Was toch een kutwedstrijd JM........quote:Op donderdag 26 mei 2005 00:01 schreef just me het volgende:
kutvergadering.. het hele voetbal gemist
tot morgen!!
Volendam gewonnen, dus je hebt niet zo veel gemist.quote:Op donderdag 26 mei 2005 00:01 schreef just me het volgende:
tot morgen!!
Tja, je plant ze wel goed zo tijdens een CL-finale.quote:Op donderdag 26 mei 2005 00:01 schreef just me het volgende:
tot morgen!!
Golfer weg uit VBL?quote:Op donderdag 26 mei 2005 00:05 schreef golfer het volgende:
[..]
Tja, je plant ze wel goed zo tijdens een CL-finale.
Ik ga nu even op mijn gemakkie even wat de rest van het forum nakijken,na weer een erg hectisch avondje VBL.
sorryquote:Op donderdag 26 mei 2005 00:05 schreef golfer het volgende:
Ik ga nu even op mijn gemakkie even wat de rest van het forum nakijken,na weer een erg hectisch avondje VBL.
de 2e mod hebben we niet eens gezien, kom hoe heet die ook alweer. En jij als reserve mod was moet voetbal zaken bezigquote:
zullen we morgen samen de herhaling kijkenquote:Op donderdag 26 mei 2005 00:01 schreef just me het volgende:
tot morgen!!
Adch, m'n pa had een vergadering tijdens Nederland-Duitsland in 1988quote:Op donderdag 26 mei 2005 00:01 schreef just me het volgende:
tot morgen!!
idd vooral dat de quote in snelreageren terecht komtquote:
nee is één van die ideeen maar k vind t nixquote:Op donderdag 26 mei 2005 00:44 schreef Eilanden het volgende:
Ik geloof ook dat je PM's met Foktools kan versturen?
bij mij is ze groenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |