en wanneer zou je er dan in kunnen?quote:Op donderdag 26 mei 2005 22:55 schreef creno het volgende:ik moet woensdag de hypotheekcontract oid gaan tekenen en zaterdag de koopovereenkomst.... wel spannend hoor, heb nooit eerder een huis gekocht
Goed 't bonnetje bewaren.quote:Op donderdag 26 mei 2005 22:55 schreef creno het volgende:ik moet woensdag de hypotheekcontract oid gaan tekenen en zaterdag de koopovereenkomst.... wel spannend hoor, heb nooit eerder een huis gekocht
het huis is nieuwbouw en is pas volgend jaar mei (ongeveer) klaar !quote:
quote:
Ben ik blij met m'n klamboe.quote:Op donderdag 26 mei 2005 23:49 schreef petre86 het volgende:
ik heb zin om in de hangmat te slapen buiten... maar het is nog maar 21 graden en er zijn muggen
maar kun jij ook vanuit je hangmat in de tuin draadloos op internet?quote:Op donderdag 26 mei 2005 23:52 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Ben ik blij met m'n klamboe. [afbeelding].
Ik heb geen tuin, geen hangmat en geen draadloos internet.quote:Op donderdag 26 mei 2005 23:53 schreef petre86 het volgende:
[..]
maar kun jij ook vanuit je hangmat in de tuin draadloos op internet?
staat op mijn profiel lieverd!!!quote:
nu al of ben je nu druk aan het chatten met je andere projectje?! waar je zo gezellig mee kan chattten? je weet wel....Rquote:
haha erg he!quote:Op vrijdag 27 mei 2005 00:22 schreef DennisMoore het volgende:
Wat een genitale baan...
quote:Op vrijdag 27 mei 2005 00:22 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
smaken verschillen laat me raden jij was natuurlijk weer helemaal fan van
[afbeelding]
Dylanquote:Op vrijdag 27 mei 2005 00:22 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
smaken verschillen laat me raden jij was natuurlijk weer helemaal fan van
[afbeelding]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |