Euh..nee..nog niet..Vanochtend was ze niet thuis ivm dr werk, dat weet ik, en straks na de middag ga ik er toch gelijk heenquote:Je hebt je mama toch al wel gebeld neem ik aan?
Wel thee?quote:Op donderdag 26 mei 2005 10:14 schreef Lionheaad het volgende:
Niet lief Bjoro....
Jij krijgt geen koffie van mij
Wat kan het leven soms zwaar zijnquote:Op donderdag 26 mei 2005 10:14 schreef Noca het volgende:
Heerlijk vanmiddag in het zonnetje een biertje drinken in de tuin bij clau haar ouders
Gezellig. Kunnen Grunners eigenlijk goed feesten?quote:Op donderdag 26 mei 2005 10:15 schreef clauwheee het volgende:
Thanks mensen![]()
[..]
Euh..nee..nog niet..Vanochtend was ze niet thuis ivm dr werk, dat weet ik, en straks na de middag ga ik er toch gelijk heen
krijg jij er 1 van mij....goedquote:Op donderdag 26 mei 2005 10:14 schreef Lionheaad het volgende:
Niet lief Bjoro....
Jij krijgt geen koffie van mij
quote:Op donderdag 26 mei 2005 10:15 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Wel thee?
Ik ga naar school toe, tot later.
Ik zie er nu al tegenopquote:Op donderdag 26 mei 2005 10:15 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Wat kan het leven soms zwaar zijn
Wat denk je zelfquote:Op donderdag 26 mei 2005 10:16 schreef Suijk het volgende:
[..]
Gezellig. Kunnen Grunners eigenlijk goed feesten?
Lust jij bier? Ook al zo'n retorische vraagquote:Op donderdag 26 mei 2005 10:16 schreef Suijk het volgende:
[..]
Gezellig. Kunnen Grunners eigenlijk goed feesten?
neem er 1 op mijnquote:
Das dan ook weer geregeldquote:Mam vond de pop hartstikke leuk hoor en het cadeautje ook!
Wel de lusten en niet de lasten heet datquote:Op donderdag 26 mei 2005 10:20 schreef clauwheee het volgende:
Ah een mail van zus:
[..]
Das dan ook weer geregeld
Het arme kind was er al om 5 uur uit voor de popToch wel een voordeel, iets verder weg wonen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |