Kijk dat is echt lekker... als je weg kan en toch wordt betaaldquote:Op dinsdag 24 mei 2005 09:47 schreef JaWi het volgende:
[..]
Ja, ik mocht weer weg. Er was toch niemand. Van de week nog druk genoeg.
quote:Op dinsdag 24 mei 2005 09:56 schreef JaWi het volgende:
Sluiter zo vroeg al?
Dan ga ik nu even naar de sportschool. Wel vervelend. Voor 12 uur zijn er teveel verlepte huisvrouwen.
Hopen dat hij kan stunten tegen Safin..quote:Op dinsdag 24 mei 2005 09:53 schreef BliksemSchigt het volgende:
RG Tennistip: Sluiter speelt al om 11.00
Heb je op hem gebet ?quote:Op dinsdag 24 mei 2005 10:04 schreef Noca het volgende:
[..]
Hopen dat hij kan stunten tegen Safin..
Klote SJ..
had ik ook gehoord ..... maar ook alle sluiproutes die ik ken liepen vastquote:Op dinsdag 24 mei 2005 09:37 schreef Againzender het volgende:
ik hoorde iets met een vrachtauto met staal en een vangrail, zal er wel wat mee te maken hebben gehad?
[Centraal] Heracles Topic #4quote:Op dinsdag 24 mei 2005 10:04 schreef Lionheaad het volgende:
Wat kijk je sip...
Dat is idd wel vrij kloten jaquote:
kennelijk ben jij niet de enige die die sluiproutes kentquote:Op dinsdag 24 mei 2005 10:14 schreef Bjoro het volgende:
[..]
had ik ook gehoord ..... maar ook alle sluiproutes die ik ken liepen vast
Ja ik heb ze gezien wat een standaard hooligansquote:Op dinsdag 24 mei 2005 10:16 schreef Bjoro het volgende:
en hebben jullie de foto's al bekeken ?
relschoppers Feyenoord
Ja precies ik ben blij met onze uitbreiding alhoewel vak-p pas op het laatste word verbouwdquote:
dat idee kreeg ik ookquote:Op dinsdag 24 mei 2005 10:24 schreef Againzender het volgende:
[..]
kennelijk ben jij niet de enige die die sluiproutes kent
t polman kunnen ze volgend jaar ook wel met een paar duizend plaatsen uitbreiden. Er is ook potentie genoeg in de regio.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 10:26 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Ja precies ik ben blij met onze uitbreiding alhoewel vak-p pas op het laatste word verbouwd
Precies we zullen wel zien. Denk dat ze wel bang zijn dat als het slechter gaat met club's ze straks spelen in half lege stadion's. Dat moet natuulijk ook niet gebeurenquote:Op dinsdag 24 mei 2005 10:32 schreef pfaf het volgende:
[..]
t polman kunnen ze volgend jaar ook wel met een paar duizend plaatsen uitbreiden. Er is ook potentie genoeg in de regio.
biertje dan maar Tong ?quote:Op dinsdag 24 mei 2005 10:37 schreef tong80 het volgende:
Snijden in je tandvlees zonder verdoving is niet fijn.
Ter troost even nieuwe vloerbedekking voor de slaapkamer wezen kopen.
Ik moet nog naar cursus.quote:
doet me denken aan een stukje Jiskefetquote:Op dinsdag 24 mei 2005 08:37 schreef BliksemSchigt het volgende:
Wat leven er toch domme mensen in deze wereld!
Welke enorme lul gaat om half 9 smorgens de heg snoeien van een park achter een studentenflat en onder mijn raam
* BliksemSchigt dus wakker is
je kan toch gewoon afbellenquote:Op dinsdag 24 mei 2005 10:45 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik moet nog naar cursus.
Jezus ik realiseer me ineens dat ik bijna een leven krijg.
Ballenjongen.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 10:54 schreef rubbereend het volgende:
dan zit er maar een ding op Pfaf, steward worden
Schigt toch.quote:
was toch al tijd voor een nieuwequote:
Werdt ?quote:
Ik liep tegen de punt van mijn tafel aan met het schermpje dus richting tafelquote:Op dinsdag 24 mei 2005 11:32 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Schigt toch.
laten vallen of op gaan zitten
auwquote:
Heb je ze ook ontmoetquote:Op dinsdag 24 mei 2005 11:39 schreef appelsientje het volgende:
Zo daar was ik weer... moest ff hard werken![]()
Moest plaatje maken dat op de TROS karaoke cd komt......
Met Jan keizer en jacques Herb......
heb wel een bakje koffie verdiend
Heb je gezongen?quote:Op dinsdag 24 mei 2005 11:39 schreef appelsientje het volgende:
Zo daar was ik weer... moest ff hard werken![]()
Moest plaatje maken dat op de TROS karaoke cd komt......
Met Jan keizer en jacques Herb......
heb wel een bakje koffie verdiend
quote:
sinds wanneer letten we hier op de Nederlandse Taal??quote:
taal mag met een kleine letterquote:Op dinsdag 24 mei 2005 11:42 schreef Lionheaad het volgende:
[..]
[..]
sinds wanneer letten we hier op de Nederlandse Taal??![]()
![]()
Neeeeeeee..... gelukkig niet....quote:
Ja maar.... werdt... is wel heel ergquote:Op dinsdag 24 mei 2005 11:42 schreef Lionheaad het volgende:
[..]
[..]
![]()
NEE!! en dat hoef ik eigenlijk ook niet... (behalve dan als ik daarvoor naar Curacao moetquote:
sorry, maar dit trok ik even nietquote:Op dinsdag 24 mei 2005 11:42 schreef Lionheaad het volgende:
[..]
[..]
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |