Dat is idd wel vrij kloten jaquote:
kennelijk ben jij niet de enige die die sluiproutes kentquote:Op dinsdag 24 mei 2005 10:14 schreef Bjoro het volgende:
[..]
had ik ook gehoord ..... maar ook alle sluiproutes die ik ken liepen vast
Ja ik heb ze gezien wat een standaard hooligansquote:Op dinsdag 24 mei 2005 10:16 schreef Bjoro het volgende:
en hebben jullie de foto's al bekeken ?
relschoppers Feyenoord
Ja precies ik ben blij met onze uitbreiding alhoewel vak-p pas op het laatste word verbouwdquote:
dat idee kreeg ik ookquote:Op dinsdag 24 mei 2005 10:24 schreef Againzender het volgende:
[..]
kennelijk ben jij niet de enige die die sluiproutes kent
t polman kunnen ze volgend jaar ook wel met een paar duizend plaatsen uitbreiden. Er is ook potentie genoeg in de regio.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 10:26 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Ja precies ik ben blij met onze uitbreiding alhoewel vak-p pas op het laatste word verbouwd
Precies we zullen wel zien. Denk dat ze wel bang zijn dat als het slechter gaat met club's ze straks spelen in half lege stadion's. Dat moet natuulijk ook niet gebeurenquote:Op dinsdag 24 mei 2005 10:32 schreef pfaf het volgende:
[..]
t polman kunnen ze volgend jaar ook wel met een paar duizend plaatsen uitbreiden. Er is ook potentie genoeg in de regio.
biertje dan maar Tong ?quote:Op dinsdag 24 mei 2005 10:37 schreef tong80 het volgende:
Snijden in je tandvlees zonder verdoving is niet fijn.
Ter troost even nieuwe vloerbedekking voor de slaapkamer wezen kopen.
Ik moet nog naar cursus.quote:
doet me denken aan een stukje Jiskefetquote:Op dinsdag 24 mei 2005 08:37 schreef BliksemSchigt het volgende:
Wat leven er toch domme mensen in deze wereld!
Welke enorme lul gaat om half 9 smorgens de heg snoeien van een park achter een studentenflat en onder mijn raam
* BliksemSchigt dus wakker is
je kan toch gewoon afbellenquote:Op dinsdag 24 mei 2005 10:45 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik moet nog naar cursus.
Jezus ik realiseer me ineens dat ik bijna een leven krijg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |