quote:Op woensdag 25 mei 2005 12:02 schreef Ballicious het volgende:
[..]
Dan loop je het risico dat iemand anders em ook heeft.
En dan is nu pas je eerste post hierzo.... damn ben je best hard aan het werkquote:Op woensdag 25 mei 2005 12:02 schreef PeuRac het volgende:
Hey, wie bezorgt mij eens klanten, ik heb sinds 9u hier pas 2 mensen gezien![]()
Ik wil wel eens proefritjes makenquote:Op woensdag 25 mei 2005 12:02 schreef PeuRac het volgende:
Hey, wie bezorgt mij eens klanten, ik heb sinds 9u hier pas 2 mensen gezien![]()
Hihi (sorry zag m nu pas)quote:Op woensdag 25 mei 2005 12:00 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ik ga aandelen in een emmerfabriek kopen
je bent nooit alleen, wij zullen altijd in gedachten bij je zijnquote:Op woensdag 25 mei 2005 12:04 schreef IJlien het volgende:
[..]
Hihi (sorry zag m nu pas)
Ik ga zo ook maar eten.. volgens mij ben ik in mn eentje..![]()
Mag ik met je mee gaan luchen? Heb echt geen zin om met mn collega's te gaan lunchenquote:Op woensdag 25 mei 2005 12:04 schreef IJlien het volgende:
[..]
Hihi (sorry zag m nu pas)
Ik ga zo ook maar eten.. volgens mij ben ik in mn eentje..![]()
We hebben isdn, dus ik kan niet teveel internetten, anders wordt de rekening zo hoogquote:Op woensdag 25 mei 2005 12:03 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
En dan is nu pas je eerste post hierzo.... damn ben je best hard aan het werk![]()
Ik wil pannenkoekenquote:Op woensdag 25 mei 2005 12:04 schreef Houniet het volgende:
eetsmakelijk voor de mensen die gaan eten
ISDNquote:Op woensdag 25 mei 2005 12:05 schreef PeuRac het volgende:
[..]
We hebben isdn, dus ik kan niet teveel internetten, anders wordt de rekening zo hoog![]()
Ik heb nog niks anders gedaan als de krant lezen, sms'n en spelletjes op mn telefoon spelen. Straks ga ik mn auto maar weer wassen
Zooo als dat zou kunnen zeg, kun je niet even naar gouda komen?quote:Op woensdag 25 mei 2005 12:04 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Mag ik met je mee gaan luchen? Heb echt geen zin om met mn collega's te gaan lunchen
hahhaha altijdquote:Op woensdag 25 mei 2005 12:06 schreef DracoAkaIk het volgende:
[..]
Kijk waardering voor de love language
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |