Franconia, 2 uur noordelijk hiervandaan. Ligt in de bergen, moet erg mooi zijn. Hopelijk is het goed weer, ik wil paardrijden. En zwemmen. En ze hebben daar een sportschoolquote:
sorry,ik kan niet zo VER gooien, blikje ligt nu ergens tussen R. en Z.quote:Op donderdag 26 mei 2005 21:44 schreef Waxxer het volgende:
[..]
*schrok*schrok*
Dat is weer eens wat anders dan poeder!
Heeft dat ook nog invloed op je salaris?quote:Op donderdag 26 mei 2005 21:44 schreef Cybart het volgende:
[..]
bij mij net pas :S
en ik ben voortaan Leidinggevende op mn werk
heb net de formulieren (nodig voor de gemeente) ondertekend
Hey Markie! De laatste Alias al gezien?quote:Op donderdag 26 mei 2005 21:51 schreef Markie-Mark het volgende:
hoi
Wanneer komt die box uit? Seizoen 3 is er ook net pas, geloof ik.quote:Op donderdag 26 mei 2005 22:05 schreef Markie-Mark het volgende:
Yoow SAJ Wonderer en Andyvie
Nope laatste Alias nog niet gezien, sowieso nog weinig van seizoen 4 gezien ik wacht op de DVD box, wel veel goeds al over gehoord
Op DVD.NL stond September voor Nederland, dus dat zou behoorlijk snel al zijnquote:Op donderdag 26 mei 2005 22:06 schreef Andyvie het volgende:
[..]
Wanneer komt die box uit? Seizoen 3 is er ook net pas, geloof ik.
O! das heel snel!quote:Op donderdag 26 mei 2005 22:09 schreef Markie-Mark het volgende:
[..]
Op DVD.NL stond September voor Nederland, dus dat zou behoorlijk snel al zijn
Die vond ik juist lelijkquote:Op donderdag 26 mei 2005 21:46 schreef keizerpinguin het volgende:
[afbeelding]
die was ook lekker vroeger in BH 90210!!!
daar heb ik menig natte droom van gehad![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |