Hahahahahah stenderrrrrsquote:Op woensdag 25 mei 2005 11:55 schreef Ballicious het volgende:
Wat ben je mooi, wat ben je lief, zo interessant, zo exclusief. Ik vind je geweldig, in één woord geweldig.
Heb geen idee hoe ze dat dan kunnen verwachten, wie het weet mag het zeggen..quote:Op woensdag 25 mei 2005 11:56 schreef IJlien het volgende:
[..]
Oh toch wel![]()
Wat een gaar wijf zeg hoe kan ze dat dan van jou verwachten.. bitch![]()
En je hebt de fipo gemistquote:
jawel... URINERENquote:Op woensdag 25 mei 2005 11:56 schreef R-Alph het volgende:
[..]
Dat hij een kind heeft man. Volgens mij is dat geadopteerd. Of hij heeft cursus gedaan in kinderen maken. Want volgens mij wist hij voor die cursus nog niet eens wat hij met zn lul moest doen
wie niet?quote:Op woensdag 25 mei 2005 11:58 schreef goddess-in-heaven het volgende:
ik wil een scootmobiel
Ik wil een opblaaskrokodilquote:Op woensdag 25 mei 2005 11:58 schreef goddess-in-heaven het volgende:
ik wil een scootmobiel
ik wil dat mijn scooter werkt en verkocht isquote:Op woensdag 25 mei 2005 11:58 schreef goddess-in-heaven het volgende:
ik wil een scootmobiel
terwijl je zeepjes raaptquote:Op woensdag 25 mei 2005 11:58 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
En dan staat tear jitzzzzee weer achter je![]()
Maar goed ze heeft haar fout toegegeven mooi zo!quote:Op woensdag 25 mei 2005 11:57 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Heb geen idee hoe ze dat dan kunnen verwachten, wie het weet mag het zeggen..
Ren erheen, mep dr ! jat je jas terugquote:Op woensdag 25 mei 2005 11:59 schreef goddess-in-heaven het volgende:
dr loopt buiten iemand in mijn jasdoe uit b*tch!
Wel nu jij er weer bentquote:Op woensdag 25 mei 2005 11:59 schreef IJlien het volgende:
[..]
Maar goed ze heeft haar fout toegegeven mooi zo!
En nu ga je weer vrolijk worden![]()
quote:Op woensdag 25 mei 2005 11:59 schreef knox_ het volgende:
Lol, sta ik net zo te mtp-en in die toiletruimte, komt mn collega ineens binnen![]()
![]()
!11
Dus hij zo, Wat doe je!
Doet ie zn broek naar beneden, gaat ie naast me staan te mtp-en![]()
Samen heel die muur bruin gemaakt, en heel de vloer onder de witte vlekken!!11![]()
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |