Zo'n lief katje dat al een beetje draaiend de beweging maakt om een lief stinkend hoopje neer te leggen en daar gooi jij een slipper naar toequote:Op woensdag 25 mei 2005 20:15 schreef JaWi het volgende:
[..]
Ik heb een rake worp gedaan met mijn slipper gedaan. Ik weet niet of de kat nog leeft, ik heb in ieder geval een fles wijn van mijn ouders buiten geraakt.
Hij mag blij zijn dat ik geen stenen of vuurwerk voor handen hadquote:Op woensdag 25 mei 2005 20:19 schreef VoreG het volgende:
[..]
Zo'n lief katje dat al een beetje draaiend de beweging maakt om een lief stinkend hoopje neer te leggen en daar gooi jij een slipper naar toe.
Katten zijn dan ook kutbeestenquote:Op woensdag 25 mei 2005 20:20 schreef JaWi het volgende:
[..]
Hij mag blij zijn dat ik geen stenen of vuurwerk voor handen had.
9 levens, sukkelquote:Op woensdag 25 mei 2005 20:19[/url] schreef methodmitch het volgende:
Katten hebben 7 levens en komen altijd op hun pootjes terecht.
Is een heel bijzondere kat. Stelt zelfs vragen aan Johan Derksen. Dat kost je wel 2 levens.quote:
Lijkt op het baaSCHje?quote:Op woensdag 25 mei 2005 20:25 schreef Suijk het volgende:
Kriebel is wel een hele lelijke kat.
Full Throttle is wel beschikbaar, ben 'em nu aan het downloaden. Al 0.07%. Mocht hij voltooid zijn ergens dit jaar, laat ik het wel weten.quote:
Neem eens mee het vak op.quote:Op woensdag 25 mei 2005 20:27 schreef Bananenman het volgende:
[img=http://img287.echo.cx/img287/2619/sany0019large7zz.th.jpg]
Jij bent meer een hondenman?quote:Op woensdag 25 mei 2005 20:28 schreef Suijk het volgende:
Kunnen al die katten nu weer opzouten en doen waar ze goed in zijn, slapen?
quote:Op woensdag 25 mei 2005 20:29 schreef Suijk het volgende:
[..]
Full Throttle is wel beschikbaar, ben 'em nu aan het downloaden. Al 0.07%. Mocht hij voltooid zijn ergens dit jaar, laat ik het wel weten.
quote:Op woensdag 25 mei 2005 20:25 schreef Suijk het volgende:
Kriebel is wel een hele lelijke kat.
Jazeker.quote:
En katten voor homo's, vandaar mijn vis.quote:Op woensdag 25 mei 2005 20:33 schreef SCH het volgende:
Honden zijn voor lesbische potten.
Ik heb ook nog vissenquote:Op woensdag 25 mei 2005 20:34 schreef Suijk het volgende:
[..]
En katten voor homo's, vandaar mijn vis.
Blub.quote:Op woensdag 25 mei 2005 20:34 schreef Suijk het volgende:
[..]
Ik kreeg net een kat van een homo, moet zeggen dat ik er wel naar vistequote:Op woensdag 25 mei 2005 20:34 schreef Suijk het volgende:
[..]
Zowieso altijd grolsch nemen VoreG. Ook al is het niet in de aanbiedingquote:Op woensdag 25 mei 2005 20:33 schreef VoreG het volgende:
Voor mijn verjaardag bierinkopen gedaan
De Dommelsch was in de aanbieding 2 voor de prijs van 1.
Was de dommelsch op. Toen kregen we Grolsch 2 voor de prijs van 1
Ja hallo de EC-1 finale begint zo ga lekker ergens anders lullen over die kutverkiezing.quote:Op woensdag 25 mei 2005 20:35 schreef JaWi het volgende:
SCH, noem eens 10 argumenten om tegen de stemmen?
Balkenendequote:Op woensdag 25 mei 2005 20:35 schreef JaWi het volgende:
SCH, noem eens 10 argumenten om tegen de stemmen?
Nee hoor, ik heb niks tegen katten. Die beesten kunnen er ook weinig aan doen dat ze kat zijn natuurlijk. Als ze maar binnen blijven bij de mensen, maar hier in de buurt laat iedereen zijn kat gewoon lekker rondlopen. Dat vind ik nogal asociaal.quote:
quote:Op woensdag 25 mei 2005 20:28 schreef Suijk het volgende:
Kunnen al die katten nu weer opzouten en doen waar ze goed in zijn, slapen?
Hier laten de katten hun mensen buiten rondlopen, dat is pas ergquote:Op woensdag 25 mei 2005 20:37 schreef Suijk het volgende:
[..]
Nee hoor, ik heb niks tegen katten. Die beesten kunnen er ook weinig aan doen dat ze kat zijn natuurlijk. Als ze maar binnen blijven bij de mensen, maar hier in de buurt laat iedereen zijn kat gewoon lekker rondlopen. Dat vind ik nogal asociaal.
quote:Op woensdag 25 mei 2005 20:37 schreef SCH het volgende:
[..]
Die is al gekozen, kijk wat poschts boven je.
Nou je probeert in elk gat een evenredig aantal schijfen te gooien. Want dan tellen de cijfers als tiental. Als je de 120 haalt heb je het erg goed gedaan.quote:Op woensdag 25 mei 2005 20:37 schreef mitt het volgende:
hoe speel je die oude spellen eigenlijk>
hier willen ze niet echt
Als ik voor Dommelsch kan kiezen ga ik voor dommelschquote:Op woensdag 25 mei 2005 20:36 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Zowieso altijd grolsch nemen VoreG. Ook al is het niet in de aanbieding
Dommelsch is zo ongeveer het enige bier wat ik niet door m'n strot kan krijgen.quote:Op woensdag 25 mei 2005 20:38 schreef VoreG het volgende:
[..]
Als ik voor Dommelsch kan kiezen ga ik voor dommelsch
Amstel en Oranjeboom wel? Dat is niet te zuipen en niet te drinkenquote:Op woensdag 25 mei 2005 20:39 schreef pfaf het volgende:
[..]
Dommelsch is zo ongeveer het enige bier wat ik niet door m'n strot kan krijgen.
Kan nog weleven duren want heel de huisvrouwenverenig staat nog op het veldquote:Op woensdag 25 mei 2005 20:40 schreef Eilanden het volgende:
Heerlijk weer om een stukje hard te lopenen op tijd terug voor de finale!
Wat mij betreft kunnen ze beginnen
Oranjeboom reken ik niet tot bier en wordt hier ook niet verkocht. Amstel lust ik wel als ik dronken ben.quote:Op woensdag 25 mei 2005 20:40 schreef VoreG het volgende:
[..]
Amstel en Oranjeboom wel? Dat is niet te zuipen en niet te drinken
Dommelsch is heerlijk
Amstel is gewoon echt niet te doen, Oranjeboom mag je het niet eens over hebbenquote:Op woensdag 25 mei 2005 20:43 schreef pfaf het volgende:
[..]
Oranjeboom reken ik niet tot bier en wordt hier ook niet verkocht. Amstel lust ik wel als ik dronken ben.
quote:Op woensdag 25 mei 2005 20:50 schreef Noca het volgende:
Amstel is trouwens lekker, net als Hertog Jan, Heineken enHoegaarden
Palm en Duvelquote:Op woensdag 25 mei 2005 20:50 schreef Noca het volgende:
quote:Op woensdag 25 mei 2005 20:50 schreef Noca het volgende:
Ze zijn zo duur en bijna nooit in de aanbiedingquote:
Bavaria is hier wel populair, maar in het rest van het land is het inderdaad minder populair.quote:Op woensdag 25 mei 2005 20:44 schreef VoreG het volgende:
[..]
Amstel is gewoon echt niet te doen, Oranjeboom mag je het niet eens over hebben
Bavaria daarentegen is wel aardig al staat dat niet erg goed aangeschreven.
finding Nemoquote:
Eens zal ik trouwenquote:Op woensdag 25 mei 2005 20:52 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Wat een snoeperig bruidje ben je toch Jawi
Nu je daar over begint, waar is Bananenmanquote:
quote:Op woensdag 25 mei 2005 21:02 schreef Againzender het volgende:
[..]
Nu je daar over begint, waar is Bananenman
Met zijn kutkatten spelen ofzoquote:Op woensdag 25 mei 2005 21:02 schreef Againzender het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 25 mei 2005 21:02 schreef Againzender het volgende:
[..]
Bananenman heeft katten dus, daar verdient hij bonuspunten meequote:Op woensdag 25 mei 2005 21:03 schreef JaWi het volgende:
[..]
Met zijn kutkatten spelen ofzo.
Ik trouw niet met een man, dat laat ik aan iemand anderSCH over.
Bij SCH misschienquote:Op woensdag 25 mei 2005 21:05 schreef Againzender het volgende:
[..]
Bananenman heeft katten dus, daar verdient hij bonuspunten mee
Ik had vroeger ook katten!!quote:Op woensdag 25 mei 2005 21:05 schreef Againzender het volgende:
[..]
Bananenman heeft katten dus, daar verdient hij bonuspunten mee
Die is lekker aan het drinken bij mama en kijkt met een half oog naar de CLquote:
Mokum.quote:Op woensdag 25 mei 2005 21:08 schreef VoreG het volgende:
Ik had vroeger ook een kat!
Maqoum -> spreek uit Makoem
En nu heb je dus een hond.quote:Op woensdag 25 mei 2005 21:08 schreef VoreG het volgende:
Ik had vroeger ook een kat!
Maqoum -> spreek uit Makoem
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |