Zo'n lief katje dat al een beetje draaiend de beweging maakt om een lief stinkend hoopje neer te leggen en daar gooi jij een slipper naar toequote:Op woensdag 25 mei 2005 20:15 schreef JaWi het volgende:
[..]
Ik heb een rake worp gedaan met mijn slipper gedaan. Ik weet niet of de kat nog leeft, ik heb in ieder geval een fles wijn van mijn ouders buiten geraakt.
Hij mag blij zijn dat ik geen stenen of vuurwerk voor handen hadquote:Op woensdag 25 mei 2005 20:19 schreef VoreG het volgende:
[..]
Zo'n lief katje dat al een beetje draaiend de beweging maakt om een lief stinkend hoopje neer te leggen en daar gooi jij een slipper naar toe.
Katten zijn dan ook kutbeestenquote:Op woensdag 25 mei 2005 20:20 schreef JaWi het volgende:
[..]
Hij mag blij zijn dat ik geen stenen of vuurwerk voor handen had.
9 levens, sukkelquote:Op woensdag 25 mei 2005 20:19[/url] schreef methodmitch het volgende:
Katten hebben 7 levens en komen altijd op hun pootjes terecht.
Is een heel bijzondere kat. Stelt zelfs vragen aan Johan Derksen. Dat kost je wel 2 levens.quote:
Lijkt op het baaSCHje?quote:Op woensdag 25 mei 2005 20:25 schreef Suijk het volgende:
Kriebel is wel een hele lelijke kat.
Full Throttle is wel beschikbaar, ben 'em nu aan het downloaden. Al 0.07%. Mocht hij voltooid zijn ergens dit jaar, laat ik het wel weten.quote:
Neem eens mee het vak op.quote:Op woensdag 25 mei 2005 20:27 schreef Bananenman het volgende:
[img=http://img287.echo.cx/img287/2619/sany0019large7zz.th.jpg]
Jij bent meer een hondenman?quote:Op woensdag 25 mei 2005 20:28 schreef Suijk het volgende:
Kunnen al die katten nu weer opzouten en doen waar ze goed in zijn, slapen?
quote:Op woensdag 25 mei 2005 20:29 schreef Suijk het volgende:
[..]
Full Throttle is wel beschikbaar, ben 'em nu aan het downloaden. Al 0.07%. Mocht hij voltooid zijn ergens dit jaar, laat ik het wel weten.
quote:Op woensdag 25 mei 2005 20:25 schreef Suijk het volgende:
Kriebel is wel een hele lelijke kat.
Jazeker.quote:
En katten voor homo's, vandaar mijn vis.quote:Op woensdag 25 mei 2005 20:33 schreef SCH het volgende:
Honden zijn voor lesbische potten.
Ik heb ook nog vissenquote:Op woensdag 25 mei 2005 20:34 schreef Suijk het volgende:
[..]
En katten voor homo's, vandaar mijn vis.
Blub.quote:Op woensdag 25 mei 2005 20:34 schreef Suijk het volgende:
[..]
Ik kreeg net een kat van een homo, moet zeggen dat ik er wel naar vistequote:Op woensdag 25 mei 2005 20:34 schreef Suijk het volgende:
[..]
Zowieso altijd grolsch nemen VoreG. Ook al is het niet in de aanbiedingquote:Op woensdag 25 mei 2005 20:33 schreef VoreG het volgende:
Voor mijn verjaardag bierinkopen gedaan
De Dommelsch was in de aanbieding 2 voor de prijs van 1.
Was de dommelsch op. Toen kregen we Grolsch 2 voor de prijs van 1
Ja hallo de EC-1 finale begint zo ga lekker ergens anders lullen over die kutverkiezing.quote:Op woensdag 25 mei 2005 20:35 schreef JaWi het volgende:
SCH, noem eens 10 argumenten om tegen de stemmen?
Balkenendequote:Op woensdag 25 mei 2005 20:35 schreef JaWi het volgende:
SCH, noem eens 10 argumenten om tegen de stemmen?
Nee hoor, ik heb niks tegen katten. Die beesten kunnen er ook weinig aan doen dat ze kat zijn natuurlijk. Als ze maar binnen blijven bij de mensen, maar hier in de buurt laat iedereen zijn kat gewoon lekker rondlopen. Dat vind ik nogal asociaal.quote:
quote:Op woensdag 25 mei 2005 20:28 schreef Suijk het volgende:
Kunnen al die katten nu weer opzouten en doen waar ze goed in zijn, slapen?
Hier laten de katten hun mensen buiten rondlopen, dat is pas ergquote:Op woensdag 25 mei 2005 20:37 schreef Suijk het volgende:
[..]
Nee hoor, ik heb niks tegen katten. Die beesten kunnen er ook weinig aan doen dat ze kat zijn natuurlijk. Als ze maar binnen blijven bij de mensen, maar hier in de buurt laat iedereen zijn kat gewoon lekker rondlopen. Dat vind ik nogal asociaal.
quote:Op woensdag 25 mei 2005 20:37 schreef SCH het volgende:
[..]
Die is al gekozen, kijk wat poschts boven je.
Nou je probeert in elk gat een evenredig aantal schijfen te gooien. Want dan tellen de cijfers als tiental. Als je de 120 haalt heb je het erg goed gedaan.quote:Op woensdag 25 mei 2005 20:37 schreef mitt het volgende:
hoe speel je die oude spellen eigenlijk>
hier willen ze niet echt
Als ik voor Dommelsch kan kiezen ga ik voor dommelschquote:Op woensdag 25 mei 2005 20:36 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Zowieso altijd grolsch nemen VoreG. Ook al is het niet in de aanbieding
Dommelsch is zo ongeveer het enige bier wat ik niet door m'n strot kan krijgen.quote:Op woensdag 25 mei 2005 20:38 schreef VoreG het volgende:
[..]
Als ik voor Dommelsch kan kiezen ga ik voor dommelsch
Amstel en Oranjeboom wel? Dat is niet te zuipen en niet te drinkenquote:Op woensdag 25 mei 2005 20:39 schreef pfaf het volgende:
[..]
Dommelsch is zo ongeveer het enige bier wat ik niet door m'n strot kan krijgen.
Kan nog weleven duren want heel de huisvrouwenverenig staat nog op het veldquote:Op woensdag 25 mei 2005 20:40 schreef Eilanden het volgende:
Heerlijk weer om een stukje hard te lopenen op tijd terug voor de finale!
Wat mij betreft kunnen ze beginnen
Oranjeboom reken ik niet tot bier en wordt hier ook niet verkocht. Amstel lust ik wel als ik dronken ben.quote:Op woensdag 25 mei 2005 20:40 schreef VoreG het volgende:
[..]
Amstel en Oranjeboom wel? Dat is niet te zuipen en niet te drinken
Dommelsch is heerlijk
Amstel is gewoon echt niet te doen, Oranjeboom mag je het niet eens over hebbenquote:Op woensdag 25 mei 2005 20:43 schreef pfaf het volgende:
[..]
Oranjeboom reken ik niet tot bier en wordt hier ook niet verkocht. Amstel lust ik wel als ik dronken ben.
quote:Op woensdag 25 mei 2005 20:50 schreef Noca het volgende:
Amstel is trouwens lekker, net als Hertog Jan, Heineken enHoegaarden
Palm en Duvelquote:Op woensdag 25 mei 2005 20:50 schreef Noca het volgende:
quote:Op woensdag 25 mei 2005 20:50 schreef Noca het volgende:
Ze zijn zo duur en bijna nooit in de aanbiedingquote:
Bavaria is hier wel populair, maar in het rest van het land is het inderdaad minder populair.quote:Op woensdag 25 mei 2005 20:44 schreef VoreG het volgende:
[..]
Amstel is gewoon echt niet te doen, Oranjeboom mag je het niet eens over hebben
Bavaria daarentegen is wel aardig al staat dat niet erg goed aangeschreven.
finding Nemoquote:
Eens zal ik trouwenquote:Op woensdag 25 mei 2005 20:52 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Wat een snoeperig bruidje ben je toch Jawi
Nu je daar over begint, waar is Bananenmanquote:
quote:Op woensdag 25 mei 2005 21:02 schreef Againzender het volgende:
[..]
Nu je daar over begint, waar is Bananenman
Met zijn kutkatten spelen ofzoquote:Op woensdag 25 mei 2005 21:02 schreef Againzender het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 25 mei 2005 21:02 schreef Againzender het volgende:
[..]
Bananenman heeft katten dus, daar verdient hij bonuspunten meequote:Op woensdag 25 mei 2005 21:03 schreef JaWi het volgende:
[..]
Met zijn kutkatten spelen ofzo.
Ik trouw niet met een man, dat laat ik aan iemand anderSCH over.
Bij SCH misschienquote:Op woensdag 25 mei 2005 21:05 schreef Againzender het volgende:
[..]
Bananenman heeft katten dus, daar verdient hij bonuspunten mee
Ik had vroeger ook katten!!quote:Op woensdag 25 mei 2005 21:05 schreef Againzender het volgende:
[..]
Bananenman heeft katten dus, daar verdient hij bonuspunten mee
Die is lekker aan het drinken bij mama en kijkt met een half oog naar de CLquote:
Mokum.quote:Op woensdag 25 mei 2005 21:08 schreef VoreG het volgende:
Ik had vroeger ook een kat!
Maqoum -> spreek uit Makoem
En nu heb je dus een hond.quote:Op woensdag 25 mei 2005 21:08 schreef VoreG het volgende:
Ik had vroeger ook een kat!
Maqoum -> spreek uit Makoem
ja, maar wel einde wedstrijdquote:Op woensdag 25 mei 2005 21:34 schreef Suijk het volgende:
3 goals in één helft van een CL finale, dat is toch wel leuk.
quote:Op woensdag 25 mei 2005 21:34 schreef JaWi het volgende:
Nu moet ik zeker iedereen helpen als barman?
Ja ik zit nog steeds te wachten namelijk!!quote:Op woensdag 25 mei 2005 21:34 schreef JaWi het volgende:
Nu moet ik zeker iedereen helpen als barman?
Dan heb ik tenminste nog wat aan mijn avond.quote:
speciaal voor De Graafschapquote:Op woensdag 25 mei 2005 21:47 schreef JaWi het volgende:
* JaWi alle drankjes neerzet, dubbelhappy hour!
Lekker !!quote:Op woensdag 25 mei 2005 21:47 schreef JaWi het volgende:
* JaWi alle drankjes neerzet, dubbelhappy hour!
Kucht terugquote:Op woensdag 25 mei 2005 21:54 schreef tong80 het volgende:
Tong gaat in bed verder kijken en dan voldaan in slaap vallen.
Tot morgen jongens en *kuch* meisje.
Welke wedstrijd Suijk?quote:Op woensdag 25 mei 2005 21:57 schreef Suijk het volgende:
Wat vind je van de wedstrijd, bluezz?
Stormvogels Telstar tegen Volendam natuurlijk!quote:
Spannendquote:Op woensdag 25 mei 2005 22:03 schreef Suijk het volgende:
Stormvogels Telstar tegen Volendam natuurlijk!
quote:Op woensdag 25 mei 2005 22:09 schreef VoreG het volgende:
De buren van Doc bellen nu de politie wegens overlast
Eendquote:Op woensdag 25 mei 2005 22:10 schreef rubbereend het volgende:
[..]
als ze nog een keer scoren.............
quote:Op woensdag 25 mei 2005 22:11 schreef tong80 het volgende:
Tong stelt z'n naar bed gaan even uit en heeft Doc gebeld die meldde dat ie het niet meer trekt.
Ik kan me daar dus echt alles bij voorstellenquote:Op woensdag 25 mei 2005 22:11 schreef tong80 het volgende:
Tong stelt z'n naar bed gaan even uit en heeft Doc gebeld die meldde dat ie het niet meer trekt.
ja ik had er ook al willen liggen..maar ben bang dat er een doelpunt valt als ik tanden poetsen ben of m'n pyjamajasjequote:Op woensdag 25 mei 2005 22:11 schreef tong80 het volgende:
Zul je altijd zienquote:Op woensdag 25 mei 2005 22:12 schreef clauwheee het volgende:
[..]
ja ik had er ook al willen liggen..maar ben bang dat er een doelpunt valt als ik tanden poetsen ben of m'n pyjamajasjeover mn hoofd trek
quote:Op woensdag 25 mei 2005 22:11 schreef tong80 het volgende:
quote:
ik ook zat ik op de WCquote:
Nou het is wel mooi om te zien ... (ook al doet het pijn... )quote:
Paar jaar terug heb ik een keer whiskey gedronken in de kroeg...tenminste geprobeerd...quote:
Whiskey is voor oude mensenquote:Op woensdag 25 mei 2005 22:51 schreef Noca het volgende:
[..]
Paar jaar terug heb ik een keer whiskey gedronken in de kroeg...tenminste geprobeerd...goor!
Maar het was Four Roses geloof ik..misschien dat andere soorten lekkerder zijn?
Oké jongen.quote:
Ik ben niet oudquote:
Whiskey is Iers en Amerikaans.quote:Op woensdag 25 mei 2005 22:51 schreef Noca het volgende:
Paar jaar terug heb ik een keer whiskey gedronken in de kroeg...tenminste geprobeerd...goor!
Maar het was Four Roses geloof ik..misschien dat andere soorten lekkerder zijn?
En bij Doc thuis, die hield de buurt al wakker na de halve finalequote:Op woensdag 25 mei 2005 23:32 schreef Dos37 het volgende:
wat een feest zal het zijn daar in liverpool
als ie nog komtquote:Op woensdag 25 mei 2005 23:33 schreef Againzender het volgende:
* Againzender zet vast een meter bier voor Doc neer
komt toch wel opquote:
Ik heb Doc net even gefeliciteerd aan de telefoon.quote:Op woensdag 25 mei 2005 23:33 schreef Againzender het volgende:
* Againzender zet vast een meter bier voor Doc neer
precies 17 jaar geleden werd de finale ook met pingels beslistquote:Op woensdag 25 mei 2005 23:38 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Pfft, dit was echt een avond om niet te vergeten.Precies 20 jaar. (geloof ik) na Heizel, alsof de duivel er mee speelt.
*Ping*
En daar komt de Milan fan op mijn MSN even langs. Victory is sweet.
Dat was alleen een draak van een wedstrijd.quote:Op woensdag 25 mei 2005 23:40 schreef rubbereend het volgende:
[..]
precies 17 jaar geleden werd de finale ook met pingels beslist
Maar daar zat niet zo'n comeback in die wedstrijd.quote:Op woensdag 25 mei 2005 23:40 schreef rubbereend het volgende:
[..]
precies 17 jaar geleden werd de finale ook met pingels beslist
dat kloptquote:Op woensdag 25 mei 2005 23:47 schreef Suijk het volgende:
[..]
Dat was alleen een draak van een wedstrijd.
Dat zeker maarjaquote:Op woensdag 25 mei 2005 23:47 schreef Suijk het volgende:
[..]
Dat was alleen een draak van een wedstrijd.
Maar gewonnen is gewonnen natuurlijk.quote:
Inderdaadquote:Op woensdag 25 mei 2005 23:56 schreef pascalheister het volgende:
geweldig die beelden van de keeper van vroeger
heb een paar momenten met natte ogen zitten kijken. maarja...........quote:Op woensdag 25 mei 2005 23:53 schreef Suijk het volgende:
[..]
Maar gewonnen is gewonnen natuurlijk.
Kan me voorstellen dat het wel wat zeer doet vanavond.
Was toch een kutwedstrijd JM........quote:Op donderdag 26 mei 2005 00:01 schreef just me het volgende:
kutvergadering.. het hele voetbal gemist
tot morgen!!
Volendam gewonnen, dus je hebt niet zo veel gemist.quote:Op donderdag 26 mei 2005 00:01 schreef just me het volgende:
tot morgen!!
Tja, je plant ze wel goed zo tijdens een CL-finale.quote:Op donderdag 26 mei 2005 00:01 schreef just me het volgende:
tot morgen!!
Golfer weg uit VBL?quote:Op donderdag 26 mei 2005 00:05 schreef golfer het volgende:
[..]
Tja, je plant ze wel goed zo tijdens een CL-finale.
Ik ga nu even op mijn gemakkie even wat de rest van het forum nakijken,na weer een erg hectisch avondje VBL.
sorryquote:Op donderdag 26 mei 2005 00:05 schreef golfer het volgende:
Ik ga nu even op mijn gemakkie even wat de rest van het forum nakijken,na weer een erg hectisch avondje VBL.
de 2e mod hebben we niet eens gezien, kom hoe heet die ook alweer. En jij als reserve mod was moet voetbal zaken bezigquote:
zullen we morgen samen de herhaling kijkenquote:Op donderdag 26 mei 2005 00:01 schreef just me het volgende:
tot morgen!!
Adch, m'n pa had een vergadering tijdens Nederland-Duitsland in 1988quote:Op donderdag 26 mei 2005 00:01 schreef just me het volgende:
tot morgen!!
idd vooral dat de quote in snelreageren terecht komtquote:
nee is één van die ideeen maar k vind t nixquote:Op donderdag 26 mei 2005 00:44 schreef Eilanden het volgende:
Ik geloof ook dat je PM's met Foktools kan versturen?
bij mij is ze groenquote:
ideaal hoor werk er op dvd.nl forum ook veel mee, als je er regelmatig mee werkt wil je niet meer zonder.quote:Op donderdag 26 mei 2005 00:45 schreef rubbereend het volgende:
[..]
nee is één van die ideeen maar k vind t nix
ja maar k ga nog neit slapen en mn wekker gaat om 7.30quote:
je gaat naar z'n huis toequote:Op donderdag 26 mei 2005 00:57 schreef golfer het volgende:
Ik ben nog even te hyper door vanavond en ga nog even de herhaling van BvD bekijken en straks controleren of Doc veilig zijn meiden weer heeft thuis gevonden.
ok ,dan draai ik me nog wel even omquote:Op donderdag 26 mei 2005 00:56 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ja maar k ga nog neit slapen en mn wekker gaat om 7.30
Zie mijn eerdere post over Doc's state of mind.quote:Op donderdag 26 mei 2005 01:01 schreef tong80 het volgende:
Goedenacht nog ff.
Tong lag al te pitten. Maar hoorde bij uitzondering de telefoon in z'n slaap.
Was DOC uit de kroeg.Wat ik mee kreeg voordat z'n beltegoed op was is dat ie de penaltiereeks niet heeft gezien, uit bijgeloof is ie gaan douchen omdat ie dat ook deed bij Ned-Zweden op het EK. Hij komt als het goed is nog langs vannacht, kan ook morgennacht worden als ik hem zo hoorde.
Trusten.
Doc never walks alone. Congrats mate.
quote:Op donderdag 26 mei 2005 01:01 schreef tong80 het volgende:
Goedenacht nog ff.
Was DOC uit de kroeg.Wat ik mee kreeg voordat z'n beltegoed op was is dat ie de penaltiereeks niet heeft gezien, uit bijgeloof is ie gaan douchen omdat ie dat ook deed bij Ned-Zweden op het EK. Hij komt als het goed is nog langs vannacht, kan ook morgennacht worden als ik hem zo hoorde.
Trusten.
ik krijg ook tranen, alleen anderequote:Op donderdag 26 mei 2005 01:04 schreef golfer het volgende:
[..]
Zie mijn eerdere post over Doc's state of mind.
En ja, ik leef nog steeds met hem en Liverpool mee en krijg weer tranen in de ogen bij de zoveelste herhaling van YNWA door die fans.
quote:Op donderdag 26 mei 2005 01:01 schreef tong80 het volgende:
Goedenacht nog ff.
Trusten.
Zet ik hem zo wel weer voor Doc op als ie nog verschijnt.:)quote:
Dan doe je dat maar als ik weg ben maar ik heb een schijthekel aan dat nummer,tis aardig maar niet meer uniek,jammer.quote:Op donderdag 26 mei 2005 01:39 schreef golfer het volgende:
[..]
Zet ik hem zo wel weer voor Doc op als ie nog verschijnt.:)
Ik ook niet, maar het gaat me soms door merg en been zoals die Liverpool-fans het perfect kunnen meezingen.quote:Op donderdag 26 mei 2005 01:40 schreef DutchGooner het volgende:
Ik zing het overigens never nooit niet mee
Afgelopen zondag ook,de 89e minuut bij FCDB v FC Utrecht.quote:Op donderdag 26 mei 2005 02:22 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar het gaat me soms door merg en been zoals die Liverpool-fans het perfect kunnen meezingen.
Echt prachtig en kippenvel.
Kofie voor JM (en BS) neerzetquote:
laat ik dit schitterende bericht nou hier in Hools gemist hebbenquote:Op dinsdag 24 mei 2005 19:17 schreef Elegantly Wasted het volgende:
![]()
DIGGER en ik willen ff melden dat Glenn op 17 december van dit jaar een broertje of zusje verwacht![]()
quote:Op donderdag 26 mei 2005 07:57 schreef Lionheaad het volgende:
ik heb er niks van gezien![]()
alleen vanmorgen in het nieuws![]()
Ja lekkerquote:
vooruit dan maarquote:
met het raampje los geredenquote:
Moet je zelf maar pakken....quote:Op donderdag 26 mei 2005 08:28 schreef Eilanden het volgende:
Geeez hebben we hier niet eens cappucino??
Kruipolie nodig??quote:
Idd .. op het nippertje gewonnen door De Graafschapquote:Op donderdag 26 mei 2005 08:56 schreef PyTh het volgende:
Krankzinnige wedstrijd gisteren.
Ja, goed hè van Helmondquote:Op donderdag 26 mei 2005 09:10 schreef appelsientje het volgende:
Goede morgen !!
Zo ik ben wel zo aan een bakje koffie..
Ben nog aan het nagenieten van de wedstrijd van gisteren
Ik bedoelde eigenlijk de Graafschapquote:
Pijnlijk..... en dat zo vroeg op de morgen.. zo begint je dag lekker...quote:Op donderdag 26 mei 2005 09:28 schreef pfaf het volgende:
Mogguh.
Net even afgezeken na m'n presentatie waar ik uren aan gewerkt heb.
Niet van Volendam?quote:Op donderdag 26 mei 2005 09:22 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Ik bedoelde eigenlijk de Graafschap![]()
Inderdaad, ik ben nu in staat om te stoppen met dat kut-vak, maarja 6,5 EC is ook niets en opgeven is ook weer zo slap, daar win je nooit een Champions League mee.quote:Op donderdag 26 mei 2005 09:30 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Pijnlijk..... en dat zo vroeg op de morgen.. zo begint je dag lekker...
Denk niet dat ze goed om kunnen gaan met het verspelen van de titelquote:Op donderdag 26 mei 2005 09:36 schreef appelsientje het volgende:
Sparta valt me wel tegen trouwens.. had wel verwacht dat die zouden winnen... zo kom je er nooit..
het was ook heel teleurstellend, geen strijdt geen bezieling.quote:Op donderdag 26 mei 2005 09:36 schreef appelsientje het volgende:
Sparta valt me wel tegen trouwens.. had wel verwacht dat die zouden winnen... zo kom je er nooit..
Wiljan Vloet kan niet met doelstellingen overweg.quote:Op donderdag 26 mei 2005 09:43 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Denk niet dat ze goed om kunnen gaan met het verspelen van de titel
Tja net wat Dos zegt.. misschien komt het omdat ze de titel verspeeld hebben...quote:Op donderdag 26 mei 2005 09:48 schreef superjoden het volgende:
[..]
het was ook heel teleurstellend, geen strijdt geen bezieling.
lekkerquote:
denk het wel hier is het heerlijk tenminstequote:Op donderdag 26 mei 2005 10:01 schreef Againzender het volgende:
[..]
lekker
zo maar eens in de auto stappen richting Den Haag, kijken of het daar ook mooi weer is
van harte Clauw Groot feestquote:Op donderdag 26 mei 2005 10:03 schreef clauwheee het volgende:
Goedemorgen deze mooie zonnige morgen!
Doc gefeliciteerd! Het was een heerlijke wedstrijd
Koffie, thee en gebak: mijn mams is vandaag 50 geworden!![]()
quote:
Heee Clau...van harte met mams !quote:Op donderdag 26 mei 2005 10:05 schreef clauwheee het volgende:Ik ga maar een half dagje werken en dan lekker daar heen. Aan het weer zal het niet liggen
![]()
![]()
Je hebt je mama toch al wel gebeld neem ik aan?quote:Op donderdag 26 mei 2005 10:11 schreef clauwheee het volgende:
Ze krijgt een grote tuintafel(Kunnen we de andere vanmiddag gebruiken voor de hapjes
)
Ik heb nog geen idee wat ze van de pop vond want ik woon niet thuis, maar 50 km verderopHeb mn tweelingzus al gemaild maar die heeft nog niet gereageerd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |