Ach, ik weet niet.. Wat mij betreft maken ze die hele zooi openbaar. Notes die ik zet mogen wat mij betreft openbaar zijn. Als ik notes zet sta ik er volledig achter.quote:Op vrijdag 27 mei 2005 09:43 schreef Reya het volgende:
[..]
Mwah, volgensmij wordt dat nog steeds niet echt gewaardeerd. Niet dat ik er persoonlijk iets op tegen heb, overigens
Zie je wel, er blijft niets meer overeind van mijn imago.quote:Op vrijdag 27 mei 2005 09:46 schreef Haushofer het volgende:
[..]
Je mag die van mij ook wel weten: doorposten na slotje 2x en een eerste note omdat ik als mod geen notes had. Allemaal door Alicey.
Ik vond het overigens wel prachtig om voor de eerste keer te zien hoeveel notes Alicey had, dacht altijd dat ze zo'n lief meisje was
Wat mij betreft wordt dat ingebakken. Eigen notes moet je eigenlijk wel kunnen zien vind ik..quote:Op vrijdag 27 mei 2005 09:49 schreef Doffy het volgende:
En waarom kunnen wij stervelingen die notes niet zien?![]()
quote:AMSTERDAM - In de Tweede Kamer gaan stemmen op het scheppingsverhaal uit de biologielessen van het voortgezet onderwijs te halen. Op havo en vwo zijn biologieleraren nu verplicht om naast de evolutietheorie ook alternatieve opvattingen als de scheppingsleer en de zogenaamde ‘spontane generatie’ aan de orde te stellen.
Dat dacht ik dus ook. Viel dat even vies tegen!quote:Ik vond het overigens wel prachtig om voor de eerste keer te zien hoeveel notes Alicey had, dacht altijd dat ze zo'n lief meisje was
Een roze rok? Jij vond roze toch zo afschuwelijk?quote:Op vrijdag 27 mei 2005 09:52 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
En nu gaan ik dus even met mijn kinders naar buiten, in mijn mooie nieuwe roze rok.En nee, ik heb niemand in de buurt die foto's kan maken.
Het maakt in bepaalde gevallen wel de positie van de moderator zwakker, imo. Alhoewel een goede mod daar wel mee om zou moeten kunnen gaan...quote:Op vrijdag 27 mei 2005 09:50 schreef Alicey het volgende:
[..]
Wat mij betreft wordt dat ingebakken. Eigen notes moet je eigenlijk wel kunnen zien vind ik..
Ik denk niet dat het de positie zwakker maak. Als ik een note zet doe ik dat met een reden die ik kan verdedigen. Ik vind ook best dat iemand mag weten dat er een note is gezet.quote:Op vrijdag 27 mei 2005 09:53 schreef Reya het volgende:
[..]
Het maakt in bepaalde gevallen wel de positie van de moderator zwakker, imo. Alhoewel een goede mod daar wel mee om zou moeten kunnen gaan...
Het zou veel meer werk opleveren. Wat je doet is een directe mening over een user neerzetten vanuit een mod positie. Krijg je herrie van imhoquote:Op vrijdag 27 mei 2005 09:53 schreef Reya het volgende:
Het maakt in bepaalde gevallen wel de positie van de moderator zwakker, imo. Alhoewel een goede mod daar wel mee om zou moeten kunnen gaan...
Wil je alles wel verdedigen? Heb je niet op een gegeven moment zoiets van: Rot op newbe want ik weet precies hoe het zit en dat ga ik niet helemaal uitleggen? Notes gesloten houden lijkt me daarom beter. Wat is het nut voor een user om het te weten? Je krijgt toch vanzelf een waarschuwing als je gedrag onder de maat is?quote:Op vrijdag 27 mei 2005 09:55 schreef Alicey het volgende:
Ik denk niet dat het de positie zwakker maak. Als ik een note zet doe ik dat met een reden die ik kan verdedigen. Ik vind ook best dat iemand mag weten dat er een note is gezet.
Dat ligt er aan. De meeste notes die ik zet hebben puur betrekking op iets wat een user doet, en veel minder vaak gaan ze over de user zelf.quote:Op vrijdag 27 mei 2005 09:55 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Het zou veel meer werk opleveren. Wat je doet is een directe mening over een user neerzetten vanuit een mod positie. Krijg je herrie van imho
Ja, ik had het gelezen, en al gepost in het vorige topicquote:Op vrijdag 27 mei 2005 09:51 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Doffy:![]()
![]()
Ik wist dat helemaal niet, dat ze dat moesten behandelen! Belachelijk! Dacht dat dat alleen in de VS zo was.
Nee, wel Star Wars. Met Hayden Christopherquote:Gisteren Rondom Tien gezien? Met o.a. Cees Dekker.
Na een mailtje of 3 wordt ik het wel zat als iemand iets niet wil begrijpen.quote:Op vrijdag 27 mei 2005 09:57 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Wil je alles wel verdedigen? Heb je niet op een gegeven moment zoiets van: Rot op newbe want ik weet precies hoe het zit en dat ga ik niet helemaal uitleggen?
Uiteindelijk wel. Het is echter uiteindelijk wel een soort van dossier wat over een user wordt bijgehouden, en in die zin vind ik eigenlijk dat een user recht heeft om te weten wat er over hem/haar geregistreerd wordt.quote:Notes gesloten houden lijkt me daarom beter. Wat is het nut voor een user om het te weten? Je krijgt toch vanzelf een waarschuwing als je gedrag onder de maat is?
Ja, maar tegelijk vind ik ook dat crew en users een bilaterale goede communicatie erop moeten nahouden. Ik vraag me af of het plaatsen van persoonlijke noten in een verborgen plek zoiets bevordert.quote:Op vrijdag 27 mei 2005 09:55 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Het zou veel meer werk opleveren. Wat je doet is een directe mening over een user neerzetten vanuit een mod positie. Krijg je herrie van imho
Ik zet wel eens notes bij crew (Ja, ook serieuze notes soms). Ik heb niet het idee dat het een verkeerde werking heeft dat zij die kunnen lezen.quote:Op vrijdag 27 mei 2005 09:59 schreef Reya het volgende:
[..]
Ja, maar tegelijk vind ik ook dat crew en users een bilaterale goede communicatie erop moeten nahouden. Ik vraag me af of het plaatsen van persoonlijke noten in een verborgen plek zoiets bevordert.
Morning!quote:Op vrijdag 27 mei 2005 09:59 schreef Doffy het volgende:
Nee, wel Star Wars. Met Hayden Christopher Christensen![]()
Ik moet ook oppassen.. Mijn schouders zijn nu ook bloot, en ik verbrand ook heel erg snel.quote:Op vrijdag 27 mei 2005 10:09 schreef Geartsjuh het volgende:
Hoi Reya, hoi Alicey. Wat is het weer een stralende dag! Ben alleen gister wel een beetje verbrand op mijn schouders..
![]()
Have fun.quote:Zo, nu nog even hard aan het werk voor school en dan ga ik naar mijn.
Hij haalt het uiteraard niet bij mijnquote:Op vrijdag 27 mei 2005 10:11 schreef Geartsjuh het volgende:
Hij heeft nog langer haar in dit deel dan in deel 2 he?Golvende lokken zijn zo
!
Hij haalt het ook niet bij mijnquote:Op vrijdag 27 mei 2005 10:12 schreef Doffy het volgende:
[..]
Hij haalt het uiteraard niet bij mijn, maar toch was 't geen straf. Jammer van dat masker, aan 't eind
Ik ookquote:Op vrijdag 27 mei 2005 10:10 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ik moet ook oppassen.. Mijn schouders zijn nu ook bloot, en ik verbrand ook heel erg snel.
Thanx!quote:Have fun.
Tijd weet ik niet. Ik weet wel dat ik na een zonnige dag vaak de avond al verbranding voel..quote:Op vrijdag 27 mei 2005 10:16 schreef Geartsjuh het volgende:
[..]
Ik ook. Ik kan niet langer dan een kwartier onbeschermd in de zon zitten anders verbrand ik al..
Hee, ik heb een nieuw imago hoor.quote:Op vrijdag 27 mei 2005 09:53 schreef Alicey het volgende:
Een roze rok? Jij vond roze toch zo afschuwelijk?
Ja vond ik wel. Alleen wat langdradig. Special effects zijn uiteraard erg goed. Redelijk acteerwerk. Aardige actie en alle puntjes worden op de i gezet.quote:Op vrijdag 27 mei 2005 10:30 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Hoe vond je 'm? Geen spoilers! Maar beter dan I en II?
Minder langdradig dan deel II hoop ik?quote:Op vrijdag 27 mei 2005 10:35 schreef livEliveD het volgende:
Ja vond ik wel. Alleen wat langdradig. Special effects zijn uiteraard erg goed. Redelijk acteerwerk. Aardige actie en alle puntjes worden op de i gezet.
Je schuift geloof ik echt al je principes aan de kant he?quote:Op vrijdag 27 mei 2005 10:28 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Hee, ik heb een nieuw imago hoor.![]()
Ik heb hier een kleine 'recensie' neergezet, zonder spoilers.quote:Op vrijdag 27 mei 2005 10:30 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Hoe vond je 'm? Geen spoilers! Maar beter dan I en II?
Wat mij betreft tot in het extreme, zoniet belachelijke. Het is alsof deel 4 exact op hetzelfde moment moet beginnen als deel 3 eindigt, terwijl er toch zo'n 20 jaar tussen zit.quote:Op vrijdag 27 mei 2005 10:35 schreef livEliveD het volgende:
en alle puntjes worden op de i gezet.
Ik weet niet of dat nou echt een keihard principe was. Roze kan erg lelijk zijn en het kan ook érg ordinair staan (vnl. bij vrouwen boven de veertig), maar het kan ook heel leuk en hip zijn.quote:Op vrijdag 27 mei 2005 10:38 schreef Alicey het volgende:
Je schuift geloof ik echt al je principes aan de kant he?
Héle kleine recensie.quote:Op vrijdag 27 mei 2005 10:38 schreef Doffy het volgende:
Ik heb hier een kleine 'recensie' neergezet, zonder spoilers.
Het kwam in ieder geval zo over. Ik vind het wel grappig om je te zien veranderen eigenlijk.quote:Op vrijdag 27 mei 2005 10:47 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ik weet niet of dat nou echt een keihard principe was. Roze kan erg lelijk zijn en het kan ook érg ordinair staan (vnl. bij vrouwen boven de veertig), maar het kan ook heel leuk en hip zijn.
Feli!quote:Op vrijdag 27 mei 2005 10:53 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Op de melodie van Hij is een hondelul:
Ik krijg een badkamer!
Ik krijg een badkamer!
Ik krijg een badkamer!
Ik krijg een badkamer!
Ik ben nogal blij
En schoenen?quote:Op vrijdag 27 mei 2005 11:00 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Nieuwe kleren. Héél véél nieuwe kleren.![]()
Meer valt er mi. ook niet over te zeggen. Het is gewoon geen goede film, het is een goede serie special-effects. Maar dat kan ook leuk zijnquote:
Och, 't is de "laatste" (?) Star Wars, dus alleen daarom al moet je 'm gezien hebbenquote:Misschien ga ik 'm dit weekend wel even lopen te checken.
Inderdaad. En de oude films zijn misschien gewoon niet te evenaren...quote:Op vrijdag 27 mei 2005 11:02 schreef Doffy het volgende:
Meer valt er mi. ook niet over te zeggen. Het is gewoon geen goede film, het is een goede serie special-effects. Maar dat kan ook leuk zijn
Tuurlijk. Ondanks het feit dat ik ze slecht vind, ga ik ze tóch op DVD kopen als de box uitkomt.quote:Och, 't is de "laatste" (?) Star Wars, dus alleen daarom al moet je 'm gezien hebben![]()
Ikzelf heb daar niet zoveel mee, ik doe het liever verspreid. Biedt ook meer gelegenheid om goede keuzes te maken.quote:Op vrijdag 27 mei 2005 11:05 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ook natuurlijk.
Oh, dat lijkt me echt geweldig, om op één dag 1000 euro uit te geven!
dat doe je toch al als je die pc koopt? of koop je alle onderdelen lso en ga je em zelf in elkaar zetten???quote:Op vrijdag 27 mei 2005 11:05 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ook natuurlijk.
Oh, dat lijkt me echt geweldig, om op één dag 1000 euro uit te geven!
Ik doe zelden miskopen op dat gebied. En mezelf kennende: áls ik besluit om het aan kleding uit te geven, dan gaat het héél snel op. Er zijn weinig dingen waarin ik zo goed ben als in het uitgeven van geld.quote:Op vrijdag 27 mei 2005 11:09 schreef Alicey het volgende:
Ikzelf heb daar niet zoveel mee, ik doe het liever verspreid. Biedt ook meer gelegenheid om goede keuzes te maken.
Bij Dell heb je voor nog geen 1000 euro een PC met alles erop en eraan. Ik ben er nog niet over uit of ik een kant- en klare koop of er samen met Alicey eentje ga bouwen.quote:Op vrijdag 27 mei 2005 11:16 schreef qu63 het volgende:
dat doe je toch al als je die pc koopt? of koop je alle onderdelen lso en ga je em zelf in elkaar zetten???
LOL Ik heb dat zelf niet zo snel, maar het komt misschien ook omdat ik redelijk lastig ben.quote:Op vrijdag 27 mei 2005 11:17 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ik doe zelden miskopen op dat gebied. En mezelf kennende: áls ik besluit om het aan kleding uit te geven, dan gaat het héél snel op. Er zijn weinig dingen waarin ik zo goed ben als in het uitgeven van geld.
Het is vandaag best druk hoor.. 2 meettopics, slow chats, de camrukker.quote:Op vrijdag 27 mei 2005 11:35 schreef qu63 het volgende:
rustig hier, als iedereen in dat meettopic zit
quote:Op vrijdag 27 mei 2005 11:36 schreef Alicey het volgende:
Het is vandaag best druk hoor.. 2 meettopics, slow chats, de camrukker.
Dreigmail groot bedragquote:
Triest verhaal.quote:Op vrijdag 27 mei 2005 11:40 schreef Alicey het volgende:
Dreigmail groot bedrag
Deze dus. Ter discussie staat of het illegaal en tegen de policy is, en ter discussie staat dat ik hetgeen er gebeurd is bagatelliseer.
Natuurlijk.quote:Op vrijdag 27 mei 2005 11:07 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Haus, ik vond je artikeltje op natuurkunde.nl erg leuk!
Er staan nog twee taalfoutjes in, wil je die weten?
Maar de QM vertelt je, dat er op heel kleine schaal constant deeltjes worden gecreëerd en vernietigt.quote:Op vrijdag 27 mei 2005 11:48 schreef Haushofer het volgende:
Natuurlijk.
Jep.quote:Op vrijdag 27 mei 2005 11:54 schreef qu63 het volgende:
Haus ging ook mee naar de meet, toch?
de gat meet natuurlijkquote:
Ik denk persoonlijk dat dat nogal meevalt. WFL en TRU verschillen niet zoveel, het zijn de excessen die vaak de boventoon voeren.quote:Op vrijdag 27 mei 2005 12:04 schreef Reya het volgende:
WFL meets TRU staat altijd wel garant voor vuurwerk
lijkt er wel op jaquote:Op vrijdag 27 mei 2005 12:04 schreef Reya het volgende:
WFL meets TRU staat altijd wel garant voor vuurwerk
Idd. Ik ben eigenlijk best romantisch ingesteld, maar dat is meer op emotioneel en niet op spiritueel vlakquote:Op vrijdag 27 mei 2005 12:05 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ik denk persoonlijk dat dat nogal meevalt. WFL en TRU verschillen niet zoveel, het zijn de excessen die vaak de boventoon voeren.
Dat kan ook best romantisch zijn.quote:Op vrijdag 27 mei 2005 12:07 schreef Reya het volgende:
[..]
Idd. Ik ben eigenlijk best romantisch ingesteld, maar dat is meer op emotioneel en niet op spiritueel vlak
hoeveel m2 wordt ie?quote:Op vrijdag 27 mei 2005 12:28 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Badkamerman is geweest. Hij gaat een offerte maken en die krijg ik volgende week. Tegels ga ik zelf kopen, evenals de WC-bril (ik wil zo eentje met punaises of prikkeldraad). Ik krijg een douchékabine, van die ouderwetse kranen met 'bolletjes' erop, nieuwe kleine wastafel en een hangende WC.
Wat? Vloeroppervlak? Wanden?quote:Op vrijdag 27 mei 2005 12:33 schreef qu63 het volgende:
hoeveel m2 wordt ie?
En de volgende keer zeker het ligbad?quote:Op vrijdag 27 mei 2005 12:28 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Badkamerman is geweest. Hij gaat een offerte maken en die krijg ik volgende week. Tegels ga ik zelf kopen, evenals de WC-bril (ik wil zo eentje met punaises of prikkeldraad). Ik krijg een douchékabine, van die ouderwetse kranen met 'bolletjes' erop, nieuwe kleine wastafel en een hangende WC.
hoe groot je badkamer is, issie erg ruim of kan je blijven staan als je wil douchen terwijl je voor de wastafel staatquote:Op vrijdag 27 mei 2005 12:36 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Wat? Vloeroppervlak? Wanden?
Hij bestaat al, hoor, die badkamer. Maar hij is nu donkerbruin en 25 jaar oud.
Douchen terwijl ik voor de wastafel sta?quote:Op vrijdag 27 mei 2005 12:43 schreef qu63 het volgende:
hoe groot je badkamer is, issie erg ruim of kan je blijven staan als je wil douchen terwijl je voor de wastafel staat
Bij mij wordt m'n badkamer en toilet nu ook gerestyled. Ik heb een soft close wc-bril. Die kan niet keihard dichtvallenquote:Op vrijdag 27 mei 2005 12:28 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Da's waar.quote:Op vrijdag 27 mei 2005 12:46 schreef het_fokschaap het volgende:
Star Wars III was beter dan I en II, maar dat was ook niet zo moeilijk
Hm, babyface.quote:En Natalie Portman is al reden genoeg om de film te zien
Dat scheelt.quote:Op vrijdag 27 mei 2005 12:45 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Is de badkamer veel te klein voor. Bovendien hou ik niet van in bad gaan.
Krijgen we nog foto's te zien, net zoals Cynix die heeft gemaakt van zijn toilet en badkamer?quote:Op vrijdag 27 mei 2005 12:47 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
Bij mij wordt m'n badkamer en toilet nu ook gerestyled. Ik heb een soft close wc-bril. Die kan niet keihard dichtvallen
Koop je niet de winkel leeg?quote:Op vrijdag 27 mei 2005 12:50 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ikke is even boodschappen doen. Met een hongerig gevoel, dat gaat goed komen.
ja, als het klaar is zal ik hier wel wat foto's posten ! thuis bij het_fokschaap !quote:Op vrijdag 27 mei 2005 12:50 schreef Alicey het volgende:
[..]
Krijgen we nog foto's te zien, net zoals Cynix die heeft gemaakt van zijn toilet en badkamer?
Ik ga natúúrlijk foto's plaatsen.quote:Op vrijdag 27 mei 2005 12:50 schreef Alicey het volgende:
Krijgen we nog foto's te zien, net zoals Cynix die heeft gemaakt van zijn toilet en badkamer?
Welk theme wordt het?quote:Op vrijdag 27 mei 2005 12:51 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ik ga natúúrlijk foto's plaatsen.
Ga ik ook allemaal mooie accessoires kopen enzo.
Een paar fietstassen vol wordt het dus.quote:Op vrijdag 27 mei 2005 12:51 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Nee, dat past niet in mijn fietstassen.
Interessant.quote:Op vrijdag 27 mei 2005 12:51 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
ja, als het klaar is zal ik hier wel wat foto's posten ! thuis bij het_fokschaap !
Deze afbeelding is 955 * 1200 pixels groot. Het is voor veel gebruikers vervelend als je zulke grote plaatjes post. Maak je plaatje daarom wat kleiner om van deze melding af te komen. Kijk in de FAQ als je niet weet hoe dat moet.quote:
ik doe wel gladde denk ik. wilde eerst mozaiek, maar dat zijn teveel voegen. alles voor de makkelijke schoonmaak !quote:Op vrijdag 27 mei 2005 12:56 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Geen gladde tegels trouwens, ik wil van die tegels met 'rommelig glazuur' erop.
Klinkt warm.quote:Op vrijdag 27 mei 2005 12:56 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Weet ik nog niet. Hangt af van de tegels die ik kies. Ik wil het liefst turquoise tegels.
Klinkt goed.quote:Op vrijdag 27 mei 2005 12:56 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Geen gladde tegels trouwens, ik wil van die tegels met 'rommelig glazuur' erop.
zeikerdquote:Op vrijdag 27 mei 2005 12:56 schreef qu63 het volgende:
[..]
Deze afbeelding is 955 * 1200 pixels groot. Het is voor veel gebruikers vervelend als je zulke grote plaatjes post. Maak je plaatje daarom wat kleiner om van deze melding af te komen. Kijk in de FAQ als je niet weet hoe dat moet.
Het moet inderdaad wel een beetje te onderhouden zijn.quote:Op vrijdag 27 mei 2005 12:58 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
ik doe wel gladde denk ik. wilde eerst mozaiek, maar dat zijn teveel voegen. alles voor de makkelijke schoonmaak !
Ik vond 'r wel zwaar beroerd acteren in Star Wars 3...quote:
*verslikt zich*quote:
Op basis van die dialogen uit Star Wars zou ik ook niet kunnen acteren.quote:Op vrijdag 27 mei 2005 13:23 schreef Doffy het volgende:
Ik vond 'r wel zwaar beroerd acteren in Star Wars 3...Maar then again, dat deden ze allemaal
er vanuit gaande dát je kan acterenquote:Op vrijdag 27 mei 2005 13:29 schreef ReCreative het volgende:
[..]
Op basis van die dialogen uit Star Wars zou ik ook niet kunnen acteren.
dat vond ik in 1 en 2 ook alquote:Op vrijdag 27 mei 2005 13:23 schreef Doffy het volgende:
[..]
Ik vond 'r wel zwaar beroerd acteren in Star Wars 3...Maar then again, dat deden ze allemaal
Iiiieeeeuuwwwquote:Op vrijdag 27 mei 2005 12:46 schreef het_fokschaap het volgende:
En Natalie Portman is al reden genoeg om de film te zien
mooi ! dan maak ik meer kansquote:Op vrijdag 27 mei 2005 13:47 schreef livEliveD het volgende:
[..]
IiiieeeeuuwwwEcht me type niet zal ik maar zeggen
ik kies een vrouw op andere gronden dan acteerprestatiesquote:Op vrijdag 27 mei 2005 13:51 schreef Doffy het volgende:
[..]
Mja, maar dat zal Anakin ook niet geinteresseerd hebben
dubbellikkers zouden niet misstaan in dit weerquote:Op vrijdag 27 mei 2005 13:53 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Het is héét buiten! [insert zweetsmilie]
Allemaal lekkere hapjes gekocht.![]()
Een intelligente spirituele vrouw met een enorme uitstraling? Nou, daar zou je me bij wijze van spreken bijna voor wakker mogen makenquote:Op vrijdag 27 mei 2005 13:47 schreef livEliveD het volgende:
IiiieeeeuuwwwEcht me type niet zal ik maar zeggen
Dat geloof ik ja.. Ik ben vanmiddag niet buiten geweest, maar het is binnen ook te merken.. Ik heb echter flink wat ijsjes ingeslagen.quote:Op vrijdag 27 mei 2005 13:53 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Het is héét buiten! [insert zweetsmilie]
Allemaal lekkere hapjes gekocht.![]()
Mozaïek is wel móói! Ik wil wel zo'n mooie sierrand erin. En grote tegels.quote:Op vrijdag 27 mei 2005 12:58 schreef het_fokschaap het volgende:
ik doe wel gladde denk ik. wilde eerst mozaiek, maar dat zijn teveel voegen. alles voor de makkelijke schoonmaak !
Shit.quote:Op vrijdag 27 mei 2005 13:56 schreef Alicey het volgende:
Dat geloof ik ja.. Ik ben vanmiddag niet buiten geweest, maar het is binnen ook te merken.. Ik heb echter flink wat ijsjes ingeslagen.
grote tegels op de vloer (40x40) en dan op de muur standaard 20x20 tegels.quote:Op vrijdag 27 mei 2005 13:56 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Mozaïek is wel móói! Ik wil wel zo'n mooie sierrand erin. En grote tegels.
Beetje zaai...quote:Op vrijdag 27 mei 2005 13:58 schreef het_fokschaap het volgende:
grote tegels op de vloer (40x40) en dan op de muur standaard 20x20 tegels.
donkergrijs/zwart op de vloer en op de muur tot aan spiegelhoogte grijze tegels en daarboven wit.
Ik zou toch voor meer kleur gaan.quote:Op vrijdag 27 mei 2005 13:58 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
grote tegels op de vloer (40x40) en dan op de muur standaard 20x20 tegels.
donkergrijs/zwart op de vloer en op de muur tot aan spiegelhoogte grijze tegels en daarboven wit.
Laat mij maar liggenquote:Op vrijdag 27 mei 2005 13:55 schreef ReCreative het volgende:
Een intelligente spirituele vrouw met een enorme uitstraling? Nou, daar zou je me bij wijze van spreken bijna voor wakker mogen maken.
hoe weten we eigenlijk dat ze intelligent en spiritueel is ? dat spirituele hoeft van mij niet zo nodigquote:Op vrijdag 27 mei 2005 13:55 schreef ReCreative het volgende:
[..]
Een intelligente spirituele vrouw met een enorme uitstraling? Nou, daar zou je me bij wijze van spreken bijna voor wakker mogen maken.
quote:Op vrijdag 27 mei 2005 14:02 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
de kleur die breng ik in m'n badkamer dmv van de handdoek, appeltjesgroen
Hoe jij dat weet weet ik niet. Hoe ik dat weet doet niet ter zakequote:Op vrijdag 27 mei 2005 14:03 schreef het_fokschaap het volgende:
hoe weten we eigenlijk dat ze intelligent en spiritueel is ?
Ow, hoe zweveriger hoe beter. En ze is zweverig hoorquote:dat spirituele hoeft van mij niet zo nodig
Ja, Plien en Bianca...maar daar heeft het een link met het boerenland. dat is pertinent niet het geval in mijn amsterdamse badkamerquote:Op vrijdag 27 mei 2005 14:05 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Je kent Irma en Ingrid toch wel? Zaai!
quote:Op vrijdag 27 mei 2005 14:06 schreef ReCreative het volgende:
Ow, hoe zweveriger hoe beter. En ze is zweverig hoor.
Op dat appeltjesgroen na dan.quote:Op vrijdag 27 mei 2005 14:06 schreef het_fokschaap het volgende:
Ja, Plien en Bianca...maar daar heeft het een link met het boerenland. dat is pertinent niet het geval in mijn amsterdamse badkamer
Jouw ideale vrouw is Jomanda?quote:Op vrijdag 27 mei 2005 14:06 schreef ReCreative het volgende:
Hoe zweveriger, hoe beter
die is niet mooiquote:
Maar da's er eentje die ik ook vaak automagisch verkeerd schrijf.quote:Op vrijdag 27 mei 2005 14:13 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Voor Haus:
Nog een foutje in je artikel: theoriën -> theorieën.
Automagisch.quote:Op vrijdag 27 mei 2005 14:13 schreef Alicey het volgende:
Maar da's er eentje die ik ook vaak automagisch verkeerd schrijf.
quote:Op vrijdag 27 mei 2005 14:12 schreef qu63 het volgende:
volgens mij heeft hij zijn ideale vrouw al gevonden
ze is zweverig, én mooi ()
Theorieen is afgeleid van het enkelvoud theorie, terwijl financien volgens mij geen enkelvoud kent.quote:Op vrijdag 27 mei 2005 14:15 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Automagisch.
Het heeft met de klemtoon te maken. In deze spelling zou er 'theoriën staan. Daarom is bijvoorbeeld 'financiën' wél met één e.
Okee, is niet het beste voorbeeld, maar dat schoot me zo even te binnen. Maar er komen dus alléén twee e's als de klemtoon op 'ie' ligt: theorieën, bacteriën, mitochondriën, therapieën etc.quote:Op vrijdag 27 mei 2005 14:17 schreef Alicey het volgende:
Theorieen is afgeleid van het enkelvoud theorie, terwijl financien volgens mij geen enkelvoud kent.
dat ligt aan de ijkmethode inzake die intelligentie. T.o.v. wat is die intelligentie gemetenquote:Op vrijdag 27 mei 2005 14:22 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Zweverig en intelligent is een contradictio in terminis.![]()
![]()
Mkay, redelijk duidelijk.quote:Op vrijdag 27 mei 2005 14:19 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Okee, is niet het beste voorbeeld, maar dat schoot me zo even te binnen. Maar er komen dus alléén twee e's als de klemtoon op 'ie' ligt: theorieën, bacteriën, mitochondriën, therapieën etc.
Dat is er een die Word automagisch voor mij verbeterdquote:Op vrijdag 27 mei 2005 14:13 schreef Alicey het volgende:
[..]
Maar da's er eentje die ik ook vaak automagisch verkeerd schrijf.
IJkmethode.quote:Op vrijdag 27 mei 2005 14:23 schreef het_fokschaap het volgende:
dat ligt aan de ijkmethode inzake die intelligentie. T.o.v. wat is die intelligentie gemeten
quote:Op vrijdag 27 mei 2005 14:24 schreef qu63 het volgende:
[..]
Dat is er een die Word automagisch voor mij verbeterd
quote:
Dit is een eenvoudige regel. De tussen-(e)n-regels, die zijn achterlijk.quote:Op vrijdag 27 mei 2005 14:27 schreef Alicey het volgende:
Dat het zo is is duidelijk. Ik blijf het alleen een achterlijke regel vinden.
bij mij gaat ook ieder mailtje zonder spelfout eruitquote:
Ik doelde er meer op dat je in die reactie weer een taalfout had staan.quote:Op vrijdag 27 mei 2005 14:28 schreef qu63 het volgende:
[..]
bij mij gaat ook ieder mailtje zonder spelfout eruit
Word zit daar ook in
alhoewel het natuurlijk iets blijft van Micro$oft...
De spellingcontrole pakt lang niet elke fout eruit hoor...quote:Op vrijdag 27 mei 2005 14:28 schreef qu63 het volgende:
Word zit daar ook in
wu moetun guwoon allus foneeties gan sgrijfun! das pas makkuluk!quote:Op vrijdag 27 mei 2005 14:28 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Dit is een eenvoudige regel. De tussen-(e)n-regels, die zijn achterlijk.
Wat voor woorden doel je nu op?quote:Op vrijdag 27 mei 2005 14:28 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Dit is een eenvoudige regel. De tussen-(e)n-regels, die zijn achterlijk.
Nu nog een spellingscontrole op Fok!, of niet.quote:Op vrijdag 27 mei 2005 14:28 schreef qu63 het volgende:
[..]
Word zit daar ook in
ik dacht dat je automagisch een grapje was, dus die nam ik over!quote:Op vrijdag 27 mei 2005 14:28 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ik doelde er meer op dat je in die reactie weer een taalfout had staan.
ik leer em bijquote:Op vrijdag 27 mei 2005 14:29 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
De spellingcontrole pakt lang niet elke fout eruit hoor...
* Alicey snikt zachtjes.quote:Op vrijdag 27 mei 2005 14:29 schreef qu63 het volgende:
[..]
ik dacht dat je automagisch een grapje was, dus die nam ik over!
Daar kleeft één groot bezwaar aan: dan schrijft iemand die tien kilometer verderop woont het heel anders dan ik, aangezien de regionale verschillen in uitspraak fors zijn.quote:Op vrijdag 27 mei 2005 14:29 schreef qu63 het volgende:
wu moetun guwoon allus foneeties gan sgrijfun! das pas makkuluk!
wat bedoel je ?quote:Op vrijdag 27 mei 2005 14:25 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
LOL je had 'm al verbeterd voordat ik reply-de.
meer een typ controle, of een snelheidslimiet ofzoquote:Op vrijdag 27 mei 2005 14:29 schreef Maethor het volgende:
[..]
Nu nog een spellingscontrole op Fok!, of niet.![]()
dat maakt taal wel een stuk leuker!quote:Op vrijdag 27 mei 2005 14:30 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Daar kleeft één groot bezwaar aan: dan schrijft iemand die tien kilometer verderop woont het heel anders dan ik, aangezien de regionale verschillen in uitspraak fors zijn.
Dan nog niet. Als jij een woord verkeerd typt maar je typo is toevallig ook een bestaand woord, dan ziet hij dat niet. Dus naast de spellingcontrole lees ik een tekst altijd nog minimaal tweemaal door.quote:
Zelfs als ik niet-fonetisch Rotterdams ga schrijven denk ik dat er al een verwarring kan ontstaan.quote:Op vrijdag 27 mei 2005 14:30 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Daar kleeft één groot bezwaar aan: dan schrijft iemand die tien kilometer verderop woont het heel anders dan ik, aangezien de regionale verschillen in uitspraak fors zijn.
Ik gebruik nooit een spellingscontrole, maar lees eigenlijk altijd zelf een tekst door. Het zijn dan ook niet eens alleen typfouten en spelfouten die ik er uithaal, bij het lezen vind ik vaak ook een mooiere manier om zinnen te formuleren.quote:Op vrijdag 27 mei 2005 14:31 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Dan nog niet. Als jij een woord verkeerd typt maar je typo is toevallig ook een bestaand woord, dan ziet hij dat niet. Dus naast de spellingcontrole lees ik een tekst altijd nog minimaal tweemaal door.
Want?quote:
Ook dat uiteraard.quote:Op vrijdag 27 mei 2005 14:33 schreef Alicey het volgende:
Ik gebruik nooit een spellingscontrole, maar lees eigenlijk altijd zelf een tekst door. Het zijn dan ook niet eens alleen typfouten en spelfouten die ik er uithaal, bij het lezen vind ik vaak ook een mooiere manier om zinnen te formuleren.
Een Fries heeft meestal zelfs een beter taalgevoel dankzij zn tweetaligheid.quote:Op vrijdag 27 mei 2005 14:33 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
In Friesland leren wij ook schrijven hoor.
dat gebeurt mij nooitquote:Op vrijdag 27 mei 2005 14:31 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Dan nog niet. Als jij een woord verkeerd typt maar je typo is toevallig ook een bestaand woord, dan ziet hij dat niet. Dus naast de spellingcontrole lees ik een tekst altijd nog minimaal tweemaal door.
Slaap lekker.. Ik ben ook moe en heb ook weinig inspiratie meer om iets nuttigs te doen, maar het staat zo gek als ik ga slapen hier.quote:Op vrijdag 27 mei 2005 14:34 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ook dat uiteraard.
* Lupa even dutje doen gaat wegens slaapgebrek
Dat waag ik te betwijfelen. Mensen die ik ken die thuis volledig Fries zijn opgevoed, spreken vaak behoorlijk krom Nederlands.quote:Op vrijdag 27 mei 2005 14:34 schreef Maethor het volgende:
Een Fries heeft meestal zelfs een beter taalgevoel dankzij zn tweetaligheid.
als er fries gepraat wordt, versta ik het al niet, laat staan dat als dat ook nog eens fonetisch is!quote:
Bron?quote:Op vrijdag 27 mei 2005 14:34 schreef Maethor het volgende:
Een Fries heeft meestal zelfs een beter taalgevoel dankzij zn tweetaligheid.
Wat betekent dat en/of bedoelt men dan?quote:Op vrijdag 27 mei 2005 14:36 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Dat waag ik te betwijfelen. Mensen die ik ken die thuis volledig Fries zijn opgevoed, spreken vaak behoorlijk krom Nederlands.
"Ik vind dat heel nieuwsgierig."
"Hij is zo goed als brood."
"Het begroot mij."
Inderdaad niet aan te raden waarschijnlijk.quote:Op vrijdag 27 mei 2005 14:35 schreef Alicey het volgende:
Slaap lekker.. Ik ben ook moe en heb ook weinig inspiratie meer om iets nuttigs te doen, maar het staat zo gek als ik ga slapen hier.
quote:Op vrijdag 27 mei 2005 14:34 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ook dat uiteraard.
* Lupa even dutje doen gaat wegens slaapgebrek
en de oudere generatie spreekt vaak niet ens "Nederlands"quote:Op vrijdag 27 mei 2005 14:36 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Dat waag ik te betwijfelen. Mensen die ik ken die thuis volledig Fries zijn opgevoed, spreken vaak behoorlijk krom Nederlands.
"Het begroot mij."
Nee, ik vermoed dat er klachten uit gaan ontstaan.quote:Op vrijdag 27 mei 2005 14:37 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Inderdaad niet aan te raden waarschijnlijk.
Oh... ja, da's weer minder. Zulke gevallen ken ik niet.quote:Op vrijdag 27 mei 2005 14:36 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
"Het begroot mij."
Da's niet iets typisch Fries. In elke provincie heb je wel van die mensen die te pas en te onpas in dialect praten, waar Nederlands gewenst is.quote:Op vrijdag 27 mei 2005 14:37 schreef qu63 het volgende:
[..]
en de oudere generatie spreekt vaak niet ens "Nederlands"
nijsgjirrig = interessantquote:
Velen hebben een achterstand vergelijkbaar met die van allochtone kinderen.quote:Op vrijdag 27 mei 2005 14:38 schreef Maethor het volgende:
Oh... ja, da's weer minder. Zulke gevallen ken ik niet.
Ik heb wel eens gelezen dat kinderen die Fries opgevoed zijn maar direct als ze op de basisschool komen Nederlands moeten leren, een beter gevoel voor taal krijgen doordat ze zo vroeg al met meerdere talen te maken hebben. Maar goed, da's dus niet uit mijn ervaring, maar uit n artikel.
Ok, dan begrijp ik hoe ze er op komen.quote:Op vrijdag 27 mei 2005 14:40 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
nijsgjirrig = interessant
hy is sa guod as bôle = Hij doet geen vlieg kwaad
it begrut my = ik heb medelijden, ik voel mee
maar met een beetje creativiteit is een twentenaar nog wel te verstaan. hetzelfde geldt voor een zuideling. maar een fries/groninger heb ik nog nooit kunnen verstaanquote:Op vrijdag 27 mei 2005 14:40 schreef Maethor het volgende:
[..]
Da's niet iets typisch Fries. In elke provincie heb je wel van die mensen die te pas en te onpas in dialect praten, waar Nederlands gewenst is.
't Zijn toch ook alllochtonen?quote:Op vrijdag 27 mei 2005 14:41 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Velen hebben een achterstand vergelijkbaar met die van allochtone kinderen.
moet je een keer zuid-afrikaanse thee kopen. dan staat daar de bereidingswijze op in het zuid-afrikaans!quote:Op vrijdag 27 mei 2005 14:42 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ok, dan begrijp ik hoe ze er op komen.
Het is met de meeste talen zo dat sommige woorden iets heel anders betekenen. Een mooi voorbeeld is het woord "aardig" in het Afrikaans.
De taal heet Afrikaans.quote:Op vrijdag 27 mei 2005 14:43 schreef qu63 het volgende:
[..]
moet je een keer zuid-afrikaanse thee kopen. dan staat daar de bereidingswijze op in het zuid-afrikaans!
Ja hallo! Het is van tweeën één: OF je bent een nederlander, en dan niet eentje met een eigen landje, een eigen taal en een onafhankelijksstreven, OF je bent een allochtoon.quote:
Tja... ik kan plat Gronings en Drents e.d. met een beetje moeite goed verstaan, maar ik versta geen woord van Limburgs. Je kunt denk ik niet objectief zeggen dat Fries voor een Nederlander moeilijker is te begrijpen dan Limburgs. Ik durf eigenlijk wel het tegendeel te beweren.quote:Op vrijdag 27 mei 2005 14:42 schreef qu63 het volgende:
[..]
maar met een beetje creativiteit is een twentenaar nog wel te verstaan. hetzelfde geldt voor een zuideling. maar een fries/groninger heb ik nog nooit kunnen verstaan
Als een Limburger Hollands praat versta ik hem al niet.quote:Op vrijdag 27 mei 2005 14:45 schreef Maethor het volgende:
[..]
Tja... ik kan plat Gronings en Drents e.d. met een beetje moeite goed verstaan, maar ik versta geen woord van Limburgs.
Wanneer Friezen Nederlands spreken versta ik ze over het algemeen uitstekend.quote:Je kunt denk ik niet objectief zeggen dat Fries voor een Nederlander moeilijker is te begrijpen dan Limburgs. Ik durf eigenlijk wel het tegendeel te beweren.
Kijk, Qu.quote:Op vrijdag 27 mei 2005 14:46 schreef Alicey het volgende:
[..]
Als een Limburger Hollands praat versta ik hem al niet.
[..]
Wanneer Friezen Nederlands spreken versta ik ze over het algemeen uitstekend.
Zo kom ik nooit in bedquote:Op vrijdag 27 mei 2005 14:45 schreef Doffy het volgende:
Ja hallo! Het is van tweeën één: OF je bent een nederlander, en dan niet eentje met een eigen landje, een eigen taal en een onafhankelijksstreven, OF je bent een allochtoon.
Is toch niet zo moeilijk?
Dan ga ik het Rotterdams ook verhefften tot taal.quote:Op vrijdag 27 mei 2005 14:50 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Zo kom ik nooit in bed
We hebben geen eigen landje en geen onafhankelijkheidsstreven, alleen een eigen taal. Zoals elke provincie eigenlijk, alleen is die van ons 'anders' genoeg om erkend te zijn als officiële taal.
ik had het niet over dat ze nederlands praten, maar als ze hun eigen taal praten!quote:Op vrijdag 27 mei 2005 14:49 schreef Maethor het volgende:
[..]
Kijk, Qu.Uit de mond vingers van een Rotterdamse!
Ook dan is het beter te verstaan dan een Limburger die Hollands spreekt.quote:Op vrijdag 27 mei 2005 14:51 schreef qu63 het volgende:
[..]
ik had het niet over dat ze nederlands praten, maar als ze hun eigen taal praten!
Ik ook!quote:Op vrijdag 27 mei 2005 14:51 schreef qu63 het volgende:
[..]
ik had het niet over dat ze nederlands praten, maar als ze hun eigen taal praten!
Je mag bij mij wel uitslapen hoorquote:
Ach welnee, dat vinden jullie alleen. En dat onafhankelijkheidsstreven is er wél, alleen zijn die friezen te laf om het ook écht te doen. Kunnen ze mooi van twee walletjes etenquote:We hebben geen eigen landje en geen onafhankelijkheidsstreven, alleen een eigen taal. Zoals elke provincie eigenlijk, alleen is die van ons 'anders' genoeg om erkend te zijn als officiële taal.
quote:Op vrijdag 27 mei 2005 15:14 schreef qu63 het volgende:
Intocht Sinterklaas in Sneek
Hij komt aan in Sneek
iddquote:
En terecht. Die eikel komt haast nooit in het Noorden.quote:Op vrijdag 27 mei 2005 15:14 schreef qu63 het volgende:
Intocht Sinterklaas in Sneek
Hij komt aan in Sneek
nu jij, matheor en rc nogquote:
Doet die ook koelen?quote:Op vrijdag 27 mei 2005 15:29 schreef qu63 het volgende:
[..]
[[url=http://www.gadgetwinkel.nl/b_298.jpg]afbeelding][/url]
geen idee, vond em wel leukquote:
Mjah, borstvergroten en piercen zie ik zelf weinig in. Niet omdat het pijn doet, dat is iets waar ik minder moeite mee heb. Vooral omdat het niet handig is. Anale sex is iets wat ik nog moet proberen, maar echt om te springen zit ik niet.quote:Op vrijdag 27 mei 2005 15:34 schreef qu63 het volgende:
Vrouwen laten hun borsten vergroten, gezicht botoxen, vet afzuigen, navel, tong en tepel piercen en hun benen en bikinilijn harsen,... maar anale sex, ho maar, want dat doet zeer!
Hier niet.quote:Op vrijdag 27 mei 2005 15:36 schreef qu63 het volgende:
[afbeelding]
die wel
[afbeelding]
Daar is t ook wel koud
Het Rotterdams is verwant aan het Nederlands, komt er uit voort. Het Fries kent een eigen ontwikkeling en is echt een aparte taal die meer verwant is aan het Engels en de Scandinavische talen dan aan het Nederlands.quote:Op vrijdag 27 mei 2005 14:51 schreef Alicey het volgende:
Dan ga ik het Rotterdams ook verhefften tot taal.
Hoe kom je daarbij?quote:Op vrijdag 27 mei 2005 15:34 schreef qu63 het volgende:
Vrouwen laten hun borsten vergroten, gezicht botoxen, vet afzuigen, navel, tong en tepel piercen en hun benen en bikinilijn harsen,... maar anale sex, ho maar, want dat doet zeer!
Nou, het geldt iig niet voor alle vrouwen (al die andere activiteiten trouwens ook nietquote:
Moet jij niet slapen?quote:Op vrijdag 27 mei 2005 15:47 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Mag wel hoor Doffeltje. Maar alleen naar een afbeelding van de Friese vlag.
Dan ga ik mijn eigen taal wel ontwikkelen.quote:Op vrijdag 27 mei 2005 15:46 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Het Rotterdams is verwant aan het Nederlands, komt er uit voort. Het Fries kent een eigen ontwikkeling en is echt een aparte taal die meer verwant is aan het Engels en de Scandinavische talen dan aan het Nederlands.
gelezenquote:Op vrijdag 27 mei 2005 15:51 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Nou, het geldt iig niet voor alle vrouwen (al die andere activiteiten trouwens ook niet). En kijk ook eens in het topic Is anaal ontvangen te leren
anaal ontvangen--> schijterdquote:
Dat kan. Er bestaat een curieuze hobby genaamd geofictie. Mensen die aan geofictie doen, verzinnen landen inclusief taal, cultuur, religie en geschiedenis. Een jongen bij mij op school deed dat, was best leuk. Ze hadden er zelfs kaarten van enzo.quote:
Da's wel erg moeilijk. Ik zou gewoon zorgen dat ik een leger heb, en dan gewoon mijn eigen straat uitroepen tot staat ofzo.quote:Op vrijdag 27 mei 2005 16:08 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Dat kan. Er bestaat een curieuze hobby genaamd geofictie. Mensen die aan geofictie doen, verzinnen landen inclusief taal, cultuur, religie en geschiedenis. Een jongen bij mij op school deed dat, was best leuk. Ze hadden er zelfs kaarten van enzo.
Druifje is nu op MSN. Hij wil niet mee.quote:Op vrijdag 27 mei 2005 16:07 schreef Alicey het volgende:
Fokkers die tevreden zijn over hun lengte
Ik heb Druifje even er op attent gemaakt dat er voor hem gereserveerd is.
Hij wil wel mee, en hij moet want er is gereserveerd.quote:Op vrijdag 27 mei 2005 16:10 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Druifje is nu op MSN. Hij wil niet mee.
Wordt aan gewerkt, wordt aan gewerkt.quote:Op vrijdag 27 mei 2005 16:12 schreef Alicey het volgende:
Hij wil wel mee, en hij moet want er is gereserveerd.
ik heb toch een gokje gewaagdquote:Op vrijdag 27 mei 2005 16:19 schreef Alicey het volgende:
Ik had hem al gezien qu, maar daar ben ik te dom voor.
Natuurkunde.quote:Op vrijdag 27 mei 2005 17:05 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Een vier moet lukken, toch? Wat voor vak was het?
Als je een vier mag halen, ben je er blijkbaar niet slecht in. Hoe komt het dat het niet lekker ging dan? Heb je de antwoorden al opgezocht?quote:Op vrijdag 27 mei 2005 17:30 schreef Reya het volgende:
Natuurkunde.
leg em buitenquote:Op vrijdag 27 mei 2005 17:44 schreef Reya het volgende:
De oven wil het niet doen...Dat is mooi dag voor mijn pizza
morgenavond ben ik weer terugquote:
Je hebt bij deze reply.. Doen we wel per mail verder.quote:Op vrijdag 27 mei 2005 18:17 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ik heb je een mailtje gestuurd.
ik ga samen met mn vader een bus naar moulhouse(in de buurt van basel) brengen en dan weer een andere bus mee terugnemenquote:Op vrijdag 27 mei 2005 18:12 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Have fun. Wat ga je doen? Of ben je nu al weg?
Okee, succes!quote:Op vrijdag 27 mei 2005 18:23 schreef qu63 het volgende:
ik ga samen met mn vader een bus naar moulhouse(in de buurt van basel) brengen en dan weer een andere bus mee terugnemen
we moeten daar om half 8 zijn, dus we gaan zo weg
Wow, klinkt erg goed!quote:Op vrijdag 27 mei 2005 18:30 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Het menu van vanavond:
* Stokbrood met knoflookboter
* Courgette, aubergine en tomaten met Italiaanse kruiden
* Macaroni
* Veldsla met kerstomaatjes, feta, olijven en pestodressing
Ik zou niet weten hoe je dat zou willen voorkomen. Je reageert toch wel op die prikkels van lekkere mannen. Als je dit toch zo veel mogelijk wilt beperken dan zou je in het meest 'positieve' geval een relatie moeten kweken waarin je zo'n slecht gevoel krijgt als je naar anderen kijkt dat de prikkels zo snel mogelijk omslaan naar iets negatiefs imho. Een vorm van overtuiging kweken dat het dus slecht en zondig is al dan niet met behulp van je vriend. Lijkt me onzinnig en onwenselijk.quote:Op vrijdag 27 mei 2005 18:52 schreef miss_sly het volgende:
Mijn vriend vindt het aşs het goed is geen probleem als ik naar mannen kijk, want daar is toch nıets mıs mee.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |