En ik maar denken dat je het tegen mij had, Frits!quote:Op maandag 23 mei 2005 23:08 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Frits: het zijn toch maar bruggies; als die elkaar afslachten, wat maakt mij het uit?
[/4e klasser stereotype mode]
En nu echt slapen.
quote:Op maandag 23 mei 2005 23:08 schreef SCH het volgende:
Mijn nick wordt wel het vaakst ge-misbruikt in tt's
En ik woon ook nog samen met mijn nick![]()
Jij maakt er schtelletje van, schtomme schavuiterige schorummerige schlemielquote:Op maandag 23 mei 2005 23:09 schreef rubbereend het volgende:
[..], jouw quote dus zit maar op de blaren
quote:
Daarna gaat ie achter z'n trainer liggen.quote:Op maandag 23 mei 2005 23:13 schreef tong80 het volgende:
Petrovic :
'Ik blijf achter mijn trainer staan, zolang ik dood ben.'
leuk dat je t ook even in t Voetbal Insite topic postquote:Op maandag 23 mei 2005 23:13 schreef tong80 het volgende:
Petrovic :
'Ik blijf achter mijn trainer staan, zolang ik dood ben.'
Tong was weer even de weg kwijt?quote:Op maandag 23 mei 2005 23:18 schreef rubbereend het volgende:
leuk dat je t ook even in t Voetbal Insite topic post
In Groningen denken ze ook dat de Martinitoren de grootste isquote:Op maandag 23 mei 2005 23:23 schreef Bluezz het volgende:
[..]
die had toch een eiffeltoren?
zal moeilijk gaan dan
Ik zag de quote van jou in het B&VD topic ik dacht al dat had ik toch al gepost.quote:
hij zit al 2 dagen te huilen om Den Bosch, laat die jongen ffquote:Op maandag 23 mei 2005 23:37 schreef golfer het volgende:
Zou DG ooit nog de eindstand van de VBL-toto publiceren of is ie zo teleurgesteld dat een moderator die uiteindelijk gewonnen heeft dat ie dat gewoon niet meer doet?![]()
met die 2e kamerhunk van m?quote:Op maandag 23 mei 2005 23:39 schreef tong80 het volgende:
SCH is veel te bescheiden hij komt na twaalfen op RADIO-1
goed ideequote:Op maandag 23 mei 2005 23:57 schreef golfer het volgende:
BvD verder laat voor wat het is en radio 1 nog heel even aangezet heeft.
quote:
Yups, meteen als opening was ie met zijn SCHteunkousen te horen.quote:
GVD gemistquote:Op dinsdag 24 mei 2005 00:07 schreef golfer het volgende:
[..]
Yups, meteen als opening was ie met zijn SCHteunkousen te horen.
Die denkt dat de kaaswaag net zo hoog is als de Eiffeltoren Martinitoren.quote:
Ik denk dat dat wederzijds is.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 00:09 schreef rubbereend het volgende:voor t eerst SCH gehoord
nu wil k m eigenlijk wel aanraken
We gaan de martinitoren niet belachelijk maken hequote:Op dinsdag 24 mei 2005 00:13 schreef golfer het volgende:
[..]
Die denkt dat de kaaswaag net zo hoog is als de Eiffeltoren Martinitoren.
pas op wat je zegtquote:Op dinsdag 24 mei 2005 00:09 schreef rubbereend het volgende:voor t eerst SCH gehoord
nu wil k m eigenlijk wel aanraken
Nee Noca, absoluut niet ... de Martinitoren is een héééééle belangrijke torenquote:Op dinsdag 24 mei 2005 00:17 schreef Noca het volgende:
[..]
We gaan de martinitoren niet belachelijk maken he![]()
Dat hebben die friezen al genoeg gedaan..
Er kan dus weer een nieuwe grasmat in nu?quote:Op dinsdag 24 mei 2005 00:17 schreef Eilanden het volgende:
* Eilanden is net terug uit de Amsterdam Arena .... Admirals gezien
wel een beetje vreemd om in de Arena vor het thuisteam te zijn
quote:Op dinsdag 24 mei 2005 00:17 schreef Eilanden het volgende:
* Eilanden is net terug uit de Amsterdam Arena .... Admirals gezien
wel een beetje vreemd om in de Arena vor het thuisteam te zijn
k mag t hopen hij zag er absurd slecht uit zondagquote:Op dinsdag 24 mei 2005 00:19 schreef golfer het volgende:
[..]
Er kan dus weer een nieuwe grasmat in nu?
Dom-me opmerkingquote:Op dinsdag 24 mei 2005 00:18 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Nee Noca, absoluut niet ... de Martinitoren is een héééééle belangrijke toren
Het gebeurde 2 of 3 keer tijdens de wedstrijd vanavond dat de quarterback een beweging maakte om er door heen te breken, maar gestopt werd door het grasquote:Op dinsdag 24 mei 2005 00:20 schreef rubbereend het volgende:
[..]
k mag t hopen hij zag er absurd slecht uit zondag
quote:Op dinsdag 24 mei 2005 00:21 schreef Noca het volgende:
Ik ga ook maar eens slapen...helemaal alleen in bedje
Truste!
Trusteh en msn-ze met Clauwhee.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 00:21 schreef Noca het volgende:
Truste!
Ze hebben de Worldbowl inderdaad nog nooit bereikt, maar dit jaar kennen ze het beste seizoen sinds jaren.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 00:21 schreef tong80 het volgende:
Volgens mij hebben ze de finale nooit bereikt.Jammerdat we er niks van op tv zien.
Waar is Clau dan Noca?quote:Op dinsdag 24 mei 2005 00:21 schreef Noca het volgende:
Truste!
eerste jaar hebben ze in de finale gestaan die toen oko nog in t OSstadion gespeeld werd, ze verloren welquote:Op dinsdag 24 mei 2005 00:21 schreef tong80 het volgende:
Volgens mij hebben ze de finale nooit bereikt.Jammerdat we er niks van op tv zien.
Ze was op haar afstudeerstage helemaal duizelig geworden en niet lekker. Dat heeft ze wel vaker de laatste tijd dus ze gaat morgen even naar de dokter, maar haar dokter zit nog in haar geboorteplaats dus ze is nu bij haar ouders.quote:
Toen ben ik daar ook nog wel eens geweest.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 00:26 schreef rubbereend het volgende:
[..]
eerste jaar hebben ze in de finale gestaan die toen oko nog in t OSstadion gespeeld werd, ze verloren wel
Gats.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 00:36 schreef tong80 het volgende:
Ik heb geen zin om te gaan slapen want ik moet om half negen bij de tandarts zijn
Ow bah, ja.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 00:39 schreef tong80 het volgende:
Maar ik mis momenteel een voortand. De stifttand bleef in een stuk kaas achter.
Moet ik in zo'n stuk klei happen
Zo loop ik al dagen praat met de hand voor de mond.quote:
Kom op wees een beetje kerel Noca .. mijn vriendin is er de komende 2 weken nietquote:Op dinsdag 24 mei 2005 00:28 schreef Noca het volgende:
[..]
Ze was op haar afstudeerstage helemaal duizelig geworden en niet lekker. Dat heeft ze wel vaker de laatste tijd dus ze gaat morgen even naar de dokter, maar haar dokter zit nog in haar geboorteplaats dus ze is nu bij haar ouders.
Nu ben ik echt weg![]()
en al brommers wezen kiekenquote:Op dinsdag 24 mei 2005 01:05 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Ben er weer
Potje gewonnen, 6-3 6-0 sta nu in de kwartfinale herendubbel en halve finale mixdubbel ... en damn, het viel me gewoon op:
MIJN MIXPARTNER IS LEUK, LIEF EN AARDIG
garpjes zijn leukquote:
Ek wol dr ientje mit so een van fier wieln en n dakkie dr upquote:
den zal ik ow moar niet oansmerenquote:Op dinsdag 24 mei 2005 01:12 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Ek wol dr ientje mit so een van fier wieln en n dakkie dr up![]()
Ja geweldig drie dakdekkers met 538 op de achtergrond.quote:
Evers staat opquote:Op dinsdag 24 mei 2005 08:01 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ja geweldig drie dakdekkers met 538 op de achtergrond.
hm, dat is matig!quote:
maak je wat koffiequote:Op dinsdag 24 mei 2005 08:05 schreef Lionheaad het volgende:
goed en morgen is het beter....
is er koffie
Emmer water naar beneden pleurenquote:Op dinsdag 24 mei 2005 08:37 schreef BliksemSchigt het volgende:
Wat leven er toch domme mensen in deze wereld!
Welke enorme lul gaat om half 9 smorgens de heg snoeien van een park achter een studentenflat en onder mijn raam
* BliksemSchigt dus wakker is
Je maakt toch altijd koffiequote:
of schrikdraad door de heg spannen!quote:
Zoals ze in een dorp verderop zeggen: Uit Best komt niks dan koude wind.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 02:49 schreef Spideyman het volgende:
Trustuh Eend
Ik duik er ook in. Morgen moet ik me een hele dag vermaken in Best
Ik ben er ook wel erg goed inquote:
Sorryquote:Op dinsdag 24 mei 2005 09:01 schreef Suijk het volgende:
Dat is wel heel suf, appelsientje.
quote:Op dinsdag 24 mei 2005 09:03 schreef Lionheaad het volgende:
[..]
Ik ben er ook wel erg goed in![]()
* lionheaad kan koffie neerzet
Naar Louisquote:Op dinsdag 24 mei 2005 09:03 schreef PyTh het volgende:
Hoi
Zag net het interview met Davids, misschien naar AZ toe![]()
Nee hij is druk bezig een zwembad vol te laten lopen met water... (badmeestertje spelenquote:Op dinsdag 24 mei 2005 09:10 schreef TerroRobbie het volgende:
Is Jawi al gesignaleerd? Of oefent hij tegenwoordig zijn hardloop skills in het Amsterdamse bos?
lekkerquote:Op dinsdag 24 mei 2005 09:03 schreef Lionheaad het volgende:
[..]
Ik ben er ook wel erg goed in![]()
* lionheaad kan koffie neerzet
zekerquote:
Was aan het plagenquote:Op dinsdag 24 mei 2005 09:26 schreef Dos37 het volgende:
[..]
zeker![]()
daarom vond ik het ook al zo raar dat je zei waarom![]()
ik hoorde iets met een vrachtauto met staal en een vangrail, zal er wel wat mee te maken hebben gehad?quote:Op dinsdag 24 mei 2005 09:29 schreef Bjoro het volgende:
wat een drama zeg met het verkeer rond schiphol !
maar goed, nu een senseootje![]()
quote:Op dinsdag 24 mei 2005 09:37 schreef superjoden het volgende:
vanwege het overlijden van een collega gaat het afdelingsuitje dus vandaag niet door
Jij komt om 5 uur je nest uit om 3 uurtjes te werken?quote:
nee, zeer onverwachts, ze was rond de 50 pasquote:
damnquote:Op dinsdag 24 mei 2005 09:37 schreef superjoden het volgende:
vanwege het overlijden van een collega gaat het afdelingsuitje dus vandaag niet door
quote:
lekker gespetterd?quote:
jemig 50... das nog best jong...quote:Op dinsdag 24 mei 2005 09:43 schreef superjoden het volgende:
[..]
nee, zeer onverwachts, ze was rond de 50 pas
Ja, ik mocht weer weg. Er was toch niemand. Van de week nog druk genoegquote:
Kijk dat is echt lekker... als je weg kan en toch wordt betaaldquote:Op dinsdag 24 mei 2005 09:47 schreef JaWi het volgende:
[..]
Ja, ik mocht weer weg. Er was toch niemand. Van de week nog druk genoeg.
quote:Op dinsdag 24 mei 2005 09:56 schreef JaWi het volgende:
Sluiter zo vroeg al?
Dan ga ik nu even naar de sportschool. Wel vervelend. Voor 12 uur zijn er teveel verlepte huisvrouwen.
Hopen dat hij kan stunten tegen Safin..quote:Op dinsdag 24 mei 2005 09:53 schreef BliksemSchigt het volgende:
RG Tennistip: Sluiter speelt al om 11.00
Heb je op hem gebet ?quote:Op dinsdag 24 mei 2005 10:04 schreef Noca het volgende:
[..]
Hopen dat hij kan stunten tegen Safin..
Klote SJ..
had ik ook gehoord ..... maar ook alle sluiproutes die ik ken liepen vastquote:Op dinsdag 24 mei 2005 09:37 schreef Againzender het volgende:
ik hoorde iets met een vrachtauto met staal en een vangrail, zal er wel wat mee te maken hebben gehad?
[Centraal] Heracles Topic #4quote:Op dinsdag 24 mei 2005 10:04 schreef Lionheaad het volgende:
Wat kijk je sip...
Dat is idd wel vrij kloten jaquote:
kennelijk ben jij niet de enige die die sluiproutes kentquote:Op dinsdag 24 mei 2005 10:14 schreef Bjoro het volgende:
[..]
had ik ook gehoord ..... maar ook alle sluiproutes die ik ken liepen vast
Ja ik heb ze gezien wat een standaard hooligansquote:Op dinsdag 24 mei 2005 10:16 schreef Bjoro het volgende:
en hebben jullie de foto's al bekeken ?
relschoppers Feyenoord
Ja precies ik ben blij met onze uitbreiding alhoewel vak-p pas op het laatste word verbouwdquote:
dat idee kreeg ik ookquote:Op dinsdag 24 mei 2005 10:24 schreef Againzender het volgende:
[..]
kennelijk ben jij niet de enige die die sluiproutes kent
t polman kunnen ze volgend jaar ook wel met een paar duizend plaatsen uitbreiden. Er is ook potentie genoeg in de regio.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 10:26 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Ja precies ik ben blij met onze uitbreiding alhoewel vak-p pas op het laatste word verbouwd
Precies we zullen wel zien. Denk dat ze wel bang zijn dat als het slechter gaat met club's ze straks spelen in half lege stadion's. Dat moet natuulijk ook niet gebeurenquote:Op dinsdag 24 mei 2005 10:32 schreef pfaf het volgende:
[..]
t polman kunnen ze volgend jaar ook wel met een paar duizend plaatsen uitbreiden. Er is ook potentie genoeg in de regio.
biertje dan maar Tong ?quote:Op dinsdag 24 mei 2005 10:37 schreef tong80 het volgende:
Snijden in je tandvlees zonder verdoving is niet fijn.
Ter troost even nieuwe vloerbedekking voor de slaapkamer wezen kopen.
Ik moet nog naar cursus.quote:
doet me denken aan een stukje Jiskefetquote:Op dinsdag 24 mei 2005 08:37 schreef BliksemSchigt het volgende:
Wat leven er toch domme mensen in deze wereld!
Welke enorme lul gaat om half 9 smorgens de heg snoeien van een park achter een studentenflat en onder mijn raam
* BliksemSchigt dus wakker is
je kan toch gewoon afbellenquote:Op dinsdag 24 mei 2005 10:45 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik moet nog naar cursus.
Jezus ik realiseer me ineens dat ik bijna een leven krijg.
Ballenjongen.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 10:54 schreef rubbereend het volgende:
dan zit er maar een ding op Pfaf, steward worden
Schigt toch.quote:
was toch al tijd voor een nieuwequote:
Werdt ?quote:
Ik liep tegen de punt van mijn tafel aan met het schermpje dus richting tafelquote:Op dinsdag 24 mei 2005 11:32 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Schigt toch.
laten vallen of op gaan zitten
auwquote:
Heb je ze ook ontmoetquote:Op dinsdag 24 mei 2005 11:39 schreef appelsientje het volgende:
Zo daar was ik weer... moest ff hard werken![]()
Moest plaatje maken dat op de TROS karaoke cd komt......
Met Jan keizer en jacques Herb......
heb wel een bakje koffie verdiend
Heb je gezongen?quote:Op dinsdag 24 mei 2005 11:39 schreef appelsientje het volgende:
Zo daar was ik weer... moest ff hard werken![]()
Moest plaatje maken dat op de TROS karaoke cd komt......
Met Jan keizer en jacques Herb......
heb wel een bakje koffie verdiend
quote:
sinds wanneer letten we hier op de Nederlandse Taal??quote:
taal mag met een kleine letterquote:Op dinsdag 24 mei 2005 11:42 schreef Lionheaad het volgende:
[..]
[..]
sinds wanneer letten we hier op de Nederlandse Taal??![]()
![]()
Neeeeeeee..... gelukkig niet....quote:
Ja maar.... werdt... is wel heel ergquote:Op dinsdag 24 mei 2005 11:42 schreef Lionheaad het volgende:
[..]
[..]
![]()
NEE!! en dat hoef ik eigenlijk ook niet... (behalve dan als ik daarvoor naar Curacao moetquote:
sorry, maar dit trok ik even nietquote:Op dinsdag 24 mei 2005 11:42 schreef Lionheaad het volgende:
[..]
[..]
![]()
Iemand uit België las ik daar.. ben ff de naam kwijt (ken trouwens die hele man niet )quote:Op dinsdag 24 mei 2005 11:48 schreef rubbereend het volgende:
is er eigenlijk een wie wordt de opvolger van Gullit topic of wordt dat allemaal in t Feyenoord topic besproken?
Ja hier ok alleen traagquote:Op dinsdag 24 mei 2005 11:51 schreef appelsientje het volgende:
Doet het bij mij goed.. hij's alleen een beetje traaaaaaaaaaaag![]()
quote:Op dinsdag 24 mei 2005 11:49 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Iemand uit België las ik daar.. ben ff de naam kwijt (ken trouwens die hele man niet )
dank je welquote:Op dinsdag 24 mei 2005 11:52 schreef Noca het volgende:
Hier volgens mij eend: Gullit dient ontslag in bij Feyenoord
Jan Smitquote:Op dinsdag 24 mei 2005 11:44 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Neeeeeeee..... gelukkig niet....![]()
wel ff Jan smit op gedaan"Je hebt vrienden voor het leven"
En ik mag een karaoke cd mee naar huis nemen
Tijd om naar de faculteit te gaanquote:
Jan smit vind ik wel grappig ( heb vrijdag "gewoon Jan Smit" gekekenquote:Op dinsdag 24 mei 2005 11:59 schreef pascalheister het volgende:
[..]
Jan Smit
je zult maar bij de Tros werken![]()
die Jan Smit real life soap?quote:Op dinsdag 24 mei 2005 12:00 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Jan smit vind ik wel grappig ( heb vrijdag "gewoon Jan Smit" gekeken)
De rest is bagger
ik draai al de hele ochtend textonly vanwege de traagheid hier....quote:Op dinsdag 24 mei 2005 11:49 schreef mitt het volgende:
doet fok bij jullie ook zo apart?
ik zie bijv. geen plaatjes.
idd best leuk, k kijk t over het algemeen welquote:Op dinsdag 24 mei 2005 12:00 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Jan smit vind ik wel grappig ( heb vrijdag "gewoon Jan Smit" gekeken)
De rest is bagger
je moet er toch niet aan denken om familie te wordenquote:Op dinsdag 24 mei 2005 12:11 schreef rubbereend het volgende:
[..]
idd best leuk, k kijk t over het algemeen wellekker zusje heeft ie
Is die niet een beetje jong ?? (lelijk is ze idd nietquote:Op dinsdag 24 mei 2005 12:11 schreef rubbereend het volgende:
[..]
idd best leuk, k kijk t over het algemeen wellekker zusje heeft ie
quote:Op dinsdag 24 mei 2005 12:32 schreef DIGGER het volgende:
Gisteren condoleance bijgewoond van dat jongetje van 5, die na de diagnose dus niet eens de 2 maanden meer heeft kunnen volmaken, wat voel je je als mens en tevens net vader dan ongelooflijk leeg en ellendig zeg.
En dat op de dag dat je eigen zoon net z'n 1e pasjes los zet...
Gisteren condoleance bijgewoond van dat jongetje van 5, die na de diagnose dus niet eens de 2 maanden meer heeft kunnen volmaken, wat voel je je als mens en tevens net vader dan ongelooflijk leeg en ellendig zeg.
jemmig wat een tegenstrijdigheidquote:Op dinsdag 24 mei 2005 12:32 schreef DIGGER het volgende:
Hoe was het trouwens bij jou ?? (je ging vandaag toch naar de huisarts? )quote:Op dinsdag 24 mei 2005 12:53 schreef clauwheee het volgende:
Jeetje DiggerVerschrikkelijk. Geen woorden voor.
Die stakenquote:Op dinsdag 24 mei 2005 12:55 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Hoe was het trouwens bij jou ?? (je ging vandaag toch naar de huisarts? )
+1 inzichtvolquote:
Ja klopt..maar leek zo onbelangrijk na het verschrikkelijke nieuws van Digger..quote:Op dinsdag 24 mei 2005 12:55 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Hoe was het trouwens bij jou ?? (je ging vandaag toch naar de huisarts? )
Tjeezis...dat wil je inderdaad echt niet meemakenquote:Op dinsdag 24 mei 2005 12:32 schreef DIGGER het volgende:
oke Glennquote:En dat op de dag dat je eigen zoon net z'n 1e pasjes los zet...
Hmm als ze maar weten wat het is... dan kan jij het ook een plaats geven lijkt me zo.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 13:13 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Ja klopt..maar leek zo onbelangrijk na het verschrikkelijke nieuws van Digger..
Mijn dokter staakt trouwens niet
Heb nu volledig bloedonderzoek gehad en ik heb een uur bij de dokter gezeten. Ik heb hier nu al een jaar last van (allerlei dingen, schokken/trillen, angst, duizelingen enzovoort) en hij had het over een progressieve paniekstoornis..Straks denken jullie nog dat ik gek ben..
![]()
Maar dat valt wel mee hoor. Er zijn het laatste jaar gewoon wat dingen voorgevallen waar dit door komt (stress- en familieomstandigheden). Hij denkt daarnaast dat ik misschien een schildklierafwijking (heeft mijn mams ook) of suikerziekte heb (heeft mijn paps).
Komende vrijdag krijg ik misschien al bloeduitslagen. Komt vast allemaal goed!
En Glenn (en dus de Hools kids club) krijgt eind van dit jaar versterking van een broertje dan wel zusje (17 December uitgerekend maar ivm. een medische indicatie & keizersnede waarschijnlijk dus een paar dagen eerder).quote:
Ja ik heb nu eerst tabletjes gekregen die ik in kan nemen als ik weer zo'n aanval krijg..En nee, ik ben ook niet gek, gelukkig, maar het klinkt zo dramatisch/stomquote:Op dinsdag 24 mei 2005 13:18 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Hmm als ze maar weten wat het is... dan kan jij het ook een plaats geven lijkt me zo.
Ben benieuwd wat er vrijdag allemaal uit komt.. (je bent niet gek hoor)
Maar heb je al iets van medicijnen gekregen? of wacht hij gewoon vrijdag af?
quote:Op dinsdag 24 mei 2005 13:22 schreef DIGGER het volgende:
[..]
En Glenn (en dus de Hools kids club) krijgt eind van dit jaar versterking van een broertje dan wel zusje (17 December uitgerekend maar ivm. een medische indicatie & keizersnede waarschijnlijk dus een paar dagen eerder).
heee klasse man !!quote:Op dinsdag 24 mei 2005 13:22 schreef DIGGER het volgende:
[..]
En Glenn (en dus de Hools kids club) krijgt eind van dit jaar versterking van een broertje dan wel zusje (17 December uitgerekend maar ivm. een medische indicatie & keizersnede waarschijnlijk dus een paar dagen eerder).
quote:Op dinsdag 24 mei 2005 13:22 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Aha, jullie gaan voor het elftalquote:Op dinsdag 24 mei 2005 13:22 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Gefeliciteerd man!quote:Op dinsdag 24 mei 2005 13:22 schreef DIGGER het volgende:
[..]
gaat zo met t Hools kinder 11tal, aan t eind van t jaar zitten we al op 6quote:Op dinsdag 24 mei 2005 13:26 schreef Againzender het volgende:
[..]
Aha, jullie gaan voor het elftal
Gefeliciteerd!
2 banners betekend 2e biertje gratisquote:Op dinsdag 24 mei 2005 13:23 schreef Bjoro het volgende:
[..]
heee klasse man !!![]()
Feli.....wordt druk met de banners !!
feli diggerquote:Op dinsdag 24 mei 2005 13:22 schreef DIGGER het volgende:
[..]
nog 4,5 week voor nummer 5quote:Op dinsdag 24 mei 2005 13:28 schreef rubbereend het volgende:
gaat zo met t Hools kinder 11tal, aan t eind van t jaar zitten we al op 6
Ben je al een beetje zenuwachtigquote:
woei spannend, weten jullie al of t een meisje of jongetje wordt?quote:
vooral nieuwsgierig naar het geslacht !!quote:
werkze !quote:
Hoe is het geeindigd?quote:Op dinsdag 24 mei 2005 13:45 schreef Da_Sandman het volgende:
Jammer van Sluiter, Safin goed partij gegeven iig...
Hej dat is goed nieuwsquote:Op dinsdag 24 mei 2005 13:22 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Neuken is een hobby van mequote:Op dinsdag 24 mei 2005 13:23 schreef Bjoro het volgende:
[..]
heee klasse man !!![]()
Feli.....wordt druk met de banners !!
FOKschaapquote:Op dinsdag 24 mei 2005 13:50 schreef Lionheaad het volgende:
Zoooo.....weer een hele boel veel uitgezochdt
6-1 4-6 6-4 6-2quote:
ja, van mij ook....maar zo hard als dat jij gaat ligt toch niet echt bij mij in de planning hoorquote:
had NOS TT toch gelijkquote:
fokschaapquote:
maar als je te lang geen 2e krijgt, denkt SCH daluk dat je GAY bent, want hij is er inmiddels al van overtuigd dat DD dat is (komt ook omdat ie FC DB van is natuurlijk)quote:Op dinsdag 24 mei 2005 13:54 schreef Bjoro het volgende:
[..]
ja, van mij ook....maar zo hard als dat jij gaat ligt toch niet echt bij mij in de planning hoor
quote:Op dinsdag 24 mei 2005 14:07 schreef DIGGER het volgende:
[..]
maar als je te lang geen 2e krijgt, denkt SCH daluk dat je GAY bent, want hij is er inmiddels al van overtuigd dat DD dat is (komt ook omdat ie FC DB van is natuurlijk)
voorlopig durft hij mij nog steeds niet live te zien, als ik op een meet ben, is hij er niet !quote:Op dinsdag 24 mei 2005 14:07 schreef DIGGER het volgende:
maar als je te lang geen 2e krijgt, denkt SCH daluk dat je GAY bent, want hij is er inmiddels al van overtuigd dat DD dat is (komt ook omdat ie FC DB van is natuurlijk)
Kut, heb ik iets gemist? Waar zegt ie dat?quote:Op dinsdag 24 mei 2005 14:07 schreef DIGGER het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 24 mei 2005 14:09 schreef appelsientje het volgende:
[..]![]()
![]()
zou leuk zijn als de kleine op 13 dec komtdan is mijn vader namelijk ook jarig
quote:
NOS Studio Sportdocument (NOS) 20:25 - 21:20 Sport
Portret van twee clubs, maar ook van een dorp dat in hoge mate beïnvloed wordt door het voetbal. In Spakenburg kom je uit een rood of een blauw nest. Zit het in de genen, zoals de één zegt, of is het topografisch bepaald? Feit is dat je in Spakenburg of voor Rood of voor Blauw bent en dat je hele leven blijft. Het dorp is bekend om zijn twee topploegen in het amateurvoetbal: IJsselmeervogels (Rood) en SV Spakenburg (Blauw). Rood en Blauw zijn al decennia aartsrivalen en die rivaliteit werkt door in het hele dorp.
komt me erg bekent voor bij ons in het dorp is een zelfde soort rivaliteitquote:Op dinsdag 24 mei 2005 14:27 schreef Bjoro het volgende:
een aanrader:
donderdag 26 mei Nederland 2
[..]
nu nog iets leuks vinden om morgenavond te kijkenquote:Op dinsdag 24 mei 2005 14:27 schreef Bjoro het volgende:
een aanrader:
donderdag 26 mei Nederland 2
[..]
quote:Op dinsdag 24 mei 2005 14:23 schreef rubbereend het volgende:
[..]dat is ook de verjaardag van mijn vader
om 23:00 uur op BBC2 een herhaling van Blackadder, veel verder kom ik voorlopig niet....quote:Op dinsdag 24 mei 2005 14:29 schreef rubbereend het volgende:
[..]
nu nog iets leuks vinden om morgenavond te kijken
quote:Op dinsdag 24 mei 2005 14:32 schreef appelsientje het volgende:
[..]das grappig
hij wordt 57.... precies 30 jaar ouder dan ik
k zoek meer iets eerder op de avond, rond een uurtje of 21.00quote:Op dinsdag 24 mei 2005 14:32 schreef Againzender het volgende:
[..]
om 23:00 uur op BBC2 een herhaling van Blackadder, veel verder kom ik voorlopig niet....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |