quote:
Daar is het niet speciaal voor gemaakt, maar wordt het wel voor gebruikt.
In de tijd dat anaal alles behalve vanzelfsprekend was bij mij, maar wel lekker genoeg om me erg ernaar te laten verlangen heb ik het een keer met poppers geprobeert en het is waar, de boel gaat goed open dan even...
Het binnendringen ging dus hartstikke goed, maar toen was de popper uitgewerkt en toen ging het dus onmiddelijk niet goed meer, maar wel met een pik erin, dat deed goed auw zeg....
Anaal valt absoluut aan te leren, ik kan het pas sinds een jaartje ofzo echt gewoon normaal, het is nu geen enkel probleem meer.
In het begin veel lopen kloten, pijn en ellende, tot bloeden enzo aan toe(ja ik ben gek dat ik dat dan toch wil proberen, uit mezelf, zonder druk erop), maar het lukte steeds maar niet.
Toen was mijn man het helemaal zat met me pijn doen op dat gebied en heeft gezegd, ero, het is leuk en aardig, maar ik doe het niet meer, niet zo meer...
Dik half jaar ofzo niets gedaan op dat gebied, daarna heel rustig op gaan bouwen.
Likje eraan, eroverheen gewreven worden, de boel goed geil maken daar dus boven op het normale voorspel gebeuren.
Toen eens een vingertopje erin, maar vingers vind ik persoonlijk eigenlijk altijd naar voelen daar, behalve dan met latex handschoentjes(zonder voelt het heel snel heel ruw, is niet fijn), kleine buttplug erin, dunne vibo erin en zo steeds wat meer.
Dat ging allemaal zonder een centje pijn en op ten duur dan toch de echte penetratie geprobeert en verhip, dat ging totaal pijnloos, van het begin afaan zonder 1 centje pijn.
Het is dus een kwestie van ontspannen, ontzettend opgeilen, dat gewoon en anaal en ermee spelen totdat je al je spanningen daarmee kwijt bent, neem er maar eens 2 weken voor waarin je lekker rustig aan gaat spelen en opbouwen voordat je aan echte penetratie gaat denken...
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.