Euh..nee..nog niet..Vanochtend was ze niet thuis ivm dr werk, dat weet ik, en straks na de middag ga ik er toch gelijk heenquote:Je hebt je mama toch al wel gebeld neem ik aan?
Wel thee?quote:Op donderdag 26 mei 2005 10:14 schreef Lionheaad het volgende:
Niet lief Bjoro....
Jij krijgt geen koffie van mij
Wat kan het leven soms zwaar zijnquote:Op donderdag 26 mei 2005 10:14 schreef Noca het volgende:
Heerlijk vanmiddag in het zonnetje een biertje drinken in de tuin bij clau haar ouders
Gezellig. Kunnen Grunners eigenlijk goed feesten?quote:Op donderdag 26 mei 2005 10:15 schreef clauwheee het volgende:
Thanks mensen![]()
[..]
Euh..nee..nog niet..Vanochtend was ze niet thuis ivm dr werk, dat weet ik, en straks na de middag ga ik er toch gelijk heen
krijg jij er 1 van mij....goedquote:Op donderdag 26 mei 2005 10:14 schreef Lionheaad het volgende:
Niet lief Bjoro....
Jij krijgt geen koffie van mij
quote:Op donderdag 26 mei 2005 10:15 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Wel thee?
Ik ga naar school toe, tot later.
Ik zie er nu al tegenopquote:Op donderdag 26 mei 2005 10:15 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Wat kan het leven soms zwaar zijn
Wat denk je zelfquote:Op donderdag 26 mei 2005 10:16 schreef Suijk het volgende:
[..]
Gezellig. Kunnen Grunners eigenlijk goed feesten?
Lust jij bier? Ook al zo'n retorische vraagquote:Op donderdag 26 mei 2005 10:16 schreef Suijk het volgende:
[..]
Gezellig. Kunnen Grunners eigenlijk goed feesten?
neem er 1 op mijnquote:
Das dan ook weer geregeldquote:Mam vond de pop hartstikke leuk hoor en het cadeautje ook!
Wel de lusten en niet de lasten heet datquote:Op donderdag 26 mei 2005 10:20 schreef clauwheee het volgende:
Ah een mail van zus:
[..]
Das dan ook weer geregeld
Het arme kind was er al om 5 uur uit voor de popToch wel een voordeel, iets verder weg wonen
Gister was je ook hard aan het werk aan je postaantal te zienquote:Op donderdag 26 mei 2005 10:20 schreef appelsientje het volgende:
[..]
neem er 1 op mijnals ik hard aan het werken ben
Ja gisteren was ik best druk... kwam door gisteravondquote:Op donderdag 26 mei 2005 10:23 schreef Noca het volgende:
[..]
Gister was je ook hard aan het werk aan je postaantal te zien![]()
![]()
quote:Op donderdag 26 mei 2005 10:23 schreef Noca het volgende:
[..]
Gister was je ook hard aan het werk aan je postaantal te zien![]()
![]()
Muppetshowquote:Op donderdag 26 mei 2005 10:19 schreef appelsientje het volgende:
http://tv.cream.org/specialassignments/themes/1.htm
Geweldig![]()
oude thema's !!!
Bureau halt, daar heb ik ook nog voor gewerktquote:Op donderdag 26 mei 2005 10:39 schreef MrDoegewoon het volgende:
http://www.tvrijnmond.nl/index.html?pid=4&item=28467
* MrDoegewoon moest vandaag daar voor de helpdesk wat doen, nu niet meer dus
Want de plek (Bureau Halt) zit naast dat kinder dagverblijf
Hè ships ik heb je gemist bij Editie NL door de voetbalwedstrijd.quote:Op donderdag 26 mei 2005 10:43 schreef JaWi het volgende:
[..]
Bureau halt, daar heb ik ook nog voor gewerkt!
Ik was 3 seconden in beeld, dus dat valt wel meequote:Op donderdag 26 mei 2005 10:48 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Hè ships ik heb je gemist bij Editie NL door de voetbalwedstrijd.
Je moet je ook niet laten pakken.quote:Op donderdag 26 mei 2005 10:43 schreef JaWi het volgende:
[..]
Bureau halt, daar heb ik ook nog voor gewerkt!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |