quote:Op woensdag 25 mei 2005 23:38 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Ja, in B&H slaan kut-topics wel aan.
Jamaar. Waarom nog 300 posts wachten?quote:
Denk daar maar eens over na.quote:Op woensdag 25 mei 2005 23:41 schreef sizzler het volgende:
[..]
Jamaar. Waarom nog 300 posts wachten?
Jou staat een fijn leven te wachten, mijn zoon.quote:
Strategisch voor wie?quote:Op donderdag 26 mei 2005 00:06 schreef kLowJow het volgende:
Is "Nee" stemmen strategisch verantwoord, in de zin dat een overtuigend "Nee" van het Nederlandse volk hoogstwaarschijnlijk genegeerd zal worden?
Nou, als je weet dat de grondwet toch wel aangenomen zal worden, kun je je "Nee"-stem (met een veilig gevoel) gebruiken voor andere politieke spelletjes.quote:
Dat is juist het slappe van zo'n adviserend referendum. Het is te kort door de bocht om te eisen dat Balkenende zou moeten aftreden bij een overduidelijk NEE. Het heeft er namelijk niets mee te maken.quote:Op donderdag 26 mei 2005 00:09 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Nou, als je weet dat de grondwet toch wel aangenomen zal worden, kun je je "Nee"-stem (met een veilig gevoel) gebruiken voor andere politieke spelletjes.
Nee, dat lijkt me ook niet direct.quote:Op donderdag 26 mei 2005 00:13 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Dat is juist het slappe van zo'n adviserend referendum. Het is te kort door de bocht om te eisen dat Balkenende zou moeten aftreden bij een overduidelijk NEE. Het heeft er namelijk niets mee te maken.
SCHquote:Op donderdag 26 mei 2005 00:13 schreef Sidekick het volgende:
SCH's banverleden na 2002:
3 x weekban POL
2 x weekban NWS
2 x weekban POL/NWS
1 x maandban POL/NWS
1 x weekban ONZ
3 x 48 uursban algeheel
1 x weekban algeheel
2 x ban voor onbepaalde tijd
1 x ban voor onbepaalde tijd, uitgezonderd VBL
Ja, in den beginne waren er afzonderlijke POL en NWS-bans, dat is tegenwoordig bijna altijd gecombineerd.
Nee, ik ga gewoon Nee stemmen. Niks aan de hand.quote:Op donderdag 26 mei 2005 00:21 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Nee, dat lijkt me ook niet direct.
Ik zou echter erg graag nee stemmen vanwege de achterlijke wijze waarop ze de grondwet proberen te "verkopen". En dan ook nog die campagne
Maar goed... als ik eenmaal op het knopje moet drukken zal het toch gewoon wel ja worden.
Ja, jij hebt het maar makkelijk op deze wereld.quote:Op donderdag 26 mei 2005 00:23 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Nee, ik ga gewoon Nee stemmen. Niks aan de hand.
Anders lees je dit topic even: Domme NEE-stemmers tegen de EU-grondwet. Dan ben je zo omquote:Op donderdag 26 mei 2005 00:23 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Nee, ik ga gewoon Nee stemmen. Niks aan de hand.
roflmaoquote:Op donderdag 26 mei 2005 00:27 schreef sizzler het volgende:
Everything you always wanted to know about God:
[..]
http://www.400monkeys.com/God/
Zodra je beseft dat politici geen zak voor je doen, zul jij het ook gemakkelijker hebben.quote:Op donderdag 26 mei 2005 00:26 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Ja, jij hebt het maar makkelijk op deze wereld.
Dat dan weer wel, ja.quote:Op donderdag 26 mei 2005 00:28 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Nederland gaat dadelijk in kwaliteit achteruit, maar hee, die armlastige landen zijn er op vooruit gegaan.
Nou, dat geeft een fijn gevoel, nietwaar?![]()
Ik wel.quote:Op donderdag 26 mei 2005 00:46 schreef Drugshond het volgende:
En is het is nog niets eens een pr0n ban.![]()
quote:20-30 punten:
Uw opvattingen staan over het algemeen lijnrecht tegenover die van de
Europese Grondwet. U was waarschijnlijk al van plan om tegen te gaan
stemmen.
Gezien uw uitgesproken opvatting is het misschien een idee om een actieve
rol te gaan spelen in de campagne tegen de Grondwet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |