Ze zei woeste man tegen me.quote:
Eh eh..Burger King?quote:Op donderdag 26 mei 2005 13:36 schreef Semisane het volgende:
[..]
Ze zei woeste man tegen me.Als je oud genoeg bent, weet je waar dit naar verwijst.
Cultuurbarbaarquote:
quote:Op donderdag 26 mei 2005 13:36 schreef Semisane het volgende:
[..]
Ze zei woeste man tegen me.Als je oud genoeg bent, weet je waar dit naar verwijst.
Nounounounouquote:
*direct opzoek gaat naar foto van Bono & Mariah*quote:Op donderdag 26 mei 2005 13:45 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Nounounounou![]()
*dichtklap*
(....)Eh ja eh, ehm......
Nou ja, ik dacht, ze pesten jou altijd zoliever Mariah dan die opgepompte eendagsvliegen
Zoals ik al zei: dat verwijst niet naar MUZIEK!quote:Op donderdag 26 mei 2005 13:14 schreef Waxxer het volgende:
Wel, The Emacipation of Mimi, of ik heb 't verkeerd gelezen
Ik heb liever een opgepompte eendagsvlieg dan een opgepompte meerjarenvliegquote:Op donderdag 26 mei 2005 13:45 schreef Waxxer het volgende:
Nou ja, ik dacht, ze pesten jou altijd zoliever Mariah dan die opgepompte eendagsvliegen
Iemand hier...en ik noem geen namen..probeert alleen maar te provoceren. We besteden daar maar geen aandacht aan!quote:Op donderdag 26 mei 2005 14:10 schreef Waxxer het volgende:
Wat een haat en nijd is het toch altijd tussen homo's als het muziek betreft! Alles mag, alles kan, je mag gereformeerd tot en met zijn en de meest uitgewoonde anus van de scene hebben, maar oooohhh wat is het muziekpunt een gevoelige kwestie!
Nou, ieder zijn smaak he?![]()
Wij gaan gewoon een combi-U2-Mariah-reis maken waarin we álle fanzine hotspots bezoeken!quote:Op donderdag 26 mei 2005 14:15 schreef xman het volgende:
[..]
Iemand hier...en ik noem geen namen..probeert alleen maar te provoceren. We besteden daar maar geen aandacht aan!![]()
LOL jaaah!quote:Op donderdag 26 mei 2005 14:18 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Wij gaan gewoon een combi-U2-Mariah-reis maken waarin we álle fanzine hotspots bezoeken!
Voel ik daar een voorzichtige vinger wijzen?quote:Op donderdag 26 mei 2005 14:15 schreef xman het volgende:
[..]
Iemand hier...en ik noem geen namen..probeert alleen maar te provoceren. We besteden daar maar geen aandacht aan!![]()
Ach als het niet anders kan dan verkopen we toch gewoon de boot!quote:Op donderdag 26 mei 2005 14:29 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Okay, ik sluit er wel een hypotheek voor af
quote:Op donderdag 26 mei 2005 14:36 schreef xman het volgende:
[..]
Ach als het niet anders kan dan verkopen we toch gewoon de boot!![]()
I like you even more now.quote:Op donderdag 26 mei 2005 14:12 schreef Ang3l het volgende:
Voor mij is Mariah Carey even misselijk makend als een uitgewoone anus heur![]()
Ik maak geen onderscheid!
Vergeet New York niet!quote:Op donderdag 26 mei 2005 14:39 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ik hang nét de telefoon op nadat ik een afspraak heb gemaakt voor de krant, vlg week dond. voor een b00tr315
Gaan we dan niet varen van A'damnaar
Dublin
en dan
naar
Canada
???
Korte broek, houthakkers shirt en kistjes......Lijkt me duidelijk...toch?quote:Op donderdag 26 mei 2005 14:42 schreef Waxxer het volgende:
En het is nog behoorlijk chique ook
Wat moet ik aan??!!
Nou gewoon een pak Cup-a-soup!quote:Op donderdag 26 mei 2005 14:42 schreef Waxxer het volgende:
En het is nog behoorlijk chique ook
Wat moet ik aan??!!
Een hele grote tweede hypotheek hequote:Op donderdag 26 mei 2005 14:45 schreef xman het volgende:
[..]
Ja en ze schint vaak in Capri te zijn!
Tweede hypotheek!![]()
Ik heb nog wel een appeltjesgroen T-shirt waar 'pack a punch' opstaat, misschien valt die humor dan wel in goede aardequote:Op donderdag 26 mei 2005 14:46 schreef Semisane het volgende:
[..]
Korte broek, houthakkers shirt en kistjes......Lijkt me duidelijk...toch?![]()
quote:
quote:
Pardon??? Dan ben je een ultra hippe cewle stoere swingende danser en dan loop je met zúlke sokken rond???quote:Op donderdag 26 mei 2005 14:52 schreef Ang3l het volgende:
[..]daar heb ik afgelopen weekend een collega danser op aangesproken
dat ik zo ECHT niet met hem naar het zwembad liep!
Hoog opgetrokken witte sokken zijn hip! op Jan-Modaal campings in Zuid-Frankrijkquote:Op donderdag 26 mei 2005 14:52 schreef Ang3l het volgende:
[..]daar heb ik afgelopen weekend een collega danser op aangesproken
dat ik zo ECHT niet met hem naar het zwembad liep!
Het is dan ook de minst hippe danser bij onsquote:Op donderdag 26 mei 2005 14:54 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Pardon??? Dan ben je een ultra hippe cewle stoere swingende danser en dan loop je met zúlke sokken rond???![]()
Ik had ze van z'n benen gescheurd!!!
Dat dat dat dat dat dat dat dat wordt toegestaan!quote:Op donderdag 26 mei 2005 14:58 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Het is dan ook de minst hippe danser bij onsmet opgetrokken witte sokken in korte broeken en smal toelopende spijkerbroeken en een buikje
(vandaar dat ie ook als reserve meedanst
Bruce is onverbiddelijk)
Dat wat wordt toegestaan? De sokken of de selectie op uiterlijk?quote:Op donderdag 26 mei 2005 15:47 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Dat dat dat dat dat dat dat dat wordt toegestaan!Ik bedoel.....
De enige hetero?
achja je bestelt toch liever een biertje bij een knappe jongen dan bij een hobbitquote:Op donderdag 26 mei 2005 16:05 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat wat wordt toegestaan? De sokken of de selectie op uiterlijk?
Selectie op uiterlijk is er vrij vaak bij de dansschool. We lopen bv ook modeshows en dan mag ik ook niet altijd meedoen. Ligt er aan wat voor merk of hoeveel mensen ze hebben. Ik met mijn graatmagere postuurtje pas niet echt in surfer oxbow kleding bijvoorbeeld. Dus dan word ik al niet geselecteerd. Volgene week zaterdag mag ik wel een modeshow lopen van Forecast (maar ja, dan ben ik er dus niet).
Er wordt wel bij meer dingen geselecteerd op uiterlijkNeem bv het personeel van WASHH. Allemaal mooie jonge jongens. Ik had eens aan de eigenaar gevraagd of dat toeval was of dat daar op geselecteerd werd. Dat laatste dus
![]()
En nee tis overigens niet de enige hetero. Van de 15 jongens zijn er nl maar 2 homo.
ik heb alleen gruwelijke keelpijn, praat al de hele dag heeel zachtjes en slikken doet heel erg pijnquote:Op donderdag 26 mei 2005 16:36 schreef Ang3l het volgende:
Precies, sex sells, looks sell
Ik wil ook vrij
Gelukkig kun je morgen de hele dag je WoW-stem gebruiken i.p.v. je IRL-stemquote:Op donderdag 26 mei 2005 16:41 schreef Blubberzwijn het volgende:
[..]
ik heb alleen gruwelijke keelpijn, praat al de hele dag heeel zachtjes en slikken doet heel erg pijn![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |