Zelfs dan hou ik nog van je hoor goddessquote:Op woensdag 25 mei 2005 11:54 schreef goddess-in-heaven het volgende:
i love you till the sky falls dohohown
ja, het gaat wel.quote:Op woensdag 25 mei 2005 11:51 schreef IJlien het volgende:
[..]
Damn, ik dacht toch dak t goed deed![]()
Graag gedaan jitz.. gaat t alweer een beetje?
Oh ja wat enerverend....quote:
OMGquote:Op woensdag 25 mei 2005 11:55 schreef IJlien het volgende:
[..]
Jesse mccartney met beautiful ofzo
beautiful face.. wat is t?
quote:Op woensdag 25 mei 2005 11:54 schreef DracoAkaIk het volgende:
[..]
Oh ja wat enerverend....
oh liefje ja die plek prikkelt mij enorm...
ik ga zo direct mijn potentiele nakomelingen in jou venusheuvel parkeren...
oh hemels ik arriveer......
wat verfrissend
En toen heb je dr zo hard anaal genomen dat ze nu een maand niet meer kan zitten ?quote:Op woensdag 25 mei 2005 11:54 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
ja, het gaat wel.
Ze kwam net langs om me te vertellen dat ze eigenlijk wel iets meer had moeten uitleggen, en dat zijzelf nog nooit een issuelijst gemaakt had![]()
quote:Op woensdag 25 mei 2005 11:54 schreef DracoAkaIk het volgende:
[..]
Oh ja wat enerverend....
oh liefje ja die plek prikkelt mij enorm...
ik ga zo direct mijn potentiele nakomelingen in jou venusheuvel parkeren...
oh hemels ik arriveer......
wat verfrissend
Oh toch welquote:Op woensdag 25 mei 2005 11:54 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
ja, het gaat wel.
Ze kwam net langs om me te vertellen dat ze eigenlijk wel iets meer had moeten uitleggen, en dat zijzelf nog nooit een issuelijst gemaakt had![]()
dat doe jij toch ook bij je begeleider, daarom heeft hij 't zo drukquote:Op woensdag 25 mei 2005 11:55 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
En toen heb je dr zo hard anaal genomen dat ze nu een maand niet meer kan zitten ?![]()
Alleen op een zembandjequote:Op woensdag 25 mei 2005 11:55 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
En toen heb je dr zo hard anaal genomen dat ze nu een maand niet meer kan zitten ?![]()
sommige dingen hoeven we niet van jou te horenquote:Op woensdag 25 mei 2005 11:55 schreef Ballicious het volgende:
Wat ben je mooi, wat ben je lief, zo interessant, zo exclusief. Ik vind je geweldig, in één woord geweldig.
Dat hij een kind heeft man. Volgens mij is dat geadopteerd. Of hij heeft cursus gedaan in kinderen maken. Want volgens mij wist hij voor die cursus nog niet eens wat hij met zn lul moest doenquote:Op woensdag 25 mei 2005 11:54 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Ralphdat is Harry
Jan Peter duwt een kruis in je poeperdje
Erm nou moet je mij niet gaan verwarren met jezelf hoor, ik doe dat soort dingen nietquote:Op woensdag 25 mei 2005 11:56 schreef Fisher het volgende:
[..]
dat doe jij toch ook bij je begeleider, daarom heeft hij 't zo druk![]()
met m'n oomquote:Op woensdag 25 mei 2005 11:57 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Erm nou moet je mij niet gaan verwarren met jezelf hoor, ik doe dat soort dingen niet![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |