Ik ga natúúrlijk foto's plaatsen.quote:Op vrijdag 27 mei 2005 12:50 schreef Alicey het volgende:
Krijgen we nog foto's te zien, net zoals Cynix die heeft gemaakt van zijn toilet en badkamer?
Welk theme wordt het?quote:Op vrijdag 27 mei 2005 12:51 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ik ga natúúrlijk foto's plaatsen.
Ga ik ook allemaal mooie accessoires kopen enzo.
Een paar fietstassen vol wordt het dus.quote:Op vrijdag 27 mei 2005 12:51 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Nee, dat past niet in mijn fietstassen.
Interessant.quote:Op vrijdag 27 mei 2005 12:51 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
ja, als het klaar is zal ik hier wel wat foto's posten ! thuis bij het_fokschaap !
Deze afbeelding is 955 * 1200 pixels groot. Het is voor veel gebruikers vervelend als je zulke grote plaatjes post. Maak je plaatje daarom wat kleiner om van deze melding af te komen. Kijk in de FAQ als je niet weet hoe dat moet.quote:
ik doe wel gladde denk ik. wilde eerst mozaiek, maar dat zijn teveel voegen. alles voor de makkelijke schoonmaak !quote:Op vrijdag 27 mei 2005 12:56 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Geen gladde tegels trouwens, ik wil van die tegels met 'rommelig glazuur' erop.
Klinkt warm.quote:Op vrijdag 27 mei 2005 12:56 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Weet ik nog niet. Hangt af van de tegels die ik kies. Ik wil het liefst turquoise tegels.
Klinkt goed.quote:Op vrijdag 27 mei 2005 12:56 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Geen gladde tegels trouwens, ik wil van die tegels met 'rommelig glazuur' erop.
zeikerdquote:Op vrijdag 27 mei 2005 12:56 schreef qu63 het volgende:
[..]
Deze afbeelding is 955 * 1200 pixels groot. Het is voor veel gebruikers vervelend als je zulke grote plaatjes post. Maak je plaatje daarom wat kleiner om van deze melding af te komen. Kijk in de FAQ als je niet weet hoe dat moet.
Het moet inderdaad wel een beetje te onderhouden zijn.quote:Op vrijdag 27 mei 2005 12:58 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
ik doe wel gladde denk ik. wilde eerst mozaiek, maar dat zijn teveel voegen. alles voor de makkelijke schoonmaak !
Ik vond 'r wel zwaar beroerd acteren in Star Wars 3...quote:
*verslikt zich*quote:
Op basis van die dialogen uit Star Wars zou ik ook niet kunnen acteren.quote:Op vrijdag 27 mei 2005 13:23 schreef Doffy het volgende:
Ik vond 'r wel zwaar beroerd acteren in Star Wars 3...Maar then again, dat deden ze allemaal
er vanuit gaande dát je kan acterenquote:Op vrijdag 27 mei 2005 13:29 schreef ReCreative het volgende:
[..]
Op basis van die dialogen uit Star Wars zou ik ook niet kunnen acteren.
dat vond ik in 1 en 2 ook alquote:Op vrijdag 27 mei 2005 13:23 schreef Doffy het volgende:
[..]
Ik vond 'r wel zwaar beroerd acteren in Star Wars 3...Maar then again, dat deden ze allemaal
Iiiieeeeuuwwwquote:Op vrijdag 27 mei 2005 12:46 schreef het_fokschaap het volgende:
En Natalie Portman is al reden genoeg om de film te zien
mooi ! dan maak ik meer kansquote:Op vrijdag 27 mei 2005 13:47 schreef livEliveD het volgende:
[..]
IiiieeeeuuwwwEcht me type niet zal ik maar zeggen
ik kies een vrouw op andere gronden dan acteerprestatiesquote:Op vrijdag 27 mei 2005 13:51 schreef Doffy het volgende:
[..]
Mja, maar dat zal Anakin ook niet geinteresseerd hebben
dubbellikkers zouden niet misstaan in dit weerquote:Op vrijdag 27 mei 2005 13:53 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Het is héét buiten! [insert zweetsmilie]
Allemaal lekkere hapjes gekocht.![]()
Een intelligente spirituele vrouw met een enorme uitstraling? Nou, daar zou je me bij wijze van spreken bijna voor wakker mogen makenquote:Op vrijdag 27 mei 2005 13:47 schreef livEliveD het volgende:
IiiieeeeuuwwwEcht me type niet zal ik maar zeggen
Dat geloof ik ja.. Ik ben vanmiddag niet buiten geweest, maar het is binnen ook te merken.. Ik heb echter flink wat ijsjes ingeslagen.quote:Op vrijdag 27 mei 2005 13:53 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Het is héét buiten! [insert zweetsmilie]
Allemaal lekkere hapjes gekocht.![]()
Mozaïek is wel móói! Ik wil wel zo'n mooie sierrand erin. En grote tegels.quote:Op vrijdag 27 mei 2005 12:58 schreef het_fokschaap het volgende:
ik doe wel gladde denk ik. wilde eerst mozaiek, maar dat zijn teveel voegen. alles voor de makkelijke schoonmaak !
Shit.quote:Op vrijdag 27 mei 2005 13:56 schreef Alicey het volgende:
Dat geloof ik ja.. Ik ben vanmiddag niet buiten geweest, maar het is binnen ook te merken.. Ik heb echter flink wat ijsjes ingeslagen.
grote tegels op de vloer (40x40) en dan op de muur standaard 20x20 tegels.quote:Op vrijdag 27 mei 2005 13:56 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Mozaïek is wel móói! Ik wil wel zo'n mooie sierrand erin. En grote tegels.
Beetje zaai...quote:Op vrijdag 27 mei 2005 13:58 schreef het_fokschaap het volgende:
grote tegels op de vloer (40x40) en dan op de muur standaard 20x20 tegels.
donkergrijs/zwart op de vloer en op de muur tot aan spiegelhoogte grijze tegels en daarboven wit.
Ik zou toch voor meer kleur gaan.quote:Op vrijdag 27 mei 2005 13:58 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
grote tegels op de vloer (40x40) en dan op de muur standaard 20x20 tegels.
donkergrijs/zwart op de vloer en op de muur tot aan spiegelhoogte grijze tegels en daarboven wit.
Laat mij maar liggenquote:Op vrijdag 27 mei 2005 13:55 schreef ReCreative het volgende:
Een intelligente spirituele vrouw met een enorme uitstraling? Nou, daar zou je me bij wijze van spreken bijna voor wakker mogen maken.
hoe weten we eigenlijk dat ze intelligent en spiritueel is ? dat spirituele hoeft van mij niet zo nodigquote:Op vrijdag 27 mei 2005 13:55 schreef ReCreative het volgende:
[..]
Een intelligente spirituele vrouw met een enorme uitstraling? Nou, daar zou je me bij wijze van spreken bijna voor wakker mogen maken.
quote:Op vrijdag 27 mei 2005 14:02 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
de kleur die breng ik in m'n badkamer dmv van de handdoek, appeltjesgroen
Hoe jij dat weet weet ik niet. Hoe ik dat weet doet niet ter zakequote:Op vrijdag 27 mei 2005 14:03 schreef het_fokschaap het volgende:
hoe weten we eigenlijk dat ze intelligent en spiritueel is ?
Ow, hoe zweveriger hoe beter. En ze is zweverig hoorquote:dat spirituele hoeft van mij niet zo nodig
Ja, Plien en Bianca...maar daar heeft het een link met het boerenland. dat is pertinent niet het geval in mijn amsterdamse badkamerquote:Op vrijdag 27 mei 2005 14:05 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Je kent Irma en Ingrid toch wel? Zaai!
quote:Op vrijdag 27 mei 2005 14:06 schreef ReCreative het volgende:
Ow, hoe zweveriger hoe beter. En ze is zweverig hoor.
Op dat appeltjesgroen na dan.quote:Op vrijdag 27 mei 2005 14:06 schreef het_fokschaap het volgende:
Ja, Plien en Bianca...maar daar heeft het een link met het boerenland. dat is pertinent niet het geval in mijn amsterdamse badkamer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |