ja, van mij ook....maar zo hard als dat jij gaat ligt toch niet echt bij mij in de planning hoorquote:
had NOS TT toch gelijkquote:
fokschaapquote:
maar als je te lang geen 2e krijgt, denkt SCH daluk dat je GAY bent, want hij is er inmiddels al van overtuigd dat DD dat is (komt ook omdat ie FC DB van is natuurlijk)quote:Op dinsdag 24 mei 2005 13:54 schreef Bjoro het volgende:
[..]
ja, van mij ook....maar zo hard als dat jij gaat ligt toch niet echt bij mij in de planning hoor
quote:Op dinsdag 24 mei 2005 14:07 schreef DIGGER het volgende:
[..]
maar als je te lang geen 2e krijgt, denkt SCH daluk dat je GAY bent, want hij is er inmiddels al van overtuigd dat DD dat is (komt ook omdat ie FC DB van is natuurlijk)
voorlopig durft hij mij nog steeds niet live te zien, als ik op een meet ben, is hij er niet !quote:Op dinsdag 24 mei 2005 14:07 schreef DIGGER het volgende:
maar als je te lang geen 2e krijgt, denkt SCH daluk dat je GAY bent, want hij is er inmiddels al van overtuigd dat DD dat is (komt ook omdat ie FC DB van is natuurlijk)
Kut, heb ik iets gemist? Waar zegt ie dat?quote:Op dinsdag 24 mei 2005 14:07 schreef DIGGER het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 24 mei 2005 14:09 schreef appelsientje het volgende:
[..]![]()
![]()
zou leuk zijn als de kleine op 13 dec komtdan is mijn vader namelijk ook jarig
quote:
NOS Studio Sportdocument (NOS) 20:25 - 21:20 Sport
Portret van twee clubs, maar ook van een dorp dat in hoge mate beïnvloed wordt door het voetbal. In Spakenburg kom je uit een rood of een blauw nest. Zit het in de genen, zoals de één zegt, of is het topografisch bepaald? Feit is dat je in Spakenburg of voor Rood of voor Blauw bent en dat je hele leven blijft. Het dorp is bekend om zijn twee topploegen in het amateurvoetbal: IJsselmeervogels (Rood) en SV Spakenburg (Blauw). Rood en Blauw zijn al decennia aartsrivalen en die rivaliteit werkt door in het hele dorp.
komt me erg bekent voor bij ons in het dorp is een zelfde soort rivaliteitquote:Op dinsdag 24 mei 2005 14:27 schreef Bjoro het volgende:
een aanrader:
donderdag 26 mei Nederland 2
[..]
nu nog iets leuks vinden om morgenavond te kijkenquote:Op dinsdag 24 mei 2005 14:27 schreef Bjoro het volgende:
een aanrader:
donderdag 26 mei Nederland 2
[..]
quote:Op dinsdag 24 mei 2005 14:23 schreef rubbereend het volgende:
[..]dat is ook de verjaardag van mijn vader
om 23:00 uur op BBC2 een herhaling van Blackadder, veel verder kom ik voorlopig niet....quote:Op dinsdag 24 mei 2005 14:29 schreef rubbereend het volgende:
[..]
nu nog iets leuks vinden om morgenavond te kijken
quote:Op dinsdag 24 mei 2005 14:32 schreef appelsientje het volgende:
[..]das grappig
hij wordt 57.... precies 30 jaar ouder dan ik
k zoek meer iets eerder op de avond, rond een uurtje of 21.00quote:Op dinsdag 24 mei 2005 14:32 schreef Againzender het volgende:
[..]
om 23:00 uur op BBC2 een herhaling van Blackadder, veel verder kom ik voorlopig niet....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |