Ze worden ook bestolen. Doelpunt onterecht afgekeurd en een onterechte pingel tegen.quote:Op woensdag 25 mei 2005 22:08 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Volgens mijn neef (aan de telefoon) in Italië (woont in een buitenwijk van Milaan) spreken ze op de Italiaanse tv nu al terug over Italië-Korea, het vorige EK en nog een bataljon wedstrijden waarin ze door de arbitrage bestolen zijn ...
haha ja en mijn wens ookquote:Op woensdag 25 mei 2005 22:07 schreef Noca het volgende:
Nou, mn eerste wens is uitgekomen...minstens 3 doelpunten....doe me dan nog maar drie
kutitalianen. laat ze maar janken. is nog leuker dan jankende portugezenquote:Op woensdag 25 mei 2005 22:08 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Volgens mijn neef (aan de telefoon) in Italië (woont in een buitenwijk van Milaan) spreken ze op de Italiaanse tv nu al terug over Italië-Korea, het vorige EK en nog een bataljon wedstrijden waarin ze door de arbitrage bestolen zijn ...
OK,het was absoluut geen pingel maar ze hebben het aan zichzelf te wijtenquote:Op woensdag 25 mei 2005 22:08 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Stel je voor dat je eigen cluppie daar stond te spelenquote:Op woensdag 25 mei 2005 22:08 schreef Dos37 het volgende:
oow oow wat gaat het der af
ik word zelfs gek en ik ben helemaal niet voor liverpool en al helemaal niet voor Milan
Dat was geen buitenspel, dat bleek duidelijk uit de herhaling. Tijd voor een brilletje voor jou.quote:Op woensdag 25 mei 2005 22:09 schreef Stefkuh het volgende:
[..]
Dat was gewoon buitenspel hoor.. met je Zuid-Europese bril..
LIIIIVERPOOOO
OOOOOOOLL LIIIIIIIVERPOOOOOOOOOOOOOLL
het was een dikke penal dacht ik zo, ze mogen blij zijn dat ze nog met 11 ipv 10 zijn..quote:Op woensdag 25 mei 2005 22:08 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Lijken wel Nederlandersquote:Op woensdag 25 mei 2005 22:09 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
OK,het was absoluut geen pingel maar ze hebben het aan zichzelf te wijten
Nou dat heb ik zaterdag ook wel meegemaaktquote:Op woensdag 25 mei 2005 22:09 schreef TopStyle het volgende:
[..]
Stel je voor dat je eigen cluppie daar stond te spelen
VOETBAL
![]()
quote:Op woensdag 25 mei 2005 22:05 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Dit was een zuivere schwalbe, dan die afgekeurde goal die geen buitenspel was... slechte arbitrage weer.
Ach ja, Italianen.quote:Op woensdag 25 mei 2005 22:08 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |