Wij lopen echt stage, maar zijn 3/4 van de dag bezig met het vol kletsen van topicsquote:Op woensdag 25 mei 2005 12:22 schreef calvobbes het volgende:
Effe een vraagje tussendoor. Lopen de mensen hier ook echt stage of zijn jullie alleen maar bezig hier topics vol te spammen?
quote:Op woensdag 25 mei 2005 12:21 schreef Houniet het volgende:
vrouwen, borstvergroting, piercings overal, plastische chirurgie en tattoo's
maar anale seks,, ho maar, dat doet pijn![]()
ikke part-time fokker voor de rest zeer actief stage.. vooral de laatste paar dagen! in mij hoogtij dagen (1dag) bereikte ik nog wel eens de top 10 qua posts!!!quote:Op woensdag 25 mei 2005 12:22 schreef calvobbes het volgende:
Effe een vraagje tussendoor. Lopen de mensen hier ook echt stage of zijn jullie alleen maar bezig hier topics vol te spammen?
ik denk wel meerquote:Op woensdag 25 mei 2005 12:23 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Wij lopen echt stage, maar zijn 3/4 van de dag bezig met het vol kletsen van topics
heb daar familiequote:Op woensdag 25 mei 2005 12:21 schreef DracoAkaIk het volgende:
[..]
whaha je weet fucking wel dat het japans is![]()
![]()
![]()
call me if your single
Wij stagiairs domineren de top 10 de laatste wekenquote:Op woensdag 25 mei 2005 12:23 schreef babba_ het volgende:
[..]
ikke part-time fokker voor de rest zeer actief stage.. vooral de laatste paar dagen! in mij hoogtij dagen (1dag) bereikte ik nog wel eens de top 10 qua posts!!!![]()
The top10 is ours, muahahahahahaquote:Op woensdag 25 mei 2005 12:24 schreef Megter het volgende:
[..]
Wij stagiairs domineren de top 10 de laatste weken![]()
Geen engels nodig in japan of spanje laterquote:Op woensdag 25 mei 2005 12:22 schreef Megter het volgende:
[..]
Jammer dat jouw Engels dan zo matig is![]()
ik heb het gezien ja!quote:Op woensdag 25 mei 2005 12:24 schreef Megter het volgende:
[..]
Wij stagiairs domineren de top 10 de laatste weken![]()
alleen die banaan zekerquote:Op woensdag 25 mei 2005 12:24 schreef IJlien het volgende:
[..]
En jitzzzze weet het al ja toch hij was mijn semi-vriendje!
die chiquita bedoel je (MERKPIK JITZZZZE)quote:
Iddquote:Op woensdag 25 mei 2005 12:25 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
The top10 is ours, muahahahahaha
Oke ik weet het , dat klonk heel erg nerd
Die banaan leent ze van jitz om samen met Rob te gebruiken tijdens de sexquote:
Gaaf...quote:Op woensdag 25 mei 2005 12:24 schreef IJlien het volgende:
[..]
heb daar familie
En jitzzzze weet het al ja toch hij was mijn semi-vriendje!
Mijn vriendje is rob![]()
Nee johquote:
want rob heeft het koud?quote:Op woensdag 25 mei 2005 12:26 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Die banaan leent ze van jitz om samen met Rob te gebruiken tijdens de sex
Nou nou, da's wel kort door de bocht hoor!quote:Op woensdag 25 mei 2005 12:25 schreef DracoAkaIk het volgende:
[..]
Geen engels nodig in japan of spanje laterdus who gives
en ja was you're
Aan Jitz denken maar ondertussen is Rob wel je vriendjequote:Op woensdag 25 mei 2005 12:27 schreef IJlien het volgende:
[..]
Nee joh![]()
Maar goed ik ga ff naar de stad en eten en daarna meteen foto's maken so I'll be gone for a while
(ja engels ken ik ook nog) jullie zien me straks wel weer verschijnen
Jitz, je pense de toi![]()
je pens is mijn speeltje?quote:
Nou ja dat is eigenlijk jitz al..quote:Op woensdag 25 mei 2005 12:27 schreef DracoAkaIk het volgende:
[..]
Gaaf...
mag ik dan je Fok! only bf zijnbedoel je heb wel me eigendoms rechten ...
Foto's worden daarna natuurlijk meteen ingescant en hier gepost hequote:Op woensdag 25 mei 2005 12:27 schreef IJlien het volgende:
[..]
Nee joh![]()
Maar goed ik ga ff naar de stad en eten en daarna meteen foto's maken so I'll be gone for a while
(ja engels ken ik ook nog) jullie zien me straks wel weer verschijnen
Jitz, je pense de toi![]()
Misschien wil rob ook wel eens wat in zn kontje voelenquote:
Hahahahaquote:Op woensdag 25 mei 2005 12:28 schreef Megter het volgende:
[..]
Aan Jitz denken maar ondertussen is Rob wel je vriendje![]()
Enfin, smakelijk![]()
tot bloedens toe?quote:
mja neem ik wel genoegen mee...quote:Op woensdag 25 mei 2005 12:28 schreef IJlien het volgende:
[..]
Nou ja dat is eigenlijk jitz al..![]()
Maar je mag wel mn back-up bf zijn dan?![]()
En die banaan hebben wij niet nodig..![]()
sorryquote:Op woensdag 25 mei 2005 12:30 schreef goddess-in-heaven het volgende:
thanks babba_ ik kom, en jij roept meteen dat je weggaat
Ey ball, geniet van je soepjequote:Op woensdag 25 mei 2005 12:32 schreef goddess-in-heaven het volgende:
ook allemaal hallo mensen
'ey goddess, hoe was je broodje'
Ja, m'n broodje was lekker. Het is standaard gedroogde tomaten met schrale pepers.quote:Op woensdag 25 mei 2005 12:32 schreef goddess-in-heaven het volgende:
ook allemaal hallo mensen
'ey goddess, hoe was je broodje'
joh je meent hetquote:Op woensdag 25 mei 2005 12:33 schreef Ballicious het volgende:
[..]
Ja, m'n broodje was lekker. Het is standaard gedroogde tomaten met schrale pepers.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |