Zou ik niet doen, zeker niet als ik hem nog nooit eerder gezien heb. Ik ben niet iemand die zomaar met iemand het bed in duikt. Ik moet iemand leuk en aardig vinden en dat weet je niet na een gesprekje van 2 uur of zo.quote:Op donderdag 26 mei 2005 20:08 schreef wonderer het volgende:
Hypotetische situatie.
Je neefje of nichtje van 16 komt met een vriend op bezoek. Best wel aantrekkelijke jongen, maar je denkt verder niks. 't Is heel gezellig. Tijdens het praten wordt langzaam de eigenlijke reden van het bezoek duidelijk. De jongen weet al een tijdje dat ie homo is, maar heeft in de plaats waar hij woont geen mogelijkheden tot verdere ontdekkingstochten. Kort gezegd, hij wil door jou ontmaagd worden.
Wat doe je?
Niets. Hij zal ook ongeveer 16 zijn.quote:Op donderdag 26 mei 2005 20:08 schreef wonderer het volgende:
Hypotetische situatie.
Je neefje of nichtje van 16 komt met een vriend op bezoek. Best wel aantrekkelijke jongen, maar je denkt verder niks. 't Is heel gezellig. Tijdens het praten wordt langzaam de eigenlijke reden van het bezoek duidelijk. De jongen weet al een tijdje dat ie homo is, maar heeft in de plaats waar hij woont geen mogelijkheden tot verdere ontdekkingstochten. Kort gezegd, hij wil door jou ontmaagd worden.
Wat doe je?
Hou je niet van de domme ajuu!!quote:
*oeh*quote:Op donderdag 26 mei 2005 20:08 schreef wonderer het volgende:
Hypotetische situatie.
Wat doe je?
weblogje geupdatequote:Op donderdag 26 mei 2005 20:12 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Hou je niet van de domme ajuu!!.
Je loopt al weken achter me aan met je schetsboekje en camera!!
Zie je wel!!quote:
Nee ajuu, nee.quote:Op donderdag 26 mei 2005 20:14 schreef ajuu het volgende:
![]()
![]()
![]()
is er nou niemand die gewoon tegen dat nichtje (m/v) van wonderer zou zeggen: neuken???
NIEMAND?
![]()
![]()
![]()
Hij mag over 10 jaar nog eens terug komen.quote:
Shit... *gooit verhaal om*quote:
nee tis gewoon een ONZIN vraag! dus verwacht ik ONZIN antwoorden! geen politiek correcte.quote:Op donderdag 26 mei 2005 20:18 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Hij mag over 10 jaar nog eens terug komen..
heb je stiekem gekeken?quote:Op donderdag 26 mei 2005 20:15 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Zie je wel!!
Je maakt er ook nog tekeningetjes van en zet ze online ook!!.
Ik probeer een verhaal te schrijven. Dit helpt nietquote:Op donderdag 26 mei 2005 20:21 schreef ajuu het volgende:
[..]
nee tis gewoon een ONZIN vraag! dus verwacht ik ONZIN antwoorden! geen politiek correcte.
In dat geval zou jij ja zeggen en ik nog steeds nee.quote:Op donderdag 26 mei 2005 20:21 schreef ajuu het volgende:
[..]
nee tis gewoon een ONZIN vraag! dus verwacht ik ONZIN antwoorden! geen politiek correcte.
wat is dan in godsnaam een hypothetische nicht? schrijf gewoon iets normaals! iets over mieren of termieten. daar hebben we ALLEMAAL iets aan!quote:Op donderdag 26 mei 2005 20:22 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik probeer een verhaal te schrijven. Dit helpt niet
quote:
quote:Op donderdag 26 mei 2005 20:25 schreef ajuu het volgende:
[..]
wat is dan in godsnaam een hypothetische nicht? schrijf gewoon iets normaals! iets over mieren of termieten. daar hebben we ALLEMAAL iets aan!![]()
ik val niet op domme vragen van 16!quote:Op donderdag 26 mei 2005 20:25 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
In dat geval zou jij ja zeggen en ik nog steeds nee..
quote:Op donderdag 26 mei 2005 20:26 schreef Waxxer het volgende:
Nou. Hoor.
Zal ik die vraag over 10 jaar dan nog maar eens stellen?quote:
trek je dan wel iets leuks aan? voor de verandering?quote:Op donderdag 26 mei 2005 20:27 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Zal ik die vraag over 10 jaar dan nog maar eens stellen?
Zie vorig topic (of het topic daarvoor). Ik ben de biografie van een RPG karakter aan het schrijven, en ik heb alleen wat vage ideeen van zijn jeugd, dus dat probeer ik uit te werken. Zijn eerste keer was niet onprettig, maar slechts eenmalig met de man in kwestie. Daarna kreeg hij een relatie met een oudere jongen die zijn idee van relaties en seks nogal verstoord heeft. Zijn zelfacceptatie draaide 180 graden en de twintig jaar daarop deed hij voor de buitenwereld nog beter zijn best om hetero over te komen, terwijl hij in zijn vrije tijd in darkrooms en parken te vinden is.quote:Op donderdag 26 mei 2005 20:25 schreef ajuu het volgende:
[..]
wat is dan in godsnaam een hypothetische nicht? schrijf gewoon iets normaals! iets over mieren of termieten. daar hebben we ALLEMAAL iets aan!![]()
Oh ja, sorry dat ik je sokken nog niet terug heb gegeven.quote:Op donderdag 26 mei 2005 20:29 schreef ajuu het volgende:
[..]
trek je dan wel iets leuks aan? voor de verandering?
En het geeft ook zo'n troep. Moet je weer opnieuw beginnen.quote:Op donderdag 26 mei 2005 20:30 schreef Waxxer het volgende:
Eigenlijk zou ik hier alles best in de fik willen steken
Maarja, dat loopt zo in de kosten he?
wil je zwerver worden?quote:Op donderdag 26 mei 2005 20:30 schreef Waxxer het volgende:
Eigenlijk zou ik hier alles best in de fik willen steken
Maarja, dat loopt zo in de kosten he?
Je hoeft het niet uit te leggen hoor, ajuu typt altijd maar wat.quote:
say whaaaaaat????????????quote:Op donderdag 26 mei 2005 20:33 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Je hoeft het niet uit te leggen hoor, ajuu typt altijd maar wat...
ja best, ik heb nog 2 minuten over.quote:Op donderdag 26 mei 2005 20:36 schreef ajuu het volgende:
[..]
say whaaaaaat????????????
vuile hypothetische nicht dat je bent! neuken?
oh dearquote:the homo-erotic tension of greek marble
er gaat een wereld voor je open.quote:Op donderdag 26 mei 2005 20:37 schreef beaverhausen het volgende:
ajuu zit je nu op Livejournal met een roodharig jochie te flirten?!.
Toto, I don't think we're in Kansas anymore.quote:Op donderdag 26 mei 2005 20:41 schreef ajuu het volgende:
[..]
er gaat een wereld voor je open.![]()
gedaan is het met je normale leventje.
Oeh, dus je kunt een huisje kopen? Gefeliciteerd!quote:Op donderdag 26 mei 2005 21:05 schreef creno het volgende:
hoooooiiiiiiiiiiiiiii
de hypotheek is rond
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |