Hou me tegen, anders ga ik foto's posten die ik heb gemaakt in het Louvre van de homo erotische griekse beelden.quote:
Peyman en Mieke en Mattijsquote:Op donderdag 26 mei 2005 21:26 schreef wonderer het volgende:
Ik mis de farmWie zitten er nog in?
Ik had een tijdje terug zelfs gedroomd dat ik gewonnen had, dat was cool
NEEEquote:Op donderdag 26 mei 2005 21:20 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Hou me tegen, anders ga ik foto's posten die ik heb gemaakt in het Louvre van de homo erotische griekse beelden..
Een bakje a.u.b.quote:Op donderdag 26 mei 2005 21:28 schreef keizerpinguin het volgende:
[afbeelding]
hebben jullie hem al gezien die twee gozers!!!!!
Bernaldo en Mathijs!!!! zooooo lekker!!!!
Ik wil ze wel zien... die foto's.quote:
nee, dat is hetzelfde, waxxer, dat heet allemaal "sublimatie".quote:Op donderdag 26 mei 2005 21:21 schreef Waxxer het volgende:
Nah, das weer wat anders dan Franse Rugbymeneren
*schrok*schrok*quote:Op donderdag 26 mei 2005 21:38 schreef ajuu het volgende:
[..]
nee, dat is hetzelfde, waxxer, dat heet allemaal "sublimatie".die rugbymannen poseren als de griekse helden van weleer. en krijgen dezelfde oude blikken toegewoorpen.
*gooit blikje*
bij mij net pas :Squote:Op donderdag 26 mei 2005 21:27 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Dat begon gisteren al hoor.![]()
Waarheen ?quote:
Franconia, 2 uur noordelijk hiervandaan. Ligt in de bergen, moet erg mooi zijn. Hopelijk is het goed weer, ik wil paardrijden. En zwemmen. En ze hebben daar een sportschoolquote:
sorry,ik kan niet zo VER gooien, blikje ligt nu ergens tussen R. en Z.quote:Op donderdag 26 mei 2005 21:44 schreef Waxxer het volgende:
[..]
*schrok*schrok*
Dat is weer eens wat anders dan poeder!
Heeft dat ook nog invloed op je salaris?quote:Op donderdag 26 mei 2005 21:44 schreef Cybart het volgende:
[..]
bij mij net pas :S
en ik ben voortaan Leidinggevende op mn werk
heb net de formulieren (nodig voor de gemeente) ondertekend
Hey Markie! De laatste Alias al gezien?quote:Op donderdag 26 mei 2005 21:51 schreef Markie-Mark het volgende:
hoi
Wanneer komt die box uit? Seizoen 3 is er ook net pas, geloof ik.quote:Op donderdag 26 mei 2005 22:05 schreef Markie-Mark het volgende:
Yoow SAJ Wonderer en Andyvie
Nope laatste Alias nog niet gezien, sowieso nog weinig van seizoen 4 gezien ik wacht op de DVD box, wel veel goeds al over gehoord
Op DVD.NL stond September voor Nederland, dus dat zou behoorlijk snel al zijnquote:Op donderdag 26 mei 2005 22:06 schreef Andyvie het volgende:
[..]
Wanneer komt die box uit? Seizoen 3 is er ook net pas, geloof ik.
O! das heel snel!quote:Op donderdag 26 mei 2005 22:09 schreef Markie-Mark het volgende:
[..]
Op DVD.NL stond September voor Nederland, dus dat zou behoorlijk snel al zijn
Die vond ik juist lelijkquote:Op donderdag 26 mei 2005 21:46 schreef keizerpinguin het volgende:
[afbeelding]
die was ook lekker vroeger in BH 90210!!!
daar heb ik menig natte droom van gehad![]()
en wanneer zou je er dan in kunnen?quote:Op donderdag 26 mei 2005 22:55 schreef creno het volgende:ik moet woensdag de hypotheekcontract oid gaan tekenen en zaterdag de koopovereenkomst.... wel spannend hoor, heb nooit eerder een huis gekocht
Goed 't bonnetje bewaren.quote:Op donderdag 26 mei 2005 22:55 schreef creno het volgende:ik moet woensdag de hypotheekcontract oid gaan tekenen en zaterdag de koopovereenkomst.... wel spannend hoor, heb nooit eerder een huis gekocht
het huis is nieuwbouw en is pas volgend jaar mei (ongeveer) klaar !quote:
quote:
Ben ik blij met m'n klamboe.quote:Op donderdag 26 mei 2005 23:49 schreef petre86 het volgende:
ik heb zin om in de hangmat te slapen buiten... maar het is nog maar 21 graden en er zijn muggen
maar kun jij ook vanuit je hangmat in de tuin draadloos op internet?quote:Op donderdag 26 mei 2005 23:52 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Ben ik blij met m'n klamboe. [afbeelding].
Ik heb geen tuin, geen hangmat en geen draadloos internet.quote:Op donderdag 26 mei 2005 23:53 schreef petre86 het volgende:
[..]
maar kun jij ook vanuit je hangmat in de tuin draadloos op internet?
staat op mijn profiel lieverd!!!quote:
nu al of ben je nu druk aan het chatten met je andere projectje?! waar je zo gezellig mee kan chattten? je weet wel....Rquote:
haha erg he!quote:Op vrijdag 27 mei 2005 00:22 schreef DennisMoore het volgende:
Wat een genitale baan...
quote:Op vrijdag 27 mei 2005 00:22 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
smaken verschillen laat me raden jij was natuurlijk weer helemaal fan van
[afbeelding]
Dylanquote:Op vrijdag 27 mei 2005 00:22 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
[afbeelding]
Hoi meneer Raajun_Er met kopje koffie.quote:
ja glaasje cola hebben ze niet en je moet toch iets hequote:Op vrijdag 27 mei 2005 00:34 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Hoi meneer Raajun_Er met kopje koffie.
trusten allemaal!quote:Op vrijdag 27 mei 2005 01:01 schreef Blubberzwijn het volgende:
zo starwars was wel ok.. niet super
ik ga slapen doeg!
Voor mij officieel ook, maar ik hoop dat ik het toch wat kan vervroegen....quote:Op vrijdag 27 mei 2005 08:00 schreef creno het volgende:
goedemorgen, over negen uur begint het weekend voor mij
Ja, ook go-iede-morgen!quote:Op vrijdag 27 mei 2005 08:15 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Goiedemorgen, het is al dagen lang weekend.
Ik ben aan het verbouwen.quote:Op vrijdag 27 mei 2005 08:25 schreef tech het volgende:
[..]
Ja, ook go-iede-morgen!
Wat ben jij vroeg op in het weekend, zeg!
Dat vond ik idd wel de leukste als ik dan toch moest kiezen. Jason Priestly is me een te erge do-goody apple-polisher. Maar die Steve vond ik dan weer te dik en te kalendquote:Op vrijdag 27 mei 2005 00:22 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
[afbeelding]
Wel toch??....jij was toch de poetshomo van het clupje.quote:Op vrijdag 27 mei 2005 09:54 schreef Ang3l het volgende:
Ik hoop dat ik het vorig weekend netjes heb achtergelaten
Oooh Lord, wontcha buy me, a mercedes Benz!quote:Op vrijdag 27 mei 2005 09:57 schreef Semisane het volgende:Hush, little baby, don't cry like that,
God's gonna buy you a cadillac.
He's chosen you to do his will,
You can spread the word in your coupe de ville.
* Semisane Houd wel van sacastische teksten.
Nee we hadden een kei lieve eierbakkende opruimende afwassende hetero meequote:Op vrijdag 27 mei 2005 09:58 schreef Semisane het volgende:
[..]
Wel toch??....jij was toch de poetshomo van het clupje.
Oooohw ja die ken ik ookquote:Op vrijdag 27 mei 2005 09:58 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Oooh Lord, wontcha buy me, a mercedes Benz!
My friends all drive porsches, I must make amence!
quote:Op vrijdag 27 mei 2005 09:59 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee we hadden een kei lieve eierbakkende opruimende afwassende hetero mee
Hey! Goed idee! Wil ik ook.quote:Op vrijdag 27 mei 2005 09:12 schreef Cybart het volgende:
moguh
ik ga zo maar eens een weekendje center parks doen
Mogguh snoesjequote:
Werk zequote:Op vrijdag 27 mei 2005 11:02 schreef Vlarp het volgende:
Ik ga werken
(Laat beginnen, tot 20 uur door
Hoe heette die ander nou ook alweer?quote:
quote:
Net of jij niet naar Center Parcs wilt, dit mooie zomerse weekend!quote:
Ik ben dan ook een virtuele identiteitquote:Op vrijdag 27 mei 2005 12:09 schreef woutabest het volgende:
[..]
woon jij op het internet?dan ben jij echt 24/7 online.
Heb je op de tocht gestaan in Teldrassil of zo?quote:Op vrijdag 27 mei 2005 12:59 schreef Blubberzwijn het volgende:
mogguh
tis nu officieel.. ben ziekoveral spierpijn zonder dat ik gesport heb
en keel/hoofdpijn zucht en steun en die hitte helpt ook niet echt mee..
Virtuele tocht: virtueel ziek; niet zeuren, Blub!!quote:Op vrijdag 27 mei 2005 13:03 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Heb je op de tocht gestaan in Teldrassil of zo?
haha nee ik stond iets te lang op de outpost in 1000 needlesquote:Op vrijdag 27 mei 2005 13:03 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Heb je op de tocht gestaan in Teldrassil of zo?
Jawel hoorquote:Op vrijdag 27 mei 2005 10:00 schreef Semisane het volgende:
[..]
Dat die nog bestaan!
Moet je goed bewaren hoor...dat model wordt niet meer gemaakt in de Hetero-fabriek.
![]()
het enige recht van de vrouw is het ...quote:Op vrijdag 27 mei 2005 16:02 schreef Suus-chan het volgende:
[..]
Jawel hoor. ben ook dol op eitjes bakken en afwassen
Jij bent een vrouw, dat telt nietquote:Op vrijdag 27 mei 2005 16:02 schreef Suus-chan het volgende:
[..]
Jawel hoor. ben ook dol op eitjes bakken en afwassen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |