quote:Op woensdag 25 mei 2005 12:13 schreef Cart_man het volgende:
[..]
#129? Vorige week was het nog #70 geloof ik...
Werken godverdomme, kutstagiairs.
Idd, de 18e was #70quote:Op woensdag 25 mei 2005 12:13 schreef Cart_man het volgende:
[..]
#129? Vorige week was het nog #70 geloof ik...
dat was nog eens feestquote:Op woensdag 25 mei 2005 12:14 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]Vorige week hadden we een jubileum deeltje 100
![]()
entonce = dan....quote:Op woensdag 25 mei 2005 12:13 schreef IJlien het volgende:
[..]
entonce weet ik niet
jij bent ook een lieverd/schat.... ik denk/vind dat jij de beste bent![]()
Zie je, precies een week geleden...quote:
Met jou zeker?quote:Op woensdag 25 mei 2005 12:15 schreef DracoAkaIk het volgende:
[..]
entonce = dan....
Preciosa is alleen schoonheid![]()
damn je ben echt goed in spaans.... interesse in een nieuw leven beginnen in spanje... daar aan de costa del sol
Laat jitzzze het maar niet horenquote:Op woensdag 25 mei 2005 12:15 schreef DracoAkaIk het volgende:
[..]
entonce = dan....
damn je ben echt goed in spaans.... interesse in een nieuw leven beginnen in spanje... daar aan de costa del sol
anders neem je even een half brood mee naar je werk!quote:
Vraag je je dat nou nog echt af ???? dat zie je toch meteen wat wij doen op onze stagequote:Op woensdag 25 mei 2005 12:15 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Zie je, precies een week geleden...
Vraag me dan toch af wat jullie in godsnaam op jullie stage doen.
Heb je er last van?quote:Op woensdag 25 mei 2005 12:15 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Zie je, precies een week geleden...
Vraag me dan toch af wat jullie in godsnaam op jullie stage doen.
Die boer van jou kan er anders ook aardig wat van hoor !quote:Op woensdag 25 mei 2005 12:16 schreef babba_ het volgende:
[..]
anders neem je even een half brood mee naar je werk!![]()
hij is zijn lens zoekenquote:
quote:Op woensdag 25 mei 2005 12:17 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Beetje wel, julile houden mij nu van me werk.![]()
true!quote:Op woensdag 25 mei 2005 12:16 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Die boer van jou kan er anders ook aardig wat van hoor !![]()
Haha oh ja dacht dat t meer schatje was..quote:Op woensdag 25 mei 2005 12:15 schreef DracoAkaIk het volgende:
[..]
entonce = dan....
Zal ik 'm weer 's van stal halen?quote:Op woensdag 25 mei 2005 12:16 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Die boer van jou kan er anders ook aardig wat van hoor !![]()
Nou ik zou zegge.. MASSOL!!!quote:Op woensdag 25 mei 2005 12:17 schreef Cart_man het volgende:
[..]
tuigquote:Op woensdag 25 mei 2005 12:17 schreef Cart_man het volgende:
[..]
quote:
quote:Op woensdag 25 mei 2005 12:17 schreef IJlien het volgende:
[..]
Haha oh ja dacht dat t meer schatje was..
nou echt goed.. kheb een paar lessen gehad op school maar k vind talen altijd wel leuk en frans en latijn lijkt er ook wel op![]()
en een reuze shoarma! en van die vos maakt hij een nieuwe bontjas.. werd er een beetje gek van elke dag heen en weer te varen...quote:Op woensdag 25 mei 2005 12:17 schreef babba_ het volgende:
[..]
true!die vreet een hele kool op per dag!
En dat ben ik..... nietquote:Op woensdag 25 mei 2005 12:18 schreef IJlien het volgende:
[..]
Dan kies ik toch voor mn eigen vriendje hihi![]()
Ahahhahaha nee dan ken ik alleen konnichiwa (ofzo)quote:
whaha je weet fucking wel dat het japans isquote:Op woensdag 25 mei 2005 12:20 schreef IJlien het volgende:
[..]
Ahahhahaha nee dan ken ik alleen konnichiwa (ofzo)
en ik wist wat varken betekende maar dat is me ontschoten
Aaahhww en jitz danquote:Op woensdag 25 mei 2005 12:18 schreef IJlien het volgende:
[..]
Dan kies ik toch voor mn eigen vriendje hihi![]()
Jammer dat jouw Engels dan zo matig isquote:Op woensdag 25 mei 2005 12:21 schreef DracoAkaIk het volgende:
[..]
whaha je weet fucking wel dat het japans is![]()
![]()
![]()
call me if your single
gemeen inderdaad!!!!quote:Op woensdag 25 mei 2005 12:21 schreef Houniet het volgende:
vrouwen, borstvergroting, piercings overal, plastische chirurgie en tattoo's
maar anale seks,, ho maar, dat doet pijn![]()
Eens kijken, deel 129 binnen een maand......quote:Op woensdag 25 mei 2005 12:22 schreef calvobbes het volgende:
Effe een vraagje tussendoor. Lopen de mensen hier ook echt stage of zijn jullie alleen maar bezig hier topics vol te spammen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |