Iemand uit België las ik daar.. ben ff de naam kwijt (ken trouwens die hele man niet )quote:Op dinsdag 24 mei 2005 11:48 schreef rubbereend het volgende:
is er eigenlijk een wie wordt de opvolger van Gullit topic of wordt dat allemaal in t Feyenoord topic besproken?
Ja hier ok alleen traagquote:Op dinsdag 24 mei 2005 11:51 schreef appelsientje het volgende:
Doet het bij mij goed.. hij's alleen een beetje traaaaaaaaaaaag![]()
quote:Op dinsdag 24 mei 2005 11:49 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Iemand uit België las ik daar.. ben ff de naam kwijt (ken trouwens die hele man niet )
dank je welquote:Op dinsdag 24 mei 2005 11:52 schreef Noca het volgende:
Hier volgens mij eend: Gullit dient ontslag in bij Feyenoord
Jan Smitquote:Op dinsdag 24 mei 2005 11:44 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Neeeeeeee..... gelukkig niet....![]()
wel ff Jan smit op gedaan"Je hebt vrienden voor het leven"
En ik mag een karaoke cd mee naar huis nemen
Tijd om naar de faculteit te gaanquote:
Jan smit vind ik wel grappig ( heb vrijdag "gewoon Jan Smit" gekekenquote:Op dinsdag 24 mei 2005 11:59 schreef pascalheister het volgende:
[..]
Jan Smit
je zult maar bij de Tros werken![]()
die Jan Smit real life soap?quote:Op dinsdag 24 mei 2005 12:00 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Jan smit vind ik wel grappig ( heb vrijdag "gewoon Jan Smit" gekeken)
De rest is bagger
ik draai al de hele ochtend textonly vanwege de traagheid hier....quote:Op dinsdag 24 mei 2005 11:49 schreef mitt het volgende:
doet fok bij jullie ook zo apart?
ik zie bijv. geen plaatjes.
idd best leuk, k kijk t over het algemeen welquote:Op dinsdag 24 mei 2005 12:00 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Jan smit vind ik wel grappig ( heb vrijdag "gewoon Jan Smit" gekeken)
De rest is bagger
je moet er toch niet aan denken om familie te wordenquote:Op dinsdag 24 mei 2005 12:11 schreef rubbereend het volgende:
[..]
idd best leuk, k kijk t over het algemeen wellekker zusje heeft ie
Is die niet een beetje jong ?? (lelijk is ze idd nietquote:Op dinsdag 24 mei 2005 12:11 schreef rubbereend het volgende:
[..]
idd best leuk, k kijk t over het algemeen wellekker zusje heeft ie
quote:Op dinsdag 24 mei 2005 12:32 schreef DIGGER het volgende:
Gisteren condoleance bijgewoond van dat jongetje van 5, die na de diagnose dus niet eens de 2 maanden meer heeft kunnen volmaken, wat voel je je als mens en tevens net vader dan ongelooflijk leeg en ellendig zeg.
En dat op de dag dat je eigen zoon net z'n 1e pasjes los zet...
Gisteren condoleance bijgewoond van dat jongetje van 5, die na de diagnose dus niet eens de 2 maanden meer heeft kunnen volmaken, wat voel je je als mens en tevens net vader dan ongelooflijk leeg en ellendig zeg.
jemmig wat een tegenstrijdigheidquote:Op dinsdag 24 mei 2005 12:32 schreef DIGGER het volgende:
Hoe was het trouwens bij jou ?? (je ging vandaag toch naar de huisarts? )quote:Op dinsdag 24 mei 2005 12:53 schreef clauwheee het volgende:
Jeetje DiggerVerschrikkelijk. Geen woorden voor.
Die stakenquote:Op dinsdag 24 mei 2005 12:55 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Hoe was het trouwens bij jou ?? (je ging vandaag toch naar de huisarts? )
+1 inzichtvolquote:
Ja klopt..maar leek zo onbelangrijk na het verschrikkelijke nieuws van Digger..quote:Op dinsdag 24 mei 2005 12:55 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Hoe was het trouwens bij jou ?? (je ging vandaag toch naar de huisarts? )
Tjeezis...dat wil je inderdaad echt niet meemakenquote:Op dinsdag 24 mei 2005 12:32 schreef DIGGER het volgende:
oke Glennquote:En dat op de dag dat je eigen zoon net z'n 1e pasjes los zet...
Hmm als ze maar weten wat het is... dan kan jij het ook een plaats geven lijkt me zo.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 13:13 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Ja klopt..maar leek zo onbelangrijk na het verschrikkelijke nieuws van Digger..
Mijn dokter staakt trouwens niet
Heb nu volledig bloedonderzoek gehad en ik heb een uur bij de dokter gezeten. Ik heb hier nu al een jaar last van (allerlei dingen, schokken/trillen, angst, duizelingen enzovoort) en hij had het over een progressieve paniekstoornis..Straks denken jullie nog dat ik gek ben..
![]()
Maar dat valt wel mee hoor. Er zijn het laatste jaar gewoon wat dingen voorgevallen waar dit door komt (stress- en familieomstandigheden). Hij denkt daarnaast dat ik misschien een schildklierafwijking (heeft mijn mams ook) of suikerziekte heb (heeft mijn paps).
Komende vrijdag krijg ik misschien al bloeduitslagen. Komt vast allemaal goed!
En Glenn (en dus de Hools kids club) krijgt eind van dit jaar versterking van een broertje dan wel zusje (17 December uitgerekend maar ivm. een medische indicatie & keizersnede waarschijnlijk dus een paar dagen eerder).quote:
Ja ik heb nu eerst tabletjes gekregen die ik in kan nemen als ik weer zo'n aanval krijg..En nee, ik ben ook niet gek, gelukkig, maar het klinkt zo dramatisch/stomquote:Op dinsdag 24 mei 2005 13:18 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Hmm als ze maar weten wat het is... dan kan jij het ook een plaats geven lijkt me zo.
Ben benieuwd wat er vrijdag allemaal uit komt.. (je bent niet gek hoor)
Maar heb je al iets van medicijnen gekregen? of wacht hij gewoon vrijdag af?
quote:Op dinsdag 24 mei 2005 13:22 schreef DIGGER het volgende:
[..]
En Glenn (en dus de Hools kids club) krijgt eind van dit jaar versterking van een broertje dan wel zusje (17 December uitgerekend maar ivm. een medische indicatie & keizersnede waarschijnlijk dus een paar dagen eerder).
heee klasse man !!quote:Op dinsdag 24 mei 2005 13:22 schreef DIGGER het volgende:
[..]
En Glenn (en dus de Hools kids club) krijgt eind van dit jaar versterking van een broertje dan wel zusje (17 December uitgerekend maar ivm. een medische indicatie & keizersnede waarschijnlijk dus een paar dagen eerder).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |