Ja klopt..maar leek zo onbelangrijk na het verschrikkelijke nieuws van Digger..quote:Op dinsdag 24 mei 2005 12:55 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Hoe was het trouwens bij jou ?? (je ging vandaag toch naar de huisarts? )
Tjeezis...dat wil je inderdaad echt niet meemakenquote:Op dinsdag 24 mei 2005 12:32 schreef DIGGER het volgende:
Gisteren condoleance bijgewoond van dat jongetje van 5, die na de diagnose dus niet eens de 2 maanden meer heeft kunnen volmaken, wat voel je je als mens en tevens net vader dan ongelooflijk leeg en ellendig zeg.
oke Glennquote:En dat op de dag dat je eigen zoon net z'n 1e pasjes los zet...
Hmm als ze maar weten wat het is... dan kan jij het ook een plaats geven lijkt me zo.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 13:13 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Ja klopt..maar leek zo onbelangrijk na het verschrikkelijke nieuws van Digger..
Mijn dokter staakt trouwens niet
Heb nu volledig bloedonderzoek gehad en ik heb een uur bij de dokter gezeten. Ik heb hier nu al een jaar last van (allerlei dingen, schokken/trillen, angst, duizelingen enzovoort) en hij had het over een progressieve paniekstoornis..Straks denken jullie nog dat ik gek ben..
![]()
Maar dat valt wel mee hoor. Er zijn het laatste jaar gewoon wat dingen voorgevallen waar dit door komt (stress- en familieomstandigheden). Hij denkt daarnaast dat ik misschien een schildklierafwijking (heeft mijn mams ook) of suikerziekte heb (heeft mijn paps).
Komende vrijdag krijg ik misschien al bloeduitslagen. Komt vast allemaal goed!
En Glenn (en dus de Hools kids club) krijgt eind van dit jaar versterking van een broertje dan wel zusje (17 December uitgerekend maar ivm. een medische indicatie & keizersnede waarschijnlijk dus een paar dagen eerder).quote:
Ja ik heb nu eerst tabletjes gekregen die ik in kan nemen als ik weer zo'n aanval krijg..En nee, ik ben ook niet gek, gelukkig, maar het klinkt zo dramatisch/stomquote:Op dinsdag 24 mei 2005 13:18 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Hmm als ze maar weten wat het is... dan kan jij het ook een plaats geven lijkt me zo.
Ben benieuwd wat er vrijdag allemaal uit komt.. (je bent niet gek hoor)
Maar heb je al iets van medicijnen gekregen? of wacht hij gewoon vrijdag af?
quote:Op dinsdag 24 mei 2005 13:22 schreef DIGGER het volgende:
[..]
En Glenn (en dus de Hools kids club) krijgt eind van dit jaar versterking van een broertje dan wel zusje (17 December uitgerekend maar ivm. een medische indicatie & keizersnede waarschijnlijk dus een paar dagen eerder).
heee klasse man !!quote:Op dinsdag 24 mei 2005 13:22 schreef DIGGER het volgende:
[..]
En Glenn (en dus de Hools kids club) krijgt eind van dit jaar versterking van een broertje dan wel zusje (17 December uitgerekend maar ivm. een medische indicatie & keizersnede waarschijnlijk dus een paar dagen eerder).
quote:Op dinsdag 24 mei 2005 13:22 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Aha, jullie gaan voor het elftalquote:Op dinsdag 24 mei 2005 13:22 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Gefeliciteerd man!quote:Op dinsdag 24 mei 2005 13:22 schreef DIGGER het volgende:
[..]
gaat zo met t Hools kinder 11tal, aan t eind van t jaar zitten we al op 6quote:Op dinsdag 24 mei 2005 13:26 schreef Againzender het volgende:
[..]
Aha, jullie gaan voor het elftal
Gefeliciteerd!
2 banners betekend 2e biertje gratisquote:Op dinsdag 24 mei 2005 13:23 schreef Bjoro het volgende:
[..]
heee klasse man !!![]()
Feli.....wordt druk met de banners !!
feli diggerquote:Op dinsdag 24 mei 2005 13:22 schreef DIGGER het volgende:
[..]
nog 4,5 week voor nummer 5quote:Op dinsdag 24 mei 2005 13:28 schreef rubbereend het volgende:
gaat zo met t Hools kinder 11tal, aan t eind van t jaar zitten we al op 6
Ben je al een beetje zenuwachtigquote:
woei spannend, weten jullie al of t een meisje of jongetje wordt?quote:
vooral nieuwsgierig naar het geslacht !!quote:
werkze !quote:
Hoe is het geeindigd?quote:Op dinsdag 24 mei 2005 13:45 schreef Da_Sandman het volgende:
Jammer van Sluiter, Safin goed partij gegeven iig...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |