Adch, m'n pa had een vergadering tijdens Nederland-Duitsland in 1988quote:Op donderdag 26 mei 2005 00:01 schreef just me het volgende:
kutvergadering.. het hele voetbal gemist
tot morgen!!
idd vooral dat de quote in snelreageren terecht komtquote:
nee is één van die ideeen maar k vind t nixquote:Op donderdag 26 mei 2005 00:44 schreef Eilanden het volgende:
Ik geloof ook dat je PM's met Foktools kan versturen?
bij mij is ze groenquote:
ideaal hoor werk er op dvd.nl forum ook veel mee, als je er regelmatig mee werkt wil je niet meer zonder.quote:Op donderdag 26 mei 2005 00:45 schreef rubbereend het volgende:
[..]
nee is één van die ideeen maar k vind t nix
ja maar k ga nog neit slapen en mn wekker gaat om 7.30quote:
je gaat naar z'n huis toequote:Op donderdag 26 mei 2005 00:57 schreef golfer het volgende:
Ik ben nog even te hyper door vanavond en ga nog even de herhaling van BvD bekijken en straks controleren of Doc veilig zijn meiden weer heeft thuis gevonden.
ok ,dan draai ik me nog wel even omquote:Op donderdag 26 mei 2005 00:56 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ja maar k ga nog neit slapen en mn wekker gaat om 7.30
Zie mijn eerdere post over Doc's state of mind.quote:Op donderdag 26 mei 2005 01:01 schreef tong80 het volgende:
Goedenacht nog ff.
Tong lag al te pitten. Maar hoorde bij uitzondering de telefoon in z'n slaap.
Was DOC uit de kroeg.Wat ik mee kreeg voordat z'n beltegoed op was is dat ie de penaltiereeks niet heeft gezien, uit bijgeloof is ie gaan douchen omdat ie dat ook deed bij Ned-Zweden op het EK. Hij komt als het goed is nog langs vannacht, kan ook morgennacht worden als ik hem zo hoorde.
Trusten.
Doc never walks alone. Congrats mate.
quote:Op donderdag 26 mei 2005 01:01 schreef tong80 het volgende:
Goedenacht nog ff.
Was DOC uit de kroeg.Wat ik mee kreeg voordat z'n beltegoed op was is dat ie de penaltiereeks niet heeft gezien, uit bijgeloof is ie gaan douchen omdat ie dat ook deed bij Ned-Zweden op het EK. Hij komt als het goed is nog langs vannacht, kan ook morgennacht worden als ik hem zo hoorde.
Trusten.
ik krijg ook tranen, alleen anderequote:Op donderdag 26 mei 2005 01:04 schreef golfer het volgende:
[..]
Zie mijn eerdere post over Doc's state of mind.
En ja, ik leef nog steeds met hem en Liverpool mee en krijg weer tranen in de ogen bij de zoveelste herhaling van YNWA door die fans.
quote:Op donderdag 26 mei 2005 01:01 schreef tong80 het volgende:
Goedenacht nog ff.
Trusten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |