Ik ook daarom ga ik maar weer ff een bakkie halenquote:Op woensdag 25 mei 2005 11:49 schreef jitzzzze het volgende:
* jitzzzze heeft echt een tekort aan koffie
* brengt jitzzzze een lekker bakkiequote:Op woensdag 25 mei 2005 11:49 schreef jitzzzze het volgende:
* jitzzzze heeft echt een tekort aan koffie
hier luvstruck 2005quote:Op woensdag 25 mei 2005 11:49 schreef goddess-in-heaven het volgende:
tim deluxe op de radio
it just won't do without you lalalalala
quote:Op woensdag 25 mei 2005 11:49 schreef Fisher het volgende:
cause nothing compares, nothing compares to you.....
ja idd typo
suc6quote:Op woensdag 25 mei 2005 11:49 schreef goddess-in-heaven het volgende:
ik ga weer ff een plasje doen
quote:Op woensdag 25 mei 2005 11:49 schreef goddess-in-heaven het volgende:
ik ga weer ff een plasje doen
you have much to learn my apprenticequote:Op woensdag 25 mei 2005 11:49 schreef IJlien het volgende:
[..]
Wat? waarover? oh jij wist t natuurlijk al
Jan Peterquote:Op woensdag 25 mei 2005 11:50 schreef Ballicious het volgende:
Balkenende is lid in de Orde van Oranje-Nassau sinds 1998.
balkiequote:Op woensdag 25 mei 2005 11:50 schreef Ballicious het volgende:
[..]
Damn, ik dacht toch dak t goed deedquote:Op woensdag 25 mei 2005 11:50 schreef Fisher het volgende:
[..]
you have much to learn my apprentice
dat worden toch bijlessen in de vakantie![]()
dat heb ik altijd al willen weten, bedanktquote:Op woensdag 25 mei 2005 11:50 schreef Ballicious het volgende:
Balkenende is geboren te Biezelinge, in de Zeeuwse gemeente Kapelle. Hij is de oudste zoon van graanhandelaar Jan Pieter Balkenende en onderwijzeres Thona Johanna Sandee. Balkenende werd op 22 juli 2002 minister-president van Nederland, minister van Algemene Zaken, en leider van het Kabinet-Balkenende I, dat was samengesteld uit CDA, VVD en LPF. Na 87 dagen diende hij op 16 oktober 2002 het ontslag van het voltallige kabinet in bij de Koningin, nadat de ministers Eduard Bomhoff en Herman Heinsbroek waren afgetreden. Na verkiezingen en nieuwe formatiebesprekingen in 2003, werd hij op 27 mei 2003 opnieuw premier, nu van het kabinet-Balkenende II - samengesteld uit CDA, VVD en D66.
Vanaf 1 oktober 2001 was Balkenende fractievoorzitter van het CDA in de Tweede Kamer, als opvolger van Jaap de Hoop Scheffer die na een machtsstrijd met partijvoorzitter Marnix van Rij het veld had moeten ruimen. Sinds 3 november 2001 was hij tevens lijsttrekker van het CDA voor de Kamerverkiezingen van mei 2002.
Hij begon zijn carrière als stafmedewerker bij het wetenschappelijk instituut van het CDA en was tevens lid van de gemeenteraad van Amstelveen. Daarna werd hij bijzonder hoogleraar christelijk sociaal denken aan de Amsterdamse Vrije Universiteit (VU).
Van 19 mei 1998 tot zijn aantreden als premier, was Jan Peter Balkenende lid van de Tweede-Kamerfractie van het CDA. Voordat hij fractievoorzitter werd, was hij financieel woordvoerder van de fractie. Verder hield hij zich bezig met sociale zaken, justitie en binnenlandse zaken.
Op het leiderschap van Balkenende kwam veel kritiek. Balkenende stuurde de Tweede Kamer een door alle ministers "in gezamenlijkheid en eenheid" ondertekende ansichtkaart met groeten uit de Trêveszaal terwijl ministers publiekelijk ruzieden; hij liep achter de ontwikkelingen aan; en hij moest zichzelf publiekelijk corrigeren toen prinses Margarita uit de school klapte over familiezaken. Dat zijn kabinet feitelijk in elkaar zakte tijdens de begrafenis van Prins Claus werd hem zeer kwalijk genomen. Sommigen zien in justitieminister Piet-Hein Donner de ware strateeg van het kabinet.
In 1996 trouwde Balkenende met de juriste Bianca Hoogendijk, op dat moment assistent bij de CDA-fractie; thans docent Arbeidsrecht aan de Erasmus Universiteit Rotterdam. Het echtpaar woont sinds 1999 in Capelle aan den IJssel en heeft een dochter, Amelie.
Op 17 november 2003 werd bekend dat op 27 oktober in de nabijheid van de woning een man was aangehouden die een 20 centimeter lang mes bij zich had. Het bleek om een verwarde man te gaan, die dacht dat hij een afspraak met de premier had. Dat maakte het gevaar er echter niet minder op.
Van 14 september tot 15 oktober 2004 was Balkenende in het IJsselland Ziekenhuis in Capelle aan den IJssel opgenomen vanwege een ontsteking aan zijn rechter voet. In verband daarmee werden de Algemene beschouwingen na Prinsjesdag uitgesteld tot 28 en 29 september. Vice-premier Zalm nam de honneurs waar tijdens Balkenendes ziekte.
Balkenende is lid in de Orde van Oranje-Nassau sinds 1998.
tjah, we zullen toch eens dieper in de materie moeten duikenquote:Op woensdag 25 mei 2005 11:51 schreef IJlien het volgende:
[..]
Damn, ik dacht toch dak t goed deed![]()
Graag gedaan jitz.. gaat t alweer een beetje?
And so the story of the end of the dutchy's beganquote:Op woensdag 25 mei 2005 11:50 schreef Ballicious het volgende:Balkie blaat
Dat wordt studeren..quote:Op woensdag 25 mei 2005 11:52 schreef Fisher het volgende:
[..]
tjah, we zullen toch eens dieper in de materie moeten duiken
heb m vanmorgen op mn mp3speler gezetquote:Op woensdag 25 mei 2005 11:51 schreef goddess-in-heaven het volgende:
hier nare muziek nu
i don't wanna another pretty face, i don't wanna blalabla
quote:Op woensdag 25 mei 2005 11:53 schreef R-Alph het volgende:
[..]
Voor je het weet heb je een bezemsteel in je reet
Ralphquote:Op woensdag 25 mei 2005 11:53 schreef R-Alph het volgende:
[..]
Voor je het weet heb je een bezemsteel in je reet
Zelfs dan hou ik nog van je hoor goddessquote:Op woensdag 25 mei 2005 11:54 schreef goddess-in-heaven het volgende:
i love you till the sky falls dohohown
ja, het gaat wel.quote:Op woensdag 25 mei 2005 11:51 schreef IJlien het volgende:
[..]
Damn, ik dacht toch dak t goed deed![]()
Graag gedaan jitz.. gaat t alweer een beetje?
Oh ja wat enerverend....quote:
OMGquote:Op woensdag 25 mei 2005 11:55 schreef IJlien het volgende:
[..]
Jesse mccartney met beautiful ofzo
beautiful face.. wat is t?
quote:Op woensdag 25 mei 2005 11:54 schreef DracoAkaIk het volgende:
[..]
Oh ja wat enerverend....
oh liefje ja die plek prikkelt mij enorm...
ik ga zo direct mijn potentiele nakomelingen in jou venusheuvel parkeren...
oh hemels ik arriveer......
wat verfrissend
En toen heb je dr zo hard anaal genomen dat ze nu een maand niet meer kan zitten ?quote:Op woensdag 25 mei 2005 11:54 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
ja, het gaat wel.
Ze kwam net langs om me te vertellen dat ze eigenlijk wel iets meer had moeten uitleggen, en dat zijzelf nog nooit een issuelijst gemaakt had![]()
quote:Op woensdag 25 mei 2005 11:54 schreef DracoAkaIk het volgende:
[..]
Oh ja wat enerverend....
oh liefje ja die plek prikkelt mij enorm...
ik ga zo direct mijn potentiele nakomelingen in jou venusheuvel parkeren...
oh hemels ik arriveer......
wat verfrissend
Oh toch welquote:Op woensdag 25 mei 2005 11:54 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
ja, het gaat wel.
Ze kwam net langs om me te vertellen dat ze eigenlijk wel iets meer had moeten uitleggen, en dat zijzelf nog nooit een issuelijst gemaakt had![]()
dat doe jij toch ook bij je begeleider, daarom heeft hij 't zo drukquote:Op woensdag 25 mei 2005 11:55 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
En toen heb je dr zo hard anaal genomen dat ze nu een maand niet meer kan zitten ?![]()
Alleen op een zembandjequote:Op woensdag 25 mei 2005 11:55 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
En toen heb je dr zo hard anaal genomen dat ze nu een maand niet meer kan zitten ?![]()
sommige dingen hoeven we niet van jou te horenquote:Op woensdag 25 mei 2005 11:55 schreef Ballicious het volgende:
Wat ben je mooi, wat ben je lief, zo interessant, zo exclusief. Ik vind je geweldig, in één woord geweldig.
Dat hij een kind heeft man. Volgens mij is dat geadopteerd. Of hij heeft cursus gedaan in kinderen maken. Want volgens mij wist hij voor die cursus nog niet eens wat hij met zn lul moest doenquote:Op woensdag 25 mei 2005 11:54 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Ralphdat is Harry
Jan Peter duwt een kruis in je poeperdje
Erm nou moet je mij niet gaan verwarren met jezelf hoor, ik doe dat soort dingen nietquote:Op woensdag 25 mei 2005 11:56 schreef Fisher het volgende:
[..]
dat doe jij toch ook bij je begeleider, daarom heeft hij 't zo druk![]()
met m'n oomquote:Op woensdag 25 mei 2005 11:57 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Erm nou moet je mij niet gaan verwarren met jezelf hoor, ik doe dat soort dingen niet![]()
Hahahahahah stenderrrrrsquote:Op woensdag 25 mei 2005 11:55 schreef Ballicious het volgende:
Wat ben je mooi, wat ben je lief, zo interessant, zo exclusief. Ik vind je geweldig, in één woord geweldig.
Heb geen idee hoe ze dat dan kunnen verwachten, wie het weet mag het zeggen..quote:Op woensdag 25 mei 2005 11:56 schreef IJlien het volgende:
[..]
Oh toch wel![]()
Wat een gaar wijf zeg hoe kan ze dat dan van jou verwachten.. bitch![]()
En je hebt de fipo gemistquote:
jawel... URINERENquote:Op woensdag 25 mei 2005 11:56 schreef R-Alph het volgende:
[..]
Dat hij een kind heeft man. Volgens mij is dat geadopteerd. Of hij heeft cursus gedaan in kinderen maken. Want volgens mij wist hij voor die cursus nog niet eens wat hij met zn lul moest doen
wie niet?quote:Op woensdag 25 mei 2005 11:58 schreef goddess-in-heaven het volgende:
ik wil een scootmobiel
Ik wil een opblaaskrokodilquote:Op woensdag 25 mei 2005 11:58 schreef goddess-in-heaven het volgende:
ik wil een scootmobiel
ik wil dat mijn scooter werkt en verkocht isquote:Op woensdag 25 mei 2005 11:58 schreef goddess-in-heaven het volgende:
ik wil een scootmobiel
terwijl je zeepjes raaptquote:Op woensdag 25 mei 2005 11:58 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
En dan staat tear jitzzzzee weer achter je![]()
Maar goed ze heeft haar fout toegegeven mooi zo!quote:Op woensdag 25 mei 2005 11:57 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Heb geen idee hoe ze dat dan kunnen verwachten, wie het weet mag het zeggen..
Ren erheen, mep dr ! jat je jas terugquote:Op woensdag 25 mei 2005 11:59 schreef goddess-in-heaven het volgende:
dr loopt buiten iemand in mijn jasdoe uit b*tch!
Wel nu jij er weer bentquote:Op woensdag 25 mei 2005 11:59 schreef IJlien het volgende:
[..]
Maar goed ze heeft haar fout toegegeven mooi zo!
En nu ga je weer vrolijk worden![]()
quote:Op woensdag 25 mei 2005 11:59 schreef knox_ het volgende:
Lol, sta ik net zo te mtp-en in die toiletruimte, komt mn collega ineens binnen![]()
![]()
!11
Dus hij zo, Wat doe je!
Doet ie zn broek naar beneden, gaat ie naast me staan te mtp-en![]()
Samen heel die muur bruin gemaakt, en heel de vloer onder de witte vlekken!!11![]()
![]()
![]()
weet je wat ik wilquote:
quote:Op woensdag 25 mei 2005 11:59 schreef knox_ het volgende:
Lol, sta ik net zo te mtp-en in die toiletruimte, komt mn collega ineens binnen![]()
![]()
!11
Dus hij zo, Wat doe je!
Samen heel die muur bruin gemaakt, en heel de vloer onder de witte vlekken!!11![]()
![]()
![]()
Jij bent echt een proquote:Op woensdag 25 mei 2005 11:59 schreef knox_ het volgende:
![]()
!11
Dus hij zo, Wat doe je!
![]()
![]()
Dan was ie niet duur genoeg.quote:Op woensdag 25 mei 2005 11:59 schreef goddess-in-heaven het volgende:
dr loopt buiten iemand in mijn jasdoe uit b*tch!
Dat is echt vol irritant!!! Ik had vorig jaar een keer een meisje in de klas wat hetzelfde truitje als ik aan had die dag.. en ik haat haar!quote:Op woensdag 25 mei 2005 11:59 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Ren erheen, mep dr ! jat je jas terug
dan toeter ik terugquote:Op woensdag 25 mei 2005 12:00 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
ik heb een toetoetoeter op mijn waterscooter
en daarme toetoetoeter ik naar jou
Ik had scooter...quote:Op woensdag 25 mei 2005 11:58 schreef goddess-in-heaven het volgende:
ik wil een scootmobiel
Als ik 1 keer tring dan ben jij een lekkerdingquote:Op woensdag 25 mei 2005 12:00 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
weet je wat ik wil
een opblaaskrokodil
om in de zee te drijven
tussen de lekker wijven
ik heb een toetoetoeter op mijn waterscooter
en daarme toetoetoeter ik naar jou
quote:Op woensdag 25 mei 2005 12:00 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ik ga aandelen in een emmerfabriek kopen
Ja dat is heel makkelijklquote:
Dan loop je het risico dat iemand anders em ook heeft.quote:Op woensdag 25 mei 2005 12:01 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
ik vind 300 euro toch wel genoeg voor een leren jas
hoeveel reed 'ie op de weg dan?quote:Op woensdag 25 mei 2005 12:01 schreef DracoAkaIk het volgende:
[..]
Ik had scooter...
maar een donker getint persoon met een bivakmuts vond dat niet geschikt en zette een pistool op me muiltje en toen vond ik ook maar dat hij me scooter mocht hebben....
Vond wel stom dat hij nie eens een helm op deedding reet 125 -130 op autoteller
vooral omdat dat jasje hartstikke duur was en best bijzonder (ok, hij is van replay) als ie nou van de hennes was ofzoquote:Op woensdag 25 mei 2005 12:01 schreef IJlien het volgende:
[..]
Dat is echt vol irritant!!! Ik had vorig jaar een keer een meisje in de klas wat hetzelfde truitje als ik aan had die dag.. en ik haat haar!
Dus de hele dag mn vestje aangehouden..
argh.. I feel ya..quote:Op woensdag 25 mei 2005 12:02 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
vooral omdat dat jasje hartstikke duur was en best bijzonder (ok, hij is van replay) als ie nou van de hennes was ofzo
een goeie verkoper zorgt zelf voor zn klantenquote:Op woensdag 25 mei 2005 12:02 schreef PeuRac het volgende:
Hey, wie bezorgt mij eens klanten, ik heb sinds 9u hier pas 2 mensen gezien![]()
quote:Op woensdag 25 mei 2005 12:02 schreef Ballicious het volgende:
[..]
Dan loop je het risico dat iemand anders em ook heeft.
En dan is nu pas je eerste post hierzo.... damn ben je best hard aan het werkquote:Op woensdag 25 mei 2005 12:02 schreef PeuRac het volgende:
Hey, wie bezorgt mij eens klanten, ik heb sinds 9u hier pas 2 mensen gezien![]()
Ik wil wel eens proefritjes makenquote:Op woensdag 25 mei 2005 12:02 schreef PeuRac het volgende:
Hihi (sorry zag m nu pas)quote:Op woensdag 25 mei 2005 12:00 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ik ga aandelen in een emmerfabriek kopen
je bent nooit alleen, wij zullen altijd in gedachten bij je zijnquote:Op woensdag 25 mei 2005 12:04 schreef IJlien het volgende:
[..]
Hihi (sorry zag m nu pas)
Ik ga zo ook maar eten.. volgens mij ben ik in mn eentje..![]()
Mag ik met je mee gaan luchen? Heb echt geen zin om met mn collega's te gaan lunchenquote:Op woensdag 25 mei 2005 12:04 schreef IJlien het volgende:
[..]
Hihi (sorry zag m nu pas)
Ik ga zo ook maar eten.. volgens mij ben ik in mn eentje..![]()
We hebben isdn, dus ik kan niet teveel internetten, anders wordt de rekening zo hoogquote:Op woensdag 25 mei 2005 12:03 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
En dan is nu pas je eerste post hierzo.... damn ben je best hard aan het werk![]()
Ik wil pannenkoekenquote:Op woensdag 25 mei 2005 12:04 schreef Houniet het volgende:
eetsmakelijk voor de mensen die gaan eten
ISDNquote:Op woensdag 25 mei 2005 12:05 schreef PeuRac het volgende:
[..]
We hebben isdn, dus ik kan niet teveel internetten, anders wordt de rekening zo hoog![]()
Ik heb nog niks anders gedaan als de krant lezen, sms'n en spelletjes op mn telefoon spelen. Straks ga ik mn auto maar weer wassen
Zooo als dat zou kunnen zeg, kun je niet even naar gouda komen?quote:Op woensdag 25 mei 2005 12:04 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Mag ik met je mee gaan luchen? Heb echt geen zin om met mn collega's te gaan lunchen
hahhaha altijdquote:Op woensdag 25 mei 2005 12:06 schreef DracoAkaIk het volgende:
[..]
Kijk waardering voor de love language
We wachten serieus al 6mdn op ADSLquote:
Ik kan die goede oude tijd op 14k4 modempje nog wel herinnerenquote:
quote:Op woensdag 25 mei 2005 12:07 schreef DracoAkaIk het volgende:
[..]
Ik kan die goede oude tijd op 14k4 modempje nog wel herinneren
Jaaaaaaahquote:Op woensdag 25 mei 2005 12:07 schreef Houniet het volgende:
wil je een pannenkoek van mij hebben tear
Ik heb zelfs nog Doom tegen een vriend van mij gespeeld met een 9600 Baud modemquote:Op woensdag 25 mei 2005 12:07 schreef DracoAkaIk het volgende:
[..]
entonce tu eres un preciosa tambien.... yo creo tu eres la mejorquote:
die goeie ouwe tijd.. vroegâhquote:Op woensdag 25 mei 2005 12:07 schreef DracoAkaIk het volgende:
[..]
Eventjes naar Gouda, als ik nu wegga kom ik daar aan als de lunch allang voorbij is.quote:Op woensdag 25 mei 2005 12:06 schreef IJlien het volgende:
[..]
Zooo als dat zou kunnen zeg, kun je niet even naar gouda komen?
DAnk je complex, ik ben ontroerd..
![]()
Zakelijk hequote:Op woensdag 25 mei 2005 12:08 schreef Houniet het volgende:
6 MAANDEN, met 6 werkdagen heb je chello
Hmmm lekkerquote:Op woensdag 25 mei 2005 12:09 schreef Houniet het volgende:
* Houniet pannenkoek geeft aan Teardrop-nl
mtp?quote:Op woensdag 25 mei 2005 12:10 schreef Ballicious het volgende:
Balli hier gaat eens even spelletjes spelen.
quote:Op woensdag 25 mei 2005 12:08 schreef DracoAkaIk het volgende:
[..]
entonce tu eres un preciosa tambien.... yo creo tu eres la mejor
woei ik meedoenquote:Op woensdag 25 mei 2005 12:10 schreef Ballicious het volgende:
Balli hier gaat eens even spelletjes spelen.
wie is mooi en wie is de beste dracoquote:Op woensdag 25 mei 2005 12:08 schreef DracoAkaIk het volgende:
[..]
Vertaal het ff voor de mensen die het niet begrijpenquote:Op woensdag 25 mei 2005 12:10 schreef IJlien het volgende:
[..]
![]()
hahaha betekent dat dat ik weer een eigendomsbewijs heb gescoord?
(ik weet f niks terug in t spaans hoor, maar ik begrijp wel wat jij zegt )
mi corazon es tuyoquote:Op woensdag 25 mei 2005 12:10 schreef IJlien het volgende:
[..]
![]()
hahaha betekent dat dat ik weer een eigendomsbewijs heb gescoord?
(ik weet f niks terug in t spaans hoor, maar ik begrijp wel wat jij zegt )
krentebollen met kaasquote:Op woensdag 25 mei 2005 12:10 schreef Megter het volgende:
m'n lunch:
2 loempia's
1 broodje halve Hema rookworst
3 krentenbollen met boter en kaas
![]()
Lekkere lunch heb jijquote:Op woensdag 25 mei 2005 12:10 schreef Megter het volgende:
m'n lunch:
2 loempia's
![]()
Oeh ik denk dak ook ff naar de hema fiets!quote:Op woensdag 25 mei 2005 12:10 schreef Megter het volgende:
m'n lunch:
2 loempia's
![]()
Hoe kom je daar nou weer bijquote:
10 hierquote:Op woensdag 25 mei 2005 12:11 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Lekkere lunch heb jij![]()
Ik heb alleen maar 5 bammetjes![]()
entonce weet ik nietquote:Op woensdag 25 mei 2005 12:08 schreef DracoAkaIk het volgende:
[..]
10 broodjes .... damn en ik dacht dat ik veel at met 5 broodjesquote:
suggereer je dat we aan harddrugs zijn.... ga toch fietse johquote:
GAK!quote:
Goed te doenquote:Op woensdag 25 mei 2005 12:12 schreef IJlien het volgende:
[..]
Oeh ik denk dak ook ff naar de hema fiets!
Das een goeie dan hoef ik hier ook niet in mn remi te zitten!
quote:Op woensdag 25 mei 2005 12:13 schreef Cart_man het volgende:
[..]
#129? Vorige week was het nog #70 geloof ik...
Werken godverdomme, kutstagiairs.
Idd, de 18e was #70quote:Op woensdag 25 mei 2005 12:13 schreef Cart_man het volgende:
[..]
#129? Vorige week was het nog #70 geloof ik...
dat was nog eens feestquote:Op woensdag 25 mei 2005 12:14 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]Vorige week hadden we een jubileum deeltje 100
![]()
entonce = dan....quote:Op woensdag 25 mei 2005 12:13 schreef IJlien het volgende:
[..]
entonce weet ik niet
jij bent ook een lieverd/schat.... ik denk/vind dat jij de beste bent![]()
Zie je, precies een week geleden...quote:
Met jou zeker?quote:Op woensdag 25 mei 2005 12:15 schreef DracoAkaIk het volgende:
[..]
entonce = dan....
Preciosa is alleen schoonheid![]()
damn je ben echt goed in spaans.... interesse in een nieuw leven beginnen in spanje... daar aan de costa del sol
Laat jitzzze het maar niet horenquote:Op woensdag 25 mei 2005 12:15 schreef DracoAkaIk het volgende:
[..]
entonce = dan....
damn je ben echt goed in spaans.... interesse in een nieuw leven beginnen in spanje... daar aan de costa del sol
anders neem je even een half brood mee naar je werk!quote:
Vraag je je dat nou nog echt af ???? dat zie je toch meteen wat wij doen op onze stagequote:Op woensdag 25 mei 2005 12:15 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Zie je, precies een week geleden...
Vraag me dan toch af wat jullie in godsnaam op jullie stage doen.
Heb je er last van?quote:Op woensdag 25 mei 2005 12:15 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Zie je, precies een week geleden...
Vraag me dan toch af wat jullie in godsnaam op jullie stage doen.
Die boer van jou kan er anders ook aardig wat van hoor !quote:Op woensdag 25 mei 2005 12:16 schreef babba_ het volgende:
[..]
anders neem je even een half brood mee naar je werk!![]()
hij is zijn lens zoekenquote:
quote:Op woensdag 25 mei 2005 12:17 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Beetje wel, julile houden mij nu van me werk.![]()
true!quote:Op woensdag 25 mei 2005 12:16 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Die boer van jou kan er anders ook aardig wat van hoor !![]()
Haha oh ja dacht dat t meer schatje was..quote:Op woensdag 25 mei 2005 12:15 schreef DracoAkaIk het volgende:
[..]
entonce = dan....
Zal ik 'm weer 's van stal halen?quote:Op woensdag 25 mei 2005 12:16 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Die boer van jou kan er anders ook aardig wat van hoor !![]()
Nou ik zou zegge.. MASSOL!!!quote:Op woensdag 25 mei 2005 12:17 schreef Cart_man het volgende:
[..]
tuigquote:Op woensdag 25 mei 2005 12:17 schreef Cart_man het volgende:
[..]
quote:
quote:Op woensdag 25 mei 2005 12:17 schreef IJlien het volgende:
[..]
Haha oh ja dacht dat t meer schatje was..
nou echt goed.. kheb een paar lessen gehad op school maar k vind talen altijd wel leuk en frans en latijn lijkt er ook wel op![]()
en een reuze shoarma! en van die vos maakt hij een nieuwe bontjas.. werd er een beetje gek van elke dag heen en weer te varen...quote:Op woensdag 25 mei 2005 12:17 schreef babba_ het volgende:
[..]
true!die vreet een hele kool op per dag!
En dat ben ik..... nietquote:Op woensdag 25 mei 2005 12:18 schreef IJlien het volgende:
[..]
Dan kies ik toch voor mn eigen vriendje hihi![]()
Ahahhahaha nee dan ken ik alleen konnichiwa (ofzo)quote:
whaha je weet fucking wel dat het japans isquote:Op woensdag 25 mei 2005 12:20 schreef IJlien het volgende:
[..]
Ahahhahaha nee dan ken ik alleen konnichiwa (ofzo)
en ik wist wat varken betekende maar dat is me ontschoten
Aaahhww en jitz danquote:Op woensdag 25 mei 2005 12:18 schreef IJlien het volgende:
[..]
Dan kies ik toch voor mn eigen vriendje hihi![]()
Jammer dat jouw Engels dan zo matig isquote:Op woensdag 25 mei 2005 12:21 schreef DracoAkaIk het volgende:
[..]
whaha je weet fucking wel dat het japans is![]()
![]()
![]()
call me if your single
gemeen inderdaad!!!!quote:Op woensdag 25 mei 2005 12:21 schreef Houniet het volgende:
vrouwen, borstvergroting, piercings overal, plastische chirurgie en tattoo's
maar anale seks,, ho maar, dat doet pijn![]()
Eens kijken, deel 129 binnen een maand......quote:Op woensdag 25 mei 2005 12:22 schreef calvobbes het volgende:
Effe een vraagje tussendoor. Lopen de mensen hier ook echt stage of zijn jullie alleen maar bezig hier topics vol te spammen?
Wij lopen echt stage, maar zijn 3/4 van de dag bezig met het vol kletsen van topicsquote:Op woensdag 25 mei 2005 12:22 schreef calvobbes het volgende:
Effe een vraagje tussendoor. Lopen de mensen hier ook echt stage of zijn jullie alleen maar bezig hier topics vol te spammen?
quote:Op woensdag 25 mei 2005 12:21 schreef Houniet het volgende:
vrouwen, borstvergroting, piercings overal, plastische chirurgie en tattoo's
maar anale seks,, ho maar, dat doet pijn![]()
ikke part-time fokker voor de rest zeer actief stage.. vooral de laatste paar dagen! in mij hoogtij dagen (1dag) bereikte ik nog wel eens de top 10 qua posts!!!quote:Op woensdag 25 mei 2005 12:22 schreef calvobbes het volgende:
ik denk wel meerquote:Op woensdag 25 mei 2005 12:23 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Wij lopen echt stage, maar zijn 3/4 van de dag bezig met het vol kletsen van topics
heb daar familiequote:Op woensdag 25 mei 2005 12:21 schreef DracoAkaIk het volgende:
[..]
whaha je weet fucking wel dat het japans is![]()
![]()
![]()
call me if your single
Wij stagiairs domineren de top 10 de laatste wekenquote:Op woensdag 25 mei 2005 12:23 schreef babba_ het volgende:
[..]
ikke part-time fokker voor de rest zeer actief stage.. vooral de laatste paar dagen! in mij hoogtij dagen (1dag) bereikte ik nog wel eens de top 10 qua posts!!!![]()
The top10 is ours, muahahahahahaquote:Op woensdag 25 mei 2005 12:24 schreef Megter het volgende:
[..]
Wij stagiairs domineren de top 10 de laatste weken![]()
Geen engels nodig in japan of spanje laterquote:Op woensdag 25 mei 2005 12:22 schreef Megter het volgende:
[..]
Jammer dat jouw Engels dan zo matig is![]()
ik heb het gezien ja!quote:Op woensdag 25 mei 2005 12:24 schreef Megter het volgende:
[..]
Wij stagiairs domineren de top 10 de laatste weken![]()
alleen die banaan zekerquote:Op woensdag 25 mei 2005 12:24 schreef IJlien het volgende:
[..]
En jitzzzze weet het al ja toch hij was mijn semi-vriendje!
die chiquita bedoel je (MERKPIK JITZZZZE)quote:
Iddquote:Op woensdag 25 mei 2005 12:25 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
The top10 is ours, muahahahahaha
Oke ik weet het , dat klonk heel erg nerd
Die banaan leent ze van jitz om samen met Rob te gebruiken tijdens de sexquote:
Gaaf...quote:Op woensdag 25 mei 2005 12:24 schreef IJlien het volgende:
[..]
heb daar familie
En jitzzzze weet het al ja toch hij was mijn semi-vriendje!
Mijn vriendje is rob![]()
Nee johquote:
want rob heeft het koud?quote:Op woensdag 25 mei 2005 12:26 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Die banaan leent ze van jitz om samen met Rob te gebruiken tijdens de sex
Nou nou, da's wel kort door de bocht hoor!quote:Op woensdag 25 mei 2005 12:25 schreef DracoAkaIk het volgende:
[..]
Geen engels nodig in japan of spanje laterdus who gives
en ja was you're
Aan Jitz denken maar ondertussen is Rob wel je vriendjequote:Op woensdag 25 mei 2005 12:27 schreef IJlien het volgende:
[..]
Nee joh![]()
Maar goed ik ga ff naar de stad en eten en daarna meteen foto's maken so I'll be gone for a while
(ja engels ken ik ook nog) jullie zien me straks wel weer verschijnen
Jitz, je pense de toi![]()
je pens is mijn speeltje?quote:
Nou ja dat is eigenlijk jitz al..quote:Op woensdag 25 mei 2005 12:27 schreef DracoAkaIk het volgende:
[..]
Gaaf...
mag ik dan je Fok! only bf zijnbedoel je heb wel me eigendoms rechten ...
Foto's worden daarna natuurlijk meteen ingescant en hier gepost hequote:Op woensdag 25 mei 2005 12:27 schreef IJlien het volgende:
[..]
Nee joh![]()
Maar goed ik ga ff naar de stad en eten en daarna meteen foto's maken so I'll be gone for a while
(ja engels ken ik ook nog) jullie zien me straks wel weer verschijnen
Jitz, je pense de toi![]()
Misschien wil rob ook wel eens wat in zn kontje voelenquote:
Hahahahaquote:Op woensdag 25 mei 2005 12:28 schreef Megter het volgende:
[..]
Aan Jitz denken maar ondertussen is Rob wel je vriendje![]()
Enfin, smakelijk![]()
tot bloedens toe?quote:
mja neem ik wel genoegen mee...quote:Op woensdag 25 mei 2005 12:28 schreef IJlien het volgende:
[..]
Nou ja dat is eigenlijk jitz al..![]()
Maar je mag wel mn back-up bf zijn dan?![]()
En die banaan hebben wij niet nodig..![]()
sorryquote:Op woensdag 25 mei 2005 12:30 schreef goddess-in-heaven het volgende:
thanks babba_ ik kom, en jij roept meteen dat je weggaat
Ey ball, geniet van je soepjequote:Op woensdag 25 mei 2005 12:32 schreef goddess-in-heaven het volgende:
ook allemaal hallo mensen
'ey goddess, hoe was je broodje'
Ja, m'n broodje was lekker. Het is standaard gedroogde tomaten met schrale pepers.quote:Op woensdag 25 mei 2005 12:32 schreef goddess-in-heaven het volgende:
ook allemaal hallo mensen
'ey goddess, hoe was je broodje'
joh je meent hetquote:Op woensdag 25 mei 2005 12:33 schreef Ballicious het volgende:
[..]
Ja, m'n broodje was lekker. Het is standaard gedroogde tomaten met schrale pepers.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |