quote:Op woensdag 25 mei 2005 22:09 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Dat was geen buitenspel, dat bleek duidelijk uit de herhaling. Tijd voor een brilletje voor jou.
Ik dacht er ook aan, maar laat hem maar even met rust nu.quote:Op woensdag 25 mei 2005 22:09 schreef tong80 het volgende:
FF snel Doc gebeld hij trekt het niet meer
Precies, ik vond het ook geen maar ze roepen het op zichzelf af.quote:Op woensdag 25 mei 2005 22:09 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
OK,het was absoluut geen pingel maar ze hebben het aan zichzelf te wijten
Dit was echt geen pingel, die goal was geen buitenspel... Liverpool heeft niets te klagen over de arbitrage. Al had Milan dit Liverpool allang af moeten slachten.quote:Op woensdag 25 mei 2005 22:10 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
[afbeelding]
Dat was een loepzuivere penalty.
Anders had ie um zo gescoord..
Sowieso had Liverpool in de eerste helft al een pingel moeten krijgen. Uit de actie daarna scoorde Milan.
Als het al een schwalbe was, dan was het iig gerechtigheid.
quote:Op woensdag 25 mei 2005 22:10 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Lijken wel Nederlanders
het ligt altijd aan andere
Kan best, ik heb net een pot koffie gezetquote:Op woensdag 25 mei 2005 22:11 schreef Dos37 het volgende:
ik moet poepen maar ik durf niet
Ik denk dat je niet de enige bent die zo genietquote:Op woensdag 25 mei 2005 22:11 schreef Suijk het volgende:
Ik zit wel te genieten van de wedstrijd op zich ja.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.volgens mij wordt dit een last minute goaltje weer van Milan
¯ _(ツ)_/¯
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |