Het is vandaag best druk hoor.. 2 meettopics, slow chats, de camrukker.quote:Op vrijdag 27 mei 2005 11:35 schreef qu63 het volgende:
rustig hier, als iedereen in dat meettopic zit
quote:Op vrijdag 27 mei 2005 11:36 schreef Alicey het volgende:
Het is vandaag best druk hoor.. 2 meettopics, slow chats, de camrukker.
Dreigmail groot bedragquote:
Triest verhaal.quote:Op vrijdag 27 mei 2005 11:40 schreef Alicey het volgende:
Dreigmail groot bedrag
Deze dus. Ter discussie staat of het illegaal en tegen de policy is, en ter discussie staat dat ik hetgeen er gebeurd is bagatelliseer.
Natuurlijk.quote:Op vrijdag 27 mei 2005 11:07 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Haus, ik vond je artikeltje op natuurkunde.nl erg leuk!
Er staan nog twee taalfoutjes in, wil je die weten?
Maar de QM vertelt je, dat er op heel kleine schaal constant deeltjes worden gecreëerd en vernietigt.quote:Op vrijdag 27 mei 2005 11:48 schreef Haushofer het volgende:
Natuurlijk.
Jep.quote:Op vrijdag 27 mei 2005 11:54 schreef qu63 het volgende:
Haus ging ook mee naar de meet, toch?
de gat meet natuurlijkquote:
Ik denk persoonlijk dat dat nogal meevalt. WFL en TRU verschillen niet zoveel, het zijn de excessen die vaak de boventoon voeren.quote:Op vrijdag 27 mei 2005 12:04 schreef Reya het volgende:
WFL meets TRU staat altijd wel garant voor vuurwerk
lijkt er wel op jaquote:Op vrijdag 27 mei 2005 12:04 schreef Reya het volgende:
WFL meets TRU staat altijd wel garant voor vuurwerk
Idd. Ik ben eigenlijk best romantisch ingesteld, maar dat is meer op emotioneel en niet op spiritueel vlakquote:Op vrijdag 27 mei 2005 12:05 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ik denk persoonlijk dat dat nogal meevalt. WFL en TRU verschillen niet zoveel, het zijn de excessen die vaak de boventoon voeren.
Dat kan ook best romantisch zijn.quote:Op vrijdag 27 mei 2005 12:07 schreef Reya het volgende:
[..]
Idd. Ik ben eigenlijk best romantisch ingesteld, maar dat is meer op emotioneel en niet op spiritueel vlak
hoeveel m2 wordt ie?quote:Op vrijdag 27 mei 2005 12:28 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Badkamerman is geweest. Hij gaat een offerte maken en die krijg ik volgende week. Tegels ga ik zelf kopen, evenals de WC-bril (ik wil zo eentje met punaises of prikkeldraad). Ik krijg een douchékabine, van die ouderwetse kranen met 'bolletjes' erop, nieuwe kleine wastafel en een hangende WC.
Wat? Vloeroppervlak? Wanden?quote:Op vrijdag 27 mei 2005 12:33 schreef qu63 het volgende:
hoeveel m2 wordt ie?
En de volgende keer zeker het ligbad?quote:Op vrijdag 27 mei 2005 12:28 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Badkamerman is geweest. Hij gaat een offerte maken en die krijg ik volgende week. Tegels ga ik zelf kopen, evenals de WC-bril (ik wil zo eentje met punaises of prikkeldraad). Ik krijg een douchékabine, van die ouderwetse kranen met 'bolletjes' erop, nieuwe kleine wastafel en een hangende WC.
hoe groot je badkamer is, issie erg ruim of kan je blijven staan als je wil douchen terwijl je voor de wastafel staatquote:Op vrijdag 27 mei 2005 12:36 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Wat? Vloeroppervlak? Wanden?
Hij bestaat al, hoor, die badkamer. Maar hij is nu donkerbruin en 25 jaar oud.
Douchen terwijl ik voor de wastafel sta?quote:Op vrijdag 27 mei 2005 12:43 schreef qu63 het volgende:
hoe groot je badkamer is, issie erg ruim of kan je blijven staan als je wil douchen terwijl je voor de wastafel staat
Bij mij wordt m'n badkamer en toilet nu ook gerestyled. Ik heb een soft close wc-bril. Die kan niet keihard dichtvallenquote:Op vrijdag 27 mei 2005 12:28 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Da's waar.quote:Op vrijdag 27 mei 2005 12:46 schreef het_fokschaap het volgende:
Star Wars III was beter dan I en II, maar dat was ook niet zo moeilijk
Hm, babyface.quote:En Natalie Portman is al reden genoeg om de film te zien
Dat scheelt.quote:Op vrijdag 27 mei 2005 12:45 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Is de badkamer veel te klein voor. Bovendien hou ik niet van in bad gaan.
Krijgen we nog foto's te zien, net zoals Cynix die heeft gemaakt van zijn toilet en badkamer?quote:Op vrijdag 27 mei 2005 12:47 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
Bij mij wordt m'n badkamer en toilet nu ook gerestyled. Ik heb een soft close wc-bril. Die kan niet keihard dichtvallen
Koop je niet de winkel leeg?quote:Op vrijdag 27 mei 2005 12:50 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ikke is even boodschappen doen. Met een hongerig gevoel, dat gaat goed komen.
ja, als het klaar is zal ik hier wel wat foto's posten ! thuis bij het_fokschaap !quote:Op vrijdag 27 mei 2005 12:50 schreef Alicey het volgende:
[..]
Krijgen we nog foto's te zien, net zoals Cynix die heeft gemaakt van zijn toilet en badkamer?
Ik ga natúúrlijk foto's plaatsen.quote:Op vrijdag 27 mei 2005 12:50 schreef Alicey het volgende:
Krijgen we nog foto's te zien, net zoals Cynix die heeft gemaakt van zijn toilet en badkamer?
Welk theme wordt het?quote:Op vrijdag 27 mei 2005 12:51 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ik ga natúúrlijk foto's plaatsen.
Ga ik ook allemaal mooie accessoires kopen enzo.
Een paar fietstassen vol wordt het dus.quote:Op vrijdag 27 mei 2005 12:51 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Nee, dat past niet in mijn fietstassen.
Interessant.quote:Op vrijdag 27 mei 2005 12:51 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
ja, als het klaar is zal ik hier wel wat foto's posten ! thuis bij het_fokschaap !
Deze afbeelding is 955 * 1200 pixels groot. Het is voor veel gebruikers vervelend als je zulke grote plaatjes post. Maak je plaatje daarom wat kleiner om van deze melding af te komen. Kijk in de FAQ als je niet weet hoe dat moet.quote:
ik doe wel gladde denk ik. wilde eerst mozaiek, maar dat zijn teveel voegen. alles voor de makkelijke schoonmaak !quote:Op vrijdag 27 mei 2005 12:56 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Geen gladde tegels trouwens, ik wil van die tegels met 'rommelig glazuur' erop.
Klinkt warm.quote:Op vrijdag 27 mei 2005 12:56 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Weet ik nog niet. Hangt af van de tegels die ik kies. Ik wil het liefst turquoise tegels.
Klinkt goed.quote:Op vrijdag 27 mei 2005 12:56 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Geen gladde tegels trouwens, ik wil van die tegels met 'rommelig glazuur' erop.
zeikerdquote:Op vrijdag 27 mei 2005 12:56 schreef qu63 het volgende:
[..]
Deze afbeelding is 955 * 1200 pixels groot. Het is voor veel gebruikers vervelend als je zulke grote plaatjes post. Maak je plaatje daarom wat kleiner om van deze melding af te komen. Kijk in de FAQ als je niet weet hoe dat moet.
Het moet inderdaad wel een beetje te onderhouden zijn.quote:Op vrijdag 27 mei 2005 12:58 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
ik doe wel gladde denk ik. wilde eerst mozaiek, maar dat zijn teveel voegen. alles voor de makkelijke schoonmaak !
Ik vond 'r wel zwaar beroerd acteren in Star Wars 3...quote:
*verslikt zich*quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |