ja ik heb nog lekker 2 lvls rest bonus voor mn warlockquote:Op donderdag 26 mei 2005 16:45 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Gelukkig kun je morgen de hele dag je WoW-stem gebruiken i.p.v. je IRL-stem
Het is half twaalf hier, maar ik heb niet geweldig geslapen.quote:Op donderdag 26 mei 2005 17:32 schreef SlimShady het volgende:
[..]
ochtend of avond? oftwel: ben je weer terug of nog in de USA?
geen zin om de dag door te komen?quote:Op donderdag 26 mei 2005 17:39 schreef wonderer het volgende:
[..]
Het is half twaalf hier, maar ik heb niet geweldig geslapen.
Dat ook. Internet, kutweer, ik heb last van mijn ingewanden...quote:
daar gaat je humeur...quote:Op donderdag 26 mei 2005 17:44 schreef LuQas het volgende:Ik ben zooooooo moe.
Vannacht had ik mijn deur per ongeluk niet dicht gedaan waardoor er ineens lolbroeken in mijn kamer stonden terwijl ik sliep.![]()
Ik kon er niet echt om lachen.
ohhh vreselijkquote:Op donderdag 26 mei 2005 17:42 schreef wonderer het volgende:
[..]
Dat ook. Internet, kutweer, ik heb last van mijn ingewanden...
Solo is leuk jaquote:Op donderdag 26 mei 2005 17:59 schreef Ang3l het volgende:vakantiebandje Claudia de Breij van gisteren gevondne op internet
Ik was nl spontaan op slag verliefd op het nr (Solo - Boys)
Nou heb ik dat nr als stream gevonden op de claudia site, 2 uur uitzending... hoe krijg ik nou alleen dat nr op min pc?quote:Op donderdag 26 mei 2005 18:05 schreef LuQas het volgende:
[..]
Solo is leuk ja
J. Perkin, 50% van het bandje heeft ook hele goede solo-cd.
Niet, rippen is illegaal.quote:Op donderdag 26 mei 2005 18:07 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nou heb ik dat nr als stream gevonden op de claudia site, 2 uur uitzending... hoe krijg ik nou alleen dat nr op min pc?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |