dat dan weer wel.quote:Op woensdag 25 mei 2005 22:59 schreef zakjapannertje het volgende:
ach, het is gratis
Nu ontvouwt jouw manier van denken zich. Je stem laten afhangen van een weblog.quote:Op woensdag 25 mei 2005 22:46 schreef du_ke het volgende:
Ah geenstijl is tegen, als die kansloze dwazen tegen zijn is voor de enige optie ben ik bang.
quote:Op woensdag 25 mei 2005 23:21 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Nu ontvouwt jouw manier van denken zich. Je stem laten afhangen van een weblog.
Omdat ZIJ dat zeggen.quote:Op woensdag 25 mei 2005 23:27 schreef du_ke het volgende:
[..]Nee eerder omdat de 'achterlijken' tegen zijn
.
Ja, een clown en zijn doorgedraaide professor en een Chileen die eigenlijk Reet heet, maar ook wel Hubert.quote:
Geweldig inderdaadquote:Op woensdag 25 mei 2005 23:29 schreef pberends het volgende:
Geniaal die Dudek.
Hee man.quote:Op woensdag 25 mei 2005 23:33 schreef kLowJow het volgende:
hé, hoi!
Vraag 't hem zelf.quote:Op woensdag 25 mei 2005 23:32 schreef du_ke het volgende:
En Aaah, heeft je maatje luus z'n grote topic al geopend?
Kan je niet even ONZ volspammen? Ik ben wel benieuwd naar je onthullingen bij 25k.quote:
Klonen van Sidekick daargelaten.quote:Op woensdag 25 mei 2005 23:37 schreef kLowJow het volgende:
Welke POL-usual zou de meeste NWS/POL-bans op zijn/haar naam hebben?
Ja, in B&H slaan kut-topics wel aan.quote:Op woensdag 25 mei 2005 23:22 schreef sizzler het volgende:
Onvernietigbaarheid van wezen door dood
Stormlooptopic.Volgende keer open ik wel een "geile tienersletjes"-topic in B&H.
Goede vraag zal wel gaan tussen aah, berends en sch.quote:Op woensdag 25 mei 2005 23:37 schreef kLowJow het volgende:
Wat denk je zelf?quote:Op woensdag 25 mei 2005 23:37 schreef sizzler het volgende:
[..]
Kan je niet even ONZ volspammen? Ik ben wel benieuwd naar je onthullingen bij 25k.
Pick me, pick me!quote:Op woensdag 25 mei 2005 23:37 schreef kLowJow het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |