abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_27356549
Vervolg op: [HOMO] 1264 - De vol-post-dwangneurose

De H staat hier! (hier kun je je icoon in de H ook aanpassen)
De oude H staat hier!

Ben je nieuw hier? Neem dan even de tijd om je voor te stellen. Een beetje hulp kan dit (daar klikken dus) lijstje zijn

Reminder: als je de 300ste post doet dan moet je ook een nieuw topic openen!

Info over de Fok! HomoMeet in New York eind van de zomervakantie: Fok! HomoMeet - zomer 2005 - New York!
pi_27356598
quote:
Op woensdag 25 mei 2005 22:20 schreef Cybart het volgende:
nou je verplicht me tot niets. maar ik mag pas een mening hebben als ik het gedaan zou hebben...
dat vind ik ook een beetje een zwakke redenering....
Ik had in het begin ook niks met de Homo-feesten. Tot ik zelf een keer op de roze maandag in Tilburg was. Super relaxt, 1 groot feest, DJ's, super druk. Helemaal top dus! En ja, er lopen over de top travo's rond, relnichten enz enz. Maar dat zijn ook homo's die feest komen vieren. Het gaat om de gezelligheid. het durven laten zien dat je anders bent dan de meeste mensen. Ook in Tilburg lopen 2x zoveel hetero's als homo's rond elk jaar, en die hetero's hebben het maar wat naar hun zin met al die nichten.
quote:
ik trek mij iets aan van het algemene beeld wat over homo's in nederland heerst, omdat ik het zelf ook ben...
en ergens denk ik wel ook omdat ik waarschijnlijk bang ben, om verkeerd beoordeeld te worden.
En als iemand jou verkeerd beoordeeld? Dat is dan die iemand zijn probleem. Jij bent wie je bent toch? MOeten ze je ineens niet meer, alleen omdat je homo bent dan zijn het erg zielige mensen
Huh!?
  woensdag 25 mei 2005 @ 22:31:52 #3
101883 Stuart.Alan.Jones
The man behind the reputation
pi_27356600
quote:
Op woensdag 25 mei 2005 22:26 schreef Cybart het volgende:

[..]

euhm ja, die mening deel ik wel...
alhoewel ik nu (en dat was ik ook al wel hoor) overtuigd ben dat voor een groep mensen zo'n feest leuk is.
heb er gewoon zelf niks mee...

en ieder heeft daar zijn eigen visie op
Ik wandel zo nu en dan ook eens een barretje binnen, om de dood eenvoudige reden om de sfeer te proeven. Dit resulteer over het algemeen in een nare bijsmaak omdat iedereen bezig is met opvallen en niet met uitgaan.
God created gays so fat chicks could have friends.
pi_27356622
ok zoals ik zei:
quote:
Op woensdag 25 mei 2005 22:22 schreef Great_Expectations het volgende:

[..]

Hmmz.. Neej, maar het wordt soms zo opdringerig gebracht. De suggestie dat je je eigen seksualiteit niet accepteerd als je het niet leuk vind om naar de Gay Pride te gaan, dat is toch onzin?

Alsof het een verplicht onderdeel van je homo-zijn is. .
Nee hij hoeft niet te gaan hoor als hij niet wil, dat zeg ik ook niet zo. Hij heeft alleen geen recht om een oordel te vellen op een evenement waar hij nog nooit is geweest.

Zoals sommige mensen het brengen, zit ik als uberhomo met handtasje en leren string op een boot mijn *censuur* te showen terwijl ik homo's aan het knuffelen ben op de maat van de muziek.
Het is gewoon een parade hoor en het valt allemaal wel mee. Zo'n big deal is het niet. En het zijn niet allemaal van die relnichten die daar rondlopen. Er zijn heel veel 'normale' mannen die daar ook gewoon aan meedoen.
pi_27356671
quote:
Op woensdag 25 mei 2005 22:31 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:

[..]

Ik wandel zo nu en dan ook eens een barretje binnen, om de dood eenvoudige reden om de sfeer te proeven. Dit resulteer over het algemeen in een nare bijsmaak omdat iedereen bezig is met opvallen en niet met uitgaan.
Het gras is bij de buren altijd groener heh

Ga eens naar buiten Amsterdam, want Amsterdam vind ik de meest kille sfeer qua homouitgaan hebben die ik ken
Huh!?
  woensdag 25 mei 2005 @ 22:33:54 #6
101883 Stuart.Alan.Jones
pi_27356697
Je zou trouwens eens moeten peilen hoeveel mensen het niet irritant vinden om een heterostelletje op een openbae plaatst te zien bekken.

Daar schrik je nog van.
pi_27356744
quote:
Op woensdag 25 mei 2005 22:31 schreef Vlarp het volgende:

[..]

Ik had in het begin ook niks met de Homo-feesten. Tot ik zelf een keer op de roze maandag in Tilburg was. Super relaxt, 1 groot feest, DJ's, super druk. Helemaal top dus! En ja, er lopen over de top travo's rond, relnichten enz enz. Maar dat zijn ook homo's die feest komen vieren. Het gaat om de gezelligheid. het durven laten zien dat je anders bent dan de meeste mensen. Ook in Tilburg lopen 2x zoveel hetero's als homo's rond elk jaar, en die hetero's hebben het maar wat naar hun zin met al die nichten.
[..]

En als iemand jou verkeerd beoordeeld? Dat is dan die iemand zijn probleem. Jij bent wie je bent toch? MOeten ze je ineens niet meer, alleen omdat je homo bent dan zijn het erg zielige mensen
Ja precies!

Het is echt niet zo'n big deal! En so whet als er hier en daar een relnicht rondloopt? Die moeten toch ook leven?
  woensdag 25 mei 2005 @ 22:35:15 #8
101883 Stuart.Alan.Jones
pi_27356760
quote:
Op woensdag 25 mei 2005 22:33 schreef Vlarp het volgende:

[..]

Ga eens naar buiten Amsterdam, want Amsterdam vind ik de meest kille sfeer qua homouitgaan hebben die ik ken
Mijn uitgaanswereld beperkt zich niet alleen maar tot Amsterdam. En overal waar ik kom zie ik hetzelfde. Dan kan ik geen andere conclusie trekken.
pi_27356785
Btw.. leg me even uit hoe je op redelijk veilige wijze, zonder internet, contact advertenties en homokroegen makkelijk een partner zou kunnen vinden als homozijnde?
Huh!?
pi_27356798
quote:
Op woensdag 25 mei 2005 22:33 schreef Vlarp het volgende:

[..]

Behalve 'de trut' want dat is gewoon 'truttig gezellig'!
  woensdag 25 mei 2005 @ 22:36:13 #11
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_27356801
ik heb op een forum twee topics lopen met de stelling "nichten zijn irritant" en "macho's zijn irritant". Blijkt dat mensen macho's veel irritanter vinden. Vraag me af waarom je dat nooit hoort dan?
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
pi_27356802
quote:
Op woensdag 25 mei 2005 22:33 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Je zou trouwens eens moeten peilen hoeveel mensen het niet irritant vinden om een heterostelletje op een openbae plaatst te zien bekken.

Daar schrik je nog van.
Dat vind ik ook niet kunnen inderdaad....zoiets moet je gewoon lekker thuis doen, niet op straat....Er is trouwens ooit nog een topic van geweest in Klaagbaak.
  woensdag 25 mei 2005 @ 22:36:37 #13
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_27356814
Ik vind de GayPride een leuke sfeer hebben, maar het is geen goede manier om acceptatie te forceren.
Anyway... ik denk dat ik me niet in deze discussie meng...voel me iet wat te jong en onervaren..
You know when you close your eyes and wish for something?
Well, God's the person that is ignoring you.
pi_27356832
quote:
Op woensdag 25 mei 2005 22:33 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:

Daar schrik je nog van.
Juist.. hand-in-hand lopen en public vind ik al :\
Maar bekken in het openbaar is echt gewoon not done. In de kroeg, oke, maar het moet niet te overdreven zijn
Huh!?
  woensdag 25 mei 2005 @ 22:37:03 #15
20297 Cybart
FRISBEE FUCKER
pi_27356835
quote:
Op woensdag 25 mei 2005 22:31 schreef Vlarp het volgende:

[..]

ja dat is dan weer echt een verschil in personen wat daar in speelt
mn toenmalige vriend en ik zijn afgelopen jaar ook daar geweest en vonden het niks, en we zijn redelijk snel weer omgedraaid.

erg leuk van die tokkiefamilie's die op straat zitten savonds die je waarschuwen of dat je wel weet dat er allemaal homo's zijn

de rede dat ik heel af en toe de orangerie bezoek is vanwege het meet en greet effect dat daar heerst
quote:
dat is ook weer zo. mischien wil ik wel te popi zijn bij mensen. ik weet het niet precies wat het is....
probeer denk ik juist dat probleemstuk te vermijden ofzo
  woensdag 25 mei 2005 @ 22:37:04 #16
101883 Stuart.Alan.Jones
pi_27356838
quote:
Op woensdag 25 mei 2005 22:35 schreef Vlarp het volgende:
Btw.. leg me even uit hoe je op redelijk veilige wijze, zonder internet, contact advertenties en homokroegen makkelijk een partner zou kunnen vinden als homozijnde?
Heb je dat tegen mij?
pi_27356857
quote:
Op woensdag 25 mei 2005 22:32 schreef xman het volgende:
ok zoals ik zei:
[..]

Nee hij hoeft niet te gaan hoor als hij niet wil, dat zeg ik ook niet zo. Hij heeft alleen geen recht om een oordel te vellen op een evenement waar hij nog nooit is geweest.
Dat klinkt erg als wat een geschokte vader zou zeggen tegen zijn zoon die net heeft gezegd op jongens te vallen. "Maar jongen, hoe kun je nou zeggen dat homo bent, heb je het dan al eens met een meisje geprobeerd?" .

Maar ik denk dat Cybart vooral bezwaar heeft tegen het beeld, het imago wat de Gay Pride oproept. Het is over the top, een bewuste ironische overdrijving van het stereotype beeld van de homo. Maar helaas snapt hetero Nederland de grap niet en denkt dat homo's daadwerkelijk zo zijn en ziet het stereotype beeld bevestigd.

Als heel Nederland de over-de-top ironie van de Gay Pride zou begrijpen, dan zou er niets aan de hand zijn.
  woensdag 25 mei 2005 @ 22:37:35 #18
71919 wonderer
pi_27356863
quote:
Tegen de fotograaf oplopen op het (homo)huwelijk van je beste vriend is er eentje.
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
  woensdag 25 mei 2005 @ 22:38:25 #19
101883 Stuart.Alan.Jones
pi_27356900
quote:
Op woensdag 25 mei 2005 22:37 schreef Vlarp het volgende:

[..]

Maar bekken in het openbaar is echt gewoon not done. In de kroeg, oke, maar het moet niet te overdreven zijn
Hand in hand lopen is gewoon truttig en zeer onpraktisch als je door een drukke straat loopt.
pi_27356927
quote:
Op woensdag 25 mei 2005 22:36 schreef wonderer het volgende:
ik heb op een forum twee topics lopen met de stelling "nichten zijn irritant" en "macho's zijn irritant". Blijkt dat mensen macho's veel irritanter vinden. Vraag me af waarom je dat nooit hoort dan?
Ze zijn banger voor een vuist dan voor een handtas ?
Huh!?
pi_27356968
quote:
Op woensdag 25 mei 2005 22:37 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:

[..]

Heb je dat tegen mij?
In het algemeen
Huh!?
  woensdag 25 mei 2005 @ 22:40:48 #22
101883 Stuart.Alan.Jones
pi_27357012
quote:
Op woensdag 25 mei 2005 22:39 schreef Vlarp het volgende:

[..]

In het algemeen
Ik heb mijn mening er al over gegeven.
pi_27357041
quote:
Eehmm... Op bepaalde parkeerplaatsen in de auto gaan zitten met de deuren op slot en één raam op een kiertje? .
pi_27357042
quote:
Op woensdag 25 mei 2005 22:37 schreef Cybart het volgende:
dat is ook weer zo. mischien wil ik wel te popi zijn bij mensen. ik weet het niet precies wat het is....
probeer denk ik juist dat probleemstuk te vermijden ofzo
Het is inderdaad een raar gevoel als je merkt dat niet iedereen je leuk, aardig enzo vindt. Maar het went, en het geeft je een beter gevoel op den duur. Je kunt niet met iedereen vrienden zijn
Huh!?
pi_27357082
quote:
Op woensdag 25 mei 2005 22:37 schreef wonderer het volgende:

[..]

Tegen de fotograaf oplopen op het (homo)huwelijk van je beste vriend is er eentje.
Kans: 0.0000012 procent
Huh!?
  woensdag 25 mei 2005 @ 22:43:17 #26
20297 Cybart
FRISBEE FUCKER
pi_27357132
quote:
Op woensdag 25 mei 2005 22:41 schreef Vlarp het volgende:

[..]

Het is inderdaad een raar gevoel als je merkt dat niet iedereen je leuk, aardig enzo vindt. Maar het went, en het geeft je een beter gevoel op den duur. Je kunt niet met iedereen vrienden zijn
ik hoef natuurlijk niet door iedereen aardig gevonden te worden, zolang het maar niet op gronde van mn geaardheid is... mensen moeten een "geldige" reden hebben

eerlijkheidshalve moet ik er bij zeggen dat ik vaak eerder ben met het niet moeten van iemand dan degene die ik niet moet dat van mij heeft
pi_27357134
quote:
Op woensdag 25 mei 2005 22:41 schreef Great_Expectations het volgende:

[..]

Eehmm... Op bepaalde parkeerplaatsen in de auto gaan zitten met de deuren op slot en één raam op een kiertje? .
Huh!?
  woensdag 25 mei 2005 @ 22:43:26 #28
71919 wonderer
pi_27357139
quote:
Op woensdag 25 mei 2005 22:37 schreef Vlarp het volgende:

[..]

Ik vind het juist lief, hand in hand... of een kusje. Uitgebreid tongworstelen, nee dank je, maar ik heb er wel bewondering voor als twee mannen op zo'n manier laten zien dat ze van elkaar houden. En als iemand daar iets gemeens over zegt, kan ie een oplawaai krijgen
  woensdag 25 mei 2005 @ 22:44:25 #29
20297 Cybart
FRISBEE FUCKER
pi_27357184
quote:
Op woensdag 25 mei 2005 22:43 schreef wonderer het volgende:

En als iemand daar iets gemeens over zegt, kan ie een oplawaai krijgen
echter gebeurd tegenwoordig het tegenovergestelde...
(wat je dus eigenlijk voorkomen had kunnen hebben)
  woensdag 25 mei 2005 @ 22:45:06 #30
101883 Stuart.Alan.Jones
pi_27357215
Het feit dat de gemiddelde 'echte' homo met mij binnen een paar minuten een meningsverschil heeft, wat zegt dat over mij?
pi_27357237
quote:
Op woensdag 25 mei 2005 22:37 schreef Great_Expectations het volgende:

[..]

Dat klinkt erg als wat een geschokte vader zou zeggen tegen zijn zoon die net heeft gezegd op jongens te vallen. "Maar jongen, hoe kun je nou zeggen dat homo bent, heb je het dan al eens met een meisje geprobeerd?" .
En hij had nog nooit een meisje gezien dan? Hij heeft dan het meisje leren kennen en daar een oordeel over kunnen vellen; dat hij er niks voor voelt.
quote:
Maar ik denk dat Cybart vooral bezwaar heeft tegen het beeld, het imago wat de Gay Pride oproept. Het is over the top, een bewuste ironische overdrijving van het stereotype beeld van de homo. Maar helaas snapt hetero Nederland de grap niet en denkt dat homo's daadwerkelijk zo zijn en ziet het stereotype beeld bevestigd.

Als heel Nederland de over-de-top ironie van de Gay Pride zou begrijpen, dan zou er niets aan de hand zijn.
De mensen die ik aan de kant zag staan die hadden het zeker naar hun zin. En die hadden de over-de-top ironie zeker wel door. Maar inderdaad, dat is niet heel nederland. Maar ik denk dat dat zowiezo niet gebeurt, hoe je de gaypride ook gestalte geeft.
  woensdag 25 mei 2005 @ 22:45:35 #32
20297 Cybart
FRISBEE FUCKER
pi_27357242
quote:
Op woensdag 25 mei 2005 22:45 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Het feit dat de gemiddelde 'echte' homo met mij binnen een paar minuten een meningsverschil heeft, wat zegt dat over mij?
dat je er echt bij hoort
heerlijk kibbelend
pi_27357252
quote:
Op woensdag 25 mei 2005 22:43 schreef Cybart het volgende:

[..]

ik hoef natuurlijk niet door iedereen aardig gevonden te worden, zolang het maar niet op gronde van mn geaardheid is... mensen moeten een "geldige" reden hebben

eerlijkheidshalve moet ik er bij zeggen dat ik vaak eerder ben met het niet moeten van iemand dan degene die ik niet moet dat van mij heeft

Mja, da's wel streven naar een ideale situatie. Waarom haten Palestijnen de Israelieten? Waarom haatten de Nazi's de Joden? Haat omdat je "anders" bent zal altijd blijven, zo is de mens helaas... en dan is de simpelste oplossing de mensen die je haten gewoon links te laten liggen, en verder te gaan met de mensen die je wel nemen zoals je bent
Huh!?
  woensdag 25 mei 2005 @ 22:46:43 #34
101883 Stuart.Alan.Jones
pi_27357299
quote:
Op woensdag 25 mei 2005 22:45 schreef Cybart het volgende:

[..]

dat je er echt bij hoort
heerlijk kibbelend
Het is geen kibbelen, ik heb gewoon een keiharde mening over de meeste mensen. Ik kan gewoon niet met ze door één deur. Gay zijn als lifestyle is gewoon niet mijn meuk.
pi_27357334
quote:
Op woensdag 25 mei 2005 22:45 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Tsja... Als het over huidskleur zou gaan, dan zou je een Bounty kunnen worden genoemd. Maar ik weet niet hoe je dat bij homo's zou noemen. .
pi_27357371
quote:
Op woensdag 25 mei 2005 22:45 schreef Vlarp het volgende:

[..]

Mja, da's wel streven naar een ideale situatie. Waarom haten Palestijnen de Israelieten? Waarom haatten de Nazi's de Joden? Haat omdat je "anders" bent zal altijd blijven, zo is de mens helaas... en dan is de simpelste oplossing de mensen die je haten gewoon links te laten liggen, en verder te gaan met de mensen die je wel nemen zoals je bent
  woensdag 25 mei 2005 @ 22:48:21 #37
20297 Cybart
FRISBEE FUCKER
pi_27357378
quote:
Op woensdag 25 mei 2005 22:45 schreef Vlarp het volgende:

[..]

ik blijf hetzelfde... maar ik ben anders...

toch ben ik geen 1 vriend of vriendin verloren sinds mn comming out (door die reden). heb er alleen mensen bijgekregen. Maar de manier waarop het gegaan is heeft denk ik toch wel bijgedragen daaraan...

maar ook dat ligt voor ieder anders
pi_27357388
quote:
Op woensdag 25 mei 2005 22:44 schreef Cybart het volgende:

[..]

Waarom mogen hetero's wel in het openbaar hun liefde voor elkaar tonen?

Waarom (als ik een vriendje zou hebben) kan ik niet rustig in de bus m'n arm om hem heenslaan en tegen hem aanliggen? Waarom mag je midden in de stad niet even liefdevol met je hand over de rug van je geliefde strijken?

Het is gewoon zo krom..
Huh!?
  woensdag 25 mei 2005 @ 22:48:53 #39
20297 Cybart
FRISBEE FUCKER
pi_27357412
quote:
Op woensdag 25 mei 2005 22:46 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:

[..]

Het is geen kibbelen, ik heb gewoon een keiharde mening over de meeste mensen. Ik kan gewoon niet met ze door één deur. Gay zijn als lifestyle is gewoon niet mijn meuk.
hap hap hap
  woensdag 25 mei 2005 @ 22:48:53 #40
101883 Stuart.Alan.Jones
pi_27357413
quote:
Op woensdag 25 mei 2005 22:47 schreef Great_Expectations het volgende:

[..]

Tsja... Als het over huidskleur zou gaan, dan zou je een Bounty kunnen worden genoemd. Maar ik weet niet hoe je dat bij homo's zou noemen. .
Ik ben overduidelijk geen homo-hater.
pi_27357458
quote:
Op woensdag 25 mei 2005 22:46 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:

[..]

Ik krijg nog een biertje van je op het terras van het COC
Huh!?
  woensdag 25 mei 2005 @ 22:49:51 #42
92354 Nuvole
feeling good
pi_27357463
quote:
Op woensdag 25 mei 2005 22:44 schreef Cybart het volgende:

[..]

Als je klappen krijgt van een no-brainer omdat je de hand van je vriend vasthoudt, is dat dan je eigen schuld?
Dan zijn we eigenlijk weer helemaal terug bij af.
Only the good die young.
  woensdag 25 mei 2005 @ 22:51:03 #43
101883 Stuart.Alan.Jones
pi_27357514
quote:
Op woensdag 25 mei 2005 22:48 schreef Vlarp het volgende:

[..]

Waarom (als ik een vriendje zou hebben) kan ik niet rustig in de bus m'n arm om hem heenslaan en tegen hem aanliggen? Waarom mag je midden in de stad niet even liefdevol met je hand over de rug van je geliefde strijken?

Het is gewoon zo krom..
Och ik heb wel eens met m'n toenmalige vriendje in beschonken toestand zitten bekken in een redelijk volle bus en daar zijn geen negatieve reacties op geweest. Misschien dat men ook dacht , aah, wat lief?
  woensdag 25 mei 2005 @ 22:51:15 #44
20297 Cybart
FRISBEE FUCKER
pi_27357522
quote:
Op woensdag 25 mei 2005 22:48 schreef Vlarp het volgende:

[..]

Het is gewoon zo krom..
dat ben ik helemaal met je eens...

maar dat komt gewoon puur door het feit dat de acceptatie nog steeds op een zwaar laag punt ligt.
en waar de discussie van vandaag eigenlijk op neer komt is dat toch iedere homo zijn eigen ideeen heeft over hoe de acceptatie een stap verder te kunnen brengen, zodat het uiteindelijk wel mogelijk wordt dat je met je vriend hand in hand kan lopen, of tegen hem aan liggen zonder daar vervelende gevolgen (direct) van te merken... (wat mensen denken is een andere zaak)
pi_27357526
quote:
Op woensdag 25 mei 2005 22:48 schreef Cybart het volgende:

[..]

ik blijf hetzelfde... maar ik ben anders...

toch ben ik geen 1 vriend of vriendin verloren sinds mn comming out (door die reden). heb er alleen mensen bijgekregen. Maar de manier waarop het gegaan is heeft denk ik toch wel bijgedragen daaraan...

maar ook dat ligt voor ieder anders
Tuurlijk. Ik ben ook niemand kwijtgeraakt.. heb er ook vrienden bijgekregen. Mensen hebben nou eenmaal meer respect voor mensen die gewoon normaal zichzelf zijn.
Huh!?
  woensdag 25 mei 2005 @ 22:51:36 #46
101883 Stuart.Alan.Jones
pi_27357544
quote:
Op woensdag 25 mei 2005 22:49 schreef Vlarp het volgende:

[..]

Ik krijg nog een biertje van je op het terras van het COC
Ik ben daar volgens mij al 2 jaar niet meer geweest.
  woensdag 25 mei 2005 @ 22:52:39 #47
20297 Cybart
FRISBEE FUCKER
pi_27357587
quote:
Op woensdag 25 mei 2005 22:49 schreef Nuvole het volgende:

[..]

Als je klappen krijgt van een no-brainer omdat je de hand van je vriend vasthoudt, is dat dan je eigen schuld?
Dan zijn we eigenlijk weer helemaal terug bij af.
het is niet direct je eigen schuld.
maar je had het wel kunnen voorkomen, je weet dat mensen er zo over denken....
en in hoeverre voel jij je er zelf al prettig bij om zoiets te doen...

en het punt van af, is helemaal niet zo ver van waar de maatschappij nu is.
pi_27357592
quote:
Op woensdag 25 mei 2005 22:51 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:

[..]

Och ik heb wel eens met m'n toenmalige vriendje in beschonken toestand zitten bekken in een redelijk volle bus en daar zijn geen negatieve reacties op geweest. Misschien dat men ook, aah, wat lief?

Het ligt er gewoon maar net aan wie je treft, en wat voor uistraling je hebt. Jij hebt totaal geen relnichten kop, en wellicht dat dat ook al scheelt...
Huh!?
pi_27357622
quote:
Op woensdag 25 mei 2005 22:34 schreef xman het volgende:

[..]

Ja precies!

Het is echt niet zo'n big deal! En so whet als er hier en daar een relnicht rondloopt? Die moeten toch ook leven?
"niet waar ik in de buurt ben" zou ik dan zeggen.
Natuurlijk moeten we mensen in hun waarde laten, net zoals wij willen dat anderen dat doen.
Ikzelf kan niet tegen bepaalde groepen mensen. Ik wil ze liever niet leren kennen. Waaronder travo's en gothics.
pi_27357625
Ik had een kamer geboekt in een vier sterren hotel, bleken ze daar een mijnheer en mevrouw Expectations te verwachten. . Mijn Grote Liefde was helemaal over de zeik, wilde er een Groot Drama van maken en als straf gemene homo-porno tekeningen in het gastenboek kriebelen, maar ik heb hem daar van weten te weerhouden.

Men gaat er nog altijd vanuit dat je hetero bent. .
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')