Omdat ie hem dan 2 maal achter elkaar heeft aangeraakt volgens de regeltjesquote:Op woensdag 25 mei 2005 22:17 schreef VoreG het volgende:
[..]
Waarom zou hij dat niet mogen?
Alleen bij een penaltyserie moet die bal in 1x de goal in. Rechtstreeks dus.
De paal en de lat zijn dode spelelementen, net zoals de cornervlag en de scheidsrechter. De keeper is geen dood spelelement. Da's een wezenlijk verschil.quote:Op woensdag 25 mei 2005 22:17 schreef blackbird1986 het volgende:
[..]
Ja, ik weet bijna zeker van wel, aangezien het ook corner is als de keeper m naast tikt volgens mij.
als ik mij nog goed kan herinneren uit een scheidsrechtscursusje uit een donker verleden spreekt men in de reglementen over de "doellijn" , en aangezien de paal en lat daar gelijk mee staan , mag het volgens mij wél. (bij strafschoppenseries ligt dat anders)quote:Op woensdag 25 mei 2005 22:17 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Nee, als de bal alleen de paal, alleen de lat of alleen de paal en de lat raakt dan mag de penaltynemer de bal er niet meer intrappen volgens mij.
Er moet eerst een levend subject (een paal of laat leeft niet) de bal hebben aangeraakt voor de penaltynemer zelf een geldig doelpunt kan maken volgens mijquote:Op woensdag 25 mei 2005 22:15 schreef NoXxa het volgende:
Nice game!!
Maar we hebben hier een twist punt!!
Als bij een penalty (tijdens het spel!) de bal de lat, of paal raakt. Mag de persoon die de penalty genomen heeft hem er dan alsnog intrappen. Telt dat dan als een goal of niet?
Ik bedoel zoals Ljungberg de bal op de lat schoot tijdens het EK en die ging er daarna via de rug van vd Sar in. Als die bal eerst de grond raakte en daarna vd Sar en erin zou die niet tellen.quote:Op woensdag 25 mei 2005 22:18 schreef tong80 het volgende:
[..]
Als de keeper de bal raakt voordat ie de paal beroerd telt ie ook in tweede instantie.
lezen Noca...lezen..quote:Op woensdag 25 mei 2005 22:18 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Dan is het buitenspel, dus dan telt de goal niet. Als de scheidsrechter en de grensrechter op staan te letten tenminste.
Omdat de keeper er dan nog tussen zit en de keeper geen dood spelelement is.quote:Op woensdag 25 mei 2005 22:18 schreef tong80 het volgende:
[..]
Als de keeper de bal raakt voordat ie de paal beroerd telt ie ook in tweede instantie.
Het mag niet en ik spreek uit eigen ervaring,helaas,nog wel tegen mijn broertje die stond te keepenquote:Op woensdag 25 mei 2005 22:19 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
als ik mij nog goed kan herinneren uit een scheidsrechtscursusje uit een donker verleden spreekt men in de reglementen over de "doellijn" , en aangezien de paal en lat daar gelijk mee staan , mag het volgens mij wél. (bij strafschoppenseries ligt dat anders)
Ik een ons nagels denk ikquote:Op woensdag 25 mei 2005 22:19 schreef the_legend_killer het volgende:
Ik heb binnen een paar minuten een zak chips naar binnen geduwd van de zenuwen
Nee, ik reageerde op de vraag van iemand. In dit geval raakte de Dida de bal, dus die goal is gewoon geldig.quote:
Ik dacht dat jij niet meer kon voetballen?quote:Op woensdag 25 mei 2005 22:20 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Het mag niet en ik spreek uit eigen ervaring,helaas,nog wel tegen mijn broertje die stond te keepen
Ja soz CMT, zie mijn editquote:Op woensdag 25 mei 2005 22:20 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Nee, ik reageerde op de vraag van iemand. In dit geval raakte de Dida de bal, dus die goal is gewoon geldig.
??quote:Op woensdag 25 mei 2005 22:20 schreef Dos37 het volgende:
wat een hond die scheids
Kan ik wel maar dit is al iets van 10 jaar terug.quote:Op woensdag 25 mei 2005 22:20 schreef VoreG het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij niet meer kon voetballen?
net als Seedorfquote:Op woensdag 25 mei 2005 22:20 schreef Dos37 het volgende:
wat een hond die scheids
gewoon duel stevig ingaanquote:
En dat hoor je nu nog op verjaardagen natuurlijk.quote:Op woensdag 25 mei 2005 22:21 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Kan ik wel maar dit is al iets van 10 jaar terug.
De enigste pingel die ik ooit genomen heb miste ik tegen mijn broertje
Hehe, maar de Fifa kennende zal die regel al wel 3x veranderd zijnquote:Op woensdag 25 mei 2005 22:21 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
35/36 zoietsquote:Op woensdag 25 mei 2005 22:22 schreef pberends het volgende:
[afbeelding]
Hoe oud is die gozerd wel niet
quote:Op woensdag 25 mei 2005 22:21 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
die hield in 94 dat ding ook al omhoog dacht ikquote:Op woensdag 25 mei 2005 22:22 schreef pberends het volgende:
[afbeelding]
34 of 35quote:Op woensdag 25 mei 2005 22:22 schreef pberends het volgende:
[afbeelding]
Ik Fok! echt te weinig. kastanova tegenwoordig moddereter!quote:Op woensdag 25 mei 2005 22:22 schreef kastanova het volgende:
Ik vind het nu iedere keer doodeng als er een simpel vangballetje op Dudek afkomt.
Eik niet,gelukkigquote:Op woensdag 25 mei 2005 22:22 schreef Suijk het volgende:
[..]
En dat hoor je nu nog op verjaardagen natuurlijk.
Begin jij maar met lerenquote:Op woensdag 25 mei 2005 22:22 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
ik ben ook begonnen met mijn nagels
zou een beetje jammer zijn van 15 verdedigers die ze onder contract hebben staanquote:Op woensdag 25 mei 2005 22:22 schreef pberends het volgende:
Misschien iets voor Feyenoord: een 3-mans defensie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |