ik was dus niet de enige die dat zo zagquote:Op woensdag 25 mei 2005 22:05 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Dit was een zuivere schwalbe, dan die afgekeurde goal die geen buitenspel was... slechte arbitrage weer.
ga je schamenquote:Op woensdag 25 mei 2005 22:06 schreef TopStyle het volgende:
Hahaha heerlijk!
VERDOMME GEEN BIER MEER IN HUIS
Nee, zeker niet.quote:Op woensdag 25 mei 2005 22:06 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
ik was dus niet de enige die dat zo zag
doe es nietquote:Op woensdag 25 mei 2005 22:06 schreef the_legend_killer het volgende:
Mocht Lpool alsnog verliezen zou behoorlijk kut zijn
Ik blijf nof ffquote:
Die grens moet dat toch ook gezien hebben? Het was een zuivere schwalbe, net zoals die grens stond te slapen toen Milan scoorde en die goal werd afgekeurd.quote:Op woensdag 25 mei 2005 22:06 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
ik was dus niet de enige die dat zo zag
Dat was gewoon buitenspel hoor.. met je Zuid-Europese bril..quote:Op woensdag 25 mei 2005 22:08 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Die grens moet dat toch ook gezien hebben? Het was een zuivere schwalbe, net zoals die grens stond te slapen toen Milan scoorde en die goal werd afgekeurd.
Hij hoeft niet achter zijn pc te zittenquote:
quote:Op woensdag 25 mei 2005 22:07 schreef VoreG het volgende:
De buren van Doc bellen nu de politie wegens overlast
Ze worden ook bestolen. Doelpunt onterecht afgekeurd en een onterechte pingel tegen.quote:Op woensdag 25 mei 2005 22:08 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Volgens mijn neef (aan de telefoon) in Italië (woont in een buitenwijk van Milaan) spreken ze op de Italiaanse tv nu al terug over Italië-Korea, het vorige EK en nog een bataljon wedstrijden waarin ze door de arbitrage bestolen zijn ...
haha ja en mijn wens ookquote:Op woensdag 25 mei 2005 22:07 schreef Noca het volgende:
Nou, mn eerste wens is uitgekomen...minstens 3 doelpunten....doe me dan nog maar drie
kutitalianen. laat ze maar janken. is nog leuker dan jankende portugezenquote:Op woensdag 25 mei 2005 22:08 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Volgens mijn neef (aan de telefoon) in Italië (woont in een buitenwijk van Milaan) spreken ze op de Italiaanse tv nu al terug over Italië-Korea, het vorige EK en nog een bataljon wedstrijden waarin ze door de arbitrage bestolen zijn ...
OK,het was absoluut geen pingel maar ze hebben het aan zichzelf te wijtenquote:Op woensdag 25 mei 2005 22:08 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Stel je voor dat je eigen cluppie daar stond te spelenquote:Op woensdag 25 mei 2005 22:08 schreef Dos37 het volgende:
oow oow wat gaat het der af
ik word zelfs gek en ik ben helemaal niet voor liverpool en al helemaal niet voor Milan
Dat was geen buitenspel, dat bleek duidelijk uit de herhaling. Tijd voor een brilletje voor jou.quote:Op woensdag 25 mei 2005 22:09 schreef Stefkuh het volgende:
[..]
Dat was gewoon buitenspel hoor.. met je Zuid-Europese bril..
LIIIIVERPOOOO
OOOOOOOLL LIIIIIIIVERPOOOOOOOOOOOOOLL
het was een dikke penal dacht ik zo, ze mogen blij zijn dat ze nog met 11 ipv 10 zijn..quote:Op woensdag 25 mei 2005 22:08 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Lijken wel Nederlandersquote:Op woensdag 25 mei 2005 22:09 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
OK,het was absoluut geen pingel maar ze hebben het aan zichzelf te wijten
Nou dat heb ik zaterdag ook wel meegemaaktquote:Op woensdag 25 mei 2005 22:09 schreef TopStyle het volgende:
[..]
Stel je voor dat je eigen cluppie daar stond te spelen
VOETBAL
![]()
quote:Op woensdag 25 mei 2005 22:05 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Dit was een zuivere schwalbe, dan die afgekeurde goal die geen buitenspel was... slechte arbitrage weer.
Ach ja, Italianen.quote:Op woensdag 25 mei 2005 22:08 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
quote:Op woensdag 25 mei 2005 22:09 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Dat was geen buitenspel, dat bleek duidelijk uit de herhaling. Tijd voor een brilletje voor jou.
Ik dacht er ook aan, maar laat hem maar even met rust nu.quote:Op woensdag 25 mei 2005 22:09 schreef tong80 het volgende:
FF snel Doc gebeld hij trekt het niet meer
Precies, ik vond het ook geen maar ze roepen het op zichzelf af.quote:Op woensdag 25 mei 2005 22:09 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
OK,het was absoluut geen pingel maar ze hebben het aan zichzelf te wijten
Dit was echt geen pingel, die goal was geen buitenspel... Liverpool heeft niets te klagen over de arbitrage. Al had Milan dit Liverpool allang af moeten slachten.quote:Op woensdag 25 mei 2005 22:10 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
[afbeelding]
Dat was een loepzuivere penalty.
Anders had ie um zo gescoord..
Sowieso had Liverpool in de eerste helft al een pingel moeten krijgen. Uit de actie daarna scoorde Milan.
Als het al een schwalbe was, dan was het iig gerechtigheid.
quote:Op woensdag 25 mei 2005 22:10 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Lijken wel Nederlanders
het ligt altijd aan andere
Kan best, ik heb net een pot koffie gezetquote:Op woensdag 25 mei 2005 22:11 schreef Dos37 het volgende:
ik moet poepen maar ik durf niet
Ik denk dat je niet de enige bent die zo genietquote:Op woensdag 25 mei 2005 22:11 schreef Suijk het volgende:
Ik zit wel te genieten van de wedstrijd op zich ja.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.volgens mij wordt dit een last minute goaltje weer van Milan
¯ _(ツ)_/¯
Ga maar eens langs de Pearl voor een brilletje, die heb je echt nodig.quote:
ok dan ga ik nu ik hou jou verantwoordelijkquote:Op woensdag 25 mei 2005 22:12 schreef savelkoul het volgende:
[..]
Kan best, ik heb net een pot koffie gezet
Ja idd.. maar het is wel goed voor mijn hartquote:Op woensdag 25 mei 2005 22:12 schreef rubbereend het volgende:
bij de 3-2 toch maar opgezet vanwege de spanning, maar t doet wel pijn dit
Waarom dacht ik nu meteen aan SamSon ..quote:Op woensdag 25 mei 2005 22:11 schreef Dos37 het volgende:
ik moet poepen maar ik durf niet
quote:Op woensdag 25 mei 2005 22:13 schreef DutchGooner het volgende:
En die PSV supporters maar denken,dat Liverpool......![]()
Zal Rossie geweest zijnquote:Op woensdag 25 mei 2005 22:12 schreef s0k het volgende:
ff offtopic, maar heb hier een discussie met iemand; wie stond er in 1998 onder de lat bij milan?
Fantastisch!quote:Op woensdag 25 mei 2005 22:11 schreef Ludacriss het volgende:
Whahaha heeft Milan dadelijk helemaal nietsGeen Kampionschap, geen CL en geen beker
Hoe mooi kan het eindigen
!
Nee, geen opzettelijk hands in elk geval.quote:Op woensdag 25 mei 2005 22:13 schreef Dr.Daggla het volgende:
En die penalty die Liverpool in de eerste helft niet kreeg? Was zeker ook geen hands?
Er zit een knop op je tv ... (en daaronder de VRT geprogrammeerd) ...quote:Op woensdag 25 mei 2005 22:12 schreef rubbereend het volgende:
en oja of de commentator niet meer over PSV wil praten
ach, 1e helft is liverpool wel een pingel onthouden, cruijff heeft het nog eens duidelijk uitgelegd, en uit de tegenaanval scoort Milan.quote:Op woensdag 25 mei 2005 22:11 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Dit was echt geen pingel, die goal was geen buitenspel... Liverpool heeft niets te klagen over de arbitrage. Al had Milan dit Liverpool allang af moeten slachten.
Kippenvelquote:
quote:Op woensdag 25 mei 2005 22:13 schreef DutchGooner het volgende:
tssss we hadden ze opgeroldquote:Op woensdag 25 mei 2005 22:13 schreef DutchGooner het volgende:
Dat was ook al geen pingel hoor. Liverpool heeft de arbiter, met name de grensrechter, erg mee. Maar het is nog niet afgelopen. Dudek maakt nog wel een flater.quote:Op woensdag 25 mei 2005 22:13 schreef evert het volgende:
[..]
ach, 1e helft is liverpool wel een pingel onthouden, en uit de tegenaanval scoort Milan.
Dus niet zeuren als een klein kind....
Ik herinner me nog een Man Utd. - Bayern Munchen, dat vond 'k nog mooierquote:dit wordt de beste finale die ik ooit heb gezien !
Subtop sta je niet onder drukquote:Op woensdag 25 mei 2005 22:15 schreef greatgonzo het volgende:
hoe kan het dat hij bij feyenoord beter was dan bij een echte topclub... faalangst?
quote:Op woensdag 25 mei 2005 22:15 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Ik herinner me nog een Man Utd. - Bayern Munchen, dat vond 'k nog mooier
Die helpt je zo uit de puree?quote:Op woensdag 25 mei 2005 22:13 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Er zit een knop op je tv ...
Ja ja ik neem mijn woorden terugquote:
iddquote:Op woensdag 25 mei 2005 22:15 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
In België noemen we zoiets het "Peersman-syndroom"quote:Op woensdag 25 mei 2005 22:15 schreef greatgonzo het volgende:
hoe kan het dat hij bij feyenoord beter was dan bij een echte topclub... faalangst?
Absoluutquote:Op woensdag 25 mei 2005 22:15 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 25 mei 2005 22:15 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
In België noemen we zoiets het "Peersman-syndroom"
Ja.quote:Op woensdag 25 mei 2005 22:15 schreef NoXxa het volgende:
Nice game!!
Maar we hebben hier een twist punt!!
Als bij een penalty (tijdens het spel!) de bal de lat, of paal raakt. Mag de persoon die de penalty genomen heeft hem er dan alsnog intrappen. Telt dat dan als een goal of niet?
Nee, als de bal alleen de paal, alleen de lat of alleen de paal en de lat raakt dan mag de penaltynemer de bal er niet meer intrappen volgens mij.quote:Op woensdag 25 mei 2005 22:15 schreef NoXxa het volgende:
Nice game!!
Als bij een penalty (tijdens het spel!) de bal de lat, of paal raakt. Mag de persoon die de penalty genomen heeft hem er dan alsnog intrappen. Telt dat dan als een goal of niet?
Nee.quote:Op woensdag 25 mei 2005 22:15 schreef NoXxa het volgende:
Nice game!!
Waarom zou hij dat niet mogen?quote:Op woensdag 25 mei 2005 22:15 schreef NoXxa het volgende:
Nice game!!
Jazeker.quote:Op woensdag 25 mei 2005 22:16 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Was dat niet dat Man. Utd. er in de laatste 2 minuten nog ff 2 inprikte? Want die bedoel ik
91e minuut.quote:
Volgens mij moet de bal vooruit gaan (je mag zelfs vooruit passen hé) tot het moment de bal de doellijn bereikt of gestopt wordt door de keeper.quote:Op woensdag 25 mei 2005 22:15 schreef NoXxa het volgende:
Nice game!!
Ja die,quote:Op woensdag 25 mei 2005 22:16 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Was dat niet dat Man. Utd. er in de laatste 2 minuten nog ff 2 inprikte? Want die bedoel ik
Ja, ik weet bijna zeker van wel, aangezien het ook corner is als de keeper m naast tikt volgens mij.quote:Op woensdag 25 mei 2005 22:15 schreef NoXxa het volgende:
Nice game!!
Nee, de bal moet door een speler worden beroerd, voordat die nemer hem voor de 2de keer raaktquote:Op woensdag 25 mei 2005 22:15 schreef NoXxa het volgende:
Nice game!!
Dan is het buitenspel, dus dan telt de goal niet. Als de scheidsrechter en de grensrechter op staan te letten tenminste.quote:
ja, alleen penalties aan 't einde (na verlenging) moeten er in 1 keer in...quote:Op woensdag 25 mei 2005 22:15 schreef NoXxa het volgende:
Nice game!!
De paal en lat zijn dode dingen. De speler raakt de bal dus 2x voordat die de goal in gaat en dat mag niet.quote:Op woensdag 25 mei 2005 22:17 schreef VoreG het volgende:
[..]
Waarom zou hij dat niet mogen?
Alleen bij een penaltyserie moet die bal in 1x de goal in. Rechtstreeks dus.
quote:Op woensdag 25 mei 2005 22:17 schreef VoreG het volgende:
[..]
Zou ook kunnenquote:Op woensdag 25 mei 2005 22:17 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Nee, de bal moet door een speler worden beroerd, voordat die nemer hem voor de 2de keer raakt
dacht ik
Omdat ie hem dan 2 maal achter elkaar heeft aangeraakt volgens de regeltjesquote:Op woensdag 25 mei 2005 22:17 schreef VoreG het volgende:
[..]
De paal en de lat zijn dode spelelementen, net zoals de cornervlag en de scheidsrechter. De keeper is geen dood spelelement. Da's een wezenlijk verschil.quote:Op woensdag 25 mei 2005 22:17 schreef blackbird1986 het volgende:
[..]
Ja, ik weet bijna zeker van wel, aangezien het ook corner is als de keeper m naast tikt volgens mij.
als ik mij nog goed kan herinneren uit een scheidsrechtscursusje uit een donker verleden spreekt men in de reglementen over de "doellijn" , en aangezien de paal en lat daar gelijk mee staan , mag het volgens mij wél. (bij strafschoppenseries ligt dat anders)quote:Op woensdag 25 mei 2005 22:17 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Nee, als de bal alleen de paal, alleen de lat of alleen de paal en de lat raakt dan mag de penaltynemer de bal er niet meer intrappen volgens mij.
Er moet eerst een levend subject (een paal of laat leeft niet) de bal hebben aangeraakt voor de penaltynemer zelf een geldig doelpunt kan maken volgens mijquote:Op woensdag 25 mei 2005 22:15 schreef NoXxa het volgende:
Nice game!!
Ik bedoel zoals Ljungberg de bal op de lat schoot tijdens het EK en die ging er daarna via de rug van vd Sar in. Als die bal eerst de grond raakte en daarna vd Sar en erin zou die niet tellen.quote:Op woensdag 25 mei 2005 22:18 schreef tong80 het volgende:
[..]
Als de keeper de bal raakt voordat ie de paal beroerd telt ie ook in tweede instantie.
lezen Noca...lezen..quote:Op woensdag 25 mei 2005 22:18 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Dan is het buitenspel, dus dan telt de goal niet. Als de scheidsrechter en de grensrechter op staan te letten tenminste.
Omdat de keeper er dan nog tussen zit en de keeper geen dood spelelement is.quote:Op woensdag 25 mei 2005 22:18 schreef tong80 het volgende:
[..]
Als de keeper de bal raakt voordat ie de paal beroerd telt ie ook in tweede instantie.
Het mag niet en ik spreek uit eigen ervaring,helaas,nog wel tegen mijn broertje die stond te keepenquote:Op woensdag 25 mei 2005 22:19 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
als ik mij nog goed kan herinneren uit een scheidsrechtscursusje uit een donker verleden spreekt men in de reglementen over de "doellijn" , en aangezien de paal en lat daar gelijk mee staan , mag het volgens mij wél. (bij strafschoppenseries ligt dat anders)
Ik een ons nagels denk ikquote:Op woensdag 25 mei 2005 22:19 schreef the_legend_killer het volgende:
Ik heb binnen een paar minuten een zak chips naar binnen geduwd van de zenuwen
Nee, ik reageerde op de vraag van iemand. In dit geval raakte de Dida de bal, dus die goal is gewoon geldig.quote:
Ik dacht dat jij niet meer kon voetballen?quote:Op woensdag 25 mei 2005 22:20 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Het mag niet en ik spreek uit eigen ervaring,helaas,nog wel tegen mijn broertje die stond te keepen
Ja soz CMT, zie mijn editquote:Op woensdag 25 mei 2005 22:20 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Nee, ik reageerde op de vraag van iemand. In dit geval raakte de Dida de bal, dus die goal is gewoon geldig.
??quote:Op woensdag 25 mei 2005 22:20 schreef Dos37 het volgende:
wat een hond die scheids
Kan ik wel maar dit is al iets van 10 jaar terug.quote:Op woensdag 25 mei 2005 22:20 schreef VoreG het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij niet meer kon voetballen?
net als Seedorfquote:Op woensdag 25 mei 2005 22:20 schreef Dos37 het volgende:
wat een hond die scheids
gewoon duel stevig ingaanquote:
En dat hoor je nu nog op verjaardagen natuurlijk.quote:Op woensdag 25 mei 2005 22:21 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Kan ik wel maar dit is al iets van 10 jaar terug.
De enigste pingel die ik ooit genomen heb miste ik tegen mijn broertje
Hehe, maar de Fifa kennende zal die regel al wel 3x veranderd zijnquote:Op woensdag 25 mei 2005 22:21 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
35/36 zoietsquote:Op woensdag 25 mei 2005 22:22 schreef pberends het volgende:
[afbeelding]
Hoe oud is die gozerd wel niet
quote:Op woensdag 25 mei 2005 22:21 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
die hield in 94 dat ding ook al omhoog dacht ikquote:Op woensdag 25 mei 2005 22:22 schreef pberends het volgende:
[afbeelding]
34 of 35quote:Op woensdag 25 mei 2005 22:22 schreef pberends het volgende:
[afbeelding]
Ik Fok! echt te weinig. kastanova tegenwoordig moddereter!quote:Op woensdag 25 mei 2005 22:22 schreef kastanova het volgende:
Ik vind het nu iedere keer doodeng als er een simpel vangballetje op Dudek afkomt.
Eik niet,gelukkigquote:Op woensdag 25 mei 2005 22:22 schreef Suijk het volgende:
[..]
En dat hoor je nu nog op verjaardagen natuurlijk.
Begin jij maar met lerenquote:Op woensdag 25 mei 2005 22:22 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
ik ben ook begonnen met mijn nagels
zou een beetje jammer zijn van 15 verdedigers die ze onder contract hebben staanquote:Op woensdag 25 mei 2005 22:22 schreef pberends het volgende:
Misschien iets voor Feyenoord: een 3-mans defensie.
ik ook alleen is Dida een penalty killer...quote:Op woensdag 25 mei 2005 22:23 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
ik hoop op strafschoppen!!
doe normaal!quote:Op woensdag 25 mei 2005 22:22 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
pffffff wat een bagger grens rechter
HOooooOOooOooooooo mOooooOooooOoquote:Op woensdag 25 mei 2005 22:23 schreef VoreG het volgende:
Die terugspeelbal op Dudek ik hou elke keer mijn hart vast
quote:Op woensdag 25 mei 2005 22:24 schreef dndiek het volgende:
Cafu wordt 35 op 19 juni
Gelukkig gaat het om het voetballen he.quote:Op woensdag 25 mei 2005 22:26 schreef pberends het volgende:
Wat een mooi haar van Cisse. Net zo mislukt als Babel van Ajax. Wat hebben die negers toch met mislukte kapsels?
Ja en wij hadden erkunnen zittenquote:Op woensdag 25 mei 2005 22:26 schreef rubbereend het volgende:
mooi stadion daar
Wat gaat PSV daar volgend jaar wel gaan spelen dan ?quote:Op woensdag 25 mei 2005 22:28 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Ja en wij hadden erkunnen zitten![]()
Maar goed sparen voor volgend jaar
quote:Op woensdag 25 mei 2005 22:28 schreef tong80 het volgende:
Seedorf wordt niet gewisseld want Milamn rekent op penalties
quote:Op woensdag 25 mei 2005 22:28 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Ja en wij hadden erkunnen zitten![]()
Maar goed sparen voor volgend jaar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |