Ik heb Doc net even gefeliciteerd aan de telefoon.quote:Op woensdag 25 mei 2005 23:33 schreef Againzender het volgende:
* Againzender zet vast een meter bier voor Doc neer
precies 17 jaar geleden werd de finale ook met pingels beslistquote:Op woensdag 25 mei 2005 23:38 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Pfft, dit was echt een avond om niet te vergeten.Precies 20 jaar. (geloof ik) na Heizel, alsof de duivel er mee speelt.
*Ping*
En daar komt de Milan fan op mijn MSN even langs. Victory is sweet.
Dat was alleen een draak van een wedstrijd.quote:Op woensdag 25 mei 2005 23:40 schreef rubbereend het volgende:
[..]
precies 17 jaar geleden werd de finale ook met pingels beslist
Maar daar zat niet zo'n comeback in die wedstrijd.quote:Op woensdag 25 mei 2005 23:40 schreef rubbereend het volgende:
[..]
precies 17 jaar geleden werd de finale ook met pingels beslist
dat kloptquote:Op woensdag 25 mei 2005 23:47 schreef Suijk het volgende:
[..]
Dat was alleen een draak van een wedstrijd.
Dat zeker maarjaquote:Op woensdag 25 mei 2005 23:47 schreef Suijk het volgende:
[..]
Dat was alleen een draak van een wedstrijd.
Maar gewonnen is gewonnen natuurlijk.quote:
Inderdaadquote:Op woensdag 25 mei 2005 23:56 schreef pascalheister het volgende:
geweldig die beelden van de keeper van vroeger
heb een paar momenten met natte ogen zitten kijken. maarja...........quote:Op woensdag 25 mei 2005 23:53 schreef Suijk het volgende:
[..]
Maar gewonnen is gewonnen natuurlijk.
Kan me voorstellen dat het wel wat zeer doet vanavond.
Was toch een kutwedstrijd JM........quote:Op donderdag 26 mei 2005 00:01 schreef just me het volgende:
kutvergadering.. het hele voetbal gemist
tot morgen!!
Volendam gewonnen, dus je hebt niet zo veel gemist.quote:Op donderdag 26 mei 2005 00:01 schreef just me het volgende:
tot morgen!!
Tja, je plant ze wel goed zo tijdens een CL-finale.quote:Op donderdag 26 mei 2005 00:01 schreef just me het volgende:
tot morgen!!
Golfer weg uit VBL?quote:Op donderdag 26 mei 2005 00:05 schreef golfer het volgende:
[..]
Tja, je plant ze wel goed zo tijdens een CL-finale.
Ik ga nu even op mijn gemakkie even wat de rest van het forum nakijken,na weer een erg hectisch avondje VBL.
sorryquote:Op donderdag 26 mei 2005 00:05 schreef golfer het volgende:
Ik ga nu even op mijn gemakkie even wat de rest van het forum nakijken,na weer een erg hectisch avondje VBL.
de 2e mod hebben we niet eens gezien, kom hoe heet die ook alweer. En jij als reserve mod was moet voetbal zaken bezigquote:
zullen we morgen samen de herhaling kijkenquote:Op donderdag 26 mei 2005 00:01 schreef just me het volgende:
tot morgen!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |