abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 23 mei 2005 @ 16:40:59 #1
36088 Miss_User
back on track
pi_27279525
Ik heb in het verleden een paar keer geprobeerd anale sex te hebben met verschillende vriendjes maar het lukt niet echt. Een hoop gehannes met glijmiddel en moeilijke standjes en dan gaat ie er toch niet lekker in. Ik heb het ook wel eens met een dildo geprobeerd in de hoop dat het met minder 'prestatiedwang' beter zou gaan maar ook die gaat er maar een heel klein stukje in en is eerder pijnlijk dan prettig. Met een kleinere vibrator lukt het wel.

Zijn er manieren of trucjes om te leren anaal te ontvangen en er van te genieten? Ontspanningsoefeningen ofzo? Speciale glijmiddelen

ps. puberale reacties bij voorbaat optiefen
Hoe je het terrorisme kunt verslaan? Door je niet te laten terroriseren. Laat angst je leven niet beheersen. Zelfs niet als je bang bent.
-Salman Rushdie-
pi_27279616
Een woord, ontspannen....
  maandag 23 mei 2005 @ 16:44:40 #3
118691 Diebitch
*if your mind is fucked up*
pi_27279649
Na ja, bij mij was het gewoon een kwestie van super geil zijn. Je moet echt wel ff door een pijn grens heen. Maar wat daar achter ligt is zeker de moeite waard!!
Wat mss ook helpt is alcohol drinken. Ben je automatisch wat losser. Waarom probeer je anders niet eens poppers uit?
Je moet je bedenken dat het altijd wel ff pijn doet, maar je moet er gewoon doorheen. En geil zijn, aangeschoten zijn en poppers op helpen meestal wel...
Succes....
You onley live once...so BiNaughty....
pi_27279660
lachgas schijnt je kringspier te relaxeren....
  maandag 23 mei 2005 @ 16:46:11 #5
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_27279698
Alcohol wil nog weleens helpen.
Money is short, times are hard, here's my fucking business card!
"I never let my schooling interfere with my education." — Mark Twain
pi_27279699
als het goed gedaan wordt zeg maar... doet het nooit pijn. Dus als je pijn voelt, stoppen, dan lukt het gewoon niet... klaar, probeer je het een andere keer
Bite me!
  maandag 23 mei 2005 @ 16:48:50 #7
118691 Diebitch
pi_27279772
quote:
Op maandag 23 mei 2005 16:46 schreef diabolotin het volgende:
als het goed gedaan wordt zeg maar... doet het nooit pijn. Dus als je pijn voelt, stoppen, dan lukt het gewoon niet... klaar, probeer je het een andere keer
Daar ben ik het niet mee eens. Als je het nog nooit gedaan hebt dan voel je toch een ander gevoel wat vaak samengaat met een pijnprikkel. Als je hierna ontspant en je gaat door veranderd dat gevoel vanzelf in een super genot! Veranderd dat gevoel niet binnen een paar seconden, dan moet je stoppen natuurlijk. Dat is mijn ervaring...
  maandag 23 mei 2005 @ 16:51:42 #8
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_27279864
quote:
Op maandag 23 mei 2005 16:48 schreef Diebitch het volgende:
Daar ben ik het niet mee eens. Als je het nog nooit gedaan hebt dan voel je toch een ander gevoel wat vaak samengaat met een pijnprikkel. Als je hierna ontspant en je gaat door veranderd dat gevoel vanzelf in een super genot! Veranderd dat gevoel niet binnen een paar seconden, dan moet je stoppen natuurlijk. Dat is mijn ervaring...
Ieder hol is weer anders heh

Maar als je pijn voelt, hebben jullie toch echt iets niet goed gedaan. Het kan ook zonder pijn, alleen bij de één wat makkelijker dan bij de ander.
Money is short, times are hard, here's my fucking business card!
"I never let my schooling interfere with my education." — Mark Twain
  maandag 23 mei 2005 @ 17:05:24 #9
118691 Diebitch
pi_27280344
quote:
Op maandag 23 mei 2005 16:51 schreef Lemmeb het volgende:

[..]

Ieder hol is weer anders heh

Maar als je pijn voelt, hebben jullie toch echt iets niet goed gedaan. Het kan ook zonder pijn, alleen bij de één wat makkelijker dan bij de ander.
Ach de een noemt het pijn de ander noemt het een gevoel van verstopping...tja.......
pi_27280378
Poppers
  maandag 23 mei 2005 @ 17:11:30 #11
118691 Diebitch
pi_27280516
quote:
Op maandag 23 mei 2005 17:06 schreef boyv het volgende:
Poppers
Jah, dat spul is daar toch origineel ook voor gemaakt??
Van poppers gaat je kringspier open staan...
pi_27281056
quote:
Op maandag 23 mei 2005 16:43 schreef skanimal het volgende:
Een woord, ontspannen....
Ik wil toch wel een paar woorden hieraan toevoegen, namelijk:
-1 (veel) geduld
-2 (voorzichtig) oefenen

Je moet het niet allemaal in 1x willen, soms gaat het heel vlot soms duurt het maanden voor je je er comfortabel bij voelt.
Het hangt van zoveel factoren af, niemand is gelijk en daarom zal het ook voor niemand gelijk zijn.
Lees hier binnenkort alles over mij en mn Fok! avonturen, incl. chatlogs en foto's!
  maandag 23 mei 2005 @ 17:31:36 #13
7306 Diepvriez
..word maar wat rustiger
pi_27281084
quote:
Op maandag 23 mei 2005 17:11 schreef Diebitch het volgende:

[..]

[afbeelding]
vooral als je een fles van zo'n formaat in je arse propt...
zo goed..?
pi_27281289
quote:

[..]

[afbeelding]
Bijna goed, het is een drug met een positief stimulerend effect dat onder andere ook als spierverslapper werkt

[ Bericht 8% gewijzigd door boyv op 23-05-2005 17:46:52 ]
pi_27281400
quote:
Op maandag 23 mei 2005 17:30 schreef Gutteguttegut het volgende:

[..]

Ik wil toch wel een paar woorden hieraan toevoegen, namelijk:
-1 (veel) geduld
-2 (voorzichtig) oefenen

Je moet het niet allemaal in 1x willen, soms gaat het heel vlot soms duurt het maanden voor je je er comfortabel bij voelt.
Het hangt van zoveel factoren af, niemand is gelijk en daarom zal het ook voor niemand gelijk zijn.
Dit dus.

Begin zo klein mogelijk, bv met een buttplug van 2cm doorsnee. Speel daar wat mee en zodra dat lekker voelt (want daar geet het om, het moet lekker zijn!) dan probeer je iets groters. Het zal niet altijd lukken, maar met veel geduld kom (whehehe) je er vanzelf wel. .
Echte liefde!
En ik zag dat het goed was.
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 23 mei 2005 @ 17:41:50 #16
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_27281424
quote:

[..]

van oorsprong is het een geneesmiddel
http://www.infopolitie.nl/drugs/poppers.php
In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.
pi_27281517
quote:
Op maandag 23 mei 2005 17:41 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Dit dus.

Begin zo klein mogelijk, bv met een buttplug van 2cm doorsnee. Speel daar wat mee en zodra dat lekker voelt (want daar geet het om, het moet lekker zijn!) dan probeer je iets groters. Het zal niet altijd lukken, maar met veel geduld kom (whehehe) je er vanzelf wel. .
Mooie aanvulling
Lees hier binnenkort alles over mij en mn Fok! avonturen, incl. chatlogs en foto's!
pi_27281572
Discussie over poppers kan hier; popper
Echte liefde!
En ik zag dat het goed was.
pi_27282456
Het wil ook nog wel helpen als de erectie echt heel hard is
  maandag 23 mei 2005 @ 18:14:15 #20
118691 Diebitch
pi_27282478

[ Bericht 86% gewijzigd door Diebitch op 23-05-2005 18:54:32 ]
pi_27283510
"Is anaal ontvangen te leren"?

Nee, anaal geven wel.
  maandag 23 mei 2005 @ 21:05:04 #22
37769 erodome
Zweefteef
pi_27288175
quote:

[..]

[afbeelding]
Daar is het niet speciaal voor gemaakt, maar wordt het wel voor gebruikt.

In de tijd dat anaal alles behalve vanzelfsprekend was bij mij, maar wel lekker genoeg om me erg ernaar te laten verlangen heb ik het een keer met poppers geprobeert en het is waar, de boel gaat goed open dan even...
Het binnendringen ging dus hartstikke goed, maar toen was de popper uitgewerkt en toen ging het dus onmiddelijk niet goed meer, maar wel met een pik erin, dat deed goed auw zeg....

Anaal valt absoluut aan te leren, ik kan het pas sinds een jaartje ofzo echt gewoon normaal, het is nu geen enkel probleem meer.
In het begin veel lopen kloten, pijn en ellende, tot bloeden enzo aan toe(ja ik ben gek dat ik dat dan toch wil proberen, uit mezelf, zonder druk erop), maar het lukte steeds maar niet.
Toen was mijn man het helemaal zat met me pijn doen op dat gebied en heeft gezegd, ero, het is leuk en aardig, maar ik doe het niet meer, niet zo meer...
Dik half jaar ofzo niets gedaan op dat gebied, daarna heel rustig op gaan bouwen.

Likje eraan, eroverheen gewreven worden, de boel goed geil maken daar dus boven op het normale voorspel gebeuren.
Toen eens een vingertopje erin, maar vingers vind ik persoonlijk eigenlijk altijd naar voelen daar, behalve dan met latex handschoentjes(zonder voelt het heel snel heel ruw, is niet fijn), kleine buttplug erin, dunne vibo erin en zo steeds wat meer.
Dat ging allemaal zonder een centje pijn en op ten duur dan toch de echte penetratie geprobeert en verhip, dat ging totaal pijnloos, van het begin afaan zonder 1 centje pijn.

Het is dus een kwestie van ontspannen, ontzettend opgeilen, dat gewoon en anaal en ermee spelen totdat je al je spanningen daarmee kwijt bent, neem er maar eens 2 weken voor waarin je lekker rustig aan gaat spelen en opbouwen voordat je aan echte penetratie gaat denken...
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_27288353
Altijd maar die latex handschoentjes, erodome. . De vrouw die tegen mij daarover begint, schop ik er meteen uit. Aaargh.
  maandag 23 mei 2005 @ 21:22:23 #24
37769 erodome
Zweefteef
pi_27288769
Ben er gek op, voelt zo geil aan...

Er zijn best veel vrouwen die vingers namelijk erg ruw aan vinden voelen, voor wie anaal vaak geen optie is omdat ze niet door de opbouw heen komen omdat de vingers het al te ruw maken om nog prettig te kunnen maken.

Die latex handschoentjes zijn dan gewoon een super uitkomst, kost geen drol en voelt heel erg lekker aan, geeft mensen de kans om anaal als echt prettig te ervaren waar dat anders vaak problematisch wordt.

En ach, de man die zeurt over dat soort dingen is toch al niet geschikt voor mijn bed, ben erg expirimenteel en hou ook van dat soort mannen/vrouwen, die niet zo snel overstuur raken van wat nieuws...
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_27289535
Ik vind het eerder van een soort smetvrees getuigen om er handschoentjes bij te betrekken, ik vind er niks experimenteels aan, klinisch gedoe. We zijn niet aan het afwassen. .
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')