tssss we hadden ze opgeroldquote:Op woensdag 25 mei 2005 22:13 schreef DutchGooner het volgende:
En die PSV supporters maar denken,dat Liverpool......![]()
Dat was ook al geen pingel hoor. Liverpool heeft de arbiter, met name de grensrechter, erg mee. Maar het is nog niet afgelopen. Dudek maakt nog wel een flater.quote:Op woensdag 25 mei 2005 22:13 schreef evert het volgende:
[..]
ach, 1e helft is liverpool wel een pingel onthouden, en uit de tegenaanval scoort Milan.
Dus niet zeuren als een klein kind....
Ik herinner me nog een Man Utd. - Bayern Munchen, dat vond 'k nog mooierquote:dit wordt de beste finale die ik ooit heb gezien !
Subtop sta je niet onder drukquote:Op woensdag 25 mei 2005 22:15 schreef greatgonzo het volgende:
hoe kan het dat hij bij feyenoord beter was dan bij een echte topclub... faalangst?
quote:Op woensdag 25 mei 2005 22:15 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Ik herinner me nog een Man Utd. - Bayern Munchen, dat vond 'k nog mooier
Die helpt je zo uit de puree?quote:Op woensdag 25 mei 2005 22:13 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Er zit een knop op je tv ...
Ja ja ik neem mijn woorden terugquote:
iddquote:Op woensdag 25 mei 2005 22:15 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
In België noemen we zoiets het "Peersman-syndroom"quote:Op woensdag 25 mei 2005 22:15 schreef greatgonzo het volgende:
hoe kan het dat hij bij feyenoord beter was dan bij een echte topclub... faalangst?
Absoluutquote:Op woensdag 25 mei 2005 22:15 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 25 mei 2005 22:15 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
In België noemen we zoiets het "Peersman-syndroom"
Ja.quote:Op woensdag 25 mei 2005 22:15 schreef NoXxa het volgende:
Nice game!!
Maar we hebben hier een twist punt!!
Als bij een penalty (tijdens het spel!) de bal de lat, of paal raakt. Mag de persoon die de penalty genomen heeft hem er dan alsnog intrappen. Telt dat dan als een goal of niet?
Nee, als de bal alleen de paal, alleen de lat of alleen de paal en de lat raakt dan mag de penaltynemer de bal er niet meer intrappen volgens mij.quote:Op woensdag 25 mei 2005 22:15 schreef NoXxa het volgende:
Nice game!!
Als bij een penalty (tijdens het spel!) de bal de lat, of paal raakt. Mag de persoon die de penalty genomen heeft hem er dan alsnog intrappen. Telt dat dan als een goal of niet?
Nee.quote:Op woensdag 25 mei 2005 22:15 schreef NoXxa het volgende:
Nice game!!
Waarom zou hij dat niet mogen?quote:Op woensdag 25 mei 2005 22:15 schreef NoXxa het volgende:
Nice game!!
Jazeker.quote:Op woensdag 25 mei 2005 22:16 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Was dat niet dat Man. Utd. er in de laatste 2 minuten nog ff 2 inprikte? Want die bedoel ik
91e minuut.quote:
Volgens mij moet de bal vooruit gaan (je mag zelfs vooruit passen hé) tot het moment de bal de doellijn bereikt of gestopt wordt door de keeper.quote:Op woensdag 25 mei 2005 22:15 schreef NoXxa het volgende:
Nice game!!
Ja die,quote:Op woensdag 25 mei 2005 22:16 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Was dat niet dat Man. Utd. er in de laatste 2 minuten nog ff 2 inprikte? Want die bedoel ik
Ja, ik weet bijna zeker van wel, aangezien het ook corner is als de keeper m naast tikt volgens mij.quote:Op woensdag 25 mei 2005 22:15 schreef NoXxa het volgende:
Nice game!!
Nee, de bal moet door een speler worden beroerd, voordat die nemer hem voor de 2de keer raaktquote:Op woensdag 25 mei 2005 22:15 schreef NoXxa het volgende:
Nice game!!
Dan is het buitenspel, dus dan telt de goal niet. Als de scheidsrechter en de grensrechter op staan te letten tenminste.quote:
ja, alleen penalties aan 't einde (na verlenging) moeten er in 1 keer in...quote:Op woensdag 25 mei 2005 22:15 schreef NoXxa het volgende:
Nice game!!
De paal en lat zijn dode dingen. De speler raakt de bal dus 2x voordat die de goal in gaat en dat mag niet.quote:Op woensdag 25 mei 2005 22:17 schreef VoreG het volgende:
[..]
Waarom zou hij dat niet mogen?
Alleen bij een penaltyserie moet die bal in 1x de goal in. Rechtstreeks dus.
quote:Op woensdag 25 mei 2005 22:17 schreef VoreG het volgende:
[..]
Waarom zou hij dat niet mogen?
Alleen bij een penaltyserie moet die bal in 1x de goal in. Rechtstreeks dus.
Zou ook kunnenquote:Op woensdag 25 mei 2005 22:17 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Nee, de bal moet door een speler worden beroerd, voordat die nemer hem voor de 2de keer raakt
dacht ik
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |