niet..... dat is het em.
To punt or not to punt. That is the question.
Of een kouwe douche nemen..... werkt best hoor.quote:Op donderdag 23 juni 2005 16:36 schreef Alicey het volgende:
[..]
Overtuigende argumentatie, daarmee gaat het yvonne vast lukken.
Uhu, ik heb hier ook echt helemaal geen fun. Gelukkig kan ik straks thuis weer op zolder zitten waar de gemiddelde temperatuur te vergeljiken is met de binnenkant van de vesuviusquote:Op donderdag 23 juni 2005 16:37 schreef UncleScorp het volgende:
airco spoils the fun
Warme douche met massagekop, kan ook.quote:Op donderdag 23 juni 2005 16:37 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Of een kouwe douche nemen..... werkt best hoor.![]()
Niet om af te afkoelenquote:
goe bezigquote:Op donderdag 23 juni 2005 16:40 schreef nokwanda het volgende:
Niet om af te afkoelen
quote:Op donderdag 23 juni 2005 16:42 schreef UncleScorp het volgende:
omg hij heeft het warm !
Ik niet......... maar voor jou zou het misschien ook geen slecht idee zijn, jijquote:Op donderdag 23 juni 2005 16:41 schreef UncleScorp het volgende:
wie wil er nou afkoelen ???
[..]
goe bezig
Ik bedoelde eik dat je beter een kouwe douche kan nemen als de gelegenheid tot het op andere manieren afkoelen van dequote:
Nou, als je gewoon je geilheid op een alternatieve manier kan verzadigen is dat punt ook weer gedaan en heb je minder moeite om af te koelen omdat de druk van de ketel is.quote:Op donderdag 23 juni 2005 16:48 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ik bedoelde eik dat je beter een kouwe douche kan nemen als de gelegenheid tot het op andere manieren afkoelen van dehitte niet vorradig zijn.
Een warme douche met massagekop zorgt uiteindelijk allen maar voor meer hitte. Tis niet echt de beste blusapparatuur die je je kunt voorstellen imo.
quote:Op donderdag 23 juni 2005 16:50 schreef jogy het volgende:
[..]
Nou, als je gewoon je geilheid op een alternatieve manier kan verzadigen is dat punt ook weer gedaan en heb je minder moeite om af te koelen omdat de druk van de ketel is.
quote:Op donderdag 23 juni 2005 16:52 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Da's gewoon huilen met de pet op. Tofu eten als je net zin in een biefstuk hebt.
quote:Op donderdag 23 juni 2005 16:51 schreef UncleScorp het volgende:
mmm die alternatieve manier interesseert me wel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |