Ja idd.. maar het is wel goed voor mijn hartquote:Op woensdag 25 mei 2005 22:12 schreef rubbereend het volgende:
bij de 3-2 toch maar opgezet vanwege de spanning, maar t doet wel pijn dit
Waarom dacht ik nu meteen aan SamSon ..quote:Op woensdag 25 mei 2005 22:11 schreef Dos37 het volgende:
ik moet poepen maar ik durf niet
quote:Op woensdag 25 mei 2005 22:13 schreef DutchGooner het volgende:
En die PSV supporters maar denken,dat Liverpool......![]()
Zal Rossie geweest zijnquote:Op woensdag 25 mei 2005 22:12 schreef s0k het volgende:
ff offtopic, maar heb hier een discussie met iemand; wie stond er in 1998 onder de lat bij milan?
Fantastisch!quote:Op woensdag 25 mei 2005 22:11 schreef Ludacriss het volgende:
Whahaha heeft Milan dadelijk helemaal nietsGeen Kampionschap, geen CL en geen beker
Hoe mooi kan het eindigen
!
Nee, geen opzettelijk hands in elk geval.quote:Op woensdag 25 mei 2005 22:13 schreef Dr.Daggla het volgende:
En die penalty die Liverpool in de eerste helft niet kreeg? Was zeker ook geen hands?
Er zit een knop op je tv ... (en daaronder de VRT geprogrammeerd) ...quote:Op woensdag 25 mei 2005 22:12 schreef rubbereend het volgende:
en oja of de commentator niet meer over PSV wil praten
ach, 1e helft is liverpool wel een pingel onthouden, cruijff heeft het nog eens duidelijk uitgelegd, en uit de tegenaanval scoort Milan.quote:Op woensdag 25 mei 2005 22:11 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Dit was echt geen pingel, die goal was geen buitenspel... Liverpool heeft niets te klagen over de arbitrage. Al had Milan dit Liverpool allang af moeten slachten.
Kippenvelquote:
quote:Op woensdag 25 mei 2005 22:13 schreef DutchGooner het volgende:
En die PSV supporters maar denken,dat Liverpool......![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |