weet je wat ik wilquote:
quote:Op woensdag 25 mei 2005 11:59 schreef knox_ het volgende:
Lol, sta ik net zo te mtp-en in die toiletruimte, komt mn collega ineens binnen![]()
![]()
!11
Dus hij zo, Wat doe je!
Doet ie zn broek naar beneden, gaat ie naast me staan te mtp-en![]()
Samen heel die muur bruin gemaakt, en heel de vloer onder de witte vlekken!!11![]()
![]()
![]()
Jij bent echt een proquote:Op woensdag 25 mei 2005 11:59 schreef knox_ het volgende:
Lol, sta ik net zo te mtp-en in die toiletruimte, komt mn collega ineens binnen![]()
![]()
!11
Dus hij zo, Wat doe je!
Doet ie zn broek naar beneden, gaat ie naast me staan te mtp-en![]()
Samen heel die muur bruin gemaakt, en heel de vloer onder de witte vlekken!!11![]()
![]()
![]()
Dan was ie niet duur genoeg.quote:Op woensdag 25 mei 2005 11:59 schreef goddess-in-heaven het volgende:
dr loopt buiten iemand in mijn jasdoe uit b*tch!
Dat is echt vol irritant!!! Ik had vorig jaar een keer een meisje in de klas wat hetzelfde truitje als ik aan had die dag.. en ik haat haar!quote:Op woensdag 25 mei 2005 11:59 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Ren erheen, mep dr ! jat je jas terug
dan toeter ik terugquote:Op woensdag 25 mei 2005 12:00 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
ik heb een toetoetoeter op mijn waterscooter
en daarme toetoetoeter ik naar jou
Ik had scooter...quote:Op woensdag 25 mei 2005 11:58 schreef goddess-in-heaven het volgende:
ik wil een scootmobiel
Als ik 1 keer tring dan ben jij een lekkerdingquote:Op woensdag 25 mei 2005 12:00 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
weet je wat ik wil
een opblaaskrokodil
om in de zee te drijven
tussen de lekker wijven
ik heb een toetoetoeter op mijn waterscooter
en daarme toetoetoeter ik naar jou
quote:Op woensdag 25 mei 2005 12:00 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ik ga aandelen in een emmerfabriek kopen
Ja dat is heel makkelijklquote:
Dan loop je het risico dat iemand anders em ook heeft.quote:Op woensdag 25 mei 2005 12:01 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
ik vind 300 euro toch wel genoeg voor een leren jas
hoeveel reed 'ie op de weg dan?quote:Op woensdag 25 mei 2005 12:01 schreef DracoAkaIk het volgende:
[..]
Ik had scooter...
maar een donker getint persoon met een bivakmuts vond dat niet geschikt en zette een pistool op me muiltje en toen vond ik ook maar dat hij me scooter mocht hebben....
Vond wel stom dat hij nie eens een helm op deedding reet 125 -130 op autoteller
vooral omdat dat jasje hartstikke duur was en best bijzonder (ok, hij is van replay) als ie nou van de hennes was ofzoquote:Op woensdag 25 mei 2005 12:01 schreef IJlien het volgende:
[..]
Dat is echt vol irritant!!! Ik had vorig jaar een keer een meisje in de klas wat hetzelfde truitje als ik aan had die dag.. en ik haat haar!
Dus de hele dag mn vestje aangehouden..
argh.. I feel ya..quote:Op woensdag 25 mei 2005 12:02 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
vooral omdat dat jasje hartstikke duur was en best bijzonder (ok, hij is van replay) als ie nou van de hennes was ofzo
een goeie verkoper zorgt zelf voor zn klantenquote:Op woensdag 25 mei 2005 12:02 schreef PeuRac het volgende:
Hey, wie bezorgt mij eens klanten, ik heb sinds 9u hier pas 2 mensen gezien![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |