Ze zei woeste man tegen me.quote:
Eh eh..Burger King?quote:Op donderdag 26 mei 2005 13:36 schreef Semisane het volgende:
[..]
Ze zei woeste man tegen me.Als je oud genoeg bent, weet je waar dit naar verwijst.
Cultuurbarbaarquote:
quote:Op donderdag 26 mei 2005 13:36 schreef Semisane het volgende:
[..]
Ze zei woeste man tegen me.Als je oud genoeg bent, weet je waar dit naar verwijst.
Nounounounouquote:
*direct opzoek gaat naar foto van Bono & Mariah*quote:Op donderdag 26 mei 2005 13:45 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Nounounounou![]()
*dichtklap*
(....)Eh ja eh, ehm......
Nou ja, ik dacht, ze pesten jou altijd zoliever Mariah dan die opgepompte eendagsvliegen
Zoals ik al zei: dat verwijst niet naar MUZIEK!quote:Op donderdag 26 mei 2005 13:14 schreef Waxxer het volgende:
Wel, The Emacipation of Mimi, of ik heb 't verkeerd gelezen
Ik heb liever een opgepompte eendagsvlieg dan een opgepompte meerjarenvliegquote:Op donderdag 26 mei 2005 13:45 schreef Waxxer het volgende:
Nou ja, ik dacht, ze pesten jou altijd zoliever Mariah dan die opgepompte eendagsvliegen
Iemand hier...en ik noem geen namen..probeert alleen maar te provoceren. We besteden daar maar geen aandacht aan!quote:Op donderdag 26 mei 2005 14:10 schreef Waxxer het volgende:
Wat een haat en nijd is het toch altijd tussen homo's als het muziek betreft! Alles mag, alles kan, je mag gereformeerd tot en met zijn en de meest uitgewoonde anus van de scene hebben, maar oooohhh wat is het muziekpunt een gevoelige kwestie!
Nou, ieder zijn smaak he?![]()
Wij gaan gewoon een combi-U2-Mariah-reis maken waarin we álle fanzine hotspots bezoeken!quote:Op donderdag 26 mei 2005 14:15 schreef xman het volgende:
[..]
Iemand hier...en ik noem geen namen..probeert alleen maar te provoceren. We besteden daar maar geen aandacht aan!![]()
LOL jaaah!quote:Op donderdag 26 mei 2005 14:18 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Wij gaan gewoon een combi-U2-Mariah-reis maken waarin we álle fanzine hotspots bezoeken!
Voel ik daar een voorzichtige vinger wijzen?quote:Op donderdag 26 mei 2005 14:15 schreef xman het volgende:
[..]
Iemand hier...en ik noem geen namen..probeert alleen maar te provoceren. We besteden daar maar geen aandacht aan!![]()
Ach als het niet anders kan dan verkopen we toch gewoon de boot!quote:Op donderdag 26 mei 2005 14:29 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Okay, ik sluit er wel een hypotheek voor af
quote:Op donderdag 26 mei 2005 14:36 schreef xman het volgende:
[..]
Ach als het niet anders kan dan verkopen we toch gewoon de boot!![]()
I like you even more now.quote:Op donderdag 26 mei 2005 14:12 schreef Ang3l het volgende:
Voor mij is Mariah Carey even misselijk makend als een uitgewoone anus heur![]()
Ik maak geen onderscheid!
Vergeet New York niet!quote:Op donderdag 26 mei 2005 14:39 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ik hang nét de telefoon op nadat ik een afspraak heb gemaakt voor de krant, vlg week dond. voor een b00tr315
Gaan we dan niet varen van A'damnaar
Dublin
en dan
naar
Canada
???
Korte broek, houthakkers shirt en kistjes......Lijkt me duidelijk...toch?quote:Op donderdag 26 mei 2005 14:42 schreef Waxxer het volgende:
En het is nog behoorlijk chique ook
Wat moet ik aan??!!
Nou gewoon een pak Cup-a-soup!quote:Op donderdag 26 mei 2005 14:42 schreef Waxxer het volgende:
En het is nog behoorlijk chique ook
Wat moet ik aan??!!
Een hele grote tweede hypotheek hequote:Op donderdag 26 mei 2005 14:45 schreef xman het volgende:
[..]
Ja en ze schint vaak in Capri te zijn!
Tweede hypotheek!![]()
Ik heb nog wel een appeltjesgroen T-shirt waar 'pack a punch' opstaat, misschien valt die humor dan wel in goede aardequote:Op donderdag 26 mei 2005 14:46 schreef Semisane het volgende:
[..]
Korte broek, houthakkers shirt en kistjes......Lijkt me duidelijk...toch?![]()
quote:
quote:
Pardon??? Dan ben je een ultra hippe cewle stoere swingende danser en dan loop je met zúlke sokken rond???quote:Op donderdag 26 mei 2005 14:52 schreef Ang3l het volgende:
[..]daar heb ik afgelopen weekend een collega danser op aangesproken
dat ik zo ECHT niet met hem naar het zwembad liep!
Hoog opgetrokken witte sokken zijn hip! op Jan-Modaal campings in Zuid-Frankrijkquote:Op donderdag 26 mei 2005 14:52 schreef Ang3l het volgende:
[..]daar heb ik afgelopen weekend een collega danser op aangesproken
dat ik zo ECHT niet met hem naar het zwembad liep!
Het is dan ook de minst hippe danser bij onsquote:Op donderdag 26 mei 2005 14:54 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Pardon??? Dan ben je een ultra hippe cewle stoere swingende danser en dan loop je met zúlke sokken rond???![]()
Ik had ze van z'n benen gescheurd!!!
Dat dat dat dat dat dat dat dat wordt toegestaan!quote:Op donderdag 26 mei 2005 14:58 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Het is dan ook de minst hippe danser bij onsmet opgetrokken witte sokken in korte broeken en smal toelopende spijkerbroeken en een buikje
(vandaar dat ie ook als reserve meedanst
Bruce is onverbiddelijk)
Dat wat wordt toegestaan? De sokken of de selectie op uiterlijk?quote:Op donderdag 26 mei 2005 15:47 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Dat dat dat dat dat dat dat dat wordt toegestaan!Ik bedoel.....
De enige hetero?
achja je bestelt toch liever een biertje bij een knappe jongen dan bij een hobbitquote:Op donderdag 26 mei 2005 16:05 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat wat wordt toegestaan? De sokken of de selectie op uiterlijk?
Selectie op uiterlijk is er vrij vaak bij de dansschool. We lopen bv ook modeshows en dan mag ik ook niet altijd meedoen. Ligt er aan wat voor merk of hoeveel mensen ze hebben. Ik met mijn graatmagere postuurtje pas niet echt in surfer oxbow kleding bijvoorbeeld. Dus dan word ik al niet geselecteerd. Volgene week zaterdag mag ik wel een modeshow lopen van Forecast (maar ja, dan ben ik er dus niet).
Er wordt wel bij meer dingen geselecteerd op uiterlijkNeem bv het personeel van WASHH. Allemaal mooie jonge jongens. Ik had eens aan de eigenaar gevraagd of dat toeval was of dat daar op geselecteerd werd. Dat laatste dus
![]()
En nee tis overigens niet de enige hetero. Van de 15 jongens zijn er nl maar 2 homo.
ik heb alleen gruwelijke keelpijn, praat al de hele dag heeel zachtjes en slikken doet heel erg pijnquote:Op donderdag 26 mei 2005 16:36 schreef Ang3l het volgende:
Precies, sex sells, looks sell
Ik wil ook vrij
Gelukkig kun je morgen de hele dag je WoW-stem gebruiken i.p.v. je IRL-stemquote:Op donderdag 26 mei 2005 16:41 schreef Blubberzwijn het volgende:
[..]
ik heb alleen gruwelijke keelpijn, praat al de hele dag heeel zachtjes en slikken doet heel erg pijn![]()
ja ik heb nog lekker 2 lvls rest bonus voor mn warlockquote:Op donderdag 26 mei 2005 16:45 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Gelukkig kun je morgen de hele dag je WoW-stem gebruiken i.p.v. je IRL-stem
Het is half twaalf hier, maar ik heb niet geweldig geslapen.quote:Op donderdag 26 mei 2005 17:32 schreef SlimShady het volgende:
[..]
ochtend of avond? oftwel: ben je weer terug of nog in de USA?
geen zin om de dag door te komen?quote:Op donderdag 26 mei 2005 17:39 schreef wonderer het volgende:
[..]
Het is half twaalf hier, maar ik heb niet geweldig geslapen.
Dat ook. Internet, kutweer, ik heb last van mijn ingewanden...quote:
daar gaat je humeur...quote:Op donderdag 26 mei 2005 17:44 schreef LuQas het volgende:Ik ben zooooooo moe.
Vannacht had ik mijn deur per ongeluk niet dicht gedaan waardoor er ineens lolbroeken in mijn kamer stonden terwijl ik sliep.![]()
Ik kon er niet echt om lachen.
ohhh vreselijkquote:Op donderdag 26 mei 2005 17:42 schreef wonderer het volgende:
[..]
Dat ook. Internet, kutweer, ik heb last van mijn ingewanden...
Solo is leuk jaquote:Op donderdag 26 mei 2005 17:59 schreef Ang3l het volgende:vakantiebandje Claudia de Breij van gisteren gevondne op internet
Ik was nl spontaan op slag verliefd op het nr (Solo - Boys)
Nou heb ik dat nr als stream gevonden op de claudia site, 2 uur uitzending... hoe krijg ik nou alleen dat nr op min pc?quote:Op donderdag 26 mei 2005 18:05 schreef LuQas het volgende:
[..]
Solo is leuk ja
J. Perkin, 50% van het bandje heeft ook hele goede solo-cd.
Niet, rippen is illegaal.quote:Op donderdag 26 mei 2005 18:07 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nou heb ik dat nr als stream gevonden op de claudia site, 2 uur uitzending... hoe krijg ik nou alleen dat nr op min pc?
Ik mocht geen vrijquote:Op donderdag 26 mei 2005 18:55 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Moet je maar vrij nemen..
Dus je was gewoon te laat met vrij vragen?quote:Op donderdag 26 mei 2005 19:24 schreef Andyvie het volgende:
[..]
Ik mocht geen vrijEr waren al 16 anderen voor me
![]()
Mja, meestal is vrijdag al een moeilijke dag om vrij te krijgen, maar toevallig zat deze vrijdag al heel erg vol met vrije mensen (en dat is al een tijdje zo, dus komt niet door het mooie weer).quote:Op donderdag 26 mei 2005 19:31 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Dus je was gewoon te laat met vrij vragen?.
IJsjes halen.quote:Op donderdag 26 mei 2005 19:40 schreef Andyvie het volgende:
Mja, meestal is vrijdag al een moeilijke dag om vrij te krijgen, maar toevallig zat deze vrijdag al heel erg vol met vrije mensen (en dat is al een tijdje zo, dus komt niet door het mooie weer).
We zitten morgen maar met 6 man of zo, normaal zijn we met 15-20.
Biertopics zijn stomquote:
heb je een stalker ofzo?quote:Op donderdag 26 mei 2005 20:05 schreef beaverhausen het volgende:
I've gotta say respectfully
I would love it if you would take the cameras off of me
Cause I just want a little room to breathe
Can you please respect my privacy
I'm tired of rumors starting
I'm sick of being followed.
Zou ik niet doen, zeker niet als ik hem nog nooit eerder gezien heb. Ik ben niet iemand die zomaar met iemand het bed in duikt. Ik moet iemand leuk en aardig vinden en dat weet je niet na een gesprekje van 2 uur of zo.quote:Op donderdag 26 mei 2005 20:08 schreef wonderer het volgende:
Hypotetische situatie.
Je neefje of nichtje van 16 komt met een vriend op bezoek. Best wel aantrekkelijke jongen, maar je denkt verder niks. 't Is heel gezellig. Tijdens het praten wordt langzaam de eigenlijke reden van het bezoek duidelijk. De jongen weet al een tijdje dat ie homo is, maar heeft in de plaats waar hij woont geen mogelijkheden tot verdere ontdekkingstochten. Kort gezegd, hij wil door jou ontmaagd worden.
Wat doe je?
Niets. Hij zal ook ongeveer 16 zijn.quote:Op donderdag 26 mei 2005 20:08 schreef wonderer het volgende:
Hypotetische situatie.
Je neefje of nichtje van 16 komt met een vriend op bezoek. Best wel aantrekkelijke jongen, maar je denkt verder niks. 't Is heel gezellig. Tijdens het praten wordt langzaam de eigenlijke reden van het bezoek duidelijk. De jongen weet al een tijdje dat ie homo is, maar heeft in de plaats waar hij woont geen mogelijkheden tot verdere ontdekkingstochten. Kort gezegd, hij wil door jou ontmaagd worden.
Wat doe je?
Hou je niet van de domme ajuu!!quote:
*oeh*quote:Op donderdag 26 mei 2005 20:08 schreef wonderer het volgende:
Hypotetische situatie.
Wat doe je?
weblogje geupdatequote:Op donderdag 26 mei 2005 20:12 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Hou je niet van de domme ajuu!!.
Je loopt al weken achter me aan met je schetsboekje en camera!!
Zie je wel!!quote:
Nee ajuu, nee.quote:Op donderdag 26 mei 2005 20:14 schreef ajuu het volgende:
![]()
![]()
![]()
is er nou niemand die gewoon tegen dat nichtje (m/v) van wonderer zou zeggen: neuken???
NIEMAND?
![]()
![]()
![]()
Hij mag over 10 jaar nog eens terug komen.quote:
Shit... *gooit verhaal om*quote:
nee tis gewoon een ONZIN vraag! dus verwacht ik ONZIN antwoorden! geen politiek correcte.quote:Op donderdag 26 mei 2005 20:18 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Hij mag over 10 jaar nog eens terug komen..
heb je stiekem gekeken?quote:Op donderdag 26 mei 2005 20:15 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Zie je wel!!
Je maakt er ook nog tekeningetjes van en zet ze online ook!!.
Ik probeer een verhaal te schrijven. Dit helpt nietquote:Op donderdag 26 mei 2005 20:21 schreef ajuu het volgende:
[..]
nee tis gewoon een ONZIN vraag! dus verwacht ik ONZIN antwoorden! geen politiek correcte.
In dat geval zou jij ja zeggen en ik nog steeds nee.quote:Op donderdag 26 mei 2005 20:21 schreef ajuu het volgende:
[..]
nee tis gewoon een ONZIN vraag! dus verwacht ik ONZIN antwoorden! geen politiek correcte.
wat is dan in godsnaam een hypothetische nicht? schrijf gewoon iets normaals! iets over mieren of termieten. daar hebben we ALLEMAAL iets aan!quote:Op donderdag 26 mei 2005 20:22 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik probeer een verhaal te schrijven. Dit helpt niet
quote:
quote:Op donderdag 26 mei 2005 20:25 schreef ajuu het volgende:
[..]
wat is dan in godsnaam een hypothetische nicht? schrijf gewoon iets normaals! iets over mieren of termieten. daar hebben we ALLEMAAL iets aan!![]()
ik val niet op domme vragen van 16!quote:Op donderdag 26 mei 2005 20:25 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
In dat geval zou jij ja zeggen en ik nog steeds nee..
quote:Op donderdag 26 mei 2005 20:26 schreef Waxxer het volgende:
Nou. Hoor.
Zal ik die vraag over 10 jaar dan nog maar eens stellen?quote:
trek je dan wel iets leuks aan? voor de verandering?quote:Op donderdag 26 mei 2005 20:27 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Zal ik die vraag over 10 jaar dan nog maar eens stellen?
Zie vorig topic (of het topic daarvoor). Ik ben de biografie van een RPG karakter aan het schrijven, en ik heb alleen wat vage ideeen van zijn jeugd, dus dat probeer ik uit te werken. Zijn eerste keer was niet onprettig, maar slechts eenmalig met de man in kwestie. Daarna kreeg hij een relatie met een oudere jongen die zijn idee van relaties en seks nogal verstoord heeft. Zijn zelfacceptatie draaide 180 graden en de twintig jaar daarop deed hij voor de buitenwereld nog beter zijn best om hetero over te komen, terwijl hij in zijn vrije tijd in darkrooms en parken te vinden is.quote:Op donderdag 26 mei 2005 20:25 schreef ajuu het volgende:
[..]
wat is dan in godsnaam een hypothetische nicht? schrijf gewoon iets normaals! iets over mieren of termieten. daar hebben we ALLEMAAL iets aan!![]()
Oh ja, sorry dat ik je sokken nog niet terug heb gegeven.quote:Op donderdag 26 mei 2005 20:29 schreef ajuu het volgende:
[..]
trek je dan wel iets leuks aan? voor de verandering?
En het geeft ook zo'n troep. Moet je weer opnieuw beginnen.quote:Op donderdag 26 mei 2005 20:30 schreef Waxxer het volgende:
Eigenlijk zou ik hier alles best in de fik willen steken
Maarja, dat loopt zo in de kosten he?
wil je zwerver worden?quote:Op donderdag 26 mei 2005 20:30 schreef Waxxer het volgende:
Eigenlijk zou ik hier alles best in de fik willen steken
Maarja, dat loopt zo in de kosten he?
Je hoeft het niet uit te leggen hoor, ajuu typt altijd maar wat.quote:
say whaaaaaat????????????quote:Op donderdag 26 mei 2005 20:33 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Je hoeft het niet uit te leggen hoor, ajuu typt altijd maar wat...
ja best, ik heb nog 2 minuten over.quote:Op donderdag 26 mei 2005 20:36 schreef ajuu het volgende:
[..]
say whaaaaaat????????????
vuile hypothetische nicht dat je bent! neuken?
oh dearquote:the homo-erotic tension of greek marble
er gaat een wereld voor je open.quote:Op donderdag 26 mei 2005 20:37 schreef beaverhausen het volgende:
ajuu zit je nu op Livejournal met een roodharig jochie te flirten?!.
Toto, I don't think we're in Kansas anymore.quote:Op donderdag 26 mei 2005 20:41 schreef ajuu het volgende:
[..]
er gaat een wereld voor je open.![]()
gedaan is het met je normale leventje.
Oeh, dus je kunt een huisje kopen? Gefeliciteerd!quote:Op donderdag 26 mei 2005 21:05 schreef creno het volgende:
hoooooiiiiiiiiiiiiiii
de hypotheek is rond
Hou me tegen, anders ga ik foto's posten die ik heb gemaakt in het Louvre van de homo erotische griekse beelden.quote:
Peyman en Mieke en Mattijsquote:Op donderdag 26 mei 2005 21:26 schreef wonderer het volgende:
Ik mis de farmWie zitten er nog in?
Ik had een tijdje terug zelfs gedroomd dat ik gewonnen had, dat was cool
NEEEquote:Op donderdag 26 mei 2005 21:20 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Hou me tegen, anders ga ik foto's posten die ik heb gemaakt in het Louvre van de homo erotische griekse beelden..
Een bakje a.u.b.quote:Op donderdag 26 mei 2005 21:28 schreef keizerpinguin het volgende:
[afbeelding]
hebben jullie hem al gezien die twee gozers!!!!!
Bernaldo en Mathijs!!!! zooooo lekker!!!!
Ik wil ze wel zien... die foto's.quote:
nee, dat is hetzelfde, waxxer, dat heet allemaal "sublimatie".quote:Op donderdag 26 mei 2005 21:21 schreef Waxxer het volgende:
Nah, das weer wat anders dan Franse Rugbymeneren
*schrok*schrok*quote:Op donderdag 26 mei 2005 21:38 schreef ajuu het volgende:
[..]
nee, dat is hetzelfde, waxxer, dat heet allemaal "sublimatie".die rugbymannen poseren als de griekse helden van weleer. en krijgen dezelfde oude blikken toegewoorpen.
*gooit blikje*
bij mij net pas :Squote:Op donderdag 26 mei 2005 21:27 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Dat begon gisteren al hoor.![]()
Waarheen ?quote:
Franconia, 2 uur noordelijk hiervandaan. Ligt in de bergen, moet erg mooi zijn. Hopelijk is het goed weer, ik wil paardrijden. En zwemmen. En ze hebben daar een sportschoolquote:
sorry,ik kan niet zo VER gooien, blikje ligt nu ergens tussen R. en Z.quote:Op donderdag 26 mei 2005 21:44 schreef Waxxer het volgende:
[..]
*schrok*schrok*
Dat is weer eens wat anders dan poeder!
Heeft dat ook nog invloed op je salaris?quote:Op donderdag 26 mei 2005 21:44 schreef Cybart het volgende:
[..]
bij mij net pas :S
en ik ben voortaan Leidinggevende op mn werk
heb net de formulieren (nodig voor de gemeente) ondertekend
Hey Markie! De laatste Alias al gezien?quote:Op donderdag 26 mei 2005 21:51 schreef Markie-Mark het volgende:
hoi
Wanneer komt die box uit? Seizoen 3 is er ook net pas, geloof ik.quote:Op donderdag 26 mei 2005 22:05 schreef Markie-Mark het volgende:
Yoow SAJ Wonderer en Andyvie
Nope laatste Alias nog niet gezien, sowieso nog weinig van seizoen 4 gezien ik wacht op de DVD box, wel veel goeds al over gehoord
Op DVD.NL stond September voor Nederland, dus dat zou behoorlijk snel al zijnquote:Op donderdag 26 mei 2005 22:06 schreef Andyvie het volgende:
[..]
Wanneer komt die box uit? Seizoen 3 is er ook net pas, geloof ik.
O! das heel snel!quote:Op donderdag 26 mei 2005 22:09 schreef Markie-Mark het volgende:
[..]
Op DVD.NL stond September voor Nederland, dus dat zou behoorlijk snel al zijn
Die vond ik juist lelijkquote:Op donderdag 26 mei 2005 21:46 schreef keizerpinguin het volgende:
[afbeelding]
die was ook lekker vroeger in BH 90210!!!
daar heb ik menig natte droom van gehad![]()
en wanneer zou je er dan in kunnen?quote:Op donderdag 26 mei 2005 22:55 schreef creno het volgende:ik moet woensdag de hypotheekcontract oid gaan tekenen en zaterdag de koopovereenkomst.... wel spannend hoor, heb nooit eerder een huis gekocht
Goed 't bonnetje bewaren.quote:Op donderdag 26 mei 2005 22:55 schreef creno het volgende:ik moet woensdag de hypotheekcontract oid gaan tekenen en zaterdag de koopovereenkomst.... wel spannend hoor, heb nooit eerder een huis gekocht
het huis is nieuwbouw en is pas volgend jaar mei (ongeveer) klaar !quote:
quote:
Ben ik blij met m'n klamboe.quote:Op donderdag 26 mei 2005 23:49 schreef petre86 het volgende:
ik heb zin om in de hangmat te slapen buiten... maar het is nog maar 21 graden en er zijn muggen
maar kun jij ook vanuit je hangmat in de tuin draadloos op internet?quote:Op donderdag 26 mei 2005 23:52 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Ben ik blij met m'n klamboe. [afbeelding].
Ik heb geen tuin, geen hangmat en geen draadloos internet.quote:Op donderdag 26 mei 2005 23:53 schreef petre86 het volgende:
[..]
maar kun jij ook vanuit je hangmat in de tuin draadloos op internet?
staat op mijn profiel lieverd!!!quote:
nu al of ben je nu druk aan het chatten met je andere projectje?! waar je zo gezellig mee kan chattten? je weet wel....Rquote:
haha erg he!quote:Op vrijdag 27 mei 2005 00:22 schreef DennisMoore het volgende:
Wat een genitale baan...
quote:Op vrijdag 27 mei 2005 00:22 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
smaken verschillen laat me raden jij was natuurlijk weer helemaal fan van
[afbeelding]
Dylanquote:Op vrijdag 27 mei 2005 00:22 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
[afbeelding]
Hoi meneer Raajun_Er met kopje koffie.quote:
ja glaasje cola hebben ze niet en je moet toch iets hequote:Op vrijdag 27 mei 2005 00:34 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Hoi meneer Raajun_Er met kopje koffie.
trusten allemaal!quote:Op vrijdag 27 mei 2005 01:01 schreef Blubberzwijn het volgende:
zo starwars was wel ok.. niet super
ik ga slapen doeg!
Voor mij officieel ook, maar ik hoop dat ik het toch wat kan vervroegen....quote:Op vrijdag 27 mei 2005 08:00 schreef creno het volgende:
goedemorgen, over negen uur begint het weekend voor mij
Ja, ook go-iede-morgen!quote:Op vrijdag 27 mei 2005 08:15 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Goiedemorgen, het is al dagen lang weekend.
Ik ben aan het verbouwen.quote:Op vrijdag 27 mei 2005 08:25 schreef tech het volgende:
[..]
Ja, ook go-iede-morgen!
Wat ben jij vroeg op in het weekend, zeg!
Dat vond ik idd wel de leukste als ik dan toch moest kiezen. Jason Priestly is me een te erge do-goody apple-polisher. Maar die Steve vond ik dan weer te dik en te kalendquote:Op vrijdag 27 mei 2005 00:22 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
[afbeelding]
Wel toch??....jij was toch de poetshomo van het clupje.quote:Op vrijdag 27 mei 2005 09:54 schreef Ang3l het volgende:
Ik hoop dat ik het vorig weekend netjes heb achtergelaten
Oooh Lord, wontcha buy me, a mercedes Benz!quote:Op vrijdag 27 mei 2005 09:57 schreef Semisane het volgende:Hush, little baby, don't cry like that,
God's gonna buy you a cadillac.
He's chosen you to do his will,
You can spread the word in your coupe de ville.
* Semisane Houd wel van sacastische teksten.
Nee we hadden een kei lieve eierbakkende opruimende afwassende hetero meequote:Op vrijdag 27 mei 2005 09:58 schreef Semisane het volgende:
[..]
Wel toch??....jij was toch de poetshomo van het clupje.
Oooohw ja die ken ik ookquote:Op vrijdag 27 mei 2005 09:58 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Oooh Lord, wontcha buy me, a mercedes Benz!
My friends all drive porsches, I must make amence!
quote:Op vrijdag 27 mei 2005 09:59 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee we hadden een kei lieve eierbakkende opruimende afwassende hetero mee
Hey! Goed idee! Wil ik ook.quote:Op vrijdag 27 mei 2005 09:12 schreef Cybart het volgende:
moguh
ik ga zo maar eens een weekendje center parks doen
Mogguh snoesjequote:
Werk zequote:Op vrijdag 27 mei 2005 11:02 schreef Vlarp het volgende:
Ik ga werken
(Laat beginnen, tot 20 uur door
Hoe heette die ander nou ook alweer?quote:
quote:
Net of jij niet naar Center Parcs wilt, dit mooie zomerse weekend!quote:
Ik ben dan ook een virtuele identiteitquote:Op vrijdag 27 mei 2005 12:09 schreef woutabest het volgende:
[..]
woon jij op het internet?dan ben jij echt 24/7 online.
Heb je op de tocht gestaan in Teldrassil of zo?quote:Op vrijdag 27 mei 2005 12:59 schreef Blubberzwijn het volgende:
mogguh
tis nu officieel.. ben ziekoveral spierpijn zonder dat ik gesport heb
en keel/hoofdpijn zucht en steun en die hitte helpt ook niet echt mee..
Virtuele tocht: virtueel ziek; niet zeuren, Blub!!quote:Op vrijdag 27 mei 2005 13:03 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Heb je op de tocht gestaan in Teldrassil of zo?
haha nee ik stond iets te lang op de outpost in 1000 needlesquote:Op vrijdag 27 mei 2005 13:03 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Heb je op de tocht gestaan in Teldrassil of zo?
Jawel hoorquote:Op vrijdag 27 mei 2005 10:00 schreef Semisane het volgende:
[..]
Dat die nog bestaan!
Moet je goed bewaren hoor...dat model wordt niet meer gemaakt in de Hetero-fabriek.
![]()
het enige recht van de vrouw is het ...quote:Op vrijdag 27 mei 2005 16:02 schreef Suus-chan het volgende:
[..]
Jawel hoor. ben ook dol op eitjes bakken en afwassen
Jij bent een vrouw, dat telt nietquote:Op vrijdag 27 mei 2005 16:02 schreef Suus-chan het volgende:
[..]
Jawel hoor. ben ook dol op eitjes bakken en afwassen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |