ja en een beetje me de hele dag aanstarenquote:Op woensdag 25 mei 2005 11:41 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Ik heb je foto's toch gezien
Ik wil wel bij jou werken hoor
Pacmanquote:Op woensdag 25 mei 2005 11:41 schreef Ballicious het volgende:
Knip
ik begin echt wel een ander bedrijf hoor....quote:Op woensdag 25 mei 2005 11:41 schreef DracoAkaIk het volgende:
[..]
wa maakt da uit.. tear zit lekker binne te fokken met ons op stagiair the afterparty
en jij staat lekker te schoffelen in de brandende zon
quote:Op woensdag 25 mei 2005 11:42 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
ja en een beetje me de hele dag aanstaren
is dat niet gewoon een instelling in je camera?quote:Op woensdag 25 mei 2005 11:42 schreef IJlien het volgende:
Hello ben weer terug!
Hang nu met hp aan de lijn.. iemand een idee hoe je de date en time op je foto's krijgt?? ze weten t namelijk zelf ook niet zo goed..
quote:Op woensdag 25 mei 2005 11:42 schreef IJlien het volgende:
Hello ben weer terug!
Hang nu met hp aan de lijn.. iemand een idee hoe je de date en time op je foto's krijgt?? ze weten t namelijk zelf ook niet zo goed..
maar je weet het, he: borsten, billen en intieme delen zijn not donequote:Op woensdag 25 mei 2005 11:42 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Ik zou je masseur worden, dus dan wordt het de hele dag aanraken![]()
Nou ga je toch echt teverquote:
quote:Op woensdag 25 mei 2005 11:43 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
maar je weet het, he: borsten, billen en intieme delen zijn not done
voor of na het gebruik van thc?quote:Op woensdag 25 mei 2005 11:43 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
maar je weet het, he: borsten, billen en intieme delen zijn not done
Hahahahah nou ze kwam er net mee dat het niet kan..quote:
Is inderdaad een instelling op je cameraquote:Op woensdag 25 mei 2005 11:42 schreef IJlien het volgende:
Hello ben weer terug!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |