dat dan weer wel.quote:Op woensdag 25 mei 2005 22:59 schreef zakjapannertje het volgende:
ach, het is gratis
Nu ontvouwt jouw manier van denken zich. Je stem laten afhangen van een weblog.quote:Op woensdag 25 mei 2005 22:46 schreef du_ke het volgende:
Ah geenstijl is tegen, als die kansloze dwazen tegen zijn is voor de enige optie ben ik bang.
quote:Op woensdag 25 mei 2005 23:21 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Nu ontvouwt jouw manier van denken zich. Je stem laten afhangen van een weblog.
Omdat ZIJ dat zeggen.quote:Op woensdag 25 mei 2005 23:27 schreef du_ke het volgende:
[..]Nee eerder omdat de 'achterlijken' tegen zijn
.
Ja, een clown en zijn doorgedraaide professor en een Chileen die eigenlijk Reet heet, maar ook wel Hubert.quote:
Geweldig inderdaadquote:Op woensdag 25 mei 2005 23:29 schreef pberends het volgende:
Geniaal die Dudek.
Hee man.quote:Op woensdag 25 mei 2005 23:33 schreef kLowJow het volgende:
hé, hoi!
Vraag 't hem zelf.quote:Op woensdag 25 mei 2005 23:32 schreef du_ke het volgende:
En Aaah, heeft je maatje luus z'n grote topic al geopend?
Kan je niet even ONZ volspammen? Ik ben wel benieuwd naar je onthullingen bij 25k.quote:
Klonen van Sidekick daargelaten.quote:Op woensdag 25 mei 2005 23:37 schreef kLowJow het volgende:
Welke POL-usual zou de meeste NWS/POL-bans op zijn/haar naam hebben?
Ja, in B&H slaan kut-topics wel aan.quote:Op woensdag 25 mei 2005 23:22 schreef sizzler het volgende:
Onvernietigbaarheid van wezen door dood
Stormlooptopic.Volgende keer open ik wel een "geile tienersletjes"-topic in B&H.
Goede vraag zal wel gaan tussen aah, berends en sch.quote:Op woensdag 25 mei 2005 23:37 schreef kLowJow het volgende:
Wat denk je zelf?quote:Op woensdag 25 mei 2005 23:37 schreef sizzler het volgende:
[..]
Kan je niet even ONZ volspammen? Ik ben wel benieuwd naar je onthullingen bij 25k.
Pick me, pick me!quote:Op woensdag 25 mei 2005 23:37 schreef kLowJow het volgende:
Ik denk SCH.quote:
quote:Op woensdag 25 mei 2005 23:38 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Ja, in B&H slaan kut-topics wel aan.
Jamaar. Waarom nog 300 posts wachten?quote:
Denk daar maar eens over na.quote:Op woensdag 25 mei 2005 23:41 schreef sizzler het volgende:
[..]
Jamaar. Waarom nog 300 posts wachten?
Jou staat een fijn leven te wachten, mijn zoon.quote:
Strategisch voor wie?quote:Op donderdag 26 mei 2005 00:06 schreef kLowJow het volgende:
Is "Nee" stemmen strategisch verantwoord, in de zin dat een overtuigend "Nee" van het Nederlandse volk hoogstwaarschijnlijk genegeerd zal worden?
Nou, als je weet dat de grondwet toch wel aangenomen zal worden, kun je je "Nee"-stem (met een veilig gevoel) gebruiken voor andere politieke spelletjes.quote:
Dat is juist het slappe van zo'n adviserend referendum. Het is te kort door de bocht om te eisen dat Balkenende zou moeten aftreden bij een overduidelijk NEE. Het heeft er namelijk niets mee te maken.quote:Op donderdag 26 mei 2005 00:09 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Nou, als je weet dat de grondwet toch wel aangenomen zal worden, kun je je "Nee"-stem (met een veilig gevoel) gebruiken voor andere politieke spelletjes.
Nee, dat lijkt me ook niet direct.quote:Op donderdag 26 mei 2005 00:13 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Dat is juist het slappe van zo'n adviserend referendum. Het is te kort door de bocht om te eisen dat Balkenende zou moeten aftreden bij een overduidelijk NEE. Het heeft er namelijk niets mee te maken.
SCHquote:Op donderdag 26 mei 2005 00:13 schreef Sidekick het volgende:
SCH's banverleden na 2002:
3 x weekban POL
2 x weekban NWS
2 x weekban POL/NWS
1 x maandban POL/NWS
1 x weekban ONZ
3 x 48 uursban algeheel
1 x weekban algeheel
2 x ban voor onbepaalde tijd
1 x ban voor onbepaalde tijd, uitgezonderd VBL
Ja, in den beginne waren er afzonderlijke POL en NWS-bans, dat is tegenwoordig bijna altijd gecombineerd.
Nee, ik ga gewoon Nee stemmen. Niks aan de hand.quote:Op donderdag 26 mei 2005 00:21 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Nee, dat lijkt me ook niet direct.
Ik zou echter erg graag nee stemmen vanwege de achterlijke wijze waarop ze de grondwet proberen te "verkopen". En dan ook nog die campagne
Maar goed... als ik eenmaal op het knopje moet drukken zal het toch gewoon wel ja worden.
Ja, jij hebt het maar makkelijk op deze wereld.quote:Op donderdag 26 mei 2005 00:23 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Nee, ik ga gewoon Nee stemmen. Niks aan de hand.
Anders lees je dit topic even: Domme NEE-stemmers tegen de EU-grondwet. Dan ben je zo omquote:Op donderdag 26 mei 2005 00:23 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Nee, ik ga gewoon Nee stemmen. Niks aan de hand.
roflmaoquote:Op donderdag 26 mei 2005 00:27 schreef sizzler het volgende:
Everything you always wanted to know about God:
[..]
http://www.400monkeys.com/God/
Zodra je beseft dat politici geen zak voor je doen, zul jij het ook gemakkelijker hebben.quote:Op donderdag 26 mei 2005 00:26 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Ja, jij hebt het maar makkelijk op deze wereld.
Dat dan weer wel, ja.quote:Op donderdag 26 mei 2005 00:28 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Nederland gaat dadelijk in kwaliteit achteruit, maar hee, die armlastige landen zijn er op vooruit gegaan.
Nou, dat geeft een fijn gevoel, nietwaar?![]()
Ik wel.quote:Op donderdag 26 mei 2005 00:46 schreef Drugshond het volgende:
En is het is nog niets eens een pr0n ban.![]()
quote:20-30 punten:
Uw opvattingen staan over het algemeen lijnrecht tegenover die van de
Europese Grondwet. U was waarschijnlijk al van plan om tegen te gaan
stemmen.
Gezien uw uitgesproken opvatting is het misschien een idee om een actieve
rol te gaan spelen in de campagne tegen de Grondwet.
Wat heeft hij daar voor moeten doen? Een serieus topic openen ofzo.quote:Op donderdag 26 mei 2005 00:13 schreef Sidekick het volgende:
SCH's banverleden na 2002:
1 x weekban ONZ
Fok!, kom zeg.quote:Op woensdag 25 mei 2005 21:12 schreef sizzler het volgende:
[..]
Je wilde een stuk schrijven voor FOK! of daarbuiten?
Iemand voor rascist uitschelden waarschijnlijk, dat doet ie immers aan de lopende band.quote:Op donderdag 26 mei 2005 07:33 schreef Chewie het volgende:
[..]
Wat heeft hij daar voor moeten doen? Een serieus topic openen ofzo.
Goedemorgen trouwens
vroeg opstaanquote:
Oh mag hij dat niet meer dan?quote:Op donderdag 26 mei 2005 10:46 schreef speedfreak1 het volgende:
[..]
Iemand voor rascist uitschelden waarschijnlijk, dat doet ie immers aan de lopende band.
status opkrikken doordat jij dan geen racist bent genoemd is not done, dudequote:
Waarvan vrij geregeleld helaas niet zonder reden...quote:Op donderdag 26 mei 2005 10:46 schreef speedfreak1 het volgende:
[..]
Iemand voor rascist uitschelden waarschijnlijk, dat doet ie immers aan de lopende band.
Nee, zeker niet met de vreselijke spelfout waar hij al een keer op gewezen is.quote:
Vrij geregeleld is 3 op de 100 keer?quote:Op donderdag 26 mei 2005 11:00 schreef du_ke het volgende:
[..]
Waarvan vrij geregeleld helaas niet zonder reden...
smoking pantsquote:
http://www.aljazeera.com/me.asp?service_ID=8195quote:An Israeli human rights group accused the Israeli army on Wednesday of carrying out targeted killings disguised as attempted arrests.
A report published by the rights groups B’Tselem said that of 89 Palestinians killed in 2004 during actions, which Israel described as arrest operations, 43 were not armed, or were armed but did not attempt to use their weapons against the soldiers trying to arrest them.
The report, titled “Take No Prisoners”, charges that the alleged lack of a gun battle in the 43 cases shows there was a premeditated intention to kill the pursued Palestinians, rather than arrest them.
quote:De Jeugd Van Tegenwoordig
Watskebeurt
En de watskebeurt
Watskebizzybizzy wraf wraf wraf
Mensen praten serieus
maar ze weten van geen ene kankermoer watskebeurt
Maar er gebeurt veel, serieus, komen die vocalen nog,
Of moet ik beginnen
Je bent een ship trek dat sert
Maar je weet niet watskebeurt,
Watskebeurt, watskebeurt
Je bent een MC dat klopt.
Maar je komt niet op de grond
Op de grond, op de grond
Je bent een MC met crown,
Maar je weet niet wat is new
Wat is new, wat is new
Je bent een shepperd zonder clan,
En je weet niet bowdybow,
Bowdybow, bowdybow
Vieze Freddy
Alsof ik dat niet weet
En ik drink tot de motherfucking fles leeg is
En ik pas nokku, als ik die flesjes embezzle,
Dan ben ik pas stang, foshizzle.
Je lacht maar ik maak hier geen motherfucking grap,
Dus zuig m’n pik, je kan een lauw biertje tappen
Laat de space, maar ‘k ben niet van Star Trek.
Ook geen bassabas, maar ik breek wel je nek.
Hahah
Komt alleen uit mijn achterste, moeders met dochters verachten me
Ben van baksteen, alsof je dat niet ruikt
Want de een is dik en de ander gebruikt
Ik ben tuig van de eerste klasse,
En je wast je handen al tijdens het plassen
Kijk me aan,
Je weet precies hoe laat het is
Baksteen, de rest is geschiedenis
Watskebeurt, watskebeurt
Op de grond, op de grond
Wat is new, wat is new
Bowdybow, bowdybow
Wat is new Ken, watskebeurt in de sguur
Is het met jou alles rustig of gezeur met de buurt?
We zijn het, bier is voor gratis of gewoon pleurisduur?
Ik neem je, bowdybow, of een drukfikuur
Voor alle vrouwen en chickies valt van jou tot op mijn stickies
Heb die vouw in mijn dickies, zo, we houden het jiggy.
Bowdybow dit als een gek met al dat goud in mijn mikkie.
Twee gezichten, één formule, als Lauda en Nicky
Watskebeurt, watskebeurt
Op de grond, op de grond
Wat is new, wat is new
Bowdybow, bowdybow
http://seattletimes.nwsou(...)2289095_gitmo26.htmlquote:Amnesty International yesterday called the U.S. military's anti-terror prison at Guantánamo Bay the "gulag of our times" and warned that U.S. leaders may face international prosecution for mistreating prisoners.
"When the most powerful country in the world thumbs its nose at the rule of law and human rights, it grants a license to others to commit abuse with impunity and audacity," said Amnesty Secretary General Irene Khan at a London news conference releasing the group's annual report on global human rights, a blistering, 308-page survey.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |