ja en een beetje me de hele dag aanstarenquote:Op woensdag 25 mei 2005 11:41 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Ik heb je foto's toch gezien
Ik wil wel bij jou werken hoor
Pacmanquote:Op woensdag 25 mei 2005 11:41 schreef Ballicious het volgende:
Knip
ik begin echt wel een ander bedrijf hoor....quote:Op woensdag 25 mei 2005 11:41 schreef DracoAkaIk het volgende:
[..]
wa maakt da uit.. tear zit lekker binne te fokken met ons op stagiair the afterparty
en jij staat lekker te schoffelen in de brandende zon
quote:Op woensdag 25 mei 2005 11:42 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
ja en een beetje me de hele dag aanstaren
is dat niet gewoon een instelling in je camera?quote:Op woensdag 25 mei 2005 11:42 schreef IJlien het volgende:
Hello ben weer terug!
Hang nu met hp aan de lijn.. iemand een idee hoe je de date en time op je foto's krijgt?? ze weten t namelijk zelf ook niet zo goed..
quote:Op woensdag 25 mei 2005 11:42 schreef IJlien het volgende:
Hello ben weer terug!
Hang nu met hp aan de lijn.. iemand een idee hoe je de date en time op je foto's krijgt?? ze weten t namelijk zelf ook niet zo goed..
maar je weet het, he: borsten, billen en intieme delen zijn not donequote:Op woensdag 25 mei 2005 11:42 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Ik zou je masseur worden, dus dan wordt het de hele dag aanraken![]()
Nou ga je toch echt teverquote:
quote:Op woensdag 25 mei 2005 11:43 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
maar je weet het, he: borsten, billen en intieme delen zijn not done
voor of na het gebruik van thc?quote:Op woensdag 25 mei 2005 11:43 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
maar je weet het, he: borsten, billen en intieme delen zijn not done
Hahahahah nou ze kwam er net mee dat het niet kan..quote:
Is inderdaad een instelling op je cameraquote:Op woensdag 25 mei 2005 11:42 schreef IJlien het volgende:
Hello ben weer terug!
quote:Op woensdag 25 mei 2005 11:44 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
dat is jammer, ik hou juist van dingen die niet mogen
Maar ik luister heel goed naar de baas, dus alles wat de baas zegt voer ik uitquote:Op woensdag 25 mei 2005 11:44 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
I truly rest my casequote:Op woensdag 25 mei 2005 11:44 schreef IJlien het volgende:
[..]
Hahahahah nou ze kwam er net mee dat het niet kan..
het kan niet.. op een hp photosmart fucking 850!
Je hoeft mij niks te vertellen over AASquote:Op woensdag 25 mei 2005 11:37 schreef Ballicious het volgende:
Atomaire-absorptiespectrometrie
In atomaire-absorptiespectrometrie of AAS wordt het absorptiespectrum in zichtbaar licht en nabij-ultraviolet gemeten van een verdunde oplossing die in een vlam wordt gebracht. Hiermee kunnen concentraties in de orde van ppm's worden gemeten van veel metalen; sommigen zoals Natrium zelfs tot op het ppb niveau.
Met deze techniek wordt geen onderscheid gemaakt tussen moleculen: het is een methode om de concentratie van elementen in een monster te bepalen (atoomspectroscopie in tegenstelling tot molecuulspectroscopie). Ook kan niet worden bepaald of een element in een bepaalde ionisatietoestand aanwezig was in het monster: alles wordt bij elkaar opgeteld.
In een AAS spectrofotometer wordt een lamp gebruikt met een lijnenspectrum (monochromatisch licht). Het licht van de lamp wordt in de lengterichting door een breed vlamfront (ca. 10 cm) geschenen. Met een monochromator wordt er een smal golflengtegebied geselecteerd, en daarvan wordt na de vlam de intensiteit gemeten.
Na de meting zonder monster wordt in de vlam middels een dun slangetje een klein beetje te testen vloeistof ingebracht met een gecontroleerde snelheid. Door metalen die in de vloeistof aanwezig zijn wordt de vlam gekleurd: specifieke golflengten worden geabsorbeerd. De mate van absorptie is te meten aan de verzwakking van de hoeveelheid licht uit het smalle golflengtebandje. Deze is afhankelijk van de concentratie van de metalen in de vlam, en dus van de concentratie van metalen in de monsteroplossing. Door vergelijken van de absorptie met standaardoplossingen waarin een bekende hoeveelheid van het metaal zit kan men door lineaire interpolatie de onbekende concentratie uitrekenen.
Als brandstof voor de vlam wordt zuivere acetyleen gebruikt. Afhankelijk van de gewenste vlamtemperatuur kan als oxidator lucht, zuivere zuurstof of lachgas worden gebruikt.
Potentiële problemen
Wanneer er een kleine concentratie van een metaal wordt gemeten met AAS in een oplossing met een grotere concentratie van een ander metaal (of een aanwezigheid van een veel sterker absorberend of makkelijk te ioniseren metaal als natrium) kan men last krijgen van matrixeffecten. Vaak wordt van een interne standaard gebruik gemaakt om dit te overkomen.
Als jullie iets niet snappen mag je het me vragen.![]()
Fokken tijdens je stage mag ook nietquote:Op woensdag 25 mei 2005 11:44 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
hoiquote:Op woensdag 25 mei 2005 11:45 schreef R-Alph het volgende:
tsss niemand die hoi tegen me zegt ofzo he![]()
die wedstrijd was laatst weer op Eurosportquote:Op woensdag 25 mei 2005 11:45 schreef Houniet het volgende:
[afbeelding]
dit is toch een mooiere foto
en weer seedorf
aandacht tekort?quote:Op woensdag 25 mei 2005 11:45 schreef R-Alph het volgende:
je had een typoquote:Op woensdag 25 mei 2005 11:45 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Je hoeft mij niks te vertellen over AARS![]()
Heb er waarschijnlijk vaker mee gewerkt dan jij
hoi tegen mequote:Op woensdag 25 mei 2005 11:45 schreef R-Alph het volgende:
quote:Op woensdag 25 mei 2005 11:45 schreef R-Alph het volgende:
schatje, poekie, ik had je niet gezienquote:Op woensdag 25 mei 2005 11:45 schreef R-Alph het volgende:
stroquote:Op woensdag 25 mei 2005 11:47 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
schatje, poekie, ik had je niet gezien
HOOOOOOOOOOOOI
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |